MuscleMeat

Marina's Log

• Topic Starter Topic Starter
Thanks Ron. :)
Het voelde ook lekker!
oke.. geen mixed grip. Ik zal vrijdag wel zien hoe ver ik kom. misschien toch even proberen die 50 kg te pakken. :D

Die mixed grip is niet goed voor de rek op je biceps-pezen, nu je in ontwikkeling bent.
Als je richting de 100+ kilo's gaat kan je erover nadenken. Beter een goede basis en dan uitbouwen.

Die mixed grip is niet goed voor de rek op je biceps-pezen, nu je in ontwikkeling bent.
Als je richting de 100+ kilo's gaat kan je erover nadenken. Beter een goede basis en dan uitbouwen.
Oke. Nu snap ik het. :) dank je!
ehm.. 100 kg... dat zal nog wel even duren ben ik bang...:o maar ik ga er wel voor! :D

Vandaag lange dag op werk. Veel gesleept met materialen. Zakken van 25 kg.. ehm... stuk of 20 :rolleyes: en dat merkte ik wel met mijn training helaas. Schouders dus helaas ging wat minder :(
Benen gingen weer lekker. Toch gekozen voor front squat. Mijn blauwe plekken waren nog wat gelig dus tijd om nieuwe te kweken. :D En evengoed 5 kilo erbij kunnen pakken. Na de training waren mijn benen weer zwabby en de trap op was slepen:o. hahahaha... Nu nog niet veel last. Morgen maar afwachten wat het wordt. :D

Training benen + schouders (AS sport)
benen
front squat (atg)
8x10 kg (lege stang, even techniek pakken)
8x20 kg
8x30 kg
8x35 kg Kom maar op met die blauwe plekken. :D

legpress schouder breed
2x10x100 kg
1x9x110 kg (laatste rep laatste set cheat...:o)

leg extension
1x10x35 kg
1x10x37,5 kg
1x10x40 kg burn baby!!! :D

lunges (3x10 per been met DB ver uitstappen.)
3x10x4 kg

seated calf raises
1x15x20 kg
1x15x22,5 kg
1x15x25 kg (oef... en dan eraf stappen. :o)

schouders en hier merkte ik het gesleep van die 25 kg zakken van vandaag
MP (zittend)
1x10x10 kg (lege stang, techniek pakken)
1x10x15 kg
7x17,5 kg en toen lukte het echt niet meer. :( afgemaakt met 4x15 kg wat dan daarna opeens opvallend licht gaat. :rolleyes:

staand side raises 4 kg lukte niet..:( dus dit keer 3 sets op 3 ipv eerst 1 set op 2 kg)
3x10x3 kg

staand front raises (zie boven.. ook hier lukte die 4 kg niet...)
3x10x3 kg

Abs
leg raises
3x20

v-cruches
3x50

Planks
2x40 sec --> leeg...

Op zich wel tevreden over benen. :) Op naar maandag! next training! :D

Wow Marina, lekkere training hoor. En inderdaad stug volhouden die frontsquats. Het wordt straks winter dus colltrui verbergt een boel. :p
En dat je die MP niet vol hebt kunnen doen is na zo'n zware werkdag niet zo raar. :)

Mooie training hoor. Trots op zijn gewoon. ;)

wauuuuw gaat lekker Marina! :D
mooie PRs weer, en DL van vorige x ook goed zeg! mixed grip echt gaan doen, dat is zoveel fijner (vind ik)

Wow Marina, lekkere training hoor. En inderdaad stug volhouden die frontsquats. Het wordt straks winter dus colltrui verbergt een boel. :p
En dat je die MP niet vol hebt kunnen doen is na zo'n zware werkdag niet zo raar. :)

Mooie training hoor. Trots op zijn gewoon. ;)
Dank je. :)
Ja front squats hou ik er wel in. Ik voel ze goed en techniek voegt ook lekker. Moeten mijn armen maar aan wennen. :D en ach... bovenarmen zit toch een t-shirt overheen op het werk. En trouwens.. boeien als een ander het ziet.. zien ze tenminste ook dat mijn spieren groeien. ;)
Tja.. ik had woensdag al dit klusje uitgesteld omdat ik borst en triceps had en ik wilde die incline BP hoger hebben. :o Maar goed... het moest nu toch gebeuren. :rolleyes:

---------- Post added 13 September 2013 at 22:28 ----------

wauuuuw gaat lekker Marina! :D
mooie PRs weer, en DL van vorige x ook goed zeg! mixed grip echt gaan doen, dat is zoveel fijner (vind ik)
Ik probeer steeds wat hoger te komen. Ik had wel al helemaal in mijn kop zitten dat ik die front squat 5 kilo hoger wilde halen. Had dat ook met de incline BP. En ga het vrijdag ook proberen.... nee.. DOEN! op DL. :D

Ziet er goed uit, je maakt goede progressie maar waarom cheat @ legpress.
Zou dan eerder kiezen om bij rep 9 paar seconden rust te pakken met je benen gestrekt en dan rep 10 te doen.

Ziet er goed uit, je maakt goede progressie maar waarom cheat @ legpress.
Zou dan eerder kiezen om bij rep 9 paar seconden rust te pakken met je benen gestrekt en dan rep 10 te doen.
Dank je.
Nou ik kreeg die laatste echt even niet voor elkaar.. :o Maar das inderdaad een betere.. die paar sec rust. Zal ik doen als ik weer zo een moment heb. Wat ik uiteraard liever niet wil. :rolleyes:

Die momenten heeft iedereen en kunnen erg in je voordeel werken.
Doe het zelf ook regelmatig die paar seconden rust, even goed inademen en soms haal je er meer reps uit :)

Ik zal het zeker proberen Inex. :) thanks.

Ik heb het idee dat mijn benen toch wat minder skinny zijn geworden. Lijnen zijn wel al wat zichtbaar. Maar moet erbij zeggen wel met spieren aanspannen. :o Vind ook mijn billen wat minder hangen naar mijn gevoel. Maar ja.. dat vind ik zelf altijd lastig te bekijken. Maar al met al denk ik wel dat ik vooruit ga.

Lekkere trainingen marina,
Ben jaloers op je dat je zo lekker alles kan doen.... Ik heb er ook die blauwe plekken voor over
Hoe is he met het eigen gewicht.? Stijgt het nog iets?

Gewoon regelmatig foto's maken en liefst op zelfde manier en dan zie je de verschillen wel!
Je bent in ieder geval super bezig marina;)

Lekkere trainingen marina,
Ben jaloers op je dat je zo lekker alles kan doen.... Ik heb er ook die blauwe plekken voor over
Hoe is he met het eigen gewicht.? Stijgt het nog iets?
Dank je. Ik doe mijn best. :)
Tja... alles zo lekker kunnen doen is wel fijn ja. Maar het zal bij jou vast ook weer goedkomen. Je hebt nu een aanwijsbare oorzaak en ik hoop dat er nu ook echt wat definitiefs aan gedaan is en je daarna ook gewoon weer alles kan doen.
Tja.. blauwe plekken. Ach... vind het stiekum helemaal niet erg.. Ik ben bezig om te groeien en daar moet ej wat voor overhebben he! ;)
Mijn gewicht... ehm.. laatste weging was 26 augustus... toen was er de laatste 2 weken 8 ons bij. Daarna niet meer gewogen. Mag pas weer als Ron het me zegt. :D Dus ik heb geen idee. Maar mijn kracht stijgt wel. Dus dan zou je denken dat ik groei:)

edit: net opdracht gekregen maandag even te wegen... dus we zullen zien. :)

---------- Post added 14 September 2013 at 14:23 ----------

Gewoon regelmatig foto's maken en liefst op zelfde manier en dan zie je de verschillen wel!
Je bent in ieder geval super bezig marina;)
Het is lastig om goede foto's van jezelf te maken. Armen en schouders lukt gewoon niet. :(

mijn mannetje zei net ook dat mijn benen er voller en gespierder uitzien en dat mijn billen ook steviger worden. :D yesss!

Laatst bewerkt:
Front squats geworden dus? :D
De Pr's regenen hier harder dan dat het weer buiten doet momenteel! :P
Ben benieuwd naar je gewicht, maandag!
Volhouden zo ;)
Foto is ook niks mis mee zo te zien!

Yep! die front squats bevallen me wel. Voel het nu nog heel goed. :D
Nou... als mijn pr's zo hard gaan als het hier naar beneden komt ga ik juichen! hahahahah
Ik kijk ook uit naar maandag. We zullen zien wat er dan aan extra's inzitten! :whip:
Thanks. :)

Ik zal het zeker proberen Inex. :) thanks.

Ik heb het idee dat mijn benen toch wat minder skinny zijn geworden. Lijnen zijn wel al wat zichtbaar. Maar moet erbij zeggen wel met spieren aanspannen. :o Vind ook mijn billen wat minder hangen naar mijn gevoel. Maar ja.. dat vind ik zelf altijd lastig te bekijken. Maar al met al denk ik wel dat ik vooruit ga.

Zie zeker wel vooruitgang.:)

Morgen weer trainen! Zin in! :D

Moet ook weer eens wegen na 3 weken... ben benieuwd...

Jij komt van ver he Marina, onthoud dat ;)
Die benen zijn zeker voller. Kont mag nog meer massa op, maar dan zou je je hele schema moeten omgooien want dat vereist nogal wat werk. Ik weet dat uit ervaring :o

Je slaapt, je eet, je traint. Beter dan dat kun je niet doen. Top :)

Terug
Naar boven