Fitness Seller

Marina's Log

• Topic Starter Topic Starter
spannend veel succes!!

en ik zie ook zeker vooruitgang in je benen hoor, wordt toch allemaal wat voller :D Keep up the good work!
Dank je. het begint nu te komen. Nu het echte werk nog he! :D
Maar daar heb ik Ron voor om me te begeleiden om er helemaal te komen. Mijn droomfysiek! :)

Je bent lekker bezig he!

Op de foto kun je ook mooie vooruitgang zien! Heerlijk toch! Lekker zo door gaan!

Jij komt van ver he Marina, onthoud dat ;)
Die benen zijn zeker voller. Kont mag nog meer massa op, maar dan zou je je hele schema moeten omgooien want dat vereist nogal wat werk. Ik weet dat uit ervaring :o

Je slaapt, je eet, je traint. Beter dan dat kun je niet doen. Top :)
Yep.. ik know. :o
Ik ben al blij dat mijn benen voller worden. Als ik van voren kijk ziet het er ook al beter uit.
Ik wil ook een squat ass... :D maar dat moet nog komen. Ik weet dat waar ik heen wil heel veel werk gaat eisen. Maar ik heb alles ervoor over. Het gaat komen! tijd geduld en heel veel trainen en eten en slapen! :whip:
Dank je. :)

---------- Post added 15 September 2013 at 20:29 ----------

Je bent lekker bezig he!

Op de foto kun je ook mooie vooruitgang zien! Heerlijk toch! Lekker zo door gaan!
Dank je! ik ga zeker door. Mijn doel in beeld houdend.

:heart:

Dank je. het begint nu te komen. Nu het echte werk nog he! :D
Maar daar heb ik Ron voor om me te begeleiden om er helemaal te komen. Mijn droomfysiek! :)

Geniet maar gewoon van de complimenten. :D En mij benoemen is overbodig toch. :) Aandacht op jezelf houden. Jij doet het werk en jij tilt die gewichten.

Trots op je. En die kont, die komt er wel. :booty:

Geniet maar gewoon van de complimenten. :D En mij benoemen is overbodig toch. :) Aandacht op jezelf houden. Jij doet het werk en jij tilt die gewichten.

Trots op je. En die kont, die komt er wel. :booty:
Ik geniet ook zeker wel...en het stimuleert nog meer om ertegenaan te gaan! Ik weet waar ik heen wil en dat is nog een lange weg. Tuurlijk hou ik aandacht op mezelf. Ik train en heb mijn focus op mijn trainingen met mijn doel in gedachte! Een elke keer heb ik een focus dat ik gewoon meer gewicht wil pakken. En als dat focus sterk genoeg is lukt het ook gewoon. :eek: Mind-Muscle! Yessss!

Maar neemt niet weg dat jij mijn voeding en training in elkaar zet. En dat is toch wel dé basis van alles. En ik voer het uit om mijn doel te bereiken!

Die kont.. nou die moet en zal ik krijgen! :D
dank je. :)

Was me het dagje wel vandaag. Vanmorgen gewogen na 3 weken en het viel me wel tegen... 0,4 kg erbij :o. Ik had de hoop op meer gezien het vorige keer 0,8 kg was... Ik kom dus gewoon inderdaad lastig aan. Ron weet me gelukkig wel meteen weer op te trekken. :) Het zit er in ieder geval weer bij! En ik zit voor het eerst in jaren echt boven de 50 kg! 50,3 kg! voor mij echt wel een heel eind vooruit.
Het aankomen gaat dus langzaam..... maar het komt erbij en dat is het belangrijkste! Dus ik moet gewoon zo doorgaan met mijn eten en trainen.

Had nog een foto van mijn billen gevonden van begin juli voor start met de schema's van Ron en een van eind van die maand. daar zie ik toch al duidelijk verschil. Dus mijn werk loont wel. :D

Dan vanmiddag lekker getraind. Op zich baalde ik wel dat ik bijna geen PR kon zetten. maar ik had me sowieso voorgenomen een PR op DL te gaan zetten. En dat is gelukt! heb mijn eigen gewicht gelift. Voelt goed.

Verder merk ik dat ik na de eerste 2 oefeningen al volle onderarmen heb. Echt een stijf gevoel... dat weerhoudt me ook van gewichten te kunnen verhogen.... gewoon omdat mijn onderarmen zo tegenwerken dan. Daar baal ik van. :( Vraag me af of ik daar wat aan kan doen?

Maar goed. lekker getraind dat wel. Heb goed gezweten en voel dat ik gewerkt heb. :)

Training AS sport
Rug
chin ups (met opstap hoog begonnen en dan uitzakken tot gestrekte armen en optrekken)
1x5 BW
2x4 BW rep 5 hoog --> uitzakken --> optrekken tot halverwege :(
1x3 BW rep 4 nog 1 x gered, rep 5 hoog --> uitzakken --> optrekken tot halverwege
1x2 BW rep 3, 4 & 5 hoog --> uitzakken --> optrekken tot halverwege

wide grip pull down
1x10x32,5 kg
1x10x35 kg
1x10x37,5 kg wel erg zwaar en laatste rep mistte techniek...maar wel een PR

One arm machine row expres niet verhoogt omdat ik bij DL een PR wilde halen. :o
2x10x10 kg
1x10x15 kg

Deadlift Ik moest en zou een PR zetten. En dat is me gelukt! :D
1x10x20 kg alleen barbell, techniek pakken
1x10x40 kg (2 schijven van 10 kg)
1x10x45 kg
1x10x50 kg Yesss!! ik twijfelde nog om toch nog even een paar van 55 kg te pakken. Maar heb dat toch niet gedaan. Anders had ik met biceps weer met achterlijk volle onderarmen... niet dat het uiteindelijk veel uitmaakte. :rolleyes: Ze zaten al te vol. :(

biceps hoger lukte niet. teveel last van mijn onderarmen. :(
DB biceps curl (staand, om en om)
3x10x6 kg

EZ bar biceps curls
3x10x 15 kg hier ook weer de laatste met moeite gered... (de bar die ik had was vlgs mij ook zwaarder dan die ik vorige week had)

cable curl korte pauze)
1x8x10 kg
1x8x11 kg
4x12,5 kg + 4x11 kg pffff... echt leeg.. vooral op mijn onderarmen. :o

Abs
Lying leg raises
3x20
v-crunch
2x50,1x40
Planks
45 sec, 40 sec, 45 sec

finit... we zouden nog gaan wandelen vanavond.. maar tja... puf was ver te zoeken.. en die regenbui kwam op een goed moment. :o

wss gaan we een crosstrainer overnemen (via een collega voor een prikkie). Mannetje is aan het afvallen en daarom lopen we elke avond. Kunnen we ook bij regen even om en om. :D

Gefeliciteerd met je gewicht! !!! Super hoor.

gefeliciteerd! met je pr en je gewicht, gaat super..
ik kwam/kom ook maar 125g per week aan aan spiermassa hoor.. als ik echt iets drastisch ga doen een keer 250g, maar that's it. leuk van je crosstrainer, we gaan binnenkort verhuizen. dan komt er hier misschien ook wel 1 in huis :P

Gefeliciteerd met je gewicht! !!! Super hoor.
Thanks. :)

---------- Post toegevoegd 16 September 2013 om 21:15 ----------

gefeliciteerd! met je pr en je gewicht, gaat super..
ik kwam/kom ook maar 125g per week aan aan spiermassa hoor.. als ik echt iets drastisch ga doen een keer 250g, maar that's it. leuk van je crosstrainer, we gaan binnenkort verhuizen. dan komt er hier misschien ook wel 1 in huis :P
Thanks. :)
Gelukkig ga ik niet als enigste zo langzaam dan... Het enige is dat ik niet weet of het alleen spiermassa is. Lijkt me bijna onmogelijk om alleen spieren te gainen... maar goed... Ik zie er al beter uit en alles wordt steviger en dat is wat telt. :)
Als ik durf zal ik nog wel eens die foto's van "mijn behind" plaatsen. :o

Ik kreeg net een mail dat als ik die crosstrainer wil hebben dat ze hem nog komen brengen met een aanhanger. :D Woensdag kijken en wss meteen meenemen. Is toch wel handig ook.
Ook voor later.. want ja.. mijn droom.... daar zal ik hem ook nog wel voor nodig hebben:rolleyes:

Laatst bewerkt:
125g is volgens mij niet langzaam voor vrouwen hoor, mannen komen wat sneller aan dan vrouwen qua spieren.

ach, als je sommige foto's hier voorbij ziet komen op dit forum.. en jouw foto's zijn toch gewoon netjes en mooi, niets om je voor te schamen. op je ze plaatst moet je natuurlijk zelf weten ;)

Marina plaatst die foto's van je billen maar. Weet zeker dat er heel positief op gereageerd gaat worden.
En het showen ervan is een mega stap voor je.

Die training heb je goed voor elkaar gekregen hoor, trots op je. Je biceps na deadlifts zullen niet mega gaan groeien in gewicht van de dumbbells. Maar je spieren zullen je dankbaar zijn.
Het gaat gewoon goed met je. En die langzame groei in gewicht, ach dat is dan maar zo.
Vergeet niet dat je ook nog wandelt en dus gewoon cardio aan het doen bent.
Wil je groeien dan is cardio uit den boze. Maar je hebt ook nog een relatie, dus dan maar langzamer groeien toch.
Je komt er wel, duurt alleen iets langer. Des te zoeter is de overwinning straks.

ik heb de sneak peak al gehad en showen mag zeker hoor!
je kunt er trots op zijn

125g is volgens mij niet langzaam voor vrouwen hoor, mannen komen wat sneller aan dan vrouwen qua spieren.

ach, als je sommige foto's hier voorbij ziet komen op dit forum.. en jouw foto's zijn toch gewoon netjes en mooi, niets om je voor te schamen. op je ze plaatst moet je natuurlijk zelf weten ;)
Ik heb geen idee wat langzaam en snel is. Maar ik heb ook geen idee hoeveel spieren en vet je gaint.. maar ik ga rustig door. Ik hou de spiegel wel in de gaten. :)

---------- Post toegevoegd 16 September 2013 om 22:11 ----------

Marina plaatst die foto's van je billen maar. Weet zeker dat er heel positief op gereageerd gaat worden.
En het showen ervan is een mega stap voor je.

Die training heb je goed voor elkaar gekregen hoor, trots op je. Je biceps na deadlifts zullen niet mega gaan groeien in gewicht van de dumbbells. Maar je spieren zullen je dankbaar zijn.
Het gaat gewoon goed met je. En die langzame groei in gewicht, ach dat is dan maar zo.
Vergeet niet dat je ook nog wandelt en dus gewoon cardio aan het doen bent.
Wil je groeien dan is cardio uit den boze. Maar je hebt ook nog een relatie, dus dan maar langzamer groeien toch.
Je komt er wel, duurt alleen iets langer. Des te zoeter is de overwinning straks.
Ik heb veel twijfel... :o door nogal klote reacties die ik gehad heb... Maar ja.. het is wel een hele stap vooruit wat ik zie. en dat in 1 maand.. en die foto is alweer ruim 1,5 maand oud.. heb geen foto van nu.. maar dat komt er nog wel bij.. later.

Na die DL zijn mijn armen inderdaad wel enigzins al gesloopt. :o maar ik probeer wel tot max te gaan.
Ik ben blij met de vooruitgang omdat ik het nu toch ook wel in mijn lijf zie en voel.
En ja.. het gaat langzamer. we hebben toevallig vandaag niet gewandeld. Maar meestal is het na het eten 30-40 minuten. Dus ja.. ik doe ook gewoon een vorm van Cardio. en de ene dag op werk is het de hele dag in de fabriek lopen en de andere dag is het veel kantoor en lab werk... dus dat telt ook wel mee. Je hebt gelijk. Ik ga vooruit en dat is het belangrijkste.
Dus ja.. het zal wat langer duren. maar ik kom er wel. Ik heb een doel voor ogen en dat GA ik halen! De overwinning zal zeker zoet zijn! :D

---------- Post toegevoegd 16 September 2013 om 22:12 ----------

ik heb de sneak peak al gehad en showen mag zeker hoor!
je kunt er trots op zijn
Nou vooruit dan maar...
2iaua2o.jpg

Kijk dit zijn billen. Normaal moet je daarvoor naar Dr Schumacher. En het kost je ook nog een vermogen.
En rotopmerkingen zijn uitingen va jaloezie. Of gewoon niet willen kunnen gunnen.
Hier zijn we met bb'ers.

Marina dit is top en je billen ook. Moet je eens kijken naar je benen. Die zijn ook goed gevormd.

netjes! goed bezig Mevrouw!

Ziet er goed uit Marina!!

Heeel veel respect voor waar je mee bezig bent!!!
Je bent echt een kanjer!!

En ook al is er een keer iets minder gewicht bij dan je zou willen het is er wel echt BIJ!! en niet eraf!
Trots op je!

gaat goed Marina! :D
Heerlijk dat je gewoon aan bent gekomen, ook al is het voor jouw gevoel misschien niet veel, het brengt je toch steeds dichter bij je doel :)
Enne... mooie billen hoor! Doe je goed ;)

Wauw! Wat een vooruitgang zeg!

Je gaat als een speer! Wat zal dat motiverend zijn zeg! Lekker doorgaan, jij komt er wel!!

Zo duw die veren maar lekker in je kont. :p

Terug
Naar boven