Was me het dagje wel vandaag. Vanmorgen gewogen na 3 weken en het viel me wel tegen... 0,4 kg erbij

. Ik had de hoop op meer gezien het vorige keer 0,8 kg was... Ik kom dus gewoon inderdaad lastig aan. Ron weet me gelukkig wel meteen weer op te trekken.

Het zit er in ieder geval weer bij! En ik zit voor het eerst in jaren echt boven de 50 kg! 50,3 kg! voor mij echt wel een heel eind vooruit.
Het aankomen gaat dus langzaam..... maar het komt erbij en dat is het belangrijkste! Dus ik moet gewoon zo doorgaan met mijn eten en trainen.
Had nog een foto van mijn billen gevonden van begin juli voor start met de schema's van Ron en een van eind van die maand. daar zie ik toch al duidelijk verschil. Dus mijn werk loont wel.
Dan vanmiddag lekker getraind. Op zich baalde ik wel dat ik bijna geen PR kon zetten. maar ik had me sowieso voorgenomen een PR op DL te gaan zetten. En dat is gelukt! heb mijn eigen gewicht gelift. Voelt goed.
Verder merk ik dat ik na de eerste 2 oefeningen al volle onderarmen heb. Echt een stijf gevoel... dat weerhoudt me ook van gewichten te kunnen verhogen.... gewoon omdat mijn onderarmen zo tegenwerken dan. Daar baal ik van.

Vraag me af of ik daar wat aan kan doen?
Maar goed. lekker getraind dat wel. Heb goed gezweten en voel dat ik gewerkt heb.
Training AS sport
Rug
chin ups (met opstap hoog begonnen en dan uitzakken tot gestrekte armen en optrekken)
1x5 BW
2x4 BW rep 5 hoog --> uitzakken --> optrekken tot halverwege

1x3 BW rep 4 nog 1 x gered, rep 5 hoog --> uitzakken --> optrekken tot halverwege
1x2 BW rep 3, 4 & 5 hoog --> uitzakken --> optrekken tot halverwege
wide grip pull down
1x10x32,5 kg
1x10x35 kg
1x10x
37,5 kg wel erg zwaar en laatste rep mistte techniek...maar wel een PR
One arm machine row expres niet verhoogt omdat ik bij DL een PR wilde halen.

2x10x10 kg
1x10x15 kg
Deadlift Ik moest en zou een PR zetten. En dat is me gelukt!

1x10x20 kg alleen barbell, techniek pakken
1x10x40 kg (2 schijven van 10 kg)
1x10x45 kg
1x10x
50 kg Yesss!! ik twijfelde nog om toch nog even een paar van 55 kg te pakken. Maar heb dat toch niet gedaan. Anders had ik met biceps weer met achterlijk volle onderarmen... niet dat het uiteindelijk veel uitmaakte.

Ze zaten al te vol.
biceps hoger lukte niet. teveel last van mijn onderarmen.
DB biceps curl (staand, om en om)
3x10x6 kg
EZ bar biceps curls
3x10x 15 kg hier ook weer de laatste met moeite gered... (de bar die ik had was vlgs mij ook zwaarder dan die ik vorige week had)
cable curl korte pauze)
1x8x10 kg
1x8x11 kg
4x
12,5 kg + 4x11 kg pffff... echt leeg.. vooral op mijn onderarmen.
Abs
Lying leg raises
3x20
v-crunch
2x50,1x40
Planks
45 sec, 40 sec, 45 sec
finit... we zouden nog gaan wandelen vanavond.. maar tja... puf was ver te zoeken.. en die regenbui kwam op een goed moment.
wss gaan we een crosstrainer overnemen (via een collega voor een prikkie). Mannetje is aan het afvallen en daarom lopen we elke avond. Kunnen we ook bij regen even om en om.