grosje
Huge Freak
- Waardering
- 1.315
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 75kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
wat een reacties!
Voelt een beetje onwerkelijk dat het over mij gaat. 
maar met deze foto's zag ik gewoon zelf verschil. Ik vind het zelf altijd moeilijk oordelen want je ziet het vaak gewoon niet. En je wil gewoon vaak sneller dan je lichaam kan.. maar ja.. zo werkt het inderdaad niet. Ik ben pas begonnen met echt bouwen. En het gaat langzaam. Maar het gaat vooruit en ik ben imo goed op weg. Dus nu is het een kwestie van doorbuffelen! En dat ga ik zeker doen! Op naar mijn doel! 

ik was gewoon zo kwaad... Voelde me echt slap....maar met wat nadenken kan ik het beter proberen anders zien. Ik ben dus niet achteruit gegaan!... maar man.. wat overheerst de eerste gedachte.. 
in gedachte wel.. 

Ik weet het.. en ja je hebt gelijk...Maar ik laat me nooit en te nimmer uit het veld slaan. Kom nou... ik ben hier om mijn doel te bereiken en dat zal ik ook gaan doen ook!Marina er zijn hele volksstammen die denken dat elke barbell 20kg wegen. Bij BasicFit wegen ze 14kg. Een semi oly barbell weegt 15kg met draaisluitingen 20kg. Een gelagerde olympic barbell weegt 20kg En dan heb je nog een heel scala aan andere, goedkopere uitvoeringen.
Maar iedereen rekent altijd wel 20kg voor een lege oly barbell. Maar wat maakt het uit. Je bent bezig om met al je kracht dat ding omhoog te duwen. En elke keer als je dat doet help je je spieren te groeien. Voeding in orde en het groeien gaat nog beter. Je bent goed bezig, laat je niet uit het veld slaan.

Thanks.Ik volg je al een tijdje , en je hebt me tips gegeven over voeding enzoje bent een tof iemand ! Een dipje heeft iedereen wel eens , kop op en gaan met de banaan maar weer ! goede training hoor
![]()
ik help graag. Mijn dipje is al over hoor. Vrijdag ga ik gewoon knallen op benen.. zien of ik nog wat meer kan squatten. 
Thanks Gros.Ik betrap me er zelf ook altijd op... altijd kijken naar het gewicht... die ander doet meer als ik
pvd hoe kan dat nou? en ik ben zwak ..
ik kan nog wel even door gaan maar het heeft geen nut en het is ook niet belangrijk.
Zolang jij er alles uit haalt wat je kan dan werken je spieren op max niveau... gewicht is dan niet belangrijk.
Spiertjes reageren op de arbeid en die weten niet dat het minder gewicht was (je koppie wel) dus laat die spiertjes werken en het koppie ff niet.. dan komt het allemaal goed.

Dank je.Ik snap je teleurstelling, maar hey. Denk aan de vooruitgang die je al hebt geboekt he!
Gewicht zegt immers niet alles! Je spieren hebben keihard gewerkt!
Enne, je bent geen watje heh! Je hebt immers een heerlijke training afgewerkt! Kop op, die 30 en 35 komt vanzelf!!
Ik ga gewoon stug verder en waar ik kan verhoog ik. En soms lukt dat gewoon niet maar dat neemt niet weg dat je je spieren wel gewoon prikkelt....en daar gaat het om.
kon wel janken toen ik die pijnscheut voelde.... Ik hoop maar dat het voor vrijdag over is... 
Zal ik doen. Heb geen zin in blessures inderdaad. Hmmm... toch alvast even denken wat ik eventueel als het nodig is extra aan benen kan doen.Als je vrijdag last krijgt van je schouder dan sla je schouders over. Geen nut jezelf in de blessures te trainen.
Dan pak je maar meer buik en een oefening extra benen, mag je zelf kiezen wat.
wordt zaterdag lachen dan! hahahahaZal ik doen. Heb geen zin in blessures inderdaad. Hmmm... toch alvast even denken wat ik eventueel als het nodig is extra aan benen kan doen.wordt zaterdag lachen dan! hahahaha

als ik het te gek maak kan ik zaterdag helemaal niet meer lopen!
Ik zalproberen me in te houden! hahaha
En nu moe.... 
. Ik merk daarentegen wel dat mijn blauwe plekken minder worden. 

)

)Dank je.Lekkere gewichten marina!! En ook al is het maar 2 reps op die MP, je hebt het toch wel even gedaan. En misschien een aanzetje om volgende keer wel wat meer reps te maken![]()

Alleen daarna waren mijn onderarmen weer zo vol dat er verder geen vooruitgang meer in zat..
... dus daarna gewoon alles afgemaakt maar ging ook echt met een super voldaan gevoel naar huis!
Dikke PR!! ik haalde vorig week maar 1x5 en dan 2x4 en 2x3 +2x2 negatief