MuscleMeat

Marina's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.001
Hahaha Marina die de rest van haar gym te kakken zet met de chinups.
Klasse training. Inspiratie, transpiratie, motivatie.
Moet zeggen dat ik wel van 3 jongens een opmerking kreeg dat ze dat maar niet deden... hielden het liever bij Pull down breed. :D Maar goed. Ik ga ervoor! bikkelen! Dit motiveert me des te meer om die 5x5 helemaal te pakken! YESS!

Flinke PR op die chins! :o
Ook een mooie deadlift :)
Ga zo door!

Wat een lekkere PR zeg Marina!!
Kan me voorstellen dat je supervoldaan naar huis bent gegaan!

En je deadlift gaat ook lekker heh!

Dat je dan op de overige oefeningen wat inlevert.. tsja so be it.

Merk je al wat verbetering met je schouder?

• #1.004
Flinke PR op die chins! :o
Ook een mooie deadlift :)
Ga zo door!
Thanks! Ik hoop dat het zo doorgaat. Alhoewel gewicht verhogen nu wel langzamer gaat dan in het begin.
heb ook flinke spierpijn in mijn rug nu... :o

---------- Post toegevoegd 24 September 2013 om 18:58 ----------

Wat een lekkere PR zeg Marina!!
Kan me voorstellen dat je supervoldaan naar huis bent gegaan!

En je deadlift gaat ook lekker heh!

Dat je dan op de overige oefeningen wat inlevert.. tsja so be it.

Merk je al wat verbetering met je schouder?
Thanks! Ja het voelde echt lekker gewoon!
Mijn schouder gaat stukken beter. Ik kan in ieder geval mijn autogordel weer normaal omdoen. :)

• #1.005
Zo... na 2 dagen 10 uur werken en het vooruitzicht morgen 11 uur te moeten werken vandaag maar vroeg gepeerd van mijn werk (wel telefoon mee.. moet oproepbaar zijn. :rolleyes: ). Dus lekker even uitleven met trainen. Ik had nog behoorlijk spierpijn in mijn rug van maandag... Maar dat heeft me niet tegengehouden. :)

Incline BP was bezet.. ik vroeg hoe lang het zou duren.. dus even gewacht.. en hij wilde ook wel spotten. Ben alleen begonnen. Hij hield het een beetje in de gaten. Met set 2 na 4 reps ging het zwaarder. hij ging erbij staan rep 8 ging moeizaam en toen ging hij erbij staan en roepen ja nog een! hahaha.. heb er nog een uitgepusht! hahaha Dus toen had hij zoiets van kom op.. nog even zwaarder he. Dus ja.. ik zat toen op mijn max van vorige week. dus 2,5 kilo erbij. Ging wel zwaar. Spotter erbij en hij heeft enkel bij rep 6 en 7 even mijn balans wat gecorrigeert en rep 8 licht geholpen. Al met al een PR die ik niet verwacht had. En een compliment dat ik het goed deed. :D

Verder ging het ook lekker allemaal. Wel extreem volle triceps :o en kwam nog een collega tegen. Dus was een lekkere training.

Training woensdag (AS sport)

incline bench press
1x8x20 kg
1x8x22,5 kg
1x9x27,5 kg (met spotter bij laatste rep)
1x8x30 kg (bij rep 6 en 7 hulp met balans en rep 8 met laatste stukje omhoog en terugleggen)

low cable cross over
1x10x 22,5 kg aan beide zijden
1x10x 25 kg aan beide zijden
1x10x 30 kg aan beide zijden

incline DB fly
1x10x6 kg
1x10x7 kg
1x10x8 kg

machine chest press hammergrip
1x10x30 kg
1x10x35 kg
1x8x37,5 kg echt heel geconcentreerd. Bij 9 gingen mijn armen niet verder... :( in gedachte wel.. :p

Bench dips (zo diep mogelijk door en armen verder dan parrallel)
1x10xBW
1x9xBW
1x10xBW brandende triceps. :o

Triceps rope push down
2x10x10 kg
1x10x11 kg toen even staan praten en dacht ik what the hell... ik ga verder. :D
7x12,5kg en toen leeg. :o

Triceps straight bar pushdown(snel met korte pauze)
1x10x12,5 kg
1x8x15 kg
1x7x16 kg --> echt trillende armen met laatste rep om beneden te komen. :o

en nog even wat abs.
lying leg raises
3x20
v crunch
1x50
2x45
planks
1x55 seconde
1x40 seconde
1x45 seconde

en toen was het echt op :o

Ijzervreter :)

Wat een top training. Lekker weer wat PR's. Leuk dat je nu geholpen wordt door andere gymers.
En je buik zal je ook dankbaar zijn zo. Nice.

• #1.008
thanks. :D voelt gewoon super. Heb nu al zin in vrijdag!

---------- Post toegevoegd 25 September 2013 om 17:51 ----------

Wat een top training. Lekker weer wat PR's. Leuk dat je nu geholpen wordt door andere gymers.
En je buik zal je ook dankbaar zijn zo. Nice.
Het ging inderdaad lekker. Ik merk echt dat ze steeds behulpzamer worden. Ze waren eigenlijk met zijn 2 en bezig op Incline BP. Ik mocht wel meedoen in de sets zeiden ze... maar ja... ze deden 32,5 kg ... en ik zei al.. zover ben ik nog niet.. :o Maar ik kreeg wel meteen de opmerking dat komt nog wel! gewoon doortrainen!:D
Mijn buikje... hmm... ik zal het morgen weten.. nu nog geen last. :rolleyes:

Die 32,5kg had je wel gepakt hoor met wat minder reps! :D
Veel PR's weer, ziet er goed uit!

• #1.010
Die 32,5kg had je wel gepakt hoor met wat minder reps! :D
Veel PR's weer, ziet er goed uit!
Nou die 30 kg ging wel moeizaam. :o maar ik bewaar de 32,5 voor volgende week! :D
Dank je. :)

Dat zal me volgende week wel een rare week worden.. zal dan maandag, dinsdag en donderdag gaan trainen... en de week erna dinsdag woensdag en vrijdag... omdat ik een lang weekend weg ben.. Dus of ik dan nog PR's red met 2 dagen achter elkaar trainen? Ik weet het niet... we zullen zien!

Stoer wijf!

Zo dan, gaat goed hier! :thumb:

Tuurlijk ga jij dat redden! Kom maar op met de pr regens hier!

• #1.016
Ik was vandaag bek af na die werkdag van 11,5 uur gisteren. Kon wel in slaap vallen. Pfff... ben vroeg weggegaan en gaan trainen. Dacht echt van dit gaat niets worden... Maar het viel mee! :)
Ging nog best lekker.. alleen met side raise voelde ik een knak in mijn schouder :( ben meteen lichter gegaan. Heb er op zich geen last van.. maar het is wel dezelfde schouder als waar ik laatst last van had.

Merk nu wel met Front squat dat ik vast ga hangen. Kon maar 5 reps op hoger gewicht redden.... wel een PR maar de stang gleed weg en mijn benen wilden even niet meer... :( misschien omdat ik zo moe was.. was gisteren ook zo een beetje die hele tijd lopen en staan. Maar goed.. verder wel lekker getraind. Alleen was het druk en moest ik volgorde wat omgooien.

Training benen + schouders (AS sport)
benen
front squat
8x20 kg (lege stang, even techniek pakken)
8x30 kg
5x35 kg Kon hier niet atg gaan. Barbell gleed weg en mijn benen trokken het even niet.. :(

legpress schouder breed Ging super! :D
1x10x100 kg
1x10x110 kg
1x10x120 kg en ging super! vorige week max 112,5 kg

leg extension
1x10x35 kg
1x10x40 kg
1x10x45 kg burn baby!!! :D

lunges (3x10 per been met DB ver uitstappen.)
1x10x4 kg
1x10x5 kg
1x10x6 kg

en hier moest ik dus wachten.. dus even abs tussendoor gepakt.. het duurde nogal lang..
Abs
leg raises
3x20

v-cruches
1x50
1x40
1x45

seated calf raises
1x15x20 kg
1x15x25 kg
1x15x30 kg (oef... en dan eraf stappen. :o)

schouders
MP (zittend)
1x10x15 kg
1x10x17,5 kg
5x20 kg + 3x17,5 kg Vorige week lukte 20 kg maar 2 reps. dus gaat toch iets beter.

staand side raises
2x10x3 kg
1x10x4 kg Laatste rep wel slordig... :o

staand front raises
2x10x3 kg
1x7x4 kg en toen hoorde ik knak..:( dus met 3x3 kg afgemaakt baalde echt... vorige week haalde ik 10 reps

Abs nog even afgemaakt
planks
3x40 sec

en toen de trap op proberen te komen. :o
Daarna nog flink wat boodschappen gedaan en 6 dozen 2 trappen opgezeuld... nu ben ik echt kapot. Sla het wandelen ook maar even over vanavond. Ga douchen en hangen. :o

Beste training hoor
Je wordt echt sterker
Moet je na gaan als je dit blijft volhouden, ben je over een tijdje net zo breed als Arnold :)

• #1.018
Hahaha. dank je Gros!
Ja ik wordt sterker dat merk ik wel ja. :)
Ik hou het wel vol.. maar ja.. een beest worden... denk niet dat ik dat voor elkaar krijg... :rolleyes:
een vrouwelijk beest... dat mag wel! :D

Rustig aan met die schouder hoor. En als je zo hard werkt kan het niet anders dat het ergens iets gaat kosten.
Dat kan energie zijn of voor jou het slechtste geval, je gewicht. Dus let een beetje op jezelf.

Je training ziet er niet slecht uit hoor. En kan niet altijd maar door de barrières knallen toch. Evengoed een stevige training.

• #1.020
Rustig aan met die schouder hoor. En als je zo hard werkt kan het niet anders dat het ergens iets gaat kosten.
Dat kan energie zijn of voor jou het slechtste geval, je gewicht. Dus let een beetje op jezelf.

Je training ziet er niet slecht uit hoor. En kan niet altijd maar door de barrières knallen toch. Evengoed een stevige training.
Ik doe het rustig aan met die schouder. Voor nu is het 2 dagen rust. Deze week was extreem druk... dus ik pak mijn rust. Ook wat spanningen op werk... dat hakt er nu ook wel in. Maar ik pas op mezelf. Beloof ik hoor! wil veel te graag mijn doel bereiken en ik wil gewoon geen risico nemen.

Training was ik zelf best tevreden over. :) voelde toch echt wel als mijn max voor nu.

Terug
Naar boven