Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Nou het gaat lekker hier hoor! 2 rustige dagen gehad en voel me lekker. Schouder is ook weel flink opgeknapt. Voelde het nog wel een heel klein beetje met chinups. Maar niet pijn meer een zeurtje bij de laatste 2 reps... waarvan de laatsteHey , hoe gaat het hier? Hoe gaat het met je schouder, doet de rust wat goed?
dus net niet meer lukte... net geen 5x5.. maar goed. Al met al goed! 
kwam net bij die laatste maar halverwege en net niet boven.. Was een beetje pissig.. maar goed. wel weer 1 meer dan vorige week dus volgende week op naar 5x5!
Zelfs toen ik me omkleedde en mijn shirt met lange mouwen weer aantrok irriteerde het gewoon die mouwen op mijn onderarmen.... zo vol... Maar ja.. ik voelde wel dat ik lekker getraind had! 

maar wel. PR!!
... daarna wel enorm volle onderarmen
en een compliment dat ik wel veel gewicht pakte voor mijn ehm...postuur. 

Thanks.Gefeliciteerd, maar je moet niet zoveel reps doen op een DL. Als je sterker wil worden moet dat volume omlaag.
Als jij 8 met 55 kan, dan kan je er 3 ook wel met 65.
Gewoon 5 x 5 of 3 x 5 doen, daar word je sterker van.

Thanks.
Ik hou me aan mijn trainingsschema. Dit is zo voor me opgesteld. Dus ik doe wat ik zou moeten doen.![]()

Achter alles zit een reden... Ik heb volste vertrouwen in je.Dit schema is niet enkel om sterker te worden. Bodybuilding is geen powerliften. Waar het om gaat is spiervermoeidheid.
Andere methoden komen met de tijd. PR's zjn leuk om je groei te zien, maar het gaat op massa en niet om kracht.
Met kracht bouw je meer massa, maar is niet uitputtend.
Marina top training. En een andere methoden geeft straks groei in je biceps training, no worrie's.

Dit schema is niet enkel om sterker te worden. Bodybuilding is geen powerliften. Waar het om gaat is spiervermoeidheid.
Andere methoden komen met de tijd. PR's zjn leuk om je groei te zien, maar het gaat op massa en niet om kracht.
Met kracht bouw je meer massa, maar is niet uitputtend.
Marina top training. En een andere methoden geeft straks groei in je biceps training, no worrie's.

Yep... het gaat vooruit en nog elke week een stapje verder!Stukje bijgelezen maar zag je ondanks schouderklachtjes toch flink vooruit bent gegaan![]()

Desnoods pak je er 6 ipv 3, om het rustig te verlagen in reps, maar dat moet je geheel zelf weten natuurlijk (één training 5 of 6 reps proberen kan geen kwaad toch om even te kijken hoe het voelt?). Heb hierboven al gezien dat je niet over te halen bent, dus ik ga het ook zeker niet proberen, alhoewel ik de mening van Sjors wel deel hier. Maar goed, elk verhaal heeft 2 kanten hé
Mijn mening is dat proberen geen kwaad kan in ieder geval, ook al twijfel ik niet aan Ron!
Sjors je mening waardeer ik. En niet alles is zomaar, maar ga dat ook niet allemaal uiteenzetten.
De volgende keer is het anders. En omdat niet zoveel bb'ers high reps doen wil het niet zeggen dat zij het bij het juiste eind hebben.
Ik ben van mening dat je alles moet onderzoeken en ervaren. En zoals ik jou mening waardeer ga ik ervan uit dat jij dat met die van mij doet. ��
Ben ik helemaal met je eens. Ik bedoelde het ook geenszins als commentaar op jouw kunde, maar was benieuwd naar de motivatie.
Daarbij wil ik natuurlijk niet dat Marina haar rug sloopt ^_^
Bij deze gewichten zal het wel loslopen, maar ik zou voor de toekomst rekening houden met de lading en de effectiviteit van de oefening. De deadlift is nu eenmaal een geval apart.

Nope... maar ik zal hem deze week waarschijnlijk al krijgen zodat ik nog vragen kan stellen aangaande oefeningen en dingen door kan nemen. Ik ben benieuwd.Weet je al wat voor schema je gaat volgen als deze 6e week voorbij is?
Zou eens met Ron overleggen om bij je schema switch te gaan experimenteren op de DL herhalingen wat voor jou het beste isDesnoods pak je er 6 ipv 3, om het rustig te verlagen in reps, maar dat moet je geheel zelf weten natuurlijk (één training 5 of 6 reps proberen kan geen kwaad toch om even te kijken hoe het voelt?). Heb hierboven al gezien dat je niet over te halen bent, dus ik ga het ook zeker niet proberen, alhoewel ik de mening van Sjors wel deel hier. Maar goed, elk verhaal heeft 2 kanten hé
Mijn mening is dat proberen geen kwaad kan in ieder geval, ook al twijfel ik niet aan Ron!
Benieuwd naar morgen!![]()

ben benieuwd.Nope... maar ik zal hem deze week waarschijnlijk al krijgen zodat ik nog vragen kan stellen aangaande oefeningen en dingen door kan nemen. Ik ben benieuwd.
Het is niet dat ik niet over te halen ben om dingen anders te doen. Mara het is wel gewoon zo als je een schema krijgt qua voeding en trainen dat je het wel wat aan moet houden om te zien wat het effect is en dan kan Ron ook inschatten welke kant hij op moet gaan met alles. Dat lijkt me in ieder geval wel belangrijk.
---------- Post toegevoegd 1 October 2013 om 10:54 ----------
Vanmorgen dus wegen.... was slechts 2 ons bij, zit nu op 50,5 kg, inmiddels dus wel 2 kg erbij... Maar gezien een nogal stressige week met veel overwerk en dagen van 10-11 uur... valt het nog mee dat er wat bij is. Voor mij mag het op zich wel sneller gaan... Maar ja.. je lijf moet wel willen/kunnen...
Ik ga dus gewoon door. En over 1,5-2 weken een nieuw trainingsschema.ben benieuwd.