marina1975
Never give up!
Super Mod
Elite Member
10 jaar lid
Voeding
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 18.481
- Lengte
- 1m68
Ja, dat klopt. het gaat gewoon wel omhoog en dat is al heel wat. Stress gaat wel wat door vandaag helaas.. beetje escalatie op werk... niet echt fijn en dat hakt er wel in. ben bek af...Het stijgt nog steeds ondanks dat je ook nog eens hard traint (en cal verbrand - meer spier meer cal verbranding) en dat je een stressige week had
Niet slecht dan toch?
Maar goed ik ben op zich niet ontevreden... je hoopt op meer maar gezien alles... oke. Ik ben gewoon blij dat het erbij zit!

---------- Post toegevoegd 1 October 2013 om 21:03 ----------
Met het nieuwe schema zal ik zien. Er zal vast wel genoeg veranderen. Maar daar kom ik vanzelf achter.Dat zeker weten Marina, maar daarom zei ik ook; bij je nieuwe schema wat nieuws proberen om de effecten te bekijken, maar dat gebeurt sowieso wel, anders was het geen nieuw schema
En of je nou 3 of 8 reps maakt, groeien doe je toch wel, dus dat komt helemaal goed!
2 ons is zo slecht nog niet, is dat in 2 weken of 1 maand? Is natuurlijk ook lastig in schatten, vooral als je hebt moeten overwerken en dergelijke![]()

en ja.. qua reps.. of qua gewicht... ik merk ook wel dat als ik gewoon mijn max van dat moment pak in een training dat het ook werkt. maar het is helemaal gaaf als je echt een paar toppers eruit kan slaan!

De 2 ons was in 2 weken. Het was vorige week gewoon erg hectisch... en er zat wat meer stress bij helaas wat vandaag dus escaleerde... dus beetje pokkemiddag gehad.. en dat heeft wel effect gehad op mijn energie merk ik.