XXL Nutrition

Marina's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.061
Thanks Ron. :) ik ga gewoon stug door! doel voor ogen en knallen! :D

• #1.062
pff... was een ontzaggelijk vermoeiende dag op werk. Van hot naar her rennen en vliegen om productie op gang te houden.. veel storingen en problemen. Dus kwam al bek af aan bij de gym... Maar al met al viel het me nog mee. Toch een paar PR kunnen zetten. :D

Heb net mijn nieuwe schema gekregen om volgende week te starten! Een lekker bouw schema. Dus zal mij benieuwen. Morgen nog even wat oefeningen doornemen bij de gym want dan kan ik eventueel nog vragen stellen aan Ron. Ik heb er zin in! :D

Training donderdag (normaal woensdag) (AS sport)

incline bench press
1x8x22,5 kg
1x8x27,5 kg (alleen zonder spotter!)
1x6x30 kg met spotter.. bij de laatste rep hulp.. maar toch 1 meer dan vorige week.

low cable cross over Was stuk :( dus heb hem met 1 arm gedaan. Merk wel dat dat zwaarder is omdat je balans mist. Maar kon hetzelfde gewicht halen. :)
1x10x 22,5 kg
1x10x 30 kg
1x10x 32,5 kg

incline DB fly
1x10x6 kg
1x10x7 kg
1x10x8 kg
1x5x9kg kon het niet laten om toch nog even te proberen. eerste x met 9 kg. Maar 5 was echt max. :o

machine chest press hammergrip
1x10x30 kg
1x10x35 kg
5x40 kg + 3 x37,5 kg en toen was het echt op. :o

Bench dips (zo diep mogelijk door en armen verder dan parrallel)
3x10xBW brandende triceps. :o

Triceps rope push down
1x10x10 kg
1x10x11 kg
1x10x12,5 kg PR op reps

Triceps straight bar pushdown(snel met korte pauze)
1x10x12,5 kg
1x10x15 kg
1x9x18 kg --> echt trillende armen met laatste rep om beneden te komen. :o

en nog even wat abs.
lying leg raises
3x20
v crunch
1x50
2x40

Ik zag dat ze ook een ab wheel hebben. Misschien een keer proberen.

nog steeds lekker bezig hoor
en die abwheel dat is een zwaar kreng als ik het goed heb
is dat zo een handvat voor 2 handen en dan een wiel in het midden?

abwheel is voor homo´s.

Zijn toch weer lekkere trainingen hoor !

• #1.068
nog steeds lekker bezig hoor
en die abwheel dat is een zwaar kreng als ik het goed heb
is dat zo een handvat voor 2 handen en dan een wiel in het midden?
Yep.. ik ga gewoon stug door! :)
Ja zo een ding inderdaad. Schijnt zwaar te zijn....

---------- Post toegevoegd 10 October 2013 om 22:00 ----------

Ben ik blij dat ik vrouw ben. ;)
Nee zonder dollen. Ik heb toch gehoord dat het best veel resultaat kan geven als je het goed doet.

---------- Post toegevoegd 10 October 2013 om 22:00 ----------

Zijn toch weer lekkere trainingen hoor !
Thanks. :)

Oow, dan koop ik er ook een.
als jij dat doet zal ik het ook doen oke?

Laatst bewerkt:
Goed bezig Marina, lekkere PR's!
naar mijn idee zijn die abwheels best oke? Of gewoon een kleinere, lichte (dunne) stang met kleine schijfjes eraan gebruiken, werkt ook prima.
Wel k*t om te doen haha, maar wel effectief.

Wat een Pr's weer, ga zo door!
Die dumbell flyes zijn ook niet slecht na die bench press en crossovers ;)

• #1.071
Goed bezig Marina, lekkere PR's!
naar mijn idee zijn die abwheels best oke? Of gewoon een kleinere, lichte (dunne) stang met kleine schijfjes eraan gebruiken, werkt ook prima.
Wel k*t om te doen haha, maar wel effectief.
Thanks. :)
Ik heb geen idee hoe goed of het is. Maar ik zal het wel zien. Misschien gewoon een keer proberen he!

---------- Post toegevoegd 11 October 2013 om 19:52 ----------

Wat een Pr's weer, ga zo door!
Die dumbell flyes zijn ook niet slecht na die bench press en crossovers ;)
Yep. Ik wil vooruit en daar ga ik voor! :D
Thanks. Ik vind het ook een leuke oefening. voel mijn spieren echt goed daarmee! Heb ook spierpijn vandaag. En het was wel merkbaar vandaag met schouder training dat ik gisteren borst had gedaan. :o

• #1.072
Vandaag dus mijn laatste benen + schouder training volgens mijn huidige schema. Vanaf maandag nieuw schema. Dus dat zal wel weer even wennen worden. :D

Vandaag ging lekker. Ondanks borst+ triceps gisteren toch nog wat PR's eruit kunnen slepen. Had in ieder geval een voldaan gevoel toen ik naar huis reed.:)
Vandaag ook Rox92 ontmoet! Leuk om eindelijk eens een gezicht bij de naam te hebben! en jee.. die staat er echt super bij!

Training benen + schouders (AS sport)
benen
front squat
8x20 kg
8x30 kg
8x35 kg Barbell gleed weg erg weg :(. Maar gelukt!

legpress schouder breed Ging super! :D
1x10x110 kg
1x10x120 kg
1x11x125 kg en ging super!

leg extension
1x10x37,5 kg
1x10x42,5 kg
1x10x47,5 kg burn baby!!! :D laatste echt zeer moeizaam....

lunges (3x10 per been met DB ver uitstappen.)alle sets weer 1 kg hoger gepakt. Zat energie! :D
1x10x6 kg
1x10x7 kg
1x10x8 kg

seated calf raises
1x15x25 kg
1x15x30 kg
1x15x35 kg Ik krijg gewoon pijn in mijn knieen van die rol met het gewicht erop. :mad: en eigenlijk was deze wel iets te zwaar. :o

schouders
MP (zittend)
1x10x15 kg
1x10x17,5 kg
8x20 kg zeer moeizaam kreeg hem echt bijna niet omhoog.

staand side raises
1x10x3 kg
1x10x4 kg
1x10x4 kg PR op reps... dus toch wat vooruit.

staand front raises
1x10x3 kg
2x10x4 kg Voor het eerst 2 sets met 4 kg gered.

Abs
leg raises superset met v-cruches
3x20 leg raises
35,30,35 v-crunch

en toen was ik voldaan moe. Had wel genoeg energie zeg maar.. maar de trap op.. oei.. die benen.. goed dat er een leuning is om je omhoog te trekken. :o

Als je moeite hebt om de trap op te komen dan weetje dat je een goede training hebt gehad :P
Was ook leuk om je even gesproken te hebben ;) en thnx je shape is altijd een stuk beter als de pomp er in zit :P, Het is ook nog afwachten wat er gebeurt als ik stop met creatine ivm vocht.

Super hoor Marina! Ziet er heel goed uit je training :D

Super training Marina. Leuk dat je Rox hebt ontmoet, hij is vet relaxt. En buff hahaha.
De trap niet meer op is prima hihihi

• #1.076
Als je moeite hebt om de trap op te komen dan weetje dat je een goede training hebt gehad :P
Was ook leuk om je even gesproken te hebben ;) en thnx je shape is altijd een stuk beter als de pomp er in zit :P, Het is ook nog afwachten wat er gebeurt als ik stop met creatine ivm vocht.
Yep.. die training voelde ik wel... schouders ook toen ik meteen daarna nog even een 6 pack met 2 literflessen de auto intilde en daarna thuis even naar binnen.. naast de andere weekend boodschappen. :rolleyes:
Was inderdaad leuk je eens te ontmoeten. En ja.. Je shape zag er super uit.. voelde me wel een heel iel ukkie. :o Maar ik denk dat je ook na stoppen met creatine nog heel buff bent hoor! :D

---------- Post toegevoegd 11 October 2013 om 22:32 ----------

Super hoor Marina! Ziet er heel goed uit je training :D

---------- Post toegevoegd 11 October 2013 om 22:34 ----------

Super training Marina. Leuk dat je Rox hebt ontmoet, hij is vet relaxt. En buff hahaha.
Het voelde ook lekker. moet zeggen toen ik na het trainen even mijn armen en schouders aanspande (was even alleen in de kleedkamer. :o) dat ik echt wel zie dat het vooruit gaat. :)
Rox is wat zijn naam al zegt.. echt een rock! zeker buff! en niet zo groot dat ik omhoog moest kijken. hihihihihi :D
Tja.. die trap.. ik snap nog steeds niet waarom de dames kleedkamer altijd boven moet zijn. :rolleyes:

Lekker bezig Marina! Spierpijn gegarandeerd!

Yep.. die training voelde ik wel... schouders ook toen ik meteen daarna nog even een 6 pack met 2 literflessen de auto intilde en daarna thuis even naar binnen.. naast de andere weekend boodschappen. :rolleyes:
Was inderdaad leuk je eens te ontmoeten. En ja.. Je shape zag er super uit.. voelde me wel een heel iel ukkie. :o Maar ik denk dat je ook na stoppen met creatine nog heel buff bent hoor! :D

---------- Post toegevoegd 11 October 2013 om 22:32 ----------

---------- Post toegevoegd 11 October 2013 om 22:34 ----------

Het voelde ook lekker. moet zeggen toen ik na het trainen even mijn armen en schouders aanspande (was even alleen in de kleedkamer. :o) dat ik echt wel zie dat het vooruit gaat. :)
Rox is wat zijn naam al zegt.. echt een rock! zeker buff! en niet zo groot dat ik omhoog moest kijken. hihihihihi :D
Tja.. die trap.. ik snap nog steeds niet waarom de dames kleedkamer altijd boven moet zijn. :rolleyes:

Thnx guys, leuk om te horen :)

Terug
Naar boven