marina1975
Never give up!
Super Mod
Elite Member
10 jaar lid
Voeding
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 18.481
- Lengte
- 1m68
Nou spierpijn was vanmorgen wel weg hoor.
dus tijd om te knallen met mijn nieuwe schema.
Helaas wel tevoren een erg lange dag op werk maar ook meteen een goeie dag. Goed gesprek gehad op werk en een vriend van me die ik had voorgesteld om te solliciteren is aangenomen! Dus ik ging echt vrolijk weg en kon lekker knallen met een van tevoren lekker gevoel.
Was wel even wennen met een nieuw schema. Wat nieuwe oefeningen dus eerst wat geprobeerd met lichtere gewichten om de techniek goed onder de knie te krijgen. Dan kan ik daarna lekker opvoeren. Het voelde allemaal goed en lekker. Merkte alleen gek genoeg dat ik aan het eind van de training lang zo moe niet was als anders. Zat dan echt te twijfelen of ik het goed had gedaan.
nou ja.. volgende week gewoon wat gewicht erbij knallen en dan zien. Ik moest toch eerst zeker weten dat ik de oefeningen goed deed.
Maar al met al een lekker gevoel aan over en nadien goed honger!
genoeg geluld.. training.
Ik ga vanaf nu ook anders loggen. in overleg met Ron (mijn pt) zal ik het gewoon bij oefeningen en gewichten houden. De rest is een beetje het geheim van de smid he!
Training maandag (AS sport)
incline bench press
25 kg Ben begonnen op 25 kg omdat ik 27,5 net aan 1x8 haal. Maar kan volgens mij volgende keer hoger!
incline DB fly zin om te pieken!
6-7-8 kg en toch ook even de 9 kg gepakt! vorig keer lukte dat geen heel set. nu wel!
machine chest press
35-37 kg was wel zwaar die laatste set.
*** en hier moest ik wachten op de smith...
en heb een hekel aan wachten maar wilde dat toch even doen om de volgorde van mijn nieuwe schema aan te houden.. dus.. ja.. dan maar even wat abs gepakt. 
lying leg raises
3x20
v crunch
3 sets tot falen
*** en toen was hij pas klaar... pffffff
schouder press (bij gebrek aan schouder press machine
in de smith gedaan)
alleen stang- stang + 2,5 kg (staat wel heel lullig.. dat lage gewicht.... maar ja ik moet ergens beginnen.
)
seated side raise
3-4 kg
cable upright row
10-12,5-15 kg
dips of Bench dips (zo diep mogelijk door en armen verder dan parallel)
2x dip BW... dat lukte me dus echt niet verder..
dus over op bench dippen)
sets verder afgemaakt met bench dips BW --> kan volgende keer met gewicht!
1x dip BW
Ik denk dat ik met dippen elke keer ga starten met normale dips en bij falen overga op bench dips. Ik ga ervan uit dat ik net als de chin-ups dan steeds wat verder kom.
Triceps straight bar push down
12,5 - 15 kg In mijn vorige schema ben ik nooit boven 12,5 uitgekomen.
Triceps straight bar pushdownreverse grip. Dat voelt heel vreemd... maar brandde wel goed in mijn triceps.
10-12,5 kg... alleen de 12,5 haalde ik de set niet vol.. dus afgemaakt met 10 kg
en toen zaten mijn triceps echt zo vol dat aankleden lastig was.
dus tijd om te knallen met mijn nieuwe schema. Helaas wel tevoren een erg lange dag op werk maar ook meteen een goeie dag. Goed gesprek gehad op werk en een vriend van me die ik had voorgesteld om te solliciteren is aangenomen! Dus ik ging echt vrolijk weg en kon lekker knallen met een van tevoren lekker gevoel.

Was wel even wennen met een nieuw schema. Wat nieuwe oefeningen dus eerst wat geprobeerd met lichtere gewichten om de techniek goed onder de knie te krijgen. Dan kan ik daarna lekker opvoeren. Het voelde allemaal goed en lekker. Merkte alleen gek genoeg dat ik aan het eind van de training lang zo moe niet was als anders. Zat dan echt te twijfelen of ik het goed had gedaan.
nou ja.. volgende week gewoon wat gewicht erbij knallen en dan zien. Ik moest toch eerst zeker weten dat ik de oefeningen goed deed. Maar al met al een lekker gevoel aan over en nadien goed honger!

genoeg geluld.. training.
Ik ga vanaf nu ook anders loggen. in overleg met Ron (mijn pt) zal ik het gewoon bij oefeningen en gewichten houden. De rest is een beetje het geheim van de smid he!

Training maandag (AS sport)
incline bench press
25 kg Ben begonnen op 25 kg omdat ik 27,5 net aan 1x8 haal. Maar kan volgens mij volgende keer hoger!
incline DB fly zin om te pieken!

6-7-8 kg en toch ook even de 9 kg gepakt! vorig keer lukte dat geen heel set. nu wel!

machine chest press
35-37 kg was wel zwaar die laatste set.

*** en hier moest ik wachten op de smith...
en heb een hekel aan wachten maar wilde dat toch even doen om de volgorde van mijn nieuwe schema aan te houden.. dus.. ja.. dan maar even wat abs gepakt. 
lying leg raises
3x20
v crunch
3 sets tot falen
*** en toen was hij pas klaar... pffffff
schouder press (bij gebrek aan schouder press machine
in de smith gedaan) alleen stang- stang + 2,5 kg (staat wel heel lullig.. dat lage gewicht.... maar ja ik moet ergens beginnen.
)seated side raise
3-4 kg
cable upright row
10-12,5-15 kg
dips of Bench dips (zo diep mogelijk door en armen verder dan parallel)
2x dip BW... dat lukte me dus echt niet verder..
dus over op bench dippen)sets verder afgemaakt met bench dips BW --> kan volgende keer met gewicht!
1x dip BW
Ik denk dat ik met dippen elke keer ga starten met normale dips en bij falen overga op bench dips. Ik ga ervan uit dat ik net als de chin-ups dan steeds wat verder kom.

Triceps straight bar push down
12,5 - 15 kg In mijn vorige schema ben ik nooit boven 12,5 uitgekomen.

Triceps straight bar pushdownreverse grip. Dat voelt heel vreemd... maar brandde wel goed in mijn triceps.
10-12,5 kg... alleen de 12,5 haalde ik de set niet vol.. dus afgemaakt met 10 kg
en toen zaten mijn triceps echt zo vol dat aankleden lastig was.

Laatst bewerkt: