Fitness Seller

Marina's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.101
Mooie training na een zwaar weekend. Goed hoor. En je kan niet altijd voluit gaan toch.
Mooie training evengoed.
Dank je. Op schouders na ging het gewoon super lekker! :)

---------- Post toegevoegd 22 October 2013 om 06:15 ----------

Nette incline bp hoor. Je begint al aardige cijfers te krijgen voor zo'n licht vrouwtje:cool:
Dank je. :) Maar er kan nog meer bij he!!! Daar ga ik voor!

---------- Post toegevoegd 22 October 2013 om 06:17 ----------

Flink wat PR's, je gaat goed vooruit! En dat na een verhuizing nog wel :cool:

Ga zo door :)
Dank je. :) Nou ik voelde hem wel hoor. :o Was vooral op het laatst met die verhuizing.. 2 terrariums a 75 kg door het trapgat met 2 draaien naar beneden krijgen. En wie tilt het gewicht???:rolleyes: Yep.. moi. hahahaha wel en hele mooi blauwe knie van het stutten. 2 felle blauwe strepen over mijn knie. :o
Maar gelukkig stond er gisteren geen benen op het programma. ;)

Die cholesterolwaardes etc geven toch ook nog maar eens even extra aan dat de change in levenstijl je heel erg goed doet!
Zowel van binnen als van buiten!!
Lekker door blijven gaan!

• #1.103
Die cholesterolwaardes etc geven toch ook nog maar eens even extra aan dat de change in levenstijl je heel erg goed doet!
Zowel van binnen als van buiten!!
Lekker door blijven gaan!
Inderdaad! Deze lifestyle past volledig bij me! Het heeft alleen maar goede effecten op mij en mijn lijf! Ik was al superblij dat ik verslaafd ben geraakt aan BB! maar dit extraatje laat toch maar weer zien dat dit echt de beste keuze is voor me!
Ik blijf zeker weten doorgaan! Met mijn doel voor ogen! :)

Morgen trainen!! Yess.. ik mag weer! :D

Nice van die waardes!

• #1.105
Jazeker. Ben er ook erg blij mee! :)

Vandaag een redelijk rustige dag op het werk. Nog even met een nieuwe collega staan praten. Hij heeft 10 jaar terug ook wedstrijden BB gedaan. Was wel even leuk en opeens was het al 15:45 en moest ik nog eten voor mijn training! :rolleyes:

Lekker getraind ook. Een compliment gehad dat ik er flink tegenaan ga. :D voelt wel even goed en het was ook een super lekkere training! Verder begon die jongen (beetje iel kereltje) die daar schema's opstelt als je die nodig hebt tegen mij toen ik even stond te wachten op de row machine voor one arm row dat ik wel een andere veel betere oefening kon doen ipv wachten of gewoon de volgorde wat om kon gooien en eerst verder gaan met biceps ipv rug afronden. Nou .. ik zei dus die 1,5 minuut die ik moet wachten op iemand die 1 setje doet maakt ook niet veel uit! Ik maak eerst rug af en en daarbij hou ik me aan mijn schema. :p Hij vond het niet leuk. :D
Maar al met al een voldaan gevoel toen ik naar huis ging en ik kijk nu al uit naar vrijdag! LEG DAY!!!!

Training woensdag (AS sport)

Wide grip pull down
35 kg lekker knijpen met die lats :D Ging makkelijker dan vorige keer

reverse grip pull down smal
35-37,5-41 kg Voelde het gewoon branden! en laatste rep moeizaam

one arm machine row
10-12,5-15 kg ging lekker.

BOR barbell
25 kg voelde goed!

EZ-bar biceps curl
15 kg (ervan uitgaande dat de bar 10 kg was) Nice. Aders steeds meer zichtbaar! :D valt me wel op... rechts veel meer en links nauwelijks... :(

DB curl (met indraaien)
6-7 kg

concentration curl staand steunend op leuning bankje
4-5-6 kg Stond er nu goed voor en voelde het goed branden. :D de 6 kg was extra en op minder reps.. ik moest en zou het proberen. :o

lying leg raises tot falen
35, 25, 20, 30, 40

en toen lekker naar huis. Merk dat mijn energie echt top is en ook na mijn training.. heb soms echt het idee van ik kan nog uren door! alleen mijn spieren willen dat niet! :p

Ziet er weer netjes uit :)
Ha ik heb het andersom met de aders tijdens trainen xD

Wat betreft die ader op je bicep. Dat heb ik precies hetzelfde. Rechts wel links niet of amper. Wie weet mogen we ze daar ook ooit zien:D

En hoe gaat het met je gewicht?

• #1.108
Ziet er weer netjes uit :)
Ha ik heb het andersom met de aders tijdens trainen xD
Thanks. :) hahaha. ben jij toevallig links? Ik ben nl rechts. Misschien is het daarom??

---------- Post toegevoegd 23 October 2013 om 20:23 ----------

Wat betreft die ader op je bicep. Dat heb ik precies hetzelfde. Rechts wel links niet of amper. Wie weet mogen we ze daar ook ooit zien:D

En hoe gaat het met je gewicht?
Irritant he.. met die aders... Maar wie weet duiken ze de kop nog een keer op! :D

Gewicht.. ehm.. geen idee.. :o laatste keer gewogen op *gaat effe zoeken* 1 oktober.. en was toen 50,6 kg. dus 2,1 kg erbij sinds 1 juli. Ik weeg zelf niet meer. Pas als Ron het zegt. Geeft me bergen met rust! :)

Ben linkshandig geboren maar sinds 23jaar puur rechts dus vind het ook apart :p
Heeft met de plaatsing van de aders te maken.

• #1.110
aha.. ik snap het.. maar plaatsing van aders? dus links zitten ze anders dan rechts? :D

dat kan, en ook heb je vaak een dominantere kant. En bij de een liggen ze dieper dan de ander etc etc.
Ach als je er maar goed uit ziet. dan maar geen aders. haha

Klopt, links zit ader bij mij meer op de bicep piek dus tijdens pomp eerder zichtbaar.
Rechts valt die net onder de piek maar die begint ook te door te komen :)

• #1.113
dat kan, en ook heb je vaak een dominantere kant. En bij de een liggen ze dieper dan de ander etc etc.
Ach als je er maar goed uit ziet. dan maar geen aders. haha
Rechts is bij mij wel dominant ja. Maar ach.. het begint al wat te worden. :)
Nu nog wat meer massa bouwen. :D

---------- Post toegevoegd 23 October 2013 om 20:47 ----------

Klopt, links zit ader bij mij meer op de bicep piek dus tijdens pomp eerder zichtbaar.
Rechts valt die net onder de piek maar die begint ook te door te komen :)
Tja.. ik dacht al.. ik ben scheef! :p
Maar nice dat bij jou de andere kant nu ook komt!

Mooie training Marina en die aders die komen wel als je droger wordt.
Maar dat hoeft nog lang niet. Eerst bouwen en sterker worden en dan kijken naar een show moment.
En wegen moeten ik maar weer eens op de agenda zetten. Hmmm ff over nadenken.

• #1.115
Mooie training Marina en die aders die komen wel als je droger wordt.
Maar dat hoeft nog lang niet. Eerst bouwen en sterker worden en dan kijken naar een show moment.
En wegen moeten ik maar weer eens op de agenda zetten. Hmmm ff over nadenken.
Thanks.:)
Ik weet dat het nog lang niet zover is nu. maar vind het toch wel leuk om te zien! :D
Eerst bouwen en sterker worden inderdaad.. en dan zien wanneer het zover is! zal een tijd duren maar ik ga mijn doel halen!

Hmm.. wegen.. gaf me net zo lekker veel rust zo. :p maar zeg het niet te vroeg he. avond tevoren is vroeg zat! :rolleyes: Zit nu ook in mijn break week If you get me. ;)

Ik pest je ook maar een beetje.

• #1.117
Goed bezig Marina!
Jaloers op je aderen (en je doorzettingsvermogen):)

Ik heb helemaal geen aders op mijn biceps lopen maar op mijn onderarmen zitten hele dikke aders
Ooit gehoord dat het genetisch is of je ze dik op je biceps hebt....of dat waar is?

Terug
Naar boven