AndroidHealthClinic

Marina's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.121
Ik heb helemaal geen aders op mijn biceps lopen maar op mijn onderarmen zitten hele dikke aders
Ooit gehoord dat het genetisch is of je ze dik op je biceps hebt....of dat waar is?
Onderarmen zitten standaard vol met aders als ik aan het trainen ben.. Kan ook zijn omdat het nog best dun is daar ofzo...
Of het genetisch is geen idee.. Mijn ouders hebben het geen van beide.. maar ja.. die sporten ook niet :rolleyes: Mijn vader is wel net als ik erg dun... en ook hij heeft op zijn onderarmen als hij wat doet aders... dus ja.. ik zal het misschien wel wat van hem hebben??
Maar goed.. gewoon doortrainen en wie weet komen er wel meer. :D

Komt vaak omdat mensen op die plekken droger zijn, minder vet zijn. En bij de een liggen ze meer aan de oppervlakte dan bij andere mensen. En door activiteit/warmte zetten ze ook uit, worden ze dikker. Dus zal combi van alles zijn.

Haha dus nog niet wegen?

• #1.123
Komt vaak omdat mensen op die plekken droger zijn, minder vet zijn. En bij de een liggen ze meer aan de oppervlakte dan bij andere mensen. En door activiteit/warmte zetten ze ook uit, worden ze dikker. Dus zal combi van alles zijn.

Haha dus nog niet wegen?
Klopt wel denk ik wat je zegt. Gewoon een combi van alles...

Hahaha..... wegen.. ik hoor het vanzelf wel. ;)

Zin in morgen. Legday! :D

Succes met je legday, ben benieuwd ;)

• #1.125
Succes met je legday, ben benieuwd ;)
Thanks. Legday was weer super lekker! Ben weer aardig kreupel. :o

Vandaag een rustige dag op werk. Niet veel lopen en tillen dus dat was wel te merken net. Dan wat eerder weggegaan omdat ik misschien vanavond nog moet werken en evt morgen. Maar lekker getraind. Ik heb altijd zo een zin in Legday! gewoon omdat ik daar meer in wil zien en het voelt gewoon super!

Dus lekker getraind. Kreeg nog een compliment dat ik behoorlijk gewicht pak. :D Het blijft wel apart te horen. Maar ja ben ook nog best iel. :o
vet = pr

Training vrijdag (AS sport)

squats Blijft nog wat onwennig en wiebelig. Maar qua gewicht zou ik best meer kunnen pakken, al moet ik beter mijn core en benen aanspannen. Was nu ook al iets zwaarder.
opwarmen 20kg-30kg (voelde te licht dus als opwarmen beschouwd) werksets 32,5 kg (+2,5)

leg extension
30-35-37,5 kg Voelde het gewoon branden! (+2,5)

leg press small
100-105 kg ging lekker en laatste set zwaar en eraf stappen... oei.. :o(+5)

liggende leg curl
5-7,5-8,5 kg en toen stond de voor en achterkant in vuur en vlam :eek: en dan is het nog niet klaar.... (+1)

Lunges (ver uitstappen per been)
3-4-5 kg alles achter elkaar zonder pauze en was compleet buiten adem daarna..(+1)

seated calf raises
22,5-25-30 kg dat eraf stappen is echt een ramp. hahahaha(+5)

staand calf raises
40-50-60 kg Moest toch even een handdoek op mijn schouder leggen. Zit een mooie plek van de barbell van het squatten :o(+10)

v-crunch tot falen
60, 35, 40, 35, 50 zweet liep van me af...

Toen nog even met Rox92 staan praten... en mezelf daarna de trap opgesleept :D Gelukkig dit weekend geen verhuizing oid. Zal het morgen wel weer goed merken!

Ron heeft mijn voeding trouwens weer even doorgenomen en ik zat niet geheel goed... :( ik dacht nl van wel... dus gaat wat omhoog. Ben benieuwd wat het me op gaat leveren.
Vond het wel sneu voor hem... Hij heeft zelf een zwaar dieet... en dan zit hij wel mijn schema (met al dat lekkere eten) voor me door te nemen. :o Thanks Ron. Je bent een topper! :)

Laatst bewerkt:
Leuke gewichten, maar ik zie nergens reps staan? :o

PR op elke oefening :eek:

• #1.127
Leuke gewichten, maar ik zie nergens reps staan? :o

PR op elke oefening :eek:
Omdat ik nu dus echt aan het opbouwen ben, begeleidt met schema's etc, is me gevraagd even anders te gaan loggen. Dit had ik eerder gemeld...
marina1975 zei:
Ik ga vanaf nu ook anders loggen. in overleg met Ron (mijn pt) zal ik het gewoon bij oefeningen en gewichten houden. De rest is een beetje het geheim van de smid he!;)
Dus ja... daarom geen reps er meer bij. Maar geloof me...het is een stevig schema. :)

Ja.. PR's.. maar soms ook maar 2,5 kg hoor. :o Maar overal wat bij! (zal het er wel even bijzetten)

Had dat gedeelte gemist dan ;)
2,5kg is voldoende :D

Hihihi is niet erg hoor je schema doornemen. Hoewel ik net pas het kwijl uit mijn toetsenbord heb gekregen. :lick:
Mooie training neergezet. En dezelfde als mij, ach zoveel kan je variëren toch. ;)

Goede training weer en je gaat op een mooi tempo vooruit :)

Hoezo zat je voeding niet geheel goed?

Mooie training ook weer! je gaat echt lekker.

• #1.132
Had dat gedeelte gemist dan ;)
2,5kg is voldoende :D
Je kan nu eenmaal niet alles volgen he! ;)
Maar het gaat lekker!

---------- Post toegevoegd 25 October 2013 om 20:45 ----------

Hihihi is niet erg hoor je schema doornemen. Hoewel ik net pas het kwijl uit mijn toetsenbord heb gekregen. :lick:
Mooie training neergezet. En dezelfde als mij, ach zoveel kan je variëren toch. ;)
Ik voelde me al zo lullig... maar dan weet ik wel een kadootje voor je. :D
http://ladygadgets.blogo.nl/files/2009/01/ladygadgets/usb stofzuiger.jpg
Het was een heel lekkere training! en ja.. hetzelfde! maar ja.. variatie genoeg dat zeker. Maar ik hou me vast aan mijn schema. ;)
Moet wel zeggen dat ik flinke spierpijn in mijn billen heb. :o is nog niet zo erg geweest.

---------- Post toegevoegd 25 October 2013 om 20:46 ----------

Goede training weer en je gaat op een mooi tempo vooruit :)
Dank je. :) en we gaan rustig door want alles kan beter he! ;)

---------- Post toegevoegd 25 October 2013 om 20:47 ----------

Hoezo zat je voeding niet geheel goed?

Mooie training ook weer! je gaat echt lekker.
Ik kwam wat lager uit.:( Dus even rechtgetrokken.
dank je. :) Het voelt ook super! heb gewoon nu al zin in maandag training! :D

Laatst bewerkt:
Zelf lager gegeten of schema was lager dan berekend. Ach je bent er wel op aangekomen moet je maar zien! op naar de volgende kg's nu!

• #1.134
Zelf lager gegeten of schema was lager dan berekend. Ach je bent er wel op aangekomen moet je maar zien! op naar de volgende kg's nu!
Niet bewust minder/lager gegeten oid. Ik tel ook zelf niet. Dat laat ik aan Ron over. :p hou alleen wel globaal mijn eiwit en vet wat in de gaten.
Na wat heen en weer gemail over hoe en wat met eten en wat vragen (ja.. heb Ron echt wel het hemd van het lijf gevraagd. :o) zijn er wat kleine aanpassingen geweest. Nu had ik alles zoals het nu gaat weer even doorgemaild en bleek het minder te zijn dan gedacht.. :( Moet zeggen dat ik me echt rot voelde toen ik dat hoorde.. echt zo van Faal.... Ik dacht echt dat ik het goed deed....Werd al helemaal pissig op mezelf ook want zo kom ik nooit bij mijn doel :mad:
Maar goed. we zijn erachter dus er is weer wat bijgekomen bij een paar maaltijden. :)
Het verklaarde ook wel waarom ik regelmatig nog extra trek had overdag. Ik pakte dan wel altijd wat erbij.

maar toch eerst wel aangekomen! niet als falen bestempelen, gewoon weer met frisse moed verder. Je hebt er wat kg bij wat je ws zonder niet had gehaald. Gewoon op naar de volgende kg!!! you can do it! Positief blijven is het aller beste.

• #1.136
maar toch eerst wel aangekomen! niet als falen bestempelen, gewoon weer met frisse moed verder. Je hebt er wat kg bij wat je ws zonder niet had gehaald. Gewoon op naar de volgende kg!!! you can do it! Positief blijven is het aller beste.
Yep! Ik ben zeker bijgekomen en tot de laatste keer wegen ook nog steeds gewicht erbij! Er is toch 2,1 kg bij (4,3% stijging in gewicht). (laatste 2 weken (16 sept-1 okt) 3 ons) Dus ja.. als je het zo bekijkt is het inderdaad geen falen. :)
Alleen voelt het wel zo. :( Ik wil gewoon alles perfect doen en mijn doel halen!

Maar ik ga gewoon fris verder hoor! Das geen probleem. Ik hoorde het vanmorgen en heb een lekkere kick-ass training gehad en wat extra gegeten. Dat doel staat mij nu nog sterker voor ogen! Ik moet en zal dat halen! Dus trainen, ETEN en slapen! :D oh ja.. en werken natuurlijk! moet ook mijn eten, gym abbo en supps kunnen betalen. :p

Niet druk om maken Marina. Dit gebeurt gewoon, al zou ik het zelf zijn. Gewoon een kwestie van bijsturen, no big deal toch.

Niet druk om maken Marina. Dit gebeurt gewoon, al zou ik het zelf zijn. Gewoon een kwestie van bijsturen, no big deal toch.

Helemaal mee eens!

Gaat altijd met ups en downs, verwachtingen die je hebt en die soms tegenvallen en dan stuur je gewoon bij zoals ron zegt. Gas dr weer op! (naja dat had je al want je gaat als een speer met die gewichten zeg!)

• #1.139
I know... Ben gewoon wat erg perfectionistisch... en als iets dan niet gaat zoals ik dacht of het wil... :rolleyes:
Maar we gaan gewoon verder! Meer eten en lekker knetterhard trainen! Maar straks eerst effe slapen :D

---------- Post toegevoegd 25 October 2013 om 22:03 ----------

Helemaal mee eens!

Gaat altijd met ups en downs, verwachtingen die je hebt en die soms tegenvallen en dan stuur je gewoon bij zoals ron zegt. Gas dr weer op! (naja dat had je al want je gaat als een speer met die gewichten zeg!)
Ron knows best he! ;)
Ik weet het. Het gaat met ups en downs. Alleen hebben we toch liever allemaal ups he!:rolleyes:
Gas gaat er zeker weer op! met trainen was dat al maar nu met eten even gas bijgeven weer!
Thanks. Ik vond zelf gewichten niet zo snel gaan eigenlijk. :o Maar het gaat gewoon gestaag omhoog en dat is waar het om gaat!

Laatst bewerkt:
Ik zie geen slecht nieuws
Helaas gaan dingen niet altijd zo snel als je zelf wil en zie je de veranderingen niet altijd in het juiste perspectief.
Iedereen is super kritisch op zich zelf en als je eens in de spiegel kijkt en je denkt...mwaa niet slecht wat ik zie.... Dan krijg je vaak ook weer het gevoel dat jij het weer eens anders ziet.
Kortom Marina het gaat goed en ook al is het niet zo goed als je zou willen...... Het blijt goed

Terug
Naar boven