marina1975
Never give up!
Super Mod
Elite Member
10 jaar lid
Voeding
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 18.481
- Lengte
- 1m68
Dank je voor je lieve woorden.Ik zie geen slecht nieuws
Helaas gaan dingen niet altijd zo snel als je zelf wil en zie je de veranderingen niet altijd in het juiste perspectief.
Iedereen is super kritisch op zich zelf en als je eens in de spiegel kijkt en je denkt...mwaa niet slecht wat ik zie.... Dan krijg je vaak ook weer het gevoel dat jij het weer eens anders ziet.
Kortom Marina het gaat goed en ook al is het niet zo goed als je zou willen...... Het blijt goed

Nou ik zie wel verandering.. zie vooral mijn buik vetter worden wat ik niet zo fijn vind. Maar het hoort er ook wel bij denk ik dan met bulken. en ja.. bij vrouwen is dat eerst buik en benen. Maar dat is van later belang.
Ik zie op zich ook vooruitgang in mijn spieren zoals het eruit ziet. En gewicht gaat ook langzaam mee. Dus op zich gaat het goed hoor. Alleen ja.. ik wil meer... Ik zou graag mijn bovenlichaam ook wat toe zien nemen zeg maar. Maar dat blijft gewoon zo "dun" allemaal. Maar goed. tijd en geduld en hard werken zullen me naar mijn doel toe helpen. Ik wist dat het niet makkelijk zou gaan en dat het knetterhard trainen zou worden en vooral ook goed eten en slapen uiteraard!
Dus ik ga stug door en wat er ook gebeurt ik GA mijn doel halen!

En met Ron zijn hulp GAAT dat gewoon lukken!

. Maar goed. Dit is me nog niet alleen gelukt!
met 27,5 kg alles afgemaakt. Dat ging goed. Volgende keer meer reps op 30 kg halen!
dus over op bench dippen)

en dan is het nog niet klaar....