XXL Nutrition

Marina's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.141
Ik zie geen slecht nieuws
Helaas gaan dingen niet altijd zo snel als je zelf wil en zie je de veranderingen niet altijd in het juiste perspectief.
Iedereen is super kritisch op zich zelf en als je eens in de spiegel kijkt en je denkt...mwaa niet slecht wat ik zie.... Dan krijg je vaak ook weer het gevoel dat jij het weer eens anders ziet.
Kortom Marina het gaat goed en ook al is het niet zo goed als je zou willen...... Het blijt goed
Dank je voor je lieve woorden. :)

Nou ik zie wel verandering.. zie vooral mijn buik vetter worden wat ik niet zo fijn vind. Maar het hoort er ook wel bij denk ik dan met bulken. en ja.. bij vrouwen is dat eerst buik en benen. Maar dat is van later belang.
Ik zie op zich ook vooruitgang in mijn spieren zoals het eruit ziet. En gewicht gaat ook langzaam mee. Dus op zich gaat het goed hoor. Alleen ja.. ik wil meer... Ik zou graag mijn bovenlichaam ook wat toe zien nemen zeg maar. Maar dat blijft gewoon zo "dun" allemaal. Maar goed. tijd en geduld en hard werken zullen me naar mijn doel toe helpen. Ik wist dat het niet makkelijk zou gaan en dat het knetterhard trainen zou worden en vooral ook goed eten en slapen uiteraard!
Dus ik ga stug door en wat er ook gebeurt ik GA mijn doel halen! :whip:
En met Ron zijn hulp GAAT dat gewoon lukken!

• #1.142
Lekker na het werk meteen gaan trainen. Het ging lekker! alleen geen spotter bij Incline BP. Ik haalde de 30 kg voor het eerst 4 x alleen. 5 de keer nogal genant.. kon hem nog net op de onderste houder leggen. :o. Maar goed. Dit is me nog niet alleen gelukt! :)
Verder ook lekker getraind. Weer wat gewichten omhoog!

Training maandag (AS sport)

incline bench press
4x30 kg en toen fail op 5 de rep.. :mad: met 27,5 kg alles afgemaakt. Dat ging goed. Volgende keer meer reps op 30 kg halen!

incline DB fly
7-8-9 kg

machine chest press
30-35-40 kg was wel zwaar die laatste set.:o

schouder press (geen schouder press machine dus smith)
stang + 5 kg Vorige keer haalde ik nog niet eens 4 reps hiermee.

seated side raise
3-4 kg PR op reps met 4 kg!

cable upright row
10-15-17,5 kg

dips of Bench dips (zo diep mogelijk door en armen verder dan parallel)
2x dip BW... dat lukte me dus echt niet verder.. :( dus over op bench dippen)
sets verder afgemaakt met bench dips + 10 kg schijf. Vorige week 5 kg schijf.

Triceps straight bar push down
10 -15-17,5 kg

Triceps straight bar pushdownreverse grip.
10-11-13,5 kg... en toen echt volle armen. :o

abs, v-crunch
50,40,30,30,40

Wel een lekker gevoel toen ik mijn shirt aandeed. Kon voelen dat mijn borst en armen goed vol zaten. Shirt zat lekker strak:D
En toen lekker mijn banaan en shake erin en aansluiten in de file :(

Ophoging voeding vandaag ook gelukt. Valt me alleen wel even zwaar nog. maar dat zal met een paar dagen wel over zijn.

Voeding komt goed, volgende week ga je moeite hebben om er niet overheen te gaan! ;)
Ook een chest day gehad? Heerlijk die pomp altijd hé :)
Pr's stromen goed, lekker doorgaan zo, zou ik zeggen!

• #1.144
Voeding komt goed, volgende week ga je moeite hebben om er niet overheen te gaan! ;)
Ook een chest day gehad? Heerlijk die pomp altijd hé :)
Pr's stromen goed, lekker doorgaan zo, zou ik zeggen!
Yep voeding komt ook wel goed. Overdag de ophogingen heb ik geen moeite mee. Het is meer de avond. Omdat we zo laat eten zit alles zo dicht op elkaar... Nu buikpijn en moet nog verder.. :( Maar het zal wel weer wennen.
Yep! Borst + schouders + triceps! en inderdaad een lekker gevoel ja! :D
Het gaat op zich lekker. Al had ik die 30 kg bench nu echt willen halen.... Baalde daar wel van. Maar verder ging het super lekker!
dank je! :)

Lekkere training Marina, mooi hoor. Je maakt me trots. En die voeding, gewoon even bekijken anders iets anders indelen.
Buikpijn is niet nodig. Dan iets meer nemen na je trainen. Je weet denk ik het beste waar er iets past.

• #1.146
Lekkere training Marina, mooi hoor. Je maakt me trots. En die voeding, gewoon even bekijken anders iets anders indelen.
Buikpijn is niet nodig. Dan iets meer nemen na je trainen. Je weet denk ik het beste waar er iets past.
Dank je. :o Het ging ook echt lekker!
Ik denk dat ik het even anders in moet delen. Misschien rijst bij lunch en middag td hoger maken en bij avondeten iets lager. Zal het morgen nog een keer zo doen zoals vandaag omdat het dan geen trainingsdag is en zien hoe het dan gaat. Ik kom er wel uit. Gewoon even wat proberen. Ik laat wel weten wat het beste voegt. :)
Het is alleen voor vanavond even balen. Dus nu even doorbijten. Morgen beter.

Gaat goed hier zo te zien! :thumb:

Wow je kan echt veel v-crunches doen zeg!!!

• #1.149
  • #1.150
Vandaag even een andere dagindeling. Moest nog huiswerk maken voor mijn week cursus volgende week. Ja... moet ik nu nog huiswerk maken. :D Dus vroeg naar huis ... maar.... eerst sporten!! om 14:30 al en daarna braaf huiswerk gemaakt. :rolleyes:

Trainen ging super lekker! veel gewichten weer omhoog en barstte ook van de energie. Zalig! Heb alleen nu al de pest in dat ik volgende week door die cursus niet kan trainen. Net nu de gewichten zo lekker omhoog gaan. :mad:
Kreeg nog een compliment dat ik aardig wat gewicht pak.. weer van een ander. :). Blijft toch wel leuk om te horen! Maar goed.. training!

Training woensdag (AS sport)

Wide grip pull down
36 kg lekker knijpen met die lats :D Ging makkelijker dan vorige keer. Heb het idee dat het nog wel hoger kon.

reverse grip pull down smal
35-40-42,5 kg Voelde het gewoon branden! en laatste rep moeizaam

one arm machine row
10-12,5-16 kg ging lekker.

BOR barbell
30 kg voelde goed! wel erg zwaar. 5 kg zwaarder dan vorige week.

EZ-bar biceps curl
17,5 kg Nice. 2,5 kg meer! en nu ook op mijn linker arm een klein adertje! :D rechts was hij altijd al zichtbaar!

DB curl (met indraaien)
6-7 kg PR op sets met 7 kg! lukte vorige keer maar 1 set.

concentration curl staand steunend op leuning bankje
4-5-6 kg PR op reps! Voelde het echt keihard branden bij de laatste reps!

lying leg raises tot falen
35, 20, 25, 30, 43
Hierbij merk ik dat ik niet faal op mijn buikspieren.. maar op het bovenste deel van mijn bovenbenen aan de voorkant zeg maar die verzuren. Dat terwijl ik hem echt trek vanuit mijn buik en dat ook voel.. Vraag me af of ik wat fout doe ???
Train ik mijn buik zo dan wel genoeg??

hanging knee raises Proberen..
3x10. Hier merk ik ook weer dat ik niet faal op buikspieren maar op het "hangen". Niet mijn handen maar mijn schouders gaan pijn doen.... :( Ook hier vraag ik me af... doe ik het wel goed dan...

Maar goed.. met een fijn gevoel naar huis. Lekker getraind in ieder geval! :)

Weet niet of er een verschil in zit, maar ik vind laying leg raises op een bankje net zo fijn als hanging leg raises, misschien een poging waard? ;)
Ik zag de ader juist altijd links en rechts niet ghehe :D
wat een pr's zeg, wie geeft jou die schop onder je kont dat je zo lekker gaat? :rolleyes:

• #1.152
Weet niet of er een verschil in zit, maar ik vind laying leg raises op een bankje net zo fijn als hanging leg raises, misschien een poging waard? ;)
Ik zag de ader juist altijd links en rechts niet ghehe :D
wat een pr's zeg, wie geeft jou die schop onder je kont dat je zo lekker gaat? :rolleyes:
Ik zal het eens op een bankje proberen. Thanks voor de tip. :)
Ik doe lying leg raises nu op de grond. Ik ben wat aan het zoeken om wat meer te variëren in buikspieroefeningen.
Ik zag altijd al een ader rechts.. al best snel.. links nooit... en nu komt ie heel licht op. Vind het toch wel gaaf. :cool:
Hahaha.. ik schop mezelf! Ik heb een doel en wil daar gewoon heen!
Maar Ron schopt ook wel wat mee.. meer in de vorm van oppeppers :D en hij is gewoon een TOP begeleider!:) Ben ook heel blij met hem.

Lekker bezig Marina!
Super om te lezen hoe gemotiveerd jij bent!

Ik zal het eens op een bankje proberen. Thanks voor de tip. :)
Ik doe lying leg raises nu op de grond. Ik ben wat aan het zoeken om wat meer te variëren in buikspieroefeningen.
Ik zag altijd al een ader rechts.. al best snel.. links nooit... en nu komt ie heel licht op. Vind het toch wel gaaf. :cool:
Hahaha.. ik schop mezelf! Ik heb een doel en wil daar gewoon heen!
Maar Ron schopt ook wel wat mee.. meer in de vorm van oppeppers :D en hij is gewoon een TOP begeleider!:) Ben ook heel blij met hem.

Haha hier doe jij jezelf tekort. Want ik kan makkelijk wat zeggen en schrijven maar jij doet het werk.
We gaan snel samen trainen hoor. :D

• #1.155
Lekker bezig Marina!
Super om te lezen hoe gemotiveerd jij bent!
Dank je! :)
Jij bent ook super bezig! je pakt het heel goed allemaal weer op!

---------- Toegevoegd om 22:34 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:32 ----------

Haha hier doe jij jezelf tekort. Want ik kan makkelijk wat zeggen en schrijven maar jij doet het werk.
We gaan snel samen trainen hoor. :D
Ach ja.. maar jij zegt wel wat ik moet doen voor het beste resultaat! ;)
En gezien ik dat wil ga ik er voor de volle 200% voor! Ik heb een doel wat ik zo graag wil bereiken dat ik er echt alles voor over heb. Dat heb ik nog nooit zo sterk gevoeld als nu. Bij iedere training geeft dat me gewoon een boost. Zalig is dat!
Ik kijk uit naar onze training samen! :)
Maar eerst ga jij knallen zondag! Heb al met Miss H contact gehad. Die komt inderdaad ook dus zie ik in ieder geval weer wat bekenden ook!

• #1.156
Lekker gewerkt en al de hele dag uitgekeken naar mijn training! LEGDAY!!!! en het ging lekker! Overal weer wat vooruit gegaan. En ik ben er nu ook achter dat sokken aantrekken na het trainen soms erg moeilijk kan zijn. :o

Nu wel een beetje de pest in dat ik volgende week niet kan trainen ivm cursus. :mad: Maar ik zet mijn tas wel in de auto. Waar ik tijd heb probeer ik toch te gaan.

Training vrijdag (AS sport)

squats Ging veel beter nu. Ik sta wat stabieler.
35 kg (+2,5) Ik ga nu iets voorbij parallel. Ik dacht dus als laatste set nog even atg te gaan. kwam dus bijna niet meer omhoog. :o... dus daarna met 25 kg even een setje atg gedaan. Voelde het goed! :D

leg extension
30-35-40 kg Voelde het gewoon branden! (+2,5) Laatste 2 reps echt zo zwaar....

leg press small
90-100-110 kg ging lekker en laatste set wel op 10de rep even 10 sec pauze...en dan door.(+5)

liggende leg curl
5-7,5-10 kg en toen stond de voor en achterkant in vuur en vlam :eek: en dan is het nog niet klaar.... (+2,5)

Lunges (ver uitstappen per been)
4-5-6 kg Viel me best even zwaar.. die laatste set met 1 kg meer... .(+1)

seated calf raises
22,5-27,5-32,5 kg dat eraf stappen is echt een ramp. hahahaha(+2,5)

staand calf raises
50-60-70 kg Laatste 2 reps erg slordig en heel zwaar(+10)

v-crunch op bankje (helemaal uitstrekken en weer terug) ik faalde dus nu vnl op verzuren van mijn benen :o tja...benen hadden het al te verduren gehad. :rolleyes:
25,20,10,20,25x

hanging knee raises Even geprobeerd. Ik kan niet hangen aan mijn armen want dan krijg ik last van mijn schouders dus heb de chin-up houding bovenin vastgehouden en toen de knee raises gedaan. Dat is wel zwaar zo. :o
3x10

en toen bek af... eerst even aan de bar gezeten. Shake en eten en meteen gevraagd tot hoe laat ze open zijn in de avond. Als het maar even kan piep ik er van cursus tussenuit. alleen jammer dat di en do sowieso afvallen want dan is er een avond programma....:( Maar goed we zullen zien. Wss kan ik vrijdag wel want om 16:00 eindigt het. :)

Top training Marina je gaat lekker. Hoop niet dat je al teveel pijn hebt morgen en overmorgen.

• #1.158
Top training Marina je gaat lekker. Hoop niet dat je al teveel pijn hebt morgen en overmorgen.
Dank je. :)
Nou dat hoor je zondag dan wel he! ;)
Maar denk dat de spiertjes morgen aardig aanwezig zullen zijn... zeker zoals het nu voelt! :o
Zalig!!! I love leg day! :heart:

Dat zijn een paar mooie ontwikkelingen zeg! Lekker gevoel na zon training met zoveel vooruitgang zeker!? Geniet van je spierpijn komende dagen :D

• #1.160
Dank je. :)
Het voelt zeker lekker na zo een training! Voldaan en uitkijkend naar spierpijn de komende dagen! :D

Terug
Naar boven