Grosje, Natty, Trium,
Dank jullie wel voor de tips. Ik zou niet weten of het magnesium is. Zou het kunnen proberen. Maar stel dat dat het niet is kan teveel magnesium dan geen kwaad?
Drinken was wel wat minder dan normaal.. maar 2,5 liter haalde ik zeker wel.
---------- Toegevoegd om 18:36 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:27 ----------
Maar goed. Cursus was vroeger afgelopen. Ik had het examen met een 8,1 gehaald en dus blij! Dus meteen daarna trainen! I love legday!

dus echt zin in.
Maar het viel me erg tegen.

ik merk nu gewoon hoeveel een week zitten en niet volgens schema kunnen eten erin hakt. Het wilde voor mijn gevoel echt niet. Squatten ging gewoon klote. Mijn benen wilde niet en kon niet verhogen... Dus had het zo gehad.. had echt zoiets van gvd... dit wil ik niet. Dus alles eruitgesleept wat ik kon... maar toch voel ik me niet tevreden.
Ging wel strompelend weg en kon de trap nauwelijks opkomen.. dus ja.. spieren hebben wel hard gewerkt. Maar met lunges was ik bek af aan het eind. 3x15 met beide benen achter elkaar. Ik was kapot.. maar na het trainen was ik met 10 min weer vol energie. Dat vind ik dan wel raar... Maar goed.. ben strompelend naar huis gegaan en schapjes gedaan.
Ik ben blij als alles volgende week weer normaal is en ik vanaf morgen weer mijn voeding normaal aan kan houden.
Training vrijdag (AS sport)
squats benen wilde niet.

(maar voelde het wel stevig in mijn billen.. nu nog. :0o
35 kg
leg extension
32,5-37,5-
42,5 kg Voelde het gewoon branden! Laatste 2 reps echt zo zwaar....

ogen dicht en alleen maar aan mijn benen denken en doorduwen
leg press small
92,5-102,5-
112,5 kg zo zwaar en branden... op rep 10 even 3 sec pauze in gestrekte stand en toen afgemaakt... kon bijna niet van de legpress afkomen.
liggende leg curl
5-7,5-
11 kg en toen stond de voor en achterkant in vuur en vlam
Lunges (ver uitstappen per been)
4-5-6 kg Viel heel zwaar.. compleet hijgend de laatste set gedaan. Mijn hart klopte zo hard.. dacht dat mijn buurman het kon horen.

Maar na een paar minuten trok dat weer weg...
seated calf raises
25-30-
35 kg dat eraf stappen is echt een ramp. hahahaha
staand calf raises
52,5-62,5-
72,5 kg Laatste 2 reps tergend langzaam .... zo zwaar
lying legraises waar ik dus wosndag kramp kreeg....
30,25,25,30,35x
en gelukkig geen last van mijn voet en rare krampen....Nu ik het zo lees.. wel overal zo een 2,5 kilo bij.. maar toch voelt het klote omdat het zo zwaar ging..