AndroidHealthClinic

Marina's Log

Goed droog nog op die foto's en je gewicht is toch gestegen, top! :thumbs:
Ook flinke Pr's nog op de training hoor

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.182
Dank je Shady! :) Ik hoop dat het zo doorzet allemaal!

Zo goed hoor. Nette benen.

Goed vooruit gegaan meis! Zeker vergeken met eerste keer dat je bij me kwam.

Aanhouder wint!!!! Topper.

• #1.185
Dank je! Er moet nog wel meer massa bij! en zeker ook op rug en armen!

---------- Toegevoegd om 22:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:43 ----------

Goed vooruit gegaan meis! Zeker vergeken met eerste keer dat je bij me kwam.

Aanhouder wint!!!! Topper.
Ik zag het verschil op een gegeven moment niet meer. Zag alleen mijn buik dikker worden voor mijn gevoel. Maar nu ik die foto's heb gemaakt zie ik wel verschil. Top te horen dat jij het ook ziet! :)
Ik ga ervoor! Heb mijn doel op plek 1 staan! :D

Mooie benen Marina!
Om terug te komen op t magnesium verhaal, ik had een tijd terug ook erg last van krampen en dan dus ook van t soort wat niet weg lijkt te gaan.
Heb er toen een topic over aangemaakt hier en ook als advies magnesium gekregen, wat ik ervan begrijp kan een overschot weinig kwaad en ik ben nu dus 100% van m'n krampen af.

Mooie benen Marina, ziet er goed uit. Armen en rug ook flink gegroeid in vergelijking met je eerste foto's. En dat in acht maanden? Petje af!

Dank je! Er moet nog wel meer massa bij! en zeker ook op rug en armen!

---------- Toegevoegd om 22:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:43 ----------

Ik zag het verschil op een gegeven moment niet meer. Zag alleen mijn buik dikker worden voor mijn gevoel. Maar nu ik die foto's heb gemaakt zie ik wel verschil. Top te horen dat jij het ook ziet! :)
Ik ga ervoor! Heb mijn doel op plek 1 staan! :D

Dat probleem had ik ook, tot ik beginfoto's van vorig jaar erbij pakte en toch wel enig verschil zag. Altijd weer een goede motivatie om door te gaan!

Laat je man het maar niet horen dat hij op 2 staat:D:p

benen zien er goed uit hoor
Altijd leuk als je de begin foto er bij pakt en gaat vergelijken want in je eigen optiek ben je nooit iets opgeschoten.... maar toch wel he!

Dus zoals Miss Nuke al aangeeft
Jij en je doel staat op 1 / je trainer die je daar bij helpt op 2 / en dan pas je man op 3 ? :) geintje hoor

• #1.191
Mooie benen Marina!
Om terug te komen op t magnesium verhaal, ik had een tijd terug ook erg last van krampen en dan dus ook van t soort wat niet weg lijkt te gaan.
Heb er toen een topic over aangemaakt hier en ook als advies magnesium gekregen, wat ik ervan begrijp kan een overschot weinig kwaad en ik ben nu dus 100% van m'n krampen af.
Dank je. :) het begint te komen!
Met de krampen. Ik heb inmiddels ZMA besteld. Komt als het goed is morgen binnen met mijn isolaat. was alweer aan een nieuwe pot toe! :D

---------- Toegevoegd om 20:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:57 ----------

Je kunt tot 250mg per dag veilig nemen. Bij een (relatief zwaar) overschot kún je last krijgen van een beetje lichte racekak. Zie http://www.vitamine-info.nl/alle-vitamines-en-mineralen-op-een-rij/magnesium/
Heb dus ZMA besteld. Morgen binnen. En die race.. mag bij mij wel licht langskomen. is bij mij altijd een lastig verhaal... stoelgang :rolleyes: (altijd al problematisch geweest)

---------- Toegevoegd om 21:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:58 ----------

Mooie benen Marina, ziet er goed uit. Armen en rug ook flink gegroeid in vergelijking met je eerste foto's. En dat in acht maanden? Petje af!
Thanks Milly. Ik ben pas echt met zwaardere gewichten en een goed trainings en voedingsschema begonnen in juli. (met mijn pt) De foto's in mijn galerij laten de pics van de contest zien van eind juli. Als ik het daarmee vergelijk is het al enorm vooruit gegaan.

---------- Toegevoegd om 21:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:00 ----------

Dat probleem had ik ook, tot ik beginfoto's van vorig jaar erbij pakte en toch wel enig verschil zag. Altijd weer een goede motivatie om door te gaan!

Laat je man het maar niet horen dat hij op 2 staat:D:p
hahhaa.. ja ik moet gewoon zo nu en dan pics maken. Het geeft inderdaad een enorme boost!
en ja.. ik en Ron op 1! :D want het is gewoon een combinatie van goede begeleiding en dedication om dat doel te halen. En mijn man steunt me wel hoor.. dus ja.. eigenlijk is het zeg maar plaats 1a en 1b ;)

---------- Toegevoegd om 21:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:02 ----------

benen zien er goed uit hoor
Altijd leuk als je de begin foto er bij pakt en gaat vergelijken want in je eigen optiek ben je nooit iets opgeschoten.... maar toch wel he!

Dus zoals Miss Nuke al aangeeft
Jij en je doel staat op 1 / je trainer die je daar bij helpt op 2 / en dan pas je man op 3 ? :) geintje hoor
Dank je. Tja.. het was echt dat ik die foto zag dat ik dacht.. jeee.. benen gaan echt wel lekker zo. :)
zoals ik al zei.. plaatsjes 1 a en 1 b. ;)
Maar ik weet wel.. ik ga nu mezelf een keer echt op 1 zetten! Niet meer aanpassen naar anderen maar doen wat IK wil! op weg naar mijn doel!

---------- Toegevoegd om 21:20 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:04 ----------

Vandaag weer aan het werk. Gelukkig is de cursus voorbij en kan ik weer mijn voeding en ritme oppakken. Merk toch wel dat het eten niet het je van het is geweest afgelopen week. :( dus hele dag moe en koud en honger! vannacht werd ik al wakker met honger. :mad: frustrerend. Dus vandaag weer lekker aan mijn schema.

Training ging lekker! BP nu alle sets op 30 kg gehaald! voelde super!
Met triceps deed ik bench dips omdat ik gewone dips niet haalde. Nu had ik dus een schijf van 20 kg op schoot en dat ging voor geen meter. Hing op mijn knieen en dat deed pijn. Dus een halter gepakt van 20 kg.. wankelig ding. grrrr.. na 3 sets zei iemand waarom pak je niet de assisted... dus hij heeft dat uitgelegd. even geoefend. Inmiddels dus al 5 sets verder :rolleyes: en toen daarop de werksets afgemaakt met BW-10 kg en BW-5 kg en dat lukte gewoon. Denk dat als ik er meteen mee begonnen was dat ik BW-2,5 kg ook wel had gehaald. Heb dus echt maar een heel klein setje nodig om te kunnen dippen. dus volgende keer BW-2,5 kg proberen en dan hoop ik snel gewoon te kunnen dippen. :D

Verder een super lekkere training gehad. Toch weer wat gewicht omhoog!

Training maandag(AS sport)

incline bench press
30 kg alle sets op 30kg! Yesss! maar wel zwaar op laatste rep... maar gelukt! :D

incline DB fly
7-8-9 kg

machine chest press
32,5-37,5-42,5 kg was wel erg zwaar. laatste set 1 rep minder:o

schouder press (geen schouder press machine dus smith)
stang + 5 kg Gaat wel al makkelijker maar lukt nog niet hoger in gewicht :(

seated side raise
3-4 kg PR op sets met 4 kg!

cable upright row
10-15-20 kg erg zwaar... moest hem echt uit mijn tenen trekken!

dips of Bench dips (zo diep mogelijk door en armen verder dan parallel)
eerst dus bench dips + 20 kg schijf geprobeerd en 20 kg halter..ging klote .. schijf te groot halter glijdt weg etc.. grrrrr
toen uitleg dips assisted 2 sets oefenen. toen werksets
BW-10kg en BW-5 kg ging lekker. Alleen wel extreem volle triceps na zoveel sets... :D

Triceps straight bar push down
10 -15-20 kg laatste set 1 rep minder.. merkte wel dat ik even in moest leveren na zoveel sets dips. :o

Triceps straight bar pushdownreverse grip.
10-12,5-16 kg... laatste set wilde niet echt goed meer... vond het niet zo gek...:rolleyes:

abs, v-crunch
50,40,30,40,50 --> leeg.... oef...

Toen lekker naar huis. wel een voldaan gevoel. Ik moet en zal die dips ook zonder assist redden binnenkort! :D

Wow Marina, van mager scharminkel naar ware atleet!

Ik vind je progressie echt heel bijzonder, ik hoop dat je zelf ook trots bent :cool:

Foto's zien er goed uit.
Ron helpt je goed en jij maakt het waar in de sportschool.

Mooie pr's weer, je blijft maar gaan :eek:
Dips zonder assisted gaat nooit lang duren met je progressie!
Ga zo door :)

• #1.195
Wow Marina, van mager scharminkel naar ware atleet!

Ik vind je progressie echt heel bijzonder, ik hoop dat je zelf ook trots bent :cool:
Wowie... gaat dat over mij?? :o
dank je. :)
Ik voel me inderdaad best wel een beetje trots op waar ik nu sta ja.

---------- Toegevoegd om 06:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:25 ----------

Foto's zien er goed uit.
Ron helpt je goed en jij maakt het waar in de sportschool.
Thanks. :)
Ron is echt een topper! Hij voelt het allemaal goed aan en weet enorm veel.
Het is gewoon enorm fijn om zo een begeleider naast je te hebben!

---------- Toegevoegd om 06:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:27 ----------

Mooie pr's weer, je blijft maar gaan :eek:
Dips zonder assisted gaat nooit lang duren met je progressie!
Ga zo door :)
Het gaat inderdaad allemaal gestaag door. :D
Ik hoop het. Wil echt met dit schema nog eens de BW dips halen!

• #1.197
Goed bezig hoor maar dat wist je al ;)
Ken je voedingsschema niet maar krijg je genoeg vezels binnen?
Thanks. :) morgen weer lekker knallen! Nu al zin in! :D
Ik denk wel dat ik genoeg vezels binnenkrijg. Gebruik naast mijn schema ook nog extra vezelpoeder (metamucil) 1 x per dag en 2 scheppen zemelen.
Verder zit er ook havermout, groente (ca. 5 ons over de dag heen), fruit, rijst, noten, lijnzaadolie, olijfolie en uiteraard de nodige eiwitten uit vis,vlees,kwark en mijn shakes etc. in... dus denk op zich dat dat wel goed zal zitten. Vetten krijg ik nu genoeg binnen. Drinken lukt de 3 liter ook wel. Maar het is altijd al moeizaam geweest helaas. :(

• #1.198
Super lekkere training gehad. Lekker geknald en gelukkig geen kramp. :D Gisteren wel wat kramp in diezelfde teen. Dus toch even in ed gaten houden. ZMA is binnen.

Werd vanmiddag aangesproken in de gym. Had haar al een keer kort gesproken. Zegt ze... "Jij was toch die dame die zo sterk was?"... ehm... ik schoot een beetje in de lach.. ik sterk? nou eh.. valt toch wel mee?? Maar goed. lat pull breed was op 40 kg en smal op 45 kg en dat vond ze toch wel erg sterk.... Ze vond me ook erg gedreven. Goh... meen je dat nou?? :rolleyes: hahaha.. toch wel leuk om te horen. Heb nog wat tips gegeven over wat oefeningen (van Ron geleerd he. ;) ). Ze moest meteen wat terug in gewicht en voelde haar spieren een stuk meer! :D

Training woensdag (AS sport) vet = PR

Wide grip pull down
40 kg lekker knijpen met die lats :D

reverse grip pull down smal
35-40-45 kg Voelde het gewoon branden! en laatste 2 reps moeizaam en even vastgehouden...

one arm machine row
10-15-18,5 kg ging lekker... maar wel zwaar. Laatste rep niet echt goed qua techniek :o

BOR barbell Ik zou 30 kg doen omdat dat vorige week net aan ging.. maar de stang die ik gebruik was bezet. Dus de 1 slag grotere gepakt (denk dat die 12,5 of 15 kg is ipv 10 kg.. ik ga uit van het lichtste) en te lui om meer kleine gewichten erop te hangen :rolleyes: dus toch maar verhoogd en ging goed!
32,5 kg voelde goed! wel zwaar... maar haalbaar!:D

EZ-bar biceps curl
20 kg...alle sets op 20 kg! vorige week was het al fail na 4 reps van de eerste set.

DB curl (met indraaien)
6-7-8 kg helaas weer net als vorige week... redde maar 4 reps met rechts op 8 kg.. links heb ik meer kracht... maar goed.. afgemaakt op 7 kg

concentration curl staand steunend op leuning bankje
5-6-7 kg PR op reps...

lying leg raises tot falen
40,30,30,30,50
ik moest en zou een keer die 50 halen.::whip: Ik blijf hier falen op benen die verzuren en niet op abs... :(

voldaan naar huis! ben tevreden vandaag. :)

Genoeg dik gedrukte cijfertjes weer! :cool:
Mooi altijd als je van mensen hoort dat je progressie maakt, niks beters om te horen dan dat, vind ik zelf! :)
Heb zelf ook dat benen verzuren in plaats van abs, maar alsnog flink wat reps, doe het je niet na ;)
Ga zo door! :)

Toch weer nette training + een compliment, prima dagje zo ;)
Wel apart dat je lying leg raises je benen hetgeen zijn die verzuren, zou toch naar je techniek laten kijken.
Ikzelf ben na 15reps max kapot, sets erna haal ik de 15 nieteens meer en de nietbestaande abs branden als de pest.

Terug
Naar boven