ShadyNG
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 688
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dank je! Er moet nog wel meer massa bij! en zeker ook op rug en armen!
Ik zag het verschil op een gegeven moment niet meer. Zag alleen mijn buik dikker worden voor mijn gevoel. Maar nu ik die foto's heb gemaakt zie ik wel verschil. Top te horen dat jij het ook ziet!Goed vooruit gegaan meis! Zeker vergeken met eerste keer dat je bij me kwam.
Aanhouder wint!!!! Topper.

Dank je! Er moet nog wel meer massa bij! en zeker ook op rug en armen!
---------- Toegevoegd om 22:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:43 ----------
Ik zag het verschil op een gegeven moment niet meer. Zag alleen mijn buik dikker worden voor mijn gevoel. Maar nu ik die foto's heb gemaakt zie ik wel verschil. Top te horen dat jij het ook ziet!
Ik ga ervoor! Heb mijn doel op plek 1 staan!![]()

geintje hoorDank je.Mooie benen Marina!
Om terug te komen op t magnesium verhaal, ik had een tijd terug ook erg last van krampen en dan dus ook van t soort wat niet weg lijkt te gaan.
Heb er toen een topic over aangemaakt hier en ook als advies magnesium gekregen, wat ik ervan begrijp kan een overschot weinig kwaad en ik ben nu dus 100% van m'n krampen af.
het begint te komen!
Heb dus ZMA besteld. Morgen binnen. En die race.. mag bij mij wel licht langskomen. is bij mij altijd een lastig verhaal... stoelgangJe kunt tot 250mg per dag veilig nemen. Bij een (relatief zwaar) overschot kún je last krijgen van een beetje lichte racekak. Zie http://www.vitamine-info.nl/alle-vitamines-en-mineralen-op-een-rij/magnesium/
(altijd al problematisch geweest)Thanks Milly. Ik ben pas echt met zwaardere gewichten en een goed trainings en voedingsschema begonnen in juli. (met mijn pt) De foto's in mijn galerij laten de pics van de contest zien van eind juli. Als ik het daarmee vergelijk is het al enorm vooruit gegaan.Mooie benen Marina, ziet er goed uit. Armen en rug ook flink gegroeid in vergelijking met je eerste foto's. En dat in acht maanden? Petje af!
hahhaa.. ja ik moet gewoon zo nu en dan pics maken. Het geeft inderdaad een enorme boost!Dat probleem had ik ook, tot ik beginfoto's van vorig jaar erbij pakte en toch wel enig verschil zag. Altijd weer een goede motivatie om door te gaan!
Laat je man het maar niet horen dat hij op 2 staat
want het is gewoon een combinatie van goede begeleiding en dedication om dat doel te halen. En mijn man steunt me wel hoor.. dus ja.. eigenlijk is het zeg maar plaats 1a en 1b 
Dank je. Tja.. het was echt dat ik die foto zag dat ik dacht.. jeee.. benen gaan echt wel lekker zo.benen zien er goed uit hoor
Altijd leuk als je de begin foto er bij pakt en gaat vergelijken want in je eigen optiek ben je nooit iets opgeschoten.... maar toch wel he!
Dus zoals Miss Nuke al aangeeft
Jij en je doel staat op 1 / je trainer die je daar bij helpt op 2 / en dan pas je man op 3 ?geintje hoor

dus hele dag moe en koud en honger! vannacht werd ik al wakker met honger.
frustrerend. Dus vandaag weer lekker aan mijn schema.
en toen daarop de werksets afgemaakt met BW-10 kg en BW-5 kg en dat lukte gewoon. Denk dat als ik er meteen mee begonnen was dat ik BW-2,5 kg ook wel had gehaald. Heb dus echt maar een heel klein setje nodig om te kunnen dippen. dus volgende keer BW-2,5 kg proberen en dan hoop ik snel gewoon te kunnen dippen. 

Wowie... gaat dat over mij??Wow Marina, van mager scharminkel naar ware atleet!
Ik vind je progressie echt heel bijzonder, ik hoop dat je zelf ook trots bent![]()

Thanks.Foto's zien er goed uit.
Ron helpt je goed en jij maakt het waar in de sportschool.

Het gaat inderdaad allemaal gestaag door.Mooie pr's weer, je blijft maar gaan
Dips zonder assisted gaat nooit lang duren met je progressie!
Ga zo door![]()

Goed bezig hoor maar dat wist je alEn die race.. mag bij mij wel licht langskomen. is bij mij altijd een lastig verhaal... stoelgang(altijd al problematisch geweest)

Thanks.Goed bezig hoor maar dat wist je al
Ken je voedingsschema niet maar krijg je genoeg vezels binnen?
morgen weer lekker knallen! Nu al zin in! 

Gisteren wel wat kramp in diezelfde teen. Dus toch even in ed gaten houden. ZMA is binnen.
hahaha.. toch wel leuk om te horen. Heb nog wat tips gegeven over wat oefeningen (van Ron geleerd he.
). Ze moest meteen wat terug in gewicht en voelde haar spieren een stuk meer! 

dus toch maar verhoogd en ging goed!
Ik blijf hier falen op benen die verzuren en niet op abs...