marina1975
Never give up!
Super Mod
Elite Member
10 jaar lid
Voeding
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 18.481
- Lengte
- 1m68
Ja het gaat lekker en gewichten stijgen gestaag door!Genoeg dik gedrukte cijfertjes weer!
Mooi altijd als je van mensen hoort dat je progressie maakt, niks beters om te horen dan dat, vind ik zelf!
Heb zelf ook dat benen verzuren in plaats van abs, maar alsnog flink wat reps, doe het je niet na
Ga zo door!![]()

Het was zeker leuk om te horen. Geeft je nog meer een boost!

Ja abs voel ik ook wel. Maar benen meer. thanks.
---------- Toegevoegd om 17:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:46 ----------
Dank je.Toch weer nette training + een compliment, prima dagje zo
Wel apart dat je lying leg raises je benen hetgeen zijn die verzuren, zou toch naar je techniek laten kijken.
Ikzelf ben na 15reps max kapot, sets erna haal ik de 15 nieteens meer en de nietbestaande abs branden als de pest.

Abs branden evengoed behoorlijk (ook al zie je ze bij mij ook niet hoor.. die spelen verstoppertje.
). Ik trek mijn benen ook echt op vanuit mijn buik zeg maar. Daar staat dan zwaar spanning op het onderste deel van mijn buik. Bij het laatste stukje waarbij ik mijn benen helemaal recht omhoog heb gaan mijn bovenbenen branden. Daar faal ik dan op. Niet tijdens het omhoog gaan zeg maar.
Dus of het aan mijn techniek ligt geen idee. Ik zal het anders wel eens aan de trainer hier vragen. (alhoewel ik niet zo een hoge pet van hem opheb... )

Maar voel hem wel goed in mijn billen en benen.