- Waardering
- 516
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 53kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hahahah.. nee ik denk dat je het anders begreep. Ik heb zeg een 2 jaar terug in 2 maanden tijd 9 kilo erbij gegeten en dan over de tijd de rest. Maar ik ben nu pas 2 maandjes hier maar dus wel al lang bezig met herstel. Daarom voelt het nu ok zo goed om mezelf vooruit te zien gaan in kracht.
Maar jij bent dus ook eerst bezig om gewoon "de boel op orde te krijgen" zeg maar he! en ja als je dan gaat kriebelt het inderdaad! dat maakt het ook leuk en uitdagend!
Het is ook wat Dinky al aangaf he. elke legpress is anders. wij hebben van exere zo een air machine. dat presst heel anders dan met gewichten. Heb dat nog nooit gedaan maar hoor ik vaak. Ik voel mezelf voor mijn doen wel en van waar ik vandaan kom best wel sterk op zich. Maar ja.. kan ook zijn dat ik me daar heel erg in vergis dus he!
Maar gewoon het feit ik ga vooruit is al een enorme motivatie en het geeft enorm veel voldoening.
Op zich heb ik met meer eten geen moeite. Het is nu alleen een beetje wat kan ik het beste pakken op welke momenten waar ik nog wat moeite mee heb. Ben ook op werk niet vrij zomaar wat te kunnen gaan eten. Ik werk op een productie lokatie dus op de werkvloer kan en mag niet gegeten worden. En daarbij is het vaak even tussendoor happen. En geen kantine helaas maar ook geen koelkast en voorzieningen.. dus ja.. het is wat zoeken maar heb al genoeg tips gehad waar uik mee verder wil en kan en sta open voor alles.
---------- Post toegevoegd 1 April 2013 om 10:20 ----------
Klopt! het is gewoon voor mij op dit apparaat dat ik vooruitgang zie.![]()

maar wel beter dat je de laatste 2 maanden weer veel progressie begint te zien
is ook erg motiverend inderdaad als je ziet dat je vooruitgaat.
.
maar first things first ja!

niet goed weet ik. ik moet er echt beter op letten.
)
... wordt steeds erger maar ik moest echt naar huis... )
Ze hebben helaas niets in gewicht hiertussen...
)

Thanks.. maar wat Dinky al eerder zei het kan per machine schelen he!
Maar ik ben er best wel trots op! 

Upright row
2x12x14kg
1x10x20kg (bij 8 trok ik het al bijna niet meer.. dus bij 10 gestopt. Ze hebben helaas niets in gewicht hiertussen... )

Dank je.
Ik gebruik een EZ stang van 10 kg. Nadeel is alleen dat ze gewichten hebben van 2 kg en dan 5 kg.
Dus dan is de keuze 14 kg of 20 kg...

Zal het proberen. Maar ze zijn toch wel erg beperkt in spullen daar.
helaas niet....En hebben ze niet meer gewicht van 2 die je er aan kan hangen?

Denk dat dat wel de beste oplossing zal zijn ja.

Zal het proberen. Maar ze zijn toch wel erg beperkt in spullen daar.
helaas niet....
Denk dat dat wel de beste oplossing zal zijn ja.
Thanks allemaal weer!
Ben gebroken. Geloof dat een conifeer van ruim 2 meter in stukken zagen ook wel aardige training is.![]()