AndroidHealthClinic

Marina's Log

oef... dank je.. :) voelde me wel wat lullig... Maar ik heb het in ieder geval kunnen proberen.
Misschien nog een keer iets lactose vrij proberen... als ik wat kan bemachtigen.

Moet je zeker niet slecht voelen :D het is een tester en er zaten geen verplichtingen aan vast ;)

Mag altijd! :)

Ik heb hem geprobeerd na het trainen. Het is wel erg zoet vind ik. Ik ben niet zo zoet. Maar het zorgde wel dat ik me daarna weer sneller weer fit voelde (weet niet goed hoe ik het anders moet omschrijven...)
Maar nadeel.. had daarna wel veel buikpijn.. denkelijk toch de lactose.. :(
Dus ben bang dat het geen herhaling zal gaan worden.. sorry...
maar echt super bedankt dat ik het zo kon testen! :)

Buikpijn herken ik niet maar wel een opgeblazen gevoel. Heb je met melk of met water genomen ? (de whey).
Indien met melk mss keer proberen met water, je weet nooit.

• Topic Starter Topic Starter
We gingen dat toch bewaren voor in PM Mesoe? waarom val je Marina nu lastig met onze internet affaire? :(
Hmm.. wat moet ik nu met al die karma berichtjes van jou, mesoe? waren ze stiekum toch voor Sayer bedoeld?:rolleyes:

---------- Post toegevoegd 8 April 2013 om 20:07 ----------

Buikpijn herken ik niet maar wel een opgeblazen gevoel. Heb je met melk of met water genomen ? (de whey).
Indien met melk mss keer proberen met water, je weet nooit.
Met melk zou ik het nooit doen. Heb een lactose intolerantie.. en heb het op de fitness genomen. Moest meteen door naar werk. Dus met water gedaan.

Laatst bewerkt:
Oke.. lijkt me een strak plan...

Niet iedereen hoeft van onze hobby te weten he
23j3lzl.jpg

Veel oefeningen gedaan in een uurtje!
Hoe staat het met aankomen?

Oefeningen gaan lekker inderdaad :).
Met aankomen is het een paar ons erbij. Zit nu op 49,4 a 49,5. Maar het schommelt ..
Echt vlotten wil het niet. :(

Eet je nog hetzelfde Marina? Of had je meer vetten toegevoegd?

Heb iets opgehoogd ca 200 kcal waarvan 10 gram vetten.

Die whey, was dat gewone whey of whey isolaat?

Met whey isolaat heb ik minder/geen problemen

Hoi,

Wat voor voor ziekte had je dan? of praat je er liever niet over?

Groet Kraft

Het was niet echt een ziekte.. maar ook een beetje samenloop van omstandigheden.
Ik heb al een wat snelle stofwisseling (kon vroeger al onbeperkt eten zonder bij te komen en op vakantie en met feestdagen kwam iedereen aan behalve ik.. Op zich was dat wel leuk.) Daar kreeg ik Pfeiffer bij (in een onbewuste variant... ik heb dat nooit gemerkt maar dat kwam dus achteraf er ook nog bij) en toen ook een longembolie erbovenop waar ik 4 maanden aan een zware antibiotica kuur heb gezeten waar ik dus ook niet zo goed tegen kon. Daar kwamen dus nog wat complicaties bij... maar dit was het even kort en al met al was mijn gewicht in 2 maanden weg....
Ik geloof dat het al ergens kort in mijn logje staat.

Netjes binnen een uur. Dan zit het tempo er in ieder geval goed in;)
Alleen ik zie nog verschillende oef door elkaar heen..
Waarom zou je ook nog de back-ext willen doen dan? Met de hyperextension pak je ook al de brede rugspier en je glutes als je ook nog de backext. had willen doen, dan doe je de oef mi dubbel..

Terug
Naar boven