XXL Nutrition

Marina's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.221
De beentje voelen ook echt goed gesloopt! Zal wat worden morgen... Uit eten met lopend buffet! Oftewel strompelend buffet! :D

Had zelfs na het trainen nog een gevoel van ik wil door. :o.. Zit nu al uit te kijken naar maandag hahahah

Laatst bewerkt:
Lekker bezig weer.
Blijf toch wel verbaasd dat je zo gemotiveerd bent, zelf moet ik af en toe niet denken aan de volgende training xD

• #1.223
  • #1.224
Van het weekend dus een klote weekend gehad. Lekkage door het plafond van de gang. Leiding die in het beton lag was gebarsten. Nou ja ... al met al nieuwe badkamer weer opengejekkerd... veel gekloot in huis. Dag geen water en alles smerig.. dus een hectisch weekend... stressig en druk... ondanks dat je toch veel op je gat zit want je kan niets.. :(

Maar goed. Vandaag trainen en had niet verwacht dat het na dit weekend zo lekker zou gaan! :D Lekker geknald. Lekker wat gewichten verhoogd. En na het trainen echt lekker gevoel in schouders en triceps. Armen voelde echt hard gewoon. hahahaha... dus voldaan naar huis.. :) alwaar we nog steeds geen water hebben beneden... Maar goed. I'll survive! zolang ik maar kan trainen! :D

Training maandag(AS sport)

incline bench press
32,5 kg 2 sets! Yesss! :D derde set fail.. :( dus de rest afgemaakt op 30 kg....

incline DB fly
7-8-9 kg

machine chest press
32,5-37,5-42,5 kg was wel erg zwaar. PR op reps.

schouder press (geen schouder press machine dus smith)
stang + 7,5 kg Eindelijk voor het eerst in 4 weken kunnen verhogen! :cool:

seated side raise
3-4-5kg wel maar 3 reps op 5 kg... maar toch :o

cable upright row
12,5-17,5-21 kg erg zwaar... moest hem echt uit mijn tenen trekken!

dips (ik kom nu parallel of minimaal dieper)
alle sets BW-0kg
Vorige week voor het eerst assisted gedaan met BW-10 kg en BW-5 kg.
Ik zet het zo neer (BW-0kg). want het plankje heb je wel onder je voeten. Dat geeft toch minimaal iets tegen lijkt me. Ook al staat er volgens de machine 0 kg gewicht bij. ???
lekkere volle triceps ... :D

Triceps straight bar push down
10 -15-20 kg PR op reps.

Triceps straight bar pushdownreverse grip.
11-13,5-17,5 kg. Wel zwaar en tergend langzaam die laatste 2 reps. :o

abs, v-crunch
60,40,30,40,50 --> leeg.... oef...

Voelde me echt lekker!

Ondank de badkamerproblemen gewoon trainen
Ik hoop dat je nog wel ergens kan douchen
Kan je nagaan wat de mensen in rampgebieden meemaken als ze helemaal niets meer hebben..... Gaan ze ook trainen

Flinke Pr's weer, en jij hebt geen deload weekje nodig haha :(
Ga zo door! :thumbs:
En zei het toch van die dips ;)

• #1.227
Ondank de badkamerproblemen gewoon trainen
Ik hoop dat je nog wel ergens kan douchen
Kan je nagaan wat de mensen in rampgebieden meemaken als ze helemaal niets meer hebben..... Gaan ze ook trainen
Tja.. thuis gaan zitten kniezen bereik je ook niets mee. Daarmee zal het niet spontaan weg zijn he! ;)
Douchen kunnen we wel thuis. Wel oppassen omdat de vloer open ligt. Maar effe snel kan het net. En anders gewoon op mijn werk en in the gym he! Genoeg opties!
Tja... dan hebben wij het nog makkelijk vergeleken daarmee. Enkel water wat een weekje niet werkt. :( Ik zou niet zo moeten klagen. :o

---------- Toegevoegd om 07:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:14 ----------

Flinke Pr's weer, en jij hebt geen deload weekje nodig haha :(
Ga zo door! :thumbs:
En zei het toch van die dips ;)
Thanks. Deload is nog niet nodig nee! Maar vergeet niet. Jouw gewichten zijn wel heel veel hoger dan de mijne he! ;)
Nieuw schema komt er binnenkort weer aan. Dus zal mij benieuwen wat Ron nu voor me in petto heeft! :D Ik heb er zin in!

Yep... ik heb het gehaald. Alhoewel dat plankje toch wel een kilootje mee zal geven denk ik. Ik heb het ook los geprobeerd. Merk dat ik dan naar voren ga hangen en het niet lukt. Dor het plankje blijf ik recht en lukt het wel. Dus even zien hoe ik het los kan doen en toch recht kan blijven. Misschien dat het dan wel lukt om het helemaal los te doen. :)

Lekker bezig geweest Marina!!

Dat miezerige plankje tellen we hier niet mee als gewicht he! ;)
En anders zet je er maar een 1kg of 2kg dumbell erbij op haha :p

• #1.231
Dat miezerige plankje tellen we hier niet mee als gewicht he! ;)
En anders zet je er maar een 1kg of 2kg dumbell erbij op haha :p
hahahaha... oke.. dan reken ik die niet mee. Volgende keer (als hij in mijn nieuwe schema zit) zet ik er een DB op! :D

Vandaag weer lekker getraind! Ging echt goed en voelde ook goed! :)
Keek bij de sportschool in de kleedkamer even in de spiegel. Valt me echt op dat mijn benen en buik toch wel steviger zijn. (rest kan ik niet zo goed zelf zien... ) Benen vind ik niet erg. maar zie vooral dat mij buik meer fluffy wordt. Lijnen niet meer zo duidelijk en minder strak. Merk dat ook wel een beetje aan mijn broek. Zit me soms wat dwars... :( Maar goed. Dat hoort uiteraard bij het bulken. Maar het valt me gewoon op.
Maar ik kan ook wel zien dat ik massa opbouw! Zie het vooral op armen en benen en dat voelt goed!:)

Training woensdag (AS sport) vet = PR

Wide grip pull down
42,5 kg lekker knijpen met die lats :D laatste rep beetje slechte techniek. :o

reverse grip pull down smal
36-41-46 kg Voelde het gewoon branden! en laatste 2 reps moeizaam en even vastgehouden...

one arm machine row
10-15-20 kg ging lekker... maar wel zwaar. Laatste rep cheat :o

BOR barbell
30 - 32,5 - 35 kg voelde goed! wel zwaar... maar haalbaar!:D

EZ-bar biceps curl
20 kg...PR op reps

DB curl (met indraaien) Hier merkte ik dat ik vanmiddag op werk mijn arm wat verdraaid had... tja.. effe snel helpen met een rol tillen van 70 kg :o
6-7-8 kg wel PR op reps... Vorige keer 4 reps met rechts op 8 kg.. nu 6 reps op 8 kg. Links heb ik meer kracht... maar goed.. afgemaakt op 7 kg

concentration curl staand steunend op leuning bankje
5-6-7-8 kg Kon het niet laten even de 8 kg te pakken. Kwam alleen niet verder dan 3 reps per arm....

lying leg raises in superset met planks (ook een beetje omdat ik me wat irriteer aan mij buik...)
Heb nu de lying legraises heel geconcentreerd gedaan en echt spanning op mijn buik en dan heel langzaam uitgevoerd. 3 sec op en 3 sec neer. Das zwaar... :o Dan kan ik er echt een stuk minder. Ook omdat ik supersets deed met planken. :D

20x ss 55 sec
20x ss 35 sec
10x ss 40 sec
15x ss 40 sec
13x ss 60 sec (moest en zou nog even de 60 sec halen. :cool:)

En toen eten!! Honger! hahahaha

edit: als ik mijn ava pic bekijk... dan zien mijn armen er ook wel voller uit. In ieder geval niet meer zo dun/mager.

Alweer een regen van Pr's, niet anders verwacht :rolleyes:
Vervelende van het bulken hé, merk het zelf ook goed, vooral als me broek strak zit -> zwembandjes.
Ach, het gaat er allemaal 2x zo hard af! :)
Goed bezig Marina :thumbs:

Beest. Zeg houdt de 29e als optie voor een gezamenlijke training. ;) Rond 16:30 als dit je uitkomt? :)

• #1.234
Alweer een regen van Pr's, niet anders verwacht :rolleyes:
Vervelende van het bulken hé, merk het zelf ook goed, vooral als me broek strak zit -> zwembandjes.
Ach, het gaat er allemaal 2x zo hard af! :)
Goed bezig Marina :thumbs:
Hahaha. Thanks. :)
Tja.. ik merk dat ik fluffy word. Maar ja.. het hoort erbij... helaas. Of het eraf gaat.. ik ben nog niet zo beknd met bulken en cutten.. zal het moeten zien he. Maar eerst verder bouwen!

---------- Toegevoegd om 19:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:43 ----------

Beest. Zeg houdt de 29e als optie voor een gezamenlijke training. ;) Rond 16:30 als dit je uitkomt? :)
Nou ja.. beest?? Ach ja.. het voelt gewoon goed! Lekker knallen!
Ik zet het in mijn agenda. Ben er vaak wat eerder maar dat maakt niet uit. :)
Ik heb er zin in! :D
wss moet mannetje in december nog een keer zaterdag werken.. dus wie weet kan ik nog eens jouw kant opkomen als het uitkomt.

Hahaha. Thanks. :)
Tja.. ik merk dat ik fluffy word. Maar ja.. het hoort erbij... helaas. Of het eraf gaat.. ik ben nog niet zo beknd met bulken en cutten.. zal het moeten zien he. Maar eerst verder bouwen!

---------- Toegevoegd om 19:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:43 ----------

Nou ja.. beest?? Ach ja.. het voelt gewoon goed! Lekker knallen!
Ik zet het in mijn agenda. Ben er vaak wat eerder maar dat maakt niet uit. :)
Ik heb er zin in! :D
wss moet mannetje in december nog een keer zaterdag werken.. dus wie weet kan ik nog eens jouw kant opkomen als het uitkomt.

Prima, als je tegen die tijd een datum hebt. Kijk ik of er niks staat hier. :D
Op mijn faceboook staat een foto van Mascha voor een nieuwe meet bij haar gym. ;)

• #1.236
Prima, als je tegen die tijd een datum hebt. Kijk ik of er niks staat hier. :D
Op mijn faceboook staat een foto van Mascha voor een nieuwe meet bij haar gym. ;)
Zodra hij het weet zal ik het laten weten! :)
Ik had al gereageerd! Lijkt me wel een een zeer top plan! :D Het was echt een hele leuke dag!

Mooie kick-ass training!
En joh je moet maar zo denken, dat btje fluff houdt je lekker warm komende winter;)

• #1.238
Thanks Suus! :) ach ja.. het hoort er nu eenmaal bij he.. het fluffy worden....

Ben afgelopen maandag met de ZMA begonnen tegen de krampen. Moet zeggen dat als er wat kramp in mijn voet dreigde te komen ik ontspande en het ook meteen wegtrok. Wel apart vond ik fdat ik nu al 4 nachten in één ruk heb doorgeslapen tot 6:00... toch de ZMA?? Maar goed wat ik ook merkte is nu na beentraining die zalig ging.... ik zeg maar iets beter de trap opkwam. :D Dus zien wat het brengt!

Ik heb een zalige training gehad! echt het ging super! Ik dacht laatste dag van mijn schema... dus effe knallen en dat is gelukt! alle gewichten omhoog en echt helemaal stuk aan het eind! Voelt zo lekker! I love legday!

Heb nog even getracht een foto te maken net.. maar zie nu toch ook wel verschil op armen en rug en borst ten opzichte van de contest pics. Echt duidelijk. Ik zal ze nog eens naast elkaar zetten. Leuk voor mezelf! :)

Training vrijdag (AS sport)

squats
37,5 kg Ging stukken beter als vorige keer
30 kg ATG paar setjes extra. Voelde lekker. Ik haalde vorige keer maar 25 kg. Dus weer wat vooruit!

leg extension
35-40-46 kg Laatste reps echt zo zwaar.... ogen dicht en alleen maar aan mijn benen denken en doorduwen ... tergend langzaam en burn! :D maar toch laatste 2 reps op 45 kg terug. :(

leg press small
100-110-120 kg zwaar en branden... zonder pauze.:D Gewoonlijk verhoog ik 2,5 kg en nu in ene 5 en "zonder" problemen!

liggende leg curl
6-7,5-13,5 kg dat was voelbaar... aaaahhh...

Lunges (ver uitstappen per been)
6-7-8 kg weer een kilo erbij! :eek: dat terwijl ik voor vorige week zo hing!

seated calf raises
30-35-40 kg dat eraf stappen is echt een ramp. hahahaha Merk dat de rol zeer doet op mijn knieën. Dat is nu echt een belemmering :(

staand calf raises
60-70-80 kg Laatste 2 reps tergend langzaam .... zo zwaar... maar wel weer 5 kg erbij!

v-crunch in SS met Planken.
beetje rare volgorde... maar goed.. bedacht het wat laat. :o
60x v-crunch
40x v-crunch
30x v-crunch
plank linkerzij 50 sec
plank rechterzij 50 sec
25x v-crunch
planken 50 sec
43x v-crunch
plank linkerzij 50 sec
plank rechterzij 50 sec

en toen leeg en super voldaan! :D

Edit: Vanavond mijn nieuwe schema gekregen voor de komende 6 weken! Aardig wat nieuwe oefeningen en gaat lekker zwaar worden! Ik heb er nu al zin in! En het ziet ernaar uit dat het schema hierna naar 4 dagen zal gaan. :D Kreeg wel een opmerking van mannetje dat het niet meer dan dat moest worden. hahaha... nou hij went er wel aan hoor! ;)

Laatst bewerkt:
Lekker Marina, elke keer weer superveel PRs, nice :)

• #1.240
Thanks. :) Ging ook gewoon super!
Komende week zullen er even geen PR's zijn..... nieuw schema met veel nieuwe oefeningen dus eerst een weekje alles op techniek pakken en uiteraard even zoeken naar de gewichten die ik kan pakken.

Terug
Naar boven