Thanks Suus!

ach ja.. het hoort er nu eenmaal bij he.. het fluffy worden....
Ben afgelopen maandag met de ZMA begonnen tegen de krampen. Moet zeggen dat als er wat kramp in mijn voet dreigde te komen ik ontspande en het ook meteen wegtrok. Wel apart vond ik fdat ik nu al 4 nachten in één ruk heb doorgeslapen tot 6:00... toch de ZMA?? Maar goed wat ik ook merkte is nu na beentraining die zalig ging.... ik zeg maar iets beter de trap opkwam.

Dus zien wat het brengt!
Ik heb een zalige training gehad! echt het ging super! Ik dacht laatste dag van mijn schema... dus effe knallen en dat is gelukt! alle gewichten omhoog en echt helemaal stuk aan het eind! Voelt zo lekker! I love legday!
Heb nog even getracht een foto te maken net.. maar zie nu toch ook wel verschil op armen en rug en borst ten opzichte van de contest pics. Echt duidelijk. Ik zal ze nog eens naast elkaar zetten. Leuk voor mezelf!
Training vrijdag (AS sport)
squats
37,5 kg Ging stukken beter als vorige keer
30 kg ATG paar setjes extra. Voelde lekker. Ik haalde vorige keer maar 25 kg. Dus weer wat vooruit!
leg extension
35-40-
46 kg Laatste reps echt zo zwaar.... ogen dicht en alleen maar aan mijn benen denken en doorduwen ... tergend langzaam en burn!

maar toch laatste 2 reps op 45 kg terug.
leg press small
100-110-
120 kg zwaar en branden... zonder pauze.

Gewoonlijk verhoog ik 2,5 kg en nu in ene 5 en "zonder" problemen!
liggende leg curl
6-7,5-
13,5 kg dat was voelbaar... aaaahhh...
Lunges (ver uitstappen per been)
6-7-
8 kg weer een kilo erbij!

dat terwijl ik voor vorige week zo hing!
seated calf raises
30-35-
40 kg dat eraf stappen is echt een ramp. hahahaha Merk dat de rol zeer doet op mijn knieën. Dat is nu echt een belemmering
staand calf raises
60-70-
80 kg Laatste 2 reps tergend langzaam .... zo zwaar... maar wel weer 5 kg erbij!
v-crunch in SS met Planken.
beetje rare volgorde... maar goed.. bedacht het wat laat.

60x v-crunch
40x v-crunch
30x v-crunch
plank linkerzij 50 sec
plank rechterzij 50 sec
25x v-crunch
planken 50 sec
43x v-crunch
plank linkerzij 50 sec
plank rechterzij 50 sec
en toen leeg en super voldaan!
Edit: Vanavond mijn nieuwe schema gekregen voor de komende 6 weken! Aardig wat nieuwe oefeningen en gaat lekker zwaar worden! Ik heb er nu al zin in! En het ziet ernaar uit dat het schema hierna naar 4 dagen zal gaan.

Kreeg wel een opmerking van mannetje dat het niet meer dan dat moest worden. hahaha... nou hij went er wel aan hoor!