- Waardering
- 22
- Lengte
- 1m72
- Massa
- 63kg
- Vetpercentage
- 19%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Thanks Sam.Wauw Marina wat een verhaal! Knap hoor!
En je training ziet er mooi uit
Ik blijf jou ook zeker volgen!

Thanks!Mooie Pr's en wat een werk voor je abs!
Kun je nog lachen zonder pijn?![]()

... kwam niet verder als 1 x... dus hoog beginnen--> uitzakken--> optrekken--> uitzakken en toen lukte het me al niet meer... 

en kan maar heel weinig aan gewicht pakken. Vrijdag even vorm checken. 

Elk begin is lastig. maar of ik hier 5x5 bij haal?? Ik ga er zeker voor de volle 100% voor!Begrijp ik wel ja, maar het, je moet ergens beginnen toch?
Voor je t weet doe je ze 5x5

Elk begin is lastig. maar of ik hier 5x5 bij haal?? Ik ga er zeker voor de volle 100% voor!![]()
Elk begin is lastig. maar of ik hier 5x5 bij haal?? Ik ga er zeker voor de volle 100% voor!![]()
Is een heerlijke oefening
Ik ga ervoor!
Zwaar is het zeker. Het schijnt een perfecte V-shape bouwer te zijn! en als het me dat oplevert is niets te zwaar!Pull ups vindt ik persoonlijk de zwaarste oef die er is maar ook wel een van de beste..aldoend leert mensucces!!
Thanks.Ik ga ervoor! Het zou gewoon zo gaaf zijn als ik het gewoon een paar keer achter elkaar kan doen! Ik zie het eigenlijk (bijna) nooit iemand doen namelijk.Voor je het weet krijg het voorelkaarIs een heerlijke oefening
![]()

Ach ja.. chin ups begon ik ook met 1 x... en waren na 6 weken ( met 1x per week chin ups) 5x5 dus het moeten er meer gaan worden!Ik ben heel benieuwd hoe dat zal gaan! Als je er 1 kunt, valt het op te bouwen, toch?!
Het is iets wat ik nog totaal niet kan. Misschien ook eens proberen, al staat het wel erg lullig als ik totaal niet omhoog kom, hahaha...

echt niet normaal.... 

Maar stug door en na 3 sets kon ik bijna niet meer rechtop op mijn benen staan. 
maar ontspannen en het ging weg. Ik merk echt dat ed ZMA helpt! 
nu maar zien hoe het morgen gaat. van 7:00-18:00 proeven en hele dag lopen en staan....zal wat worden. 
Ging ik maar proeven.Wat ga je proeven?
Veel nieuwe oefeningen, lekker hoor!
En vind die SLDL sterk als het je eerste keer is![]()
nee.. helaas.. proeven doen. Kijken of ik weer een aantal productieproblemen kan tackelen. Zou wel fijn zijn. Dan is daarmee ook weer en grote klantklacht opgelost die al een paar jaar speelt. 

http://www.youtube.com/watch?v=fiTzgL2wPn8Wow mooie train!!
Die one legged bench squat ga ik effies opzoeken, kan me er moeilijk een voorstelling bij maken.

Thanks!Lekker hoor voor zoon nieuwe training !
En die 5 x 5 pull ups gaan er komen weet het zeker !

Ik merk echt het verschil. Nu al verscheidene malen dat kramp dreigde (in diezelfde voet en teen) en het trok weg met staan en ontspannen.Goed dat die ZMA werkt bij je. Magnesium zorgt voor minder kramp. En voor de rest een top training.

je wil niet weten hoe ik de spullen uit de koelkast pak.