MuscleMeat

Marina's Log

Thnx voor de link!
Die ziet er pittig uit! Volgende legday eens proberen:)

Netjes hoor marina, goed bezig!
Hoe is je gewicht?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.263
Thnx voor de link!
Die ziet er pittig uit! Volgende legday eens proberen:)
Hij is pittig ook. Zeker met high reps en meerdere sets. Ben benieuwd hoe het je bevalt. :D

---------- Toegevoegd om 19:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:52 ----------

Netjes hoor marina, goed bezig!
Hoe is je gewicht?
Thanks. :)
Tja.. zit niet zo mee... ben de afgelopen 7 weken stabiel gebleven op 50,6 kg.:( Iets wat ik dus echt niet verwacht had. Zie nl mijn buik fluffy worden (taille + 2 cm) en mijn benen zit echt wel meer massa op. In ieder geval meer spierdefinitie en mijn quads zijn wel iets gegroeid (+1 cm op bovenbenen). Zelfs kuiten zijn 0,5 cm gegroeid. Maar goed. de weegschaal geeft het niet aan.
Ron heeft al wat aangepast in voeding om te kijken wat beter gaat. Vrijdag gaan we samen trainen en uiteraard een en ander bespreken.

• #1.264
Sjeesss... heb nog nooit zoveel spierpijn gehad in mijn hammetjes en kont :o

En dan te bedenken dat dit pas de eerst dag na het trainen is en het meestal de tweede dag nog erger is... :rolleyes: wordt leuk morgen! :D

Laatst bewerkt:
Hahaha, succes!!!

Pijn is fijn Marina:D (of zoiets)

• #1.267
Thanks Milly :)

Yep Suus... no pain nog gain he! :D

Morgen trainen met Ron! Heel veel zin in! :)

• #1.268
Vandaag een super lekkere training gehad. Samen met Ron getraind. Was erg leuk met veel uitleg en weer veel geleerd. En uiteraard gewoon alles gegeven wat ik had. Wat nu goed merkbaar is in mijn armen en borst. :o
Ben toch wel aardig vooruit gegaan volgens Ron.

Met de oefeningen goed naar de uitleg geluisterd en vooral op techniek gelet. Gewichten daarom nog niet te zwaar gepakt. Eerst techniek en dan ophogen. We zijn behoorlijk lang bezig geweest en ook uitleg van nieuwe oefeningen gehad. Ook nog even staan praten met iemand die Ron eerder daar had gezien met trainen een tijdje terug. Dat was dus wel een heel verschil met nu! :D Was erg leuk. Hij maakte nog een opmerking dat ik flink trainde als ik er was. Kennelijk valt het toch een beetje op. :o er zijn daar ook niet veel vrouwen die echt aan KT met losse gewichten doen.

Maar goed. Het was een lekkere training en we hebben even goed over een en ander kunnen praten over hoe we verder gaan. En ik zie het helemaal zitten! Knallen en op naar mijn doel! :whip: hahahaha

Training AS sport met Ron (16:30-18:30) borst + biceps + triceps
Flat DB fly nieuw
4-5-6 kg is nog even balans wat zoeken maar gaat lekker

Flat bench press nieuw
22,5 - 32,5 (met spot) - 27,5 en nog een keer maxen op 32,5 kg (met spot)
Ging lekker. Ik duwde te vroeg weer op... na wat bijsturen ging het beter en kon ik ook beter meer gewicht hebben.

Incline DB press nieuw
5-6-7 kg

peck deck machine nieuw
10-15 kg
die voelde ik goed.

DB curl
5-6-7 kg

straight bar cable curl
5-7,5-10 kg en maxen op 15 kg en die brandde stevig! :D

21-ers EZ bar nieuw
15 kg pfff... dat is zwaar... burnnnnnnn!!! Adertjes duidelijk zichtbaar! :D

french press liggend nieuw
10-12,5-15 kg

rope push down
10-5-7,5 kg... was te zwaar begonnen. :o
even maxen op 15 kg... pfff... dat brand!!!

*** en toen dus een tijdje staan praten***

DB kickback
alleen even techniek gecheckt. Spieren waren al teveel afgekoeld. Dus volgende keer deze wel doen.

Daarna dus nog even wat gepraat :) (onder het genot van een banaantje en shake) het was echt een lekkere training! Heb ook wat uitleg gehad voor oefeningen voor maandag die afgelopen week niet helemaal lekker voegde.
Nu lekker een weekendje rust en dan maandag weer knallen! :D

Laatst bewerkt:
Nou die 21 gaat ook lekker met 15 kg zeg! Lekker branden. Ziet er allemaal weer goed uit marina;)Fijn weekend!

• #1.270
Thanks Natty. :)
Dat was ook echt zwaar... gewoon met ogen dicht en alles eruit trekken om het te halen. :o
Ik voel me nu ook echt voldaan. Lekker getraind en echt zo een gevoel van yess!

Had wel mega honger toen ik thuis kwam. Met 5 min eten klaar en schuiven. :D

Tnx voor de support in m'n log!

Ik kwam jou logje ook maar eens checken :)

Goede training neergezet! en nu maar lekker genieten van het weekend idd!

Ik ga je volgen!

• #1.272
Tnx voor de support in m'n log!

Ik kwam jou logje ook maar eens checken :)

Goede training neergezet! en nu maar lekker genieten van het weekend idd!

Ik ga je volgen!
Graag gedaan! :) Beetje support kan je gewoon helpen. Dat weet ik zelf ook. Zeker als je gedachtes je in de weg zitten. (om het zo maar even uit te drukken. ;) )

Thanks. Ik ga zeker genieten van het weekend. Even rustig aan doen en bijkomen van een druk weekje. en uiteraard energie opbouwen voor maandag! :D

Leuk dat je hier komt kijken. :)

Ziet er goed uit!!

Ik ga jou ook volgen. Als je dat oke vindt.. hihi ;)

Goed getraind Marina. En je doet goed je best en werkt de oefeningen netjes hard en dedicated af.
Vele kunnen daar een voorbeeld aan nemen.
Je lijf ziet er voller uit. Je buik is niet fluffy of hangend, voelt goed. Mooie poten eronder. Yep jelly.
Keep going.

• #1.276
Goed getraind Marina. En je doet goed je best en werkt de oefeningen netjes hard en dedicated af.
Vele kunnen daar een voorbeeld aan nemen.
Je lijf ziet er voller uit. Je buik is niet fluffy of hangend, voelt goed. Mooie poten eronder. Yep jelly.
Keep going.
Dank je. :) Ik ben gewoon verslaafd geraakt. :cool: en als ik dan echt een doel voor ogen hebt geef ik mezelf ook echt voor de volle 100%! en en dan nog nog een schepje erbovenop. :D
Ik ben blij dat ik er voller uitzie.. en die buik.. is gewoon bijzaak. Meer frustratie van het niet aankomen denk ik. :o Dus ik ga gewoon lekker door en die weegschaal... gewicht zegt niet zoveel. Ik groei in veel opzichten en de spiegel zegt meer! en die laat zien dat het goed gaat. :)
Hahaha... pootjes gaan inderdaad lekker! :D JIj Jelly??.... nou ik jelly op de rest bij jou! Man wat een spieren!
Echt super om samen te trainen! en het verschil met de vorige keer... die spieren van je knallen eruit bij elke oefening! :cool: zo gaaf te zien!
We'll keep on going!! Altijd!

edit: Trouwens, die eerste reactie van je over mijn buik... "oh.. dat is er zo weer af"... Ik had ook meteen zoiets van oke.. komt goed! :D Dat deed me echt goed en het idee van "Fluffy" was ook meteen weg. hahahaha...

Laatst bewerkt:
  • #1.277
Ben hier niet goed in. Maar toch even wat in elkaar gebrouwen. Progressie is imo wel te zien vergeleken met juli. :)
alle foto's zijn koud genomen.
fb021j.jpg

Laatst bewerkt:
Dat is zeker te zien! Wauw, hard gewerkt, Marina! Mooie benen hoor, en schouders, biceps... petje af dame!

zeker verschil! Goed bezig!

Terug
Naar boven