SuuS141
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 845
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hij is pittig ook. Zeker met high reps en meerdere sets. Ben benieuwd hoe het je bevalt.Thnx voor de link!
Die ziet er pittig uit! Volgende legday eens proberen![]()

Thanks.

Iets wat ik dus echt niet verwacht had. Zie nl mijn buik fluffy worden (taille + 2 cm) en mijn benen zit echt wel meer massa op. In ieder geval meer spierdefinitie en mijn quads zijn wel iets gegroeid (+1 cm op bovenbenen). Zelfs kuiten zijn 0,5 cm gegroeid. Maar goed. de weegschaal geeft het niet aan. 
Was erg leuk. Hij maakte nog een opmerking dat ik flink trainde als ik er was. Kennelijk valt het toch een beetje op.
er zijn daar ook niet veel vrouwen die echt aan KT met losse gewichten doen.
hahahaha

(onder het genot van een banaantje en shake) het was echt een lekkere training! Heb ook wat uitleg gehad voor oefeningen voor maandag die afgelopen week niet helemaal lekker voegde. 
Graag gedaan!Tnx voor de support in m'n log!
Ik kwam jou logje ook maar eens checken
Goede training neergezet! en nu maar lekker genieten van het weekend idd!
Ik ga je volgen!
Beetje support kan je gewoon helpen. Dat weet ik zelf ook. Zeker als je gedachtes je in de weg zitten. (om het zo maar even uit te drukken.
)

Thanks.Ziet er goed uit!!
Ik ga jou ook volgen. Als je dat oke vindt.. hihi![]()

Ik volg jou ook!Dank je.Goed getraind Marina. En je doet goed je best en werkt de oefeningen netjes hard en dedicated af.
Vele kunnen daar een voorbeeld aan nemen.
Je lijf ziet er voller uit. Je buik is niet fluffy of hangend, voelt goed. Mooie poten eronder. Yep jelly.
Keep going.
Ik ben gewoon verslaafd geraakt.
en als ik dan echt een doel voor ogen hebt geef ik mezelf ook echt voor de volle 100%! en en dan nog nog een schepje erbovenop. 
Dus ik ga gewoon lekker door en die weegschaal... gewicht zegt niet zoveel. Ik groei in veel opzichten en de spiegel zegt meer! en die laat zien dat het goed gaat. 
JIj Jelly??.... nou ik jelly op de rest bij jou! Man wat een spieren!
zo gaaf te zien!
Dat deed me echt goed en het idee van "Fluffy" was ook meteen weg. hahahaha...Ben hier niet goed in. Maar toch even wat in elkaar gebrouwen. Progressie is imo wel te zien vergeleken met juli.
alle foto's zijn koud genomen.
![]()