XXL Nutrition

Marina's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.281
Wat is je doel eigenlijk? Misschien heb je dat al uitgebreid verteld, maar ik heb niet je hele log gelezen.

Nette progressie inderdaad. Keep on going :D

• #1.284
Wat is je doel eigenlijk? Misschien heb je dat al uitgebreid verteld, maar ik heb niet je hele log gelezen.
Ik heb ooit een foto geplaatst... en deze vind ik echt mooi.
Deze ook.
http://girlswithblank.com/m/photos/view/girls-with-muscles-111
[Link niet meer beschikbaar]
Het zijn voorbeelden van wat ik mooi vind. Of het haalbaar is? Tijd zal het laten zien. En daarbij rekening houdend dat elke lichaam anders is. Ik ga er in ieder geval met de volle 100% voor. Ik heb er alles voor over om dit te bereiken. En mijn coach Ron weet dat ook. Het zal een lange weg zijn. Maar ik weet waar ik vandaan kom en wat ik al bereikt heb. Dus ik ga het redden!

---------- Toegevoegd om 15:31 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:31 ----------

Nette progressie inderdaad. Keep on going :D
Thanks. :) ik ga zeker wel door! Heb een doel voor ogen en wil dat echt halen!

Oke, duidelijk! :) Je bent al een heel eind op weg. En met jouw toewijding gaat het je vast lukken.

• #1.286
Thanks Milly. :)
Ik ga er vol voor! Alles om mijn doel te halen!

Morgen weer lekker trainen! Heb er nu al zin in! :D

En hoe ging de training!?

• #1.288
Was net bezig met plaatsen. :D

Vandaag lekker getraind! Het gaat toch al vooruit! Vandaag al 1 x 2 pull-ups wide, 1 x 1,5 en 1x1... rest negatives. Toch alweer wat meer dan 3x1 vorige week. Het gaat niet snel maar goed. Verder ook veel gewichten alweer wat vooruit. Voelde goed! voel het ook in mijn lats. :D

Kreeg nog een complimentje van een man die 110kg BP aan het doen was (hij is er altijd op maandag gelijk met mij). Dat ik er al forser uit begin te zien. :cool: nog even kort staan praten. En hij zij dat het echt een zeer gemeend compliment was! :D

Training maandag(AS sport): rug & schouders

pull-ups wide
1x2.. (hoog beginnen --> uitzakken --> optrekken--> uitzakken -->optrekken --> uitzakken --> faal)
1x1,5 kwam echt maar halverwege met optrekken. toen weer uit laten zakken.
1x1
Rest steeds afgemaakt met negatives. Maar wel achter elkaar door. Dus opstappen op bankje optrekken laatste stukje dan uitzakken en toch weer proberen omhoog te komen....en bij niet lukken meteen weer...

T-bar Row
oly stang + 5 kg - 10 kg - 12,5 kg
even maxen met 7x oly stang + 15kg

wide grip horizontal cable row Nu goede uitvoering na uitleg van Ron vrijdag
15-20-26 kg ging lekker... Voelde het goed in mijn rug.

pull down behind neck (bij gebrek aan pull down machine
Vrijdag even vorm/techniek laten controleren en deed het niet helemaal goed. Nu wel. :)
20 - 25 - 27,5 kg

EZ-bar up right row
EZ bar was bezet.. dus rechte stang gepakt.
15 - 20 - 22,5 kg geen volle set:o maar wel pr.

DB press zittend
5 - 6 -7kg
even maxen met 7x8 kg echt trillend die laatste. :D

lying bent over side raise
Na vorm check vrijdag van zittend naar liggend overgegaan. Voelt beter.
2 - 3 kg PR op sets met 3 kg!

rope face pulls
Ook hier na vormcheck vrijdag nu de goede uitvoering/techniek.
10 - 12,5 - 15 kg was eigenlijk te zwaar. :o

Was een lekkere training! en voel het ook wel in mij rus en schouders nu al. Vooral mijn lats! :D
oh ja.. kon vandaag pas weer met goed fatsoen zonder spierpijn zitten na de beentraining van vorige wek woensdag. :o zal wat worden woensdag! Kijk er al naar uit! :D

Top training zeg en wat fijn dat andere je nu vertellen dat je vooruit gaat.
Enne die-hard met die pull-ups. Goed hoor, je door niks en niemand laten beïnvloeden en gewoon met bankje doen.

Leuke dat andere het gaan opmerken! Natuurlijk doe je het voor jezelf, maar als andere dat onderstrepen dan geeft dat toch wel een extra fijn gevoel toch?

Nette training verder!

• #1.291
Top training zeg en wat fijn dat andere je nu vertellen dat je vooruit gaat.
Enne die-hard met die pull-ups. Goed hoor, je door niks en niemand laten beïnvloeden en gewoon met bankje doen.
Thanks! Het is inderdaad leuk als je zo spontaan een opmerking krijgt. :)
Yep.. pull ups gewoon met bankje. Anders kan ik er sowieso niet bij.. :o en ook meteen handig om de negatives te pakken als het niet lukt. En ik ga gewoon door.. ik loop er tenminste niet omheen zoals de meeste! ;)

---------- Toegevoegd om 21:12 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:11 ----------

Leuke dat andere het gaan opmerken! Natuurlijk doe je het voor jezelf, maar als andere dat onderstrepen dan geeft dat toch wel een extra fijn gevoel toch?

Nette training verder!
Ik doe het ook voor mezelf. Maar het is toch wel leuk te horen als anderen het ook vooruit zien gaan. Weet je in ieder geval dat het vooruit gaat!

Thanks.:)

Goed bezig Marina! Lekker doorgaan met die pullups! Is ook zwaar!

Hihi leuk he die complimenten. Die pull ups zijn al hartstikke goed en zullen steeds beter gaan natuurlijk.

Mooie training weer Marina!
En je foto's zien er goed uit, je doel lijkt me zeker haalbaar!

• #1.295
Goed bezig Marina! Lekker doorgaan met die pullups! Is ook zwaar!
Thanks. Ze zijn ook zwaar ja. En juist daarom ga ik ze niet uit de weg! :D Lekker mijn rug bouwen!

---------- Toegevoegd om 22:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:10 ----------

Hihi leuk he die complimenten. Die pull ups zijn al hartstikke goed en zullen steeds beter gaan natuurlijk.
Yep is inderdaad leuk! IK ga er ook wel vanuit dat het steeds beter zal gaan!

---------- Toegevoegd om 22:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:10 ----------

Mooie training weer Marina!
En je foto's zien er goed uit, je doel lijkt me zeker haalbaar!
Thanks! en dat doel GA ik halen! Bloed zweet en tranen en volle 100% dedication! Ik weet waar ik heenwil en niets gaat me tegenhouden! :cool:

zo wat een complimenten allemaal... en verdient
Je hebt toewijding en doorzettingsvermogen
gewichten zeggen niets.
ga lekker door zo en dan staan we over een tijdje allemaal te kijken wat jij bereikt hebt ;)

PS ik ben gestopt met mijn log
Jij was altijd een trouwe bezoekster , erg bedankt voor je steun al die tijd

• #1.297
Thanks Grosje. Dat je dat zegt. :o
Ik weet waar ik heen wil en zal er echt alles aan doen om het te halen. Ik ga zeker zo door! En ik ga inderdaad laten zien wat ik kan bereiken!

Maar waarom gestopt? toch vanwege de schouder? frustratie dat je niet volop kan trainen? echt jammer te horen. :(
Ik hoop toch dat je af en toe nog eens wat laat horen. En misschien nog eens een leuke meet zoals Hillegom?
Sterkte en laat je niet kisten!

Voordeel van je ondergewicht is dat je er nu lekker ripped uitziet. Prachtige benen!

• #1.299
Ik laat zeker nog van me horen.
Ik ga ook gewoon door (gisteren ook getraind) maar het loggen en elke keer laten zien wat ik gedaan had ging mij tegen werken.
Ivm de blessure gaat het eigenlijk al 2 jaar niet zoals ik wil en het was door het loggen net alsof ik een wedstrijd deed met me zelf, en als de gewichten tegen vielen dat ik daar verantwoording voor moest af leggen in mijn log.
Ik wil gewoon lekker trainen en dan zie ik wel, back too basic zeg maar.
Verloor het plezier en was inderdaad te veel bezig met de training en de reactie daarop en daar over zeuren
Ik zal binnenkort wel weer een nieuw log maken misschien noem ik het wel back too basic :)

Terug
Naar boven