En hoe ging de training!?
Was net bezig met plaatsen.
Vandaag lekker getraind! Het gaat toch al vooruit! Vandaag al 1 x 2 pull-ups wide, 1 x 1,5 en 1x1... rest negatives. Toch alweer wat meer dan 3x1 vorige week. Het gaat niet snel maar goed. Verder ook veel gewichten alweer wat vooruit. Voelde goed! voel het ook in mijn lats.
Kreeg nog een complimentje van een man die 110kg BP aan het doen was (hij is er altijd op maandag gelijk met mij). Dat ik er al forser uit begin te zien.

nog even kort staan praten. En hij zij dat het echt een zeer gemeend compliment was!
Training maandag(AS sport): rug & schouders
pull-ups wide
1x
2.. (hoog beginnen --> uitzakken --> optrekken--> uitzakken -->optrekken --> uitzakken --> faal)
1x1,5 kwam echt maar halverwege met optrekken. toen weer uit laten zakken.
1x1
Rest steeds afgemaakt met negatives. Maar wel achter elkaar door. Dus opstappen op bankje optrekken laatste stukje dan uitzakken en toch weer proberen omhoog te komen....en bij niet lukken meteen weer...
T-bar Row
oly stang + 5 kg - 10 kg -
12,5 kg
even maxen met 7x oly stang + 15kg
wide grip horizontal cable row Nu goede uitvoering na uitleg van Ron vrijdag
15-20-
26 kg ging lekker... Voelde het goed in mijn rug.
pull down behind neck (bij gebrek aan pull down machine
Vrijdag even vorm/techniek laten controleren en deed het niet helemaal goed. Nu wel.

20 - 25 - 27,5 kg
EZ-bar up right row
EZ bar was bezet.. dus rechte stang gepakt.
15 - 20 -
22,5 kg geen volle set

maar wel pr.
DB press zittend
5 - 6 -
7kg
even maxen met 7x8 kg echt trillend die laatste.
lying bent over side raise
Na vorm check vrijdag van zittend naar liggend overgegaan. Voelt beter.
2 -
3 kg PR op sets met 3 kg!
rope face pulls
Ook hier na vormcheck vrijdag nu de goede uitvoering/techniek.
10 - 12,5 - 15 kg was eigenlijk te zwaar.
Was een lekkere training! en voel het ook wel in mij rus en schouders nu al. Vooral mijn lats!

oh ja.. kon vandaag pas weer met goed fatsoen zonder spierpijn zitten na de beentraining van vorige wek woensdag.

zal wat worden woensdag! Kijk er al naar uit!