XXL Nutrition

Marina's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.301
Ik snap je helemaal Grosje. :)
Het trainen moet zeker geen wedstrijd tegen jezelf worden. Trainen moet leuk blijven en je moet er je lol weer in terugvinden en als je log je daarin tegenwerkt moet je het gewoon niet doen.
Kijk gewoon wat goed voor je voelt. Daar heb je het meeste aan. :)
Ik kijk uit naar je nieuwe log! Maar alleen doen als het goed voor JOU voelt! ;)
Je bent en blijft een doorzetter en ik heb echt respect voor je.
Go for it Gros! Zoek je plezier weer op!

Waw Marina, je ziet er al heel erg geshaped uit! Kan ik nu alleen maar van dromen :D. Straks je logje eens wat verder doornemen ;)

Hey Marina,

Ik heb nu net maar voor het eerst je foto's eens bekeken eigenlijk ! Mooi wat je al bereikt hebt, zeker als je weet dat je van ondergewicht komt. Je bent wel nog steeds mager vind ik, maar je spieren komen er toch al mooi uit ! Knap hoor !

Groetjes !

• #1.304
Waw Marina, je ziet er al heel erg geshaped uit! Kan ik nu alleen maar van dromen :D. Straks je logje eens wat verder doornemen ;)
Dank je. :) maar er mag nog wel flink wat meer massa op hoor!
Dromen kan je waarmaken he! Als jij het wil zal het je lukken ook!

---------- Toegevoegd om 17:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:39 ----------

Hey Marina,

Ik heb nu net maar voor het eerst je foto's eens bekeken eigenlijk ! Mooi wat je al bereikt hebt, zeker als je weet dat je van ondergewicht komt. Je bent wel nog steeds mager vind ik, maar je spieren komen er toch al mooi uit ! Knap hoor !

Groetjes !
Dank je. :)
Ik kom inderdaad van ver... maar mijn gewicht is nu gelukkig net aan gezond. Ik vind mezelf ook nog erg dun. maar daar gaat verandering in komen met trainen en voeding. Op naar meer massa! :D

---------- Toegevoegd om 17:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:40 ----------

t is weer legday! :heart:
Kon maandag pas weer fatsoenlijk zitten na de vorige legday vorige week woensdag. :o Maar nu weer lekker geknald! Echt bijna alles flink kunnen verhogen. Het voelde ook zalig! trillende beentjes tussendoor.....voel het ook weer behoorlijk.. hammetjes zullen wel weer lastig gaan doen. :D ook al lijkt het toch iets minder dan vorige week.. maar dat kan ik morgen/overmorgen pas beoordelen. :rolleyes:

One legged bench squat blijft toch wel een zware sloper op high rep. hahahaha... laatste set toch verhoogd maar moest echt tussen de been wissel door even 30 seconden wachten tot ik weer fatsoenlijk kon staan om naar mijn andere been over te schakelen. :o

training woensdag AS Benen sloopdag!! high rep! Yesss!!!:D

fietsen 5-10 min, stand 6, 60-70 rpm
leg press small
82,5-92,5-100 kg Dit brandde al lekker. :D

Leg extension
25-27,5-31 kg burn that legs! maar kon zelfs nog wel wat zwaarder!

one legged bench squat met DB
3 - 4 kg per DB aauwwwiiieeee... kon bijna niet meer rechtop op mijn benen staan daarna :o

SLDL
30-35-40 kg
weer merkte ik dus nog goed de spierpijn in mijn schouders en biceps van maandag. Ik denk dat dit het verhogen van gewicht later in de weg gaat zitten.... :(

leg curl liggend
5 -7,5kg ik trok echt niet meer nu.....

zittend leg curl even proberen.
4 - 5 - 6 kg... ik begon heel enthousiast op 10 maar kreeg hem niet weg. :o apparaat gaat ook maar tot 20kg... Dus had het kunnen verwachten. Merk wel dat dit heel anders voelt dan liggend.

seated calf raises
27,5-30-32,5 kg

calf raises on leg press
recht 80-90-100 kg en toen rechtop staan. :D auuuu.... hahahahah

en toen was het wel op.. met trillende pootjes de trap op.... zal het wel weer gaan merken morgen! :D
No pain no gain!

Netjes hoor! Toch weer geknald :D

En idd No pain no gain!

Pr's blijven nog steeds lekker stromen zo te zien :thumbs:
Pics zien er ook goed uit, nog steeds droog!
Nu massa pakken :D

• #1.307
Netjes hoor! Toch weer geknald :D

En idd No pain no gain!
Thanks! ik merk het morgen wel! :D

---------- Toegevoegd om 20:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:01 ----------

Pr's blijven nog steeds lekker stromen zo te zien :thumbs:
Pics zien er ook goed uit, nog steeds droog!
Nu massa pakken :D
Het is pas week 2 van dit schema.. dus het mag ook wel omhoog gaan he! ;)
Dank je. Die massa moet en GAAT er zeker komen. Heb nu zelfs een rust verplichting gekregen..... :rolleyes: en ik deed al niet zoveel..... :o bye bye conditie... die moet ik maar weer ophalen als ik genoeg massa heb opgebouwd!

Gaat lekker Marina! Leuk om je voortgangsfoto's te zien.

Blijft toch apart hé Marina. Jij moet moeite doen om aan te komen, en ik om af te vallen:).
Een ieder geval respect voor jou, en wat je al bereikt hebt:)!!!

• #1.310
Gaat lekker Marina! Leuk om je voortgangsfoto's te zien.

---------- Toegevoegd om 17:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:09 ----------

Blijft toch apart hé Marina. Jij moet moeite doen om aan te komen, en ik om af te vallen:).
Een ieder geval respect voor jou, en wat je al bereikt hebt:)!!!
Tja.. zo heb ik een man in huis die 40 kilo af moet vallen. Hij is al 17 kwijt... dus hoe strijdig kan het al zijn in één huis! :rolleyes:
Afvallen is moeilijk maar aankomen ook. Het is voor iedereen een strijd welke kant je ook op wil. Maar we komen er allemaal wel met de inspanning die we ervoor leveren! En daarbij tijd en geduld! Wat soms wel verdomd lastig is om op te brengen. ;)

---------- Toegevoegd om 17:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:11 ----------

Was vandaag heel erg moe. Afgelopen 2 dagen zijn een hel geweest. Mijn moeder het ziekenhuis in (die is nu gelukkig weer thuis). Mijn schoonvader zou gisteren geopereerd worden en dat is goed gegaan en hij komt vandaag naar huis. Maar woensdag is onverwachts mijn schoonmoeder ook naar het ziekenhuis afgevoerd... hart deed raar en stopte gewoon totaal 7 x... kwam vanzelf weer op gang en werd vervolgens gewoon naar huis gestuurd... dus slapen ging totaal niet.. vandaar bek af vandaag.

Daarbij sinds gisteren enorm last van mijn rechterschouder... vnl achterzijde en als ik wat oppak doet het al pijn. :( heb me niet vertild of raar gedaan.. dus misschien verkeerd gelegen of gespannen achter de pc gezeten oid Maar het heeft mijn hele training verpest... benchen ging makkelijk.. pakte 30 kg alleen.. maar zoveel pijn dat ik ben gestopt. Terwijl er qua kracht echt wel meer in zit... mijn hele training last gehad. Ook incline DB press erg pijnlijk en afgehaakt... Wordt er niet vrolijk van. Zelfs mijn bidon oppakken deed pijn. Dus voel me echt klote nu... ondanks dit toch wel aardig wat gewichten kunnen verhogen voordat de pijn erger werd...

Heb vast even gevraagd wanneer de fysio inloop is. Het is nu weekend dus volle rust.. maar als het maandag nog zo is... maar even bellen of ik heen kan. Heb nl ect geen flauw idee wat het is en wat ik ermee moet... :(

Training AS sport borst + biceps + triceps
Flat DB fly
5-6-7 kg hier ging het nog goed! Licht gevoelig maar geen pijn.

Flat bench press
22,5 - 27,5 - 30 kg (alleen) Dit deed zoveel pijn dat ik maxen niet heb gedaan... er zat echt wel meer in.. :( Het deed pijn als ik op het laagste punt was en dan aan de achterzijde van mijn schouder...

Incline DB press
6-7-8 kg En toen was het echt over... Zelfde pijn als bij benchen. Op onderste punt...

peck deck machine
10-13,5-16 kg daar voel ik mijn borst goed! :D ietsje gevoelig in schouder

DB curl
6-7-8 kg Laatste paar heel zwaar... 2 laatste beetje cheat. :o

straight bar cable curl
7,5-10-12,5 kg en maxen op 15 kg en die brandde stevig! :D

21-ers EZ bar
15 kg pfff... dat is zwaar... burnnnnnnn!!! Adertjes duidelijk zichtbaar! :D

french press liggend
12,5-15 -17,5 kg die brandde echt hevig!!!

rope push down
6-8,5-11 kg Burn!!
even maxen op 15 kg... oei!! on fire!!! :D

DB kickback
3-4-5 kg (eerste keer gedaan)

En toen lekker eten!
Baal echt van mijn schouder. Autorijden is ook niet fijn. :( Hoop echt dat dit over is na het weekend.

edit:
kan niet eens mijn shake schudden zonder nu door de grond te gaan van de pijn. :(

Laatst bewerkt:
Vervelend die blessure. Goed opwarmen en rotator cuff oefeningen doen.

• #1.312
Vervelend die blessure. Goed opwarmen en rotator cuff oefeningen doen.
Zal ik doen. :) Wil niet dat het erger wordt. Wil liefst dat het maandag weer weg is. Dus goed rusten en oefenen. Weet nu in ieder geval wat ik moet doen dankzij jou. Thanks.

Sterkte ermee Marina, is erg vervelend he. Je zult het toch ook rust moeten gunnen voor herstel. Hoop voor je dat het snel beter zal gaan.

Sterkte met je blessure. Is echt klote I know.

Beterschap met je schouder. Rust nemen.

• #1.316
Thanks allemaal.
Rust neem ik wel. Zal wel moeten anders doet het nu even teveel pijn. :(
Ik merk als ik ontspannen lig dat de pijn veel minder is. Lekker even onder de zonnebank.
Maar zodra ik opsta en weer recht ga staan ga ik door de grond van de pijn. Heb het idee dat het toch grotendeels spieren zullen zijn?? Ik hoop het in ieder geval.
Heb nu 2 dagen volledig rust. Zal mannetje wel laten stofzuigen. :D

Ja zo is het... of anders je begeleider vragen om te komen stofzuigen? Heb je meteen een leuk uitzicht. :banana: :cheer:

• #1.318
Ja zo is het... of anders je begeleider vragen om te komen stofzuigen? Heb je meteen een leuk uitzicht. :banana: :cheer:
Hahaha.. denk dat die thuis ook wel genoeg te doen heeft! :D Alhoewel het uitzicht helemaal TOP zou zijn!

Vannacht goed geslapen met een ibu erin. Pijn in mijn schouder heb ik nu alleen met bewegingen opzij en wat zwaardere dingen oppakken. Het zijn vooral bewegingen als een shake maken (het schudden) die pijn geven. Maar verder valt het me alleszins mee. Dus lekker rustig aan vandaag en morgen en hopen dat het voor maandag goed genoeg hersteld is.

Ik heb via internet een kadobon van 150 euro gewonnen :eek: om aan supps te besteden. :D Ga straks naar de shop (dik uur rijden.. dat wel. :rolleyes:) om het op te halen. Ze hadden gevraagd of ik langs wilde komen. Ga het ook meteen maar besteden. :) Ron heeft me geadviseerd om nu wat echte goede spullen te kopen. Die zijnwel wat duurder maar dat kan dus nu ook voor een keer. :D
Ik heb er zin in!

Terug
Naar boven