Gaat lekker Marina! Leuk om je voortgangsfoto's te zien.
Dank je.

---------- Toegevoegd om 17:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:09 ----------
Blijft toch apart hé Marina. Jij moet moeite doen om aan te komen, en ik om af te vallen

.
Een ieder geval respect voor jou, en wat je al bereikt hebt

!!!
Tja.. zo heb ik een man in huis die 40 kilo af moet vallen. Hij is al 17 kwijt... dus hoe strijdig kan het al zijn in één huis!

Afvallen is moeilijk maar aankomen ook. Het is voor iedereen een strijd welke kant je ook op wil. Maar we komen er allemaal wel met de inspanning die we ervoor leveren! En daarbij tijd en geduld! Wat soms wel verdomd lastig is om op te brengen.

Dank je.

---------- Toegevoegd om 17:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 17:11 ----------
Was vandaag heel erg moe. Afgelopen 2 dagen zijn een hel geweest. Mijn moeder het ziekenhuis in (die is nu gelukkig weer thuis). Mijn schoonvader zou gisteren geopereerd worden en dat is goed gegaan en hij komt vandaag naar huis. Maar woensdag is onverwachts mijn schoonmoeder ook naar het ziekenhuis afgevoerd... hart deed raar en stopte gewoon totaal 7 x... kwam vanzelf weer op gang en werd vervolgens gewoon naar huis gestuurd... dus slapen ging totaal niet.. vandaar bek af vandaag.
Daarbij sinds gisteren enorm last van mijn rechterschouder... vnl achterzijde en als ik wat oppak doet het al pijn.

heb me niet vertild of raar gedaan.. dus misschien verkeerd gelegen of gespannen achter de pc gezeten oid Maar het heeft mijn hele training verpest... benchen ging makkelijk.. pakte 30 kg alleen.. maar zoveel pijn dat ik ben gestopt. Terwijl er qua kracht echt wel meer in zit... mijn hele training last gehad. Ook incline DB press erg pijnlijk en afgehaakt... Wordt er niet vrolijk van. Zelfs mijn bidon oppakken deed pijn. Dus voel me echt klote nu... ondanks dit toch wel aardig wat gewichten kunnen verhogen voordat de pijn erger werd...
Heb vast even gevraagd wanneer de fysio inloop is. Het is nu weekend dus volle rust.. maar als het maandag nog zo is... maar even bellen of ik heen kan. Heb nl ect geen flauw idee wat het is en wat ik ermee moet...
Training AS sport borst + biceps + triceps
Flat DB fly
5-6-
7 kg hier ging het nog goed! Licht gevoelig maar geen pijn.
Flat bench press
22,5 - 27,5 - 30 kg (alleen) Dit deed zoveel pijn dat ik maxen niet heb gedaan... er zat echt wel meer in..

Het deed pijn als ik op het laagste punt was en dan aan de achterzijde van mijn schouder...
Incline DB press
6-7-
8 kg En toen was het echt over... Zelfde pijn als bij benchen. Op onderste punt...
peck deck machine
10-13,5-
16 kg daar voel ik mijn borst goed!

ietsje gevoelig in schouder
DB curl
6-7-
8 kg Laatste paar heel zwaar... 2 laatste beetje cheat.
straight bar cable curl
7,5-10-
12,5 kg en maxen op 15 kg en die brandde stevig!
21-ers EZ bar
15 kg pfff... dat is zwaar... burnnnnnnn!!! Adertjes duidelijk zichtbaar!
french press liggend
12,5-15 -
17,5 kg die brandde echt hevig!!!
rope push down
6-8,5-
11 kg Burn!!
even maxen op 15 kg... oei!! on fire!!!
DB kickback
3-4-5 kg (eerste keer gedaan)
En toen lekker eten!
Baal echt van mijn schouder. Autorijden is ook niet fijn.

Hoop echt dat dit over is na het weekend.
edit:
kan niet eens mijn shake schudden zonder nu door de grond te gaan van de pijn.