- Waardering
- 2.211
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik heb via internet een kadobon van 150 euro gewonnenom aan supps te besteden.
Ga straks naar de shop (dik uur rijden.. dat wel.
) om het op te halen. Ze hadden gevraagd of ik langs wilde komen. Ga het ook meteen maar besteden.
Ron heeft me geadviseerd om nu wat echte goede spullen te kopen. Die zijnwel wat duurder maar dat kan dus nu ook voor een keer.
Ik heb er zin in!
Ik heb via internet een kadobon van 150 euro gewonnenom aan supps te besteden.
Ga straks naar de shop (dik uur rijden.. dat wel.
) om het op te halen. Ze hadden gevraagd of ik langs wilde komen. Ga het ook meteen maar besteden.
Ron heeft me geadviseerd om nu wat echte goede spullen te kopen. Die zijnwel wat duurder maar dat kan dus nu ook voor een keer.
Ik heb er zin in!

ik kan me er wat bij voorstellen nu... *ziet het voor zich*
Yep en dit zat erin.
Ben er super blij mee! Ron heeft me erin geadviseerd!Het is grapefruit. Maar je mag hem proeven hoor!Top producten. Die Nectar Sinaasappel wil ik wel eens proeven als we trainen.

Laat ik zeggen.. ik kan weer even vooruit! Nu verder bouwen en groeien! Met behulp van deze goede aanvulling!

Ik heb nog geen idee. Ron zei me dat die heel goed was. Vandaar ervoor gegaan.
)Zat ik ook aan te denken.Volgens mij is beide gewoon isolaat. Ik zou lekker afwisselen.

Zeker weten! Dat is nu echt een prijs waar ik wat mee kan!Mooi dat is toch een aardige duit aan supps
En wat zijn die fruit potten eigenlijk

Tja dat is iets wat ik me ook vaak afvraag maakt het veel verschil als je een whey neemt van een bekend merk of een van body and fit bijvoorbeeld
Het verschil... Ik weet het niet precies. De reden dat ik isolaat gebruik en geen whey is vanwege lactose intolerantie. Ik krijg last van whey.. perfect protein is ook iets goedkoper en heb ik ook geprobeerd en kreeg er ook last van. Dus voor mij is de keuze om isolaat te nemen (en dus een wat hogere prijs betalen) anders denk ik dan wanneer je gewoon goed tegen whey zou kunnen. In de isolaat zit nog wel een fractie aan isolaat. Maar dat is in ieder geval zo weinig dat ik daar nog geen last van heb.Tja dat is iets wat ik me ook vaak afvraag maakt het veel verschil als je een whey neemt van een bekend merk of een van body and fit bijvoorbeeld

Volgens mij maakt het niet super veel uit.
Die iso is volgens mij iets schoner maar vind m zelf niet veel lekkerder en duurder.
Bekende mwerken.zijn imo niet perse beter.
Dacht ik ook, maar wat marina aan geeft is wel weer waar. Je kan soms last van je darmen krijgen en ook een ernstig opgeblazen buik