XXL Nutrition

Marina's Log

Moet gelijk aan queen denken, i want to break free

Ik heb trouwens toch maar een nieuw log aangemaakt

Dat moet ik thuis al doen. :D in mijn stringetje. :o

Whahaha... :):):)

---------- Toegevoegd om 14:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 14:56 ----------

Ik heb via internet een kadobon van 150 euro gewonnen :eek: om aan supps te besteden. :D Ga straks naar de shop (dik uur rijden.. dat wel. :rolleyes:) om het op te halen. Ze hadden gevraagd of ik langs wilde komen. Ga het ook meteen maar besteden. :) Ron heeft me geadviseerd om nu wat echte goede spullen te kopen. Die zijnwel wat duurder maar dat kan dus nu ook voor een keer. :D
Ik heb er zin in!

Wat leuk Marina! Vast net een soort snoepwinkel voor je...

Ik heb via internet een kadobon van 150 euro gewonnen :eek: om aan supps te besteden. :D Ga straks naar de shop (dik uur rijden.. dat wel. :rolleyes:) om het op te halen. Ze hadden gevraagd of ik langs wilde komen. Ga het ook meteen maar besteden. :) Ron heeft me geadviseerd om nu wat echte goede spullen te kopen. Die zijnwel wat duurder maar dat kan dus nu ook voor een keer. :D
Ik heb er zin in!

Wat leuk. Ik ben benieuwd wat je allemaal gekocht hebt.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.325
@Ron.
Dat meende ik echt! het ziet er super uit om jou in die string te zien!
Misschien een goeie voor je volgende routine.. met stofzuiger! ;)

@Grosje.
:roflol: ik kan me er wat bij voorstellen nu... *ziet het voor zich*
Ik zal zo even spieken! Tof dat je een nieuw log hebt!

@Milly, Richella
De foto volgt nog ... zit nu te eten.. net thuis.. en zo weer weg.. maar hij komt! Ik kan een flinke tijd vooruit!
allemaal dingen gekocht op advies van mijn coach Ron! :)

Zag je op facebook! Hele tas vol:p

• #1.327
Zag je op facebook! Hele tas vol:p
Yep en dit zat erin. :D Ben er super blij mee! Ron heeft me erin geadviseerd!

mijn supps 7-12-2013.jpg

Top producten. Die Nectar Sinaasappel wil ik wel eens proeven als we trainen.

• #1.329
:thumbs::thumbs::thumbs:
Top, jij hebt genoeg poeder voorlopig...

Nectar schijnt ook wel een lekkere te zijn.

• #1.332
:thumbs::thumbs::thumbs:
Top, jij hebt genoeg poeder voorlopig...
Laat ik zeggen.. ik kan weer even vooruit! Nu verder bouwen en groeien! Met behulp van deze goede aanvulling! :D

---------- Toegevoegd om 09:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:56 ----------

Nectar schijnt ook wel een lekkere te zijn.
Ik heb nog geen idee. Ron zei me dat die heel goed was. Vandaar ervoor gegaan.
Heb nu nog 1,5 kilo isolaat perfection open.. dus denk eerst die op maken... Of misschien tegelijk openmaken en afwisselen?
Moet ik dus even zien wat het beste is en even vragen of die nectar op bepaalde momenten misschien net even beter is om te pakken. (heb geen idee. :o)

Volgens mij is beide gewoon isolaat. Ik zou lekker afwisselen.

Mooi dat is toch een aardige duit aan supps
En wat zijn die fruit potten eigenlijk

• #1.335
Volgens mij is beide gewoon isolaat. Ik zou lekker afwisselen.
Zat ik ook aan te denken. :)

---------- Toegevoegd om 10:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:46 ----------

Mooi dat is toch een aardige duit aan supps
En wat zijn die fruit potten eigenlijk
Zeker weten! Dat is nu echt een prijs waar ik wat mee kan! :D
Die fruitsmaken zijn Syntrax nectar isolaat. Volgens Ron echt super goed spul! Heb de smaken red grapefruit en apple exctasy genomen. Ik ben niet zo zoet aangelegd en dit trok me wel. :)

Tja dat is iets wat ik me ook vaak afvraag maakt het veel verschil als je een whey neemt van een bekend merk of een van body and fit bijvoorbeeld

Tja dat is iets wat ik me ook vaak afvraag maakt het veel verschil als je een whey neemt van een bekend merk of een van body and fit bijvoorbeeld

Volgens mij maakt het niet super veel uit.
Die iso is volgens mij iets schoner maar vind m zelf niet veel lekkerder en duurder.
Bekende mwerken.zijn imo niet perse beter.

• #1.338
Het verschil... Ik weet het niet precies. De reden dat ik isolaat gebruik en geen whey is vanwege lactose intolerantie. Ik krijg last van whey.. perfect protein is ook iets goedkoper en heb ik ook geprobeerd en kreeg er ook last van. Dus voor mij is de keuze om isolaat te nemen (en dus een wat hogere prijs betalen) anders denk ik dan wanneer je gewoon goed tegen whey zou kunnen. In de isolaat zit nog wel een fractie aan isolaat. Maar dat is in ieder geval zo weinig dat ik daar nog geen last van heb.
De syntrax is echt 100% lactose vrij.

Maar verdere verschillen en voordelen weet ik niet. :o

Volgens mij maakt het niet super veel uit.
Die iso is volgens mij iets schoner maar vind m zelf niet veel lekkerder en duurder.
Bekende mwerken.zijn imo niet perse beter.

Dacht ik ook, maar wat marina aan geeft is wel weer waar. Je kan soms last van je darmen krijgen en ook een ernstig opgeblazen buik

Terug
Naar boven