- Waardering
- 2.211
- Lengte
- 1m50
- Massa
- 160kg
- Vetpercentage
Grote merken en eigen merken kan een Wereld van verschil zijn. Het gaat nu niet om de basis ingrediënten maar juist om die toevoegingen die niet genoemd worden.
Want als iets onder de 2% valt hoef je dat niet perse te vermelden. Wetgeving
(weet niet meer precies of het de grens 2% is hoor)
Eigen merken zoals B&F, XXL, Bodylab etc gebruiken ook geheimen ingrediënten die mogelijk bij jou iets extra's doen wat je juist niet wilt.
En de grotere merken zijn gekoppeld aan grote namen uit de bodybuilding Wereld die geen zin hebben in slechte reclame. Niet perse een bepalende factor maar helpt wel.
Nectar is prima spul net zo als ISO100 alleen veel duurder.
Ik ga voor goed en pak meestal Phase8 van Muscletech.
Want als iets onder de 2% valt hoef je dat niet perse te vermelden. Wetgeving
(weet niet meer precies of het de grens 2% is hoor)Eigen merken zoals B&F, XXL, Bodylab etc gebruiken ook geheimen ingrediënten die mogelijk bij jou iets extra's doen wat je juist niet wilt.
En de grotere merken zijn gekoppeld aan grote namen uit de bodybuilding Wereld die geen zin hebben in slechte reclame. Niet perse een bepalende factor maar helpt wel.
Nectar is prima spul net zo als ISO100 alleen veel duurder.
Ik ga voor goed en pak meestal Phase8 van Muscletech.

Waarmee ik met een halve bedoel is dat mijn ogen ter hoogte van de bar waren maar het net niet helemaal haalde om boven te komen. Dat voelde echt super! en verder ook alle gewichten omhoog kunnen doen. 

Thanks.
Lekker beentjes slopen op high reps!