Fitness Seller

Marina's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.361
Heb je effe een berichtje gestuurd. Ze dachten hartklachten (infarct/bloedpropje oid). Maar konden niets vinden op dat moment op een minieme afwijking ik het ecg na.. Maar daar konden ze niets mee. dus naar huis met de opmerking bij klachten bellen.
Dus ja.. vaag... op zich niet.. alleen wat er nu gebeurd is wel ja... Kan er niets mee. :(

Dat is wel serieus schrikken dan!
Hoe voel je je nu?

• #1.363
Dat was het inderdaad. Ik dacht gewoon alleen even controle. Misschien hartfilmpje en klaar... Maar dit had ik dus totaal niet verwacht.
Ik voel me nu prima. Heb ook nergens last meer van verder. Ben alleen wat moe van die hele dag. Spanning komt er wel wat uit nu. Maar goed. Ben blij dat het niets ernstigs is. Ik vind alleen zo irritant dat ik niet weet wat het wel was. Maar ja.. ben lekker weer thuis en das wel erg fijn.

Gelukkig dat t meeviel al kan ik me voorstellen dat t irritant is dat je nu nog niks weet.
Beterschap!

• #1.365
Thanks. :)

zit nu te relaxen.. huispak wat ik een paar maanden niet had aangehad zit nu strak op de kont... :D
kreeg een opmerking dat het sexy stond. :o (dat er weer wat te knijpen is. hihihihi )

Je bent dus duidelijk gegroeid hahaha

• #1.367
Bah, wat vervelend voor je joh! Inderdaad erg vervelend dat je niet weet wat het was. Hopelijk blijft het weg. Geniet even van je rust. Lekker eten en hangen. :)

• #1.369
Thanks Milly. Ik hoop ook dat het gewoon maar weg blijft.
Eten en hangen komt wel goed. Heb zelfs mijn rijstmaaltjes in het ziekenhuis weggewerkt. :D

Ik had niet anders verwacht... :p

Hoe gaat het vandaag met je?

Houdt je rustig he marina :) ik hoop dat je meer duidelijkheid kan krijgen nog.
beterschap gewenst!

Damn meid dat is echt schrikken. Rust nu lekker uit en denk goed om jezelf.

Succes Marina :thumbs:
Precies wat hierboven gezegd is, rustig aan doen dit weekend!

• #1.374
Ik had niet anders verwacht... :p

Hoe gaat het vandaag met je?
Tja.. hardcore of niet he! :D
Het gaat allemaal wel goed. Wel wat moe en even een K situatie op werk. Maar wel even lekker kunnen trainen. Dat voelde wel goed en geen last gehad. :)

---------- Toegevoegd om 21:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:01 ----------

Damn meid dat is echt schrikken. Rust nu lekker uit en denk goed om jezelf.
Ik pas goed op hoor. Ben wel voorzichtig want ik wil mijn doel halen!

---------- Toegevoegd om 21:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:01 ----------

Succes Marina :thumbs:
Precies wat hierboven gezegd is, rustig aan doen dit weekend!
Thanks Shady. :)
Ik doe het rustig aan hoor. Moet nog wat kadootjes kopen. lekker naar een overdekt winkelcentrum. :D

Goedzo, zelfs alweer aan het trainen. Wat ben je toch een bikkel. :)

• #1.376
Houdt je rustig he marina :) ik hoop dat je meer duidelijkheid kan krijgen nog.
beterschap gewenst!
Thanks. Doe ik hoor. Meer duidelijkheid zal er niet komen helaas... ze weten gewoon niet wat het was. Bellen als het terugkomt. Ik ga er gewoon vanuit dat het niet terugkomt. Positief blijven he!

---------- Toegevoegd om 21:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:03 ----------

Goedzo, zelfs alweer aan het trainen. Wat ben je toch een bikkel. :)
Tuurlijk! Wel even goed opletten en op mezelf passen maar trainen ging zelfs nog wel lekker ook. :)

Toch trainen na gisteren. Voelde wel erg goed. Bij french press liep het even uit de hand. telefoontje met K situatie op werk. gaat nog wat gevolgen hebben maar goed. daardoor afgeleid en bij laatste set ging het mis en steken in mijn arm zeg maar de voorkant van mijn oksel.. Weet niet hoe ik het anders moet omschrijven. :o maar bij liggen en armen omhoog doen deed het pijn. Dus laatste set niet kunnen doen. terwijl ik die juist een PR wilde hebben. :( maar goed.. is voor volgende week. :)

Training AS sport borst + biceps + triceps
Flat DB fly
6-7-8

Flat bench press
25 - 27,5 - 30 kg (alleen)
Maxen met spotter op 32,5kg.. paar reps maar.. maar toch gedaan! :)

Incline DB press
7-8-9 kg Wel erg zwaar die laatste 2 reps. :o

peck deck machine
11-13,5-17 kg Ogen dicht en doorgaan. Zwaaaaar.... :D

DB curl
7-8-9 kg Laatste rep net niet gehaald... maar branden!!

straight bar cable curl
7,5-10-13,5 kg en maxen op 15 kg en die brandde stevig! :D

21-ers EZ bar
15 kg ging makkelijker als vorige week. Voel dit echt zwaar in mijn biceps.

french press liggend
15 -17,5 kg zou dus 20 kg pakken en toen die spier verrekt.. kon niet eens meer 15 kg pakken :( dus gestopt na 2 sets.

rope push down
7,5-10-12,5 kg Burn!!
even maxen op 15 kg... oei!! on fire!!! :D

DB kickback
4-5-6 kg

en toen effe eten aan de bar @ the gym. :D

Ziet er weer netjes uit! :)

En tja die pijn in de arm even in de gaten houden, en als het erger word kun je altijd even je Huis arts raadplegen.

die PR komt er wel!

• #1.378
Thanks. :)
Mijn arm gaat alweer beter. het was echt een spiertje. Dus nu even rustig aan dan zal het maandag wel beter gaan.

Vind die dumbell curls sterk hoor Marina! :eek:
Altijd lekker om ergens anders wat te eten, hoef je ook niet te koken :rolleyes:
Ga zo door!

• #1.380
Vind die dumbell curls sterk hoor Marina! :eek:
Altijd lekker om ergens anders wat te eten, hoef je ook niet te koken :rolleyes:
Ga zo door!
Thanks. :) die curls voelde ik ook wel erg branden...
Hmm.. het was gewoon mijn eigen rijstmaaltje hoor. :o gewoon koud wegwerken aan de bar. :rolleyes:

Terug
Naar boven