LisaJanssen
Cool Novice
- Waardering
- 11
- Lengte
- 1m80
- Massa
- 63kg
- Vetpercentage
- 14%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dank je. .

Dus afgelopen met trainen.. dacht even pull down proberen maar te pijnlijk. 

zei nou ja.. richting 30?? hij was 21 oeps... hihihihi) maar zo een overduidelijke flirtpoging heb ik nog niet meegemaakt.... Hij wilde me graag volgende keer wat oefeningen voordoen. 

Wat voor oefeningen wou ie je precies laten zien
!!!! Ahum...Oke... zal eraan toegeven... even een rustweekje dan maar.Dat is niet zo mooi Marina. Maar voor ontstekingen is maar een remedie. Stoppen en herstellen. Je hebt er niks aan om die ontsteking te zien als een kleine blessure. Je lijf heeft alles nodig om een ontsteking tegen te gaan.
Dus advies. Overgeven aan de ontsteking en je lijf dit zo snel mogelijk alten oplossen. Neem rust en kom tot rust.
Zodra je kan weer langzaam oppakken. Dat knalleh komt dan weer snel genoeg.
(wil niet
maar zal braaf zijn want ik heb er niets aan inderdaad.) Thanks.Ik hoop dat je gelijk hebt dat ik het nieuwe jaar gewoon in kan knallen!Shit dat je nu weer die ontsteking hebt joh. Maar ik heb wel eens gelezen dat je na een week rust juist weer een enorme progressie kunt krijgen. Luister naar je lichaam, girl!
Leuk die aandacht van dat jonkie, hihi, krijg je met z'n lichaam he.Wat voor oefeningen wou ie je precies laten zien
!!!! Ahum...
maar dat zal ik vast nog wel een keer horen?? hahahahahHet is gewoon klote... zeker als je je even lekker wil afreageren.. maar goed.. rust nemen en daarna maar weer ertegenaan. Ik wil sneller.... maar ja.. wie niet he!Erg vervelend!
Zorgen dat je genoeg rust krijgt, en daarna weer lekker gaan knallen. Soms gebeuren zulke dingen. en juist daarvan word je sterker.
leuk dat andere je zomaar aanspreken. doet je toch goed lijkt me!

maar doet inderdaad wel goed.Ja.. was echt een k*tdagHey Marina, aaaa balen zeg van je k*tdag, maar zo slecht ging je training toch niet?
bekijk het maar van de positieve kant inderdaad! en nog allemaal mooie complimentjes ook!
hoe gaat het nu met de rikketik?
Morgen weer een dag, en die kan dan alleen maar beter gaan!
Zet m op!
.. maar de training ging dus op zich best goed... maar het gevoel was gewoon klote door alles wat gebeurt is... 

Ja mam.Even weekje rust. Flink eten en daarna weer knallen. Zal je zeker goed doen.
ik luister!
hahahaha.. Het zal me inderdaad vast goed doen.Ach was wel apart.. ik heb geen idee over welke oefeningen hij het hadmaar dat zal ik vast nog wel een keer horen?? hahahahah
Daar had hij het wel over... maar ej weet maar nooit he!Hmmm vast niet aan BB gerelateerde oefeningen... hihihi...

Ach ja.. alleen UB doen he... tsss... spillepootjes staan daartoch niet onder...Erg zijn die hé! Die 'jochies' van 21
Flink wat Pr's weer, ga zo door!![]()
moet even rust houden met mijn schouder.... 
Dank je. Ik hoop ook dat het snel opknapt en ik weer goed kan trainen.Balen van de ontsteking. Maar ondanks dat mag je zeker tevreden zijn met die training hoor! Hopelijk gaat het al wat beter![]()
.. Linkerarm is nog ontstoken. Wel wat minder dik en gloeierig. Rechts nog steeds last van mijn schouder. Op werk loopt het even niet lekker... veel gedoe en zit prut in mijn vel. Dus ondanks dat het niet mocht toch even naar de sportschool gegaan. 
Ik weet het... Is ook geen ramp. Maar kon wel janken dat ik totaal geen kracht had ook al was het niet meer dan logisch. Maar het was gewoon even fijn om nergens aan te denken dan trainen!Is ook geen ramp hé
Heb je nauwelijks een training zien skippen/wijzigen in al die tijd dat ik je volg
Je traint meer dan ik!![]()

I know... maar ik wil graag wat sneller.

Als ze net zoveel aankwam als dat jij afviel, was ze nu een flinke buffel![]()

Maar zo langzaam....Langzaam is goed! Als ik zie op welk punt jij gestart bent, en waar je nu staat, mag je apetrots zijn op jezelf!
op zich kan ik er ook wel trots op zijn. Alleen had ik graag al wat verder gestaan. Maar goed. op naar 2014! Het gaat me lukken!
Als ze net zoveel aankwam als dat jij afviel, was ze nu een flinke buffel![]()
. Maar aankomen gaat langzamer dan afvallen... Bij mij niet dan
, maar voor de mensen die altijd maar moeten strijden om bij te komen, is een halve kilo zeker goed!!I know... maar ik wil graag wat sneller.
Maar vandaag even weegcheck gedaan. en voor het eerst in 15 jaar de 51 kg gezien!!!! Hij sprong even over! YESSS! dus toch tegen 4 onsjes erbij!![]()
. Dus zo snel gaat het bij mij ook niet!! Snel aankomen of afvallen is NIET gezond. En geduld hebben is zoooooo lastig!! Maar het is niet anders
. Weet jij eigenlijk de reden waarom je zo moeilijk aankomt? Snelle stofwisseling? Nou komt helemaal goed, en met de kerst flink eten dan