XXL Nutrition

Marina's Log

Goed bezig! :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.382
Dank je. .:)

---------- Toegevoegd om 20:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:53 ----------

Vandaag was echt een k*tdag.. werk veel ellende.. mijn arm waar het infuus in heeft gezeten is wss gaan ontsteken. Dikke zak op mijn onderarm, rood en hele arm gloeit en doet pijn. Kreeg mijn arm niet goed omhoog... Dacht ik probeer het toch met trainen.. pull ups.. bij de eerste begaf mijn linkerarm het (die van het infuus) en meteen schoot ook de pijn weer in mijn rechtkant bij aanhechting borst schouder die ik vrijdag had opgelopen. :( Dus afgelopen met trainen.. dacht even pull down proberen maar te pijnlijk.
Ondanks alles wilde ik wel trainen ne heb dus benen gepakt. High rep day van woensdag...
Dan maar even overleggen met Ron wat ik woensdag kan pakken

Ben niet tevreden over legday.. alhoewel als ik het teruglees het toch weer flink wat verhogingen waren. maar goed.. zal de frustratie etc zijn van vandaag...

training Maandag AS zou dus rug/schouders zijn.. werd Benen sloopdag.

rotator cuff oefeningenwarming up

1 pull up --> faal en 2 pijnlijke armen nu. :(
1 pull down --> au :mad:

dus over op benen.

leg press small
85-95-105 kg Dat ging opvallend makkelijk opeens. Brandde wel goed... En toch weer verhoogd.

Leg extension
25-28,5-32,5 kg burn that legs! Zwaar... maar weer gered. :D

one legged bench squat met DB Was bekaf... veel gebeurd afgelopen dagen en merk het fors in conditie.. niet zozeer in kracht... Maar heb bewust hier niet op verhoogd.
3 - 3 - 3 kg per DB aauwwwiiieeee... kon bijna niet meer rechtop op mijn benen staan daarna :o

SLDL
40 kg alle sets.. vorige week 45 kg PR.. maar mijn armen trokken dit maar net. :(

leg curl liggend
5 - 6 - 8,5kg PR op reps!

seated calf raises
27,5-32,5-37,5 kg

calf raises on leg press
recht 90-100-110 kg au... en kreeg een complimentje dat ik sterke kuiten had! :D

wel even leuk.. werd aangeproken door een brede jongen bij het weggaan buiten. Bood me van alles aan van hulp... wilde dat ik zij leeftijd schatte (ben ik zo slecht in. :o zei nou ja.. richting 30?? hij was 21 oeps... hihihihi) maar zo een overduidelijke flirtpoging heb ik nog niet meegemaakt.... Hij wilde me graag volgende keer wat oefeningen voordoen. :D
Streelt wel een beetje... :o

Nu thuis en bek af.. veel gebeurd.. heb vanaaf nog wel een en ander te doen dus maar snel beginnen.

Dat is niet zo mooi Marina. Maar voor ontstekingen is maar een remedie. Stoppen en herstellen. Je hebt er niks aan om die ontsteking te zien als een kleine blessure. Je lijf heeft alles nodig om een ontsteking tegen te gaan.

Dus advies. Overgeven aan de ontsteking en je lijf dit zo snel mogelijk alten oplossen. Neem rust en kom tot rust.
Zodra je kan weer langzaam oppakken. Dat knalleh komt dan weer snel genoeg.

Shit dat je nu weer die ontsteking hebt joh. Maar ik heb wel eens gelezen dat je na een week rust juist weer een enorme progressie kunt krijgen. Luister naar je lichaam, girl!

Leuk die aandacht van dat jonkie, hihi, krijg je met z'n lichaam he. ;) Wat voor oefeningen wou ie je precies laten zien???!!!! Ahum...

Erg vervelend!

Zorgen dat je genoeg rust krijgt, en daarna weer lekker gaan knallen. Soms gebeuren zulke dingen. en juist daarvan word je sterker.

leuk dat andere je zomaar aanspreken. doet je toch goed lijkt me!

Hey Marina, aaaa balen zeg van je k*tdag, maar zo slecht ging je training toch niet :D?
bekijk het maar van de positieve kant inderdaad! en nog allemaal mooie complimentjes ook!
hoe gaat het nu met de rikketik?
Morgen weer een dag, en die kan dan alleen maar beter gaan :D!

Zet m op!

Even weekje rust. Flink eten en daarna weer knallen. Zal je zeker goed doen.

• #1.388
Dat is niet zo mooi Marina. Maar voor ontstekingen is maar een remedie. Stoppen en herstellen. Je hebt er niks aan om die ontsteking te zien als een kleine blessure. Je lijf heeft alles nodig om een ontsteking tegen te gaan.

Dus advies. Overgeven aan de ontsteking en je lijf dit zo snel mogelijk alten oplossen. Neem rust en kom tot rust.
Zodra je kan weer langzaam oppakken. Dat knalleh komt dan weer snel genoeg.
Oke... zal eraan toegeven... even een rustweekje dan maar. :( (wil niet:mad: maar zal braaf zijn want ik heb er niets aan inderdaad.) Thanks.

---------- Toegevoegd om 22:40 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:39 ----------

Shit dat je nu weer die ontsteking hebt joh. Maar ik heb wel eens gelezen dat je na een week rust juist weer een enorme progressie kunt krijgen. Luister naar je lichaam, girl!

Leuk die aandacht van dat jonkie, hihi, krijg je met z'n lichaam he. ;) Wat voor oefeningen wou ie je precies laten zien???!!!! Ahum...
Ik hoop dat je gelijk hebt dat ik het nieuwe jaar gewoon in kan knallen!

Ach was wel apart.. ik heb geen idee over welke oefeningen hij het had :rolleyes: maar dat zal ik vast nog wel een keer horen?? hahahahah

---------- Toegevoegd om 22:42 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:40 ----------

Erg vervelend!

Zorgen dat je genoeg rust krijgt, en daarna weer lekker gaan knallen. Soms gebeuren zulke dingen. en juist daarvan word je sterker.

leuk dat andere je zomaar aanspreken. doet je toch goed lijkt me!
Het is gewoon klote... zeker als je je even lekker wil afreageren.. maar goed.. rust nemen en daarna maar weer ertegenaan. Ik wil sneller.... maar ja.. wie niet he!:rolleyes:
Was wel grappig.. ben wel eens aangesproken.. maar niet door een jochie van 21 :D maar doet inderdaad wel goed.

---------- Toegevoegd om 22:44 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:42 ----------

Hey Marina, aaaa balen zeg van je k*tdag, maar zo slecht ging je training toch niet :D?
bekijk het maar van de positieve kant inderdaad! en nog allemaal mooie complimentjes ook!
hoe gaat het nu met de rikketik?
Morgen weer een dag, en die kan dan alleen maar beter gaan :D!

Zet m op!
Ja.. was echt een k*tdag :(.. maar de training ging dus op zich best goed... maar het gevoel was gewoon klote door alles wat gebeurt is...
Rikketik is niets mis mee. Geen klachten meer gehad. Schijnt dat mijn vader ook zoiets 5 jaar terug heeft meegemaakt.. en die is er ook nog! ;)
Ik hoop echt dat morgen beter wordt.. maar dit gaat wel een nasleep van een paar weekjes worden ben ik bang.... dus hopen dat ik snel opknap en weer kan knallen. Vind het trainen te leuk om nu weer niet te kunnen/mogen. :(

---------- Toegevoegd om 22:45 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:44 ----------

Even weekje rust. Flink eten en daarna weer knallen. Zal je zeker goed doen.
Ja mam. :D ik luister! :p hahahaha.. Het zal me inderdaad vast goed doen.

Erg zijn die hé! Die 'jochies' van 21 :rolleyes:
Flink wat Pr's weer, ga zo door! :thumbs:

Balen van de ontsteking. Maar ondanks dat mag je zeker tevreden zijn met die training hoor! Hopelijk gaat het al wat beter :)

• #1.392
Hmmm vast niet aan BB gerelateerde oefeningen... hihihi...
Daar had hij het wel over... maar ej weet maar nooit he!:rolleyes:

---------- Toegevoegd om 15:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:16 ----------

Erg zijn die hé! Die 'jochies' van 21 :rolleyes:
Flink wat Pr's weer, ga zo door! :thumbs:
Ach ja.. alleen UB doen he... tsss... spillepootjes staan daartoch niet onder...
Thanks! Ik ga zo door... als ik weer mag trainen. :mad: moet even rust houden met mijn schouder.... :(

---------- Toegevoegd om 15:18 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:18 ----------

Balen van de ontsteking. Maar ondanks dat mag je zeker tevreden zijn met die training hoor! Hopelijk gaat het al wat beter :)
Dank je. Ik hoop ook dat het snel opknapt en ik weer goed kan trainen.

---------- Toegevoegd om 20:38 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:18 ----------

Ik mocht niet trainen :(.. Linkerarm is nog ontstoken. Wel wat minder dik en gloeierig. Rechts nog steeds last van mijn schouder. Op werk loopt het even niet lekker... veel gedoe en zit prut in mijn vel. Dus ondanks dat het niet mocht toch even naar de sportschool gegaan. :o

Heb eerst rotator cuff oefeningen gedaan. Merk echt dat dat helpt. Daarna toch gewoon heel licht wat borst/biceps gedaan en 1 setje triceps. Dus zeg maar alleen het lichtste gewicht van de sets die ik vorige week deed. Dus als ik met DB gewoonlijk 6,7,8 kg pakte nu alleen even een setje met 6 kg. Ook oefeningen overgeslagen die niet lekker voelde dus was gewoon even kort bezig. Ondanks dat ik merkte dat ik moe was en weinig kracht (vooral in mijn armen uiteraard... ) had toch wel even lekker om iets te doen. Gewoon even een momentje voor mezelf te hebben en even helemaal focus op mezelf. Had dat gewoon even nodig....

Is ook geen ramp hé :)
Heb je nauwelijks een training zien skippen/wijzigen in al die tijd dat ik je volg :thumbs:
Je traint meer dan ik! :P

• #1.394
Is ook geen ramp hé :)
Heb je nauwelijks een training zien skippen/wijzigen in al die tijd dat ik je volg :thumbs:
Je traint meer dan ik! :P
Ik weet het... Is ook geen ramp. Maar kon wel janken dat ik totaal geen kracht had ook al was het niet meer dan logisch. Maar het was gewoon even fijn om nergens aan te denken dan trainen! :)
Ik weet waar ik heen wil! Ik heb een doel en daar heb ik echt alles voor over! Ik kijk nu al uit naar mijn volgende schema dat ik 4 x per week ga trainen! :D
Ik mag misschien wel meer trainen... Maar jij bent wel heel veel verder... en het gaat zo langzaam bij me.. :(
Maar ondanks een stress periode en dat gedoe vorige week in het ziekenhuis was ik nu eindelijk weer wat aangekomen.. wel 2 hele onsjes. :o

Enkele dagen rust kan echt goed doen, ik was ook week na week ziek, sinussen, maagontsteking (onvoldoende voeding) met als gevolg een blessure aan mijn rechterbeen. Enkele dagen goed rusten en het was gelijk weer beter....
Soms is dat eens nodig ;-)

Langzaam is goed! Als ik zie op welk punt jij gestart bent, en waar je nu staat, mag je apetrots zijn op jezelf!

• #1.399
Jeeeeej, beter IETS dan niets toch? :D
I know... maar ik wil graag wat sneller. :(
Maar vandaag even weegcheck gedaan. en voor het eerst in 15 jaar de 51 kg gezien!!!! Hij sprong even over! YESSS! dus toch tegen 4 onsjes erbij! :D

Als ze net zoveel aankwam als dat jij afviel, was ze nu een flinke buffel :rolleyes:
:sad:

---------- Toegevoegd om 19:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:03 ----------

Langzaam is goed! Als ik zie op welk punt jij gestart bent, en waar je nu staat, mag je apetrots zijn op jezelf!
Maar zo langzaam....
Dank je. :) op zich kan ik er ook wel trots op zijn. Alleen had ik graag al wat verder gestaan. Maar goed. op naar 2014! Het gaat me lukken!:D

Als ze net zoveel aankwam als dat jij afviel, was ze nu een flinke buffel :rolleyes:

Uhm ja haha... :). Maar aankomen gaat langzamer dan afvallen... Bij mij niet dan :D, maar voor de mensen die altijd maar moeten strijden om bij te komen, is een halve kilo zeker goed!!

---------- Toegevoegd om 12:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:18 ----------

I know... maar ik wil graag wat sneller. :(
Maar vandaag even weegcheck gedaan. en voor het eerst in 15 jaar de 51 kg gezien!!!! Hij sprong even over! YESSS! dus toch tegen 4 onsjes erbij! :D

Ik snap dat je sneller wilt... Maar voor het eerst in 15 jaar WOW GOED!
Hee ik was vorige week toch een kilo afgevallen? Gisteren weer opnieuw gewogen, en er was weer een halve kilo bij :(. Dus zo snel gaat het bij mij ook niet!! Snel aankomen of afvallen is NIET gezond. En geduld hebben is zoooooo lastig!! Maar het is niet anders:). Weet jij eigenlijk de reden waarom je zo moeilijk aankomt? Snelle stofwisseling? Nou komt helemaal goed, en met de kerst flink eten dan :D

Terug
Naar boven