Uhm ja haha...

. Maar aankomen gaat langzamer dan afvallen... Bij mij niet dan

, maar voor de mensen die altijd maar moeten strijden om bij te komen, is een halve kilo zeker goed!!
---------- Toegevoegd om 12:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:18 ----------
Ik snap dat je sneller wilt... Maar voor het eerst in 15 jaar WOW GOED!
Hee ik was vorige week toch een kilo afgevallen? Gisteren weer opnieuw gewogen, en er was weer een halve kilo bij

. Dus zo snel gaat het bij mij ook niet!! Snel aankomen of afvallen is NIET gezond. En geduld hebben is zoooooo lastig!! Maar het is niet anders

. Weet jij eigenlijk de reden waarom je zo moeilijk aankomt? Snelle stofwisseling? Nou komt helemaal goed, en met de kerst flink eten dan
Ik ben ook dolblij met ieder onsje. Het gaat alleen heel langzaam.

Schommelen doen we inderdaad allemaal.. en het kan beter langzamer gaan dan té snel. Daar heb je ook gelijk in. Maar geduld is zo lastig te trainen

Het is gewoon een te snelle stofwisseling... en nog meer eten.. pffff... het is nu al zoveel... Maar nu ook vakantie dus wat meer rust.

zal ook wel ten goede komen!
---------- Toegevoegd om 19:33 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:33 ----------
Thanks.

---------- Toegevoegd om 19:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:33 ----------
Vandaag dan toch weer wat gaan trainen. Mijn onderarm gaat goed. Alleen last van mijn rechteram bij de aanhechting naar de schouder voor. Is al minder... maar bij bepaalde bewegingen voelbaar.
Links ook wat last van wat geks. Denk veroorzaakt door het raar liggen door die ontstoken onderarm. Maar als ik mijn arm omhoog beweeg met mijn handpalm naar beneden voel ik een steek. Heb ik mijn handpalm omhoog voel ik niets. Dus het zal een spier zijn.
Maandag heb ik rug/schouders niet kunnen doen en benen gepakt. Woensdag borst/biceps/triceps gedaan om mijn schouders te ontzien. Dus vandaag toch wat rug/schouders gedaan en van alles aangepast. Zowel in gewichten als oefeningen. Gewoon extra geconcentreerd op techniek en knijpen van de spiertjes! Maar op zich wel even lekker.
Training AS Sports Rug/ schouders (aangepast).
Pull down breed (ipv pull up. ook extra licht gewicht ivm schouders)
alle sets op 30 kg
reverse Pull down smal ook licht gewicht ivm schouders
alle sets op 35 kg
T-bar row
oly+5 kg, oly+10kg, oly+12,5 kg
even niet gemaxt maar max reps op laag gewicht --> 20 x oly+5kg
wide grip horizontal cable row
die ging dus wel! 15,20,25 kg en even maxen op
30kg Toch een PR!
Pull down wide achter voelde niet zo lekker dus licht gewicht
20-25kg 30 kg was te zwaar.

afgemaakt op 25 kg
upright row kon niet ivm schouder.
Cable cross over high (niet in schema)
beide zijden 20kg en beide zijden 30 kg
DB press zittend
7,8,9kg
5x
10kg YESSS PR!!!

maar wel moeizaam...
Incline lying bent over side raise
2,3,3 kg
Rope face pulls
5,10,15 kg
extraatje
Standing side raises (niet in programma)
2,3,4 kg
En aan het einde had ik toch minder last van mijn schouder links. Denk toch dat het een spier is door verkeerd liggen.... Hoop echt dat het snel wegtrekt en dat mijn andere arm ook snel beter zal gaan.
Op zich voor 2 tegenwerkende armen was ik niet ontevreden. Maar baal wel stevig dat ik niet voluit kan gaan.