XXL Nutrition

Marina's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.421
Erg he als je eigenlijk niet mag trainen, maar zo ontzettend graag wilt.
Das inderdaad lastig. Maar goed. Ron weet hoe het moet gaan voor optimaal resultaat. Dus ik ben braaf. :D wil gewoon wel doen wat het beste is.

---------- Toegevoegd om 21:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:34 ----------

Pak upper body de eerste oefening van de spiergroep 3sets en de 2e oefening 2sets.
De lower body alles 3sets. Het gaat alleen om prikkelen. Het gaat niet om te bouwen.
Vanaf maandag je schema oppakken. En vol gaan. Wel aan de signalen van je lijf denken.
Oke. Ik ga het even opschrijven. Dan wordt het morgen UB en zaterdag LB. Ben beniuwd. Ook de volgorde aanhouden die je gaf?
Ik ga maandag weer oppakken. Moet dan wel even kijken hoe ik het doe. Want woensdag is alles dicht hier... :( en moet do en vrij weer werken... dus het wordt dan ma-di-vrij of ma-do-vrij.

Das inderdaad lastig. Maar goed. Ron weet hoe het moet gaan voor optimaal resultaat. Dus ik ben braaf. :D wil gewoon wel doen wat het beste is.

---------- Toegevoegd om 21:37 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:34 ----------

Oke. Ik ga het even opschrijven. Dan wordt het morgen UB en zaterdag LB. Ben beniuwd. Ook de volgorde aanhouden die je gaf?
Ik ga maandag weer oppakken. Moet dan wel even kijken hoe ik het doe. Want woensdag is alles dicht hier... :( en moet do en vrij weer werken... dus het wordt dan ma-di-vrij of ma-do-vrij.

Dagen maakt toch niet uit? Als je maar wat kan doen.

• #1.423
Nou het is wel de bedoeling alle spiergroepen in 1 week te pakken. ;)
Dit is ook meteen wel even handig om te kijken wat voor mij goed voelt als ik overga naar 4 dagen per week trainen.

Nou het is wel de bedoeling alle spiergroepen in 1 week te pakken. ;)
Dit is ook meteen wel even handig om te kijken wat voor mij goed voelt als ik overga naar 4 dagen per week trainen.

Is ff passen en meten met feestdagen. Beter iets dan niets. De dagen weet je. Maar als het 1x minder nog is lijkt me geen ramp;)

• #1.425
Heb net al een verplichte week volledige rust achter de rug ivm mijn schouders....
Dus wil het volgende week echt goed oppakken. En op zich is het niet erg 1 x minder. Weet ik. Maar ik wil gewoon die 3 x halen. Hoe bedoel je eigenwijs he:rolleyes:

Ik wil gewoon ook meteen kijken hoe ik het beste mijn dagen in kan delen met 4 x per week omdat ik daarnaar over ga. Kan ik meteen zien hoe het voegt met dagen achter elkaar trainen en/of weekend 1 dag pakken ed. Dus beetje 2 vliegen in 1 klap.

Bij 4 dagen kan je ma,di,do,vr nemen. Bv

Nou lekker, dat je weer aan de slag kunt!

Jij doet toch een split schema, heb je in het begin full body gedaan of al snel split?
Ik begin er een beetje tegenaan te lopen dat ik teveel wil doen en dat mijn training te lang wordt. Moet nu steeds kiezen welke extra oefeningen ik na m'n compounds pak.

• #1.428
Bij 4 dagen kan je ma,di,do,vr nemen. Bv
Zat ik ook aan te denken. Maar als mijn mannetje vrij is op dinsdagen doen we nog wel eens wat in de middag. Dus dan zou het of donderdag erbij worden of zaterdag of zondag. Maar dat voegt zich vanzelf wel.
Maar t/m februari heeft hij geen vrij op dinsdagen. Dus komt even goed uit. :D

---------- Toegevoegd om 08:03 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 07:59 ----------

Nou lekker, dat je weer aan de slag kunt!

Jij doet toch een split schema, heb je in het begin full body gedaan of al snel split?
Ik begin er een beetje tegenaan te lopen dat ik teveel wil doen en dat mijn training te lang wordt. Moet nu steeds kiezen welke extra oefeningen ik na m'n compounds pak.
Yep. Zometeen dus deload UB. heb zin om weer wat te doen. :)

Voordat ik begeleiding had heb ik een soort van "eigen en beetje rommelige" full body gedaan.Maar met de start van begeleiding ben ik meteen over gegaan op een splitschema. En dat bevalt me erg goed. Trainingen zijn ook niet te lang.

---------- Toegevoegd om 11:14 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:03 ----------

Vandaag dus even deload UB gedaan. Laag gewicht alles 8 reps. Zalig gevoel weer trainen!
Toch aan het eind behoorlijk volle armen. Merkte wel dat dit een lang schema was. Maar echt wel lekker zo vroeg op de vrijdag morgen. Was bij opening al binnen. :D

Training UB AS sports alles licht gewicht en op 8 herhalingen
fly's 6-7-7 kg
incl db presses 6-8 kg
front raises 3-4-3 kg laatste set 2 sec vasthouden
db shoulder presses 7-8-9 kg
machine back row hammer grip 20-25-30kg
pulldown wide grip 30-32,5 kg
T-bar row (extra.. vind deze echt fijn) oly stang + 10 kg, oly stang + 15 kg
db kickback 4-5-6 kg
french press 12,5 kg (2 sets)
rope push down ( ook extra :o kon het niet laten) 10-12,5 kg
biceps curls 6-7-8 kg
biceps cable curls --> niet gedaan maar 21-ers gedaan (ook zo lekker!).
21-ers 12,5 kg (3 sets) Dat voelde zoooo lekker. :D
v-crunches 3 x 25 reps.

Zeg niet meer eigenwijs zijn als iets opgeef he. Het is niet zonder gedachtes opgezet. Die T-Bar row is een zware belasting voor je rug maar zeker ook voor je schouders, en daarom zat deze er niet bij. :hamer:

Maar leuk dat je het weer fijn vond. :D

• #1.430
Zeg niet meer eigenwijs zijn als iets opgeef he. Het is niet zonder gedachtes opgezet. Die T-Bar row is een zware belasting voor je rug maar zeker ook voor je schouders, en daarom zat deze er niet bij. :hamer:

Maar leuk dat je het weer fijn vond. :D
oeps.. :o sorry... die stond namelijk niet bij het rijtje wat ik niet mocht doen.... maar heb hem wel erg licht gepakt.
Maar ik zal braaf zijn... zal het nooit meer doen:p ... Nee zonder dollen... ik meen het... wil gewoon wel het beste.. dus moet beter luisteren...

Het was gewoon zalig! zo een fijn gevoel. Ik mis het echt en leef er zo van op!
Op naar het nieuwe jaar! BOUWEN!!! :D

Goed bezig Marina! Luisteren naar je lichaam is wel belangrijk, soms wil het hoofd meer dan je lichaam, kan wel eens lastig zijn LOL

• #1.432
Thanks. Inderdaad. Ik luister wel goed naar mijn lichaam. Mocht ook alleen maar deload doen. Dus licht. En daar heb ik me braaf aan gehouden. Maar je hebt gelijk.. koppie wil meer.. sneller mijn doel halen. Maar ja.. het kost tijd en dat moet ik het ook geven. Zolang ik me maar voor 200% inzet zal dat doel haalbaar zijn!

• #1.433
Vanmorgen weer vroeg wakker dus maar weer op naar de gym voor deload LB.
Was echt lekker bezig te zijn. :) Ook apparaten als ab- en adductor gedaan. Niet eerder gedaan. Verder gewoon alles op lager gewicht en 15 reps. Dus een keer geen high rep training maar voel het evengoed wel.

Volgorde was een beetje bagger omdat het wat druk was.

Training LB deload @ AS sportsAlles 15 herhalingen en 3 sets
10 min infietsen + rotator cuff oefeningen (de laatste doe ik elke training nu vooraf)
Legpress 90-100-110 kg
DB lunges (ver uitstappen, achter elkaar door) 3x15x4kg
leg extensions 25-30-35 kg
zittend leg curl 4-5-6 kg
abductor 15-20-25 kg
adductor 15-20-25 kg
liggende legcurls 5-7,5-7,5 kg
zittend kuiten 30-35-40 kg
kuiten legpress (staand was bezet door 3 jongens) 100-110-120 kg
staand kuiten (toch nog even want nu vrij. En stond erbij te kletsen.. :o dus kon ik net zo goed wat doen) 60-70-80 kg
v-crunches 3 sets 25 reps.

Stond toch nog even in de spiegel te kijken tijdens trainen en zag toch wel dat armen ook vooruit gaan. Had wel wat spierpijn in mijn armen van gisteren. Vooral triceps. :o Maar na het trainen thuis toch even koud een paar foto's gemaakt van mijn armen (proberen er wat voor te "poseren" en aanspannen en zelf een foto maken blijft lastig... ) dus dit is het beste wat ik ervan kan maken. :( Niet ideaal maar toch... ik vind het stukken beter uitzien dan een half jaar terug. :) iig progressie is imo wel goed zichtbaar nu.
a1rg49.jpg

Top foto's. Killer triceps hoor. :p Biceps ook netjes en zie ik daar de borstspieren ook opkomen. :woot:

Beste armen hoor marina, je ziet duidelijk de groei
Je hebt al een aardige start gemaakt en het mooie is dat er nog veel meer in zit.
Erg goed gedaan en je mag er best trots op zijn

Sexy schouders Marina!:thumb:
Wat een verschil met eerst zeg, je gaat heel erg goed!

Wohoooo triceps! Goed bezig Marina, keep up the good work :)
Met die positiviteit van jou kom je er sowieso wel!

• #1.438
Top foto's. Killer triceps hoor. :p Biceps ook netjes en zie ik daar de borstspieren ook opkomen. :woot:
hahaha. Dank je. Het begint allemaal wat te komen. :) Triceps inderdaad ook. Killer zijn ze nog niet... maar ze zijn iig al redelijk goed zichtbaar!
Gut.. die borstspieren had ik niet eens naar gekeken. :o had me echt gefocussed op een fatsoenlijke foto maken van biceps en triceps. En licht van boven doet het ook wel goed! :D

---------- Toegevoegd om 15:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:03 ----------

Beste armen hoor marina, je ziet duidelijk de groei
Je hebt al een aardige start gemaakt en het mooie is dat er nog veel meer in zit.
Erg goed gedaan en je mag er best trots op zijn
Dank je. :)
Het begin is er.. en ik weet dat ik er nog lang niet ben maar ik ben in ieder geval op weg!
Ik hoop (misschien weet ik het ook wel een beetje...:rolleyes: ) inderdaad dat er nog veel meer in zit en uitkomt! Daar ga ik 200% voor!

---------- Toegevoegd om 15:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:06 ----------

Sexy schouders Marina!:thumb:
Wat een verschil met eerst zeg, je gaat heel erg goed!
Ik ga gestaag vooruit en ben er heel blij mee!

---------- Toegevoegd om 15:08 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:06 ----------

Wohoooo triceps! Goed bezig Marina, keep up the good work :)
Met die positiviteit van jou kom je er sowieso wel!
Het is gewoon knetterhard werken en alles 100% geven om een doel te halen.
En ik heb er echt alles voor over! Dus maandag weer knallen!! nu even lekker hangen en rusten.... en uiteraard eten. :p

Laatst bewerkt:
Vanmorgen weer vroeg wakker dus maar weer op naar de gym voor deload LB.
Was echt lekker bezig te zijn. :) Ook apparaten als ab- en adductor gedaan. Niet eerder gedaan. Verder gewoon alles op lager gewicht en 15 reps. Dus een keer geen high rep training maar voel het evengoed wel.

Volgorde was een beetje bagger omdat het wat druk was.

Training LB deload @ AS sportsAlles 15 herhalingen en 3 sets
10 min infietsen + rotator cuff oefeningen (de laatste doe ik elke training nu vooraf)
Legpress 90-100-110 kg
DB lunges (ver uitstappen, achter elkaar door) 3x15x4kg
leg extensions 25-30-35 kg
zittend leg curl 4-5-6 kg
abductor 15-20-25 kg
adductor 15-20-25 kg
liggende legcurls 5-7,5-7,5 kg
zittend kuiten 30-35-40 kg
kuiten legpress (staand was bezet door 3 jongens) 100-110-120 kg
staand kuiten (toch nog even want nu vrij. En stond erbij te kletsen.. :o dus kon ik net zo goed wat doen) 60-70-80 kg
v-crunches 3 sets 25 reps.

Stond toch nog even in de spiegel te kijken tijdens trainen en zag toch wel dat armen ook vooruit gaan. Had wel wat spierpijn in mijn armen van gisteren. Vooral triceps. :o Maar na het trainen thuis toch even koud een paar foto's gemaakt van mijn armen (proberen er wat voor te "poseren" en aanspannen en zelf een foto maken blijft lastig... ) dus dit is het beste wat ik ervan kan maken. :( Niet ideaal maar toch... ik vind het stukken beter uitzien dan een half jaar terug. :) iig progressie is imo wel goed zichtbaar nu.
a1rg49.jpg

Netjes hoor! Kan je trots op zijn!

Terug
Naar boven