Daphne92
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 29
- Lengte
- 1m73
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Top foto's. Killer triceps hoor.Biceps ook netjes en zie ik daar de borstspieren ook opkomen.
![]()
Dank je.

En ik had dat niet eens door.Dat laatste idd! Op de eerste foto zie je duidelijk borstspier opkomen!! Lekker bezig!
2014 wordt en superjaar voor jou wat betreft progressie heb ik zo"n gevoel!
Het gaat ook lekker! dank je. Dank je.Supergoed bezig Marina ! Echt al mooie resultaten bereikt, knap !!! Volhouden zo !![]()

Verder ging het ook erg lekker. 

PR op reps!
dus gestopt op 8 reps.
wel zwaar... 

Kan toch gebeuren!Zie je pics nu pasMooie progressie!
En training ziet er ook weer nice uit natuurlijk, Pr's again!
Edit: Sliep nog half en zie nu pas dat verhaaltje van die aso. Precies wat Ron zegt!

Thanks.Mooie training hoor Marina. Enne gewoon even aangeven aan de balie dat je niet zo behandelt wenst te worden door niemand. En dat ze dit dus even oplossen. Dit kan gewoon niet. Agressief gedrag staat voor uitsluiting van de gym.
Best zielig als je je zo gedraagt vind ik....Kan toch gebeuren!![]()
Thanks. Het gaat lekker! Nu op naar 2014 en massa bouwen!!
hahaha. soms zou ik willen dat ik nog half sliep!
---------- Toegevoegd om 12:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:51 ----------
Thanks.
Ik zal het inderdaad even doorgeven. Die mooiboy zal er morgen ook weer zijn.. dus die zal wel weer komen met opmerkingen.Best zielig als je je zo gedraagt vind ik....

Zo had ik het nog niet een geïnterpreteerd.Het is al wel duidelijk waarmee hij de link legt dus waarom hij zich zo gedroeg. Blijkbaar had hij in het verleden zo'n slecht beeld van zichzelf dat hij zich heel bewust aan de kant liet drukken door brede grote kerels, geestelijk of lichamelijk, kortom het is een p*ssy. Nu een stukje groter en denkt dat het zijn territorium is blijkbaar. Zie het maar als een zigeuner op de hoek bij de AH die een concurrent ziet.![]()

schoot echt even in de lach.Ik heb ook echt zoiets van kom op zeg.. "grow up" maar goed... hij is al ruim volwassen... alleen niet in gedrag.Lekker aso zeg. Zulke mensen mogen van mij weg blijven. Wel mooi dat je nog wel lekker getraind hebt![]()

Thanks.Mooie train (ondanks de aso-boy)
En kick-ass armen!!

Inderdaad erg sneu. Hij was er vanmorgen ook weer.. keek me aan.. en ik keek terug met een blik van ja en wat moet je? Hij heeft me niet meer aangekeken.Jeetje wat een sneu figuur. Idd wel even doorgeven kan gewoon echt niet. Verder echt super training. Knallend 2014 in![]()
Ik heb het wel even gemeld.
nu al zin in. Maar zal wel tegenvallen weer na 2 dagen werken en dan weer op de middag trainen.Tjonge wat een agressie
Hij was vast geintimideerd door jouw spieren
Zo'n reactie heb ik nog nooit mee gemaakt
Tuurlijk komt er wel eens iemand naar mij toe met de opmerking, ik was daar net bezig.. nou dan zeg ik ga je gang of of joh dacht dat hij vrij was en meestal zeggen die grote kerels dan gewoon.. doen we het toch ff samen met 1 toestel.
Nooit geen probleem met grote gasten gehad... meestal zijn het de gasten die denken dat ze groot zijn die moeilijk doen.
Niets van aantrekken
mijn spieren.. nou die zijn iniminie vergeleken bij hem hoor. 

baal wel. krijg gewoon blauwe plekken op mijn knieën waar hij op steunt. daarom kom ik niet hoger met gewicht. 
die gaat super! Maar afstappen.. hahahhaha.. ik word uitgelachen. 

Ik zal eens even zoeken hoe goodmornings gaan dan.Als je moeite hebt met de SLDL dan kan je ook een goodmorning doen. Geeft dezelfde actie op je hams, als je de oefenign goed uitvoerd. Dus ff op YouTube bezoeken en meerder fimpjes bekijken.
Die seated claf reaises hoeft niet hoger in gewicht, je kan ook meer reps doen. Dus doe lager en dan 20-25 reps.
Als je dit doet dan eerst op de legpress en dan seated. ;-)
Maar je hebt wel lekker je beentjes gesloopt. Fijne jaarwisseling.

) en om later te vergelijken en progressie bij te houden.