Fitness Seller

Marina's Log

Ziet er goed uitttt!

Top foto's. Killer triceps hoor. :p Biceps ook netjes en zie ik daar de borstspieren ook opkomen. :woot:

Dat laatste idd! Op de eerste foto zie je duidelijk borstspier opkomen!! Lekker bezig!
2014 wordt en superjaar voor jou wat betreft progressie heb ik zo"n gevoel!

Supergoed bezig Marina ! Echt al mooie resultaten bereikt, knap !!! Volhouden zo ! :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.444
Dank je. :)

---------- Toegevoegd om 10:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:54 ----------

Dat laatste idd! Op de eerste foto zie je duidelijk borstspier opkomen!! Lekker bezig!
2014 wordt en superjaar voor jou wat betreft progressie heb ik zo"n gevoel!
En ik had dat niet eens door. :o Het gaat ook lekker! dank je.
Ik ga knallen dit jaar! Ik heb er zoveel zin in! Ik hoop echt dat de progressie goed zichtbaar zal zijn.

---------- Toegevoegd om 10:55 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:55 ----------

Supergoed bezig Marina ! Echt al mooie resultaten bereikt, knap !!! Volhouden zo ! :)
Dank je. :)

---------- Toegevoegd om 11:22 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:55 ----------

Vanaf 9 december geen fatsoenlijke rugtraining meer gedaan door mijn schouders... nu afgelopen week een rustweek en vandaag voor het eerst weer knallen! Heerlijk! :D
En het viel me niet tegen ook. Was eerst wel huiverig voor de pull ups... vanwege mijn schouder, alhoewel ik nergens meer last van had... maar toch. Vorige keer dus 3 weken terug haalde ik 3,5 2,5 en 2x en nu opeens 1x3 en 2x3,5!! :cool: Verder ging het ook erg lekker.

Alleen werd ik erg frustie van een mooiboy die daar elke dag zo een 5 uur rondloopt.. beetje mooi zijn en iedereen (ongevraagd) advies geven en alleen breed van boven en tussendoor dus smijten met veel gewicht en ook alles keihard laten knallen op de grond. Die was dus bezig met incline BP, 2 benchen en pull down door elkaar. Overal een handdoek op gelegd. Vreselijk irritant. Dus ik ging T-bar row doen en heb dus gevraagd wie er bezig was op de BP Niemand antwoord. Dus ik rag dat ding gewoon 50 cm opzij zodat ik er kon staan. 2 sets gedaan en komt ie naar me toe en gaat tekeer als een gek. Dat ik dat niet kon maken. En stel dat hij het niet zou houden dat ik de gewichten in mij rug zou krijgen.. en veel geblaat. terwijl hij al 10 min niet op dat ding had gelegen. Dus ik zei al.. stop ik toch even als jij gaat... nou het kon niet op.. zoals hij tekeer ging... Zegt ie "je hebt een goeie aan mij want heb jij 2 brede kerels dan tremmen ze je zo in elkaar"... pffff.. wat een aso... daarna met andere oefeningen doorgegaan en kwam hij nog 2 x naar me toe om me uit te foeteren. Ik zeg dus prima.. ik heb sorry gezegd.. dus zoek het uit. Nou hij hield zich in.. maar kreeg het idee dat hij me op mijn bek ging timmeren.. zo zielig dit... echt...
Hij keek me elke keer vuil aan. En ik vuil terug. Kon hij ook niet hebben.:D

Maar goed echt een lekkere training!!! Yesss!!!

Training maandag(AS sport): rug & schouders

rotator cuff oefeningen om op te warmen

pull-ups wide
1x3.. (hoog beginnen --> uitzakken --> optrekken--> uitzakken -->etc.) :D
2x3,5
Ging echt lekker!

T-bar Row
oly stang + 5 kg - 10 kg - 15 kg
even maxen met 8x oly stang + 17,5kg

wide grip horizontal cable row
20-25-30 kg wel zwaar. :o PR op reps!

pull down behind neck (bij gebrek aan pull down machine
22,5 - 27,5 - 32,5 kg

EZ-bar up right row
15 - 15 - 20kg laatste set voelde ik licht steken in mijn nek :( dus gestopt op 8 reps.

DB press zittend
7 - 8 -9 kg PR op reps!
even maxen met 5x10 kg :eek: wel zwaar...

lying bent over side raise
2 - 3 - 4 kg 4 kg laatste 2 reps niet echt netjes. Geen volledige rom.

rope face pulls
5 - 10 - 15 kg Moet me hier echt schrap voor zetten om mezelf niet om te trekken. Dus gewicht kan niet hoger helaas. :(

lying leg raises
4x25

en toen zeer voldaan naar huis en lekker bunkeren! :D

Morgen kijken of ik benen kan pakken. Want woensdag is alles dicht.

Zie je pics nu pas :o Mooie progressie! ;)
En training ziet er ook weer nice uit natuurlijk, Pr's again!

Edit: Sliep nog half en zie nu pas dat verhaaltje van die aso. Precies wat Ron zegt!

Laatst bewerkt:
Mooie training hoor Marina. Enne gewoon even aangeven aan de balie dat je niet zo behandelt wenst te worden door niemand. En dat ze dit dus even oplossen. Dit kan gewoon niet. Agressief gedrag staat voor uitsluiting van de gym.

• #1.447
Zie je pics nu pas :o Mooie progressie! ;)
En training ziet er ook weer nice uit natuurlijk, Pr's again!

Edit: Sliep nog half en zie nu pas dat verhaaltje van die aso. Precies wat Ron zegt!
Kan toch gebeuren! :)
Thanks. Het gaat lekker! Nu op naar 2014 en massa bouwen!!

hahaha. soms zou ik willen dat ik nog half sliep! ;)

---------- Toegevoegd om 12:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:51 ----------

Mooie training hoor Marina. Enne gewoon even aangeven aan de balie dat je niet zo behandelt wenst te worden door niemand. En dat ze dit dus even oplossen. Dit kan gewoon niet. Agressief gedrag staat voor uitsluiting van de gym.
Thanks.
Ik zal het inderdaad even doorgeven. Die mooiboy zal er morgen ook weer zijn.. dus die zal wel weer komen met opmerkingen. :rolleyes: Best zielig als je je zo gedraagt vind ik....

Kan toch gebeuren! :)
Thanks. Het gaat lekker! Nu op naar 2014 en massa bouwen!!

hahaha. soms zou ik willen dat ik nog half sliep! ;)

---------- Toegevoegd om 12:52 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:51 ----------

Thanks.
Ik zal het inderdaad even doorgeven. Die mooiboy zal er morgen ook weer zijn.. dus die zal wel weer komen met opmerkingen. :rolleyes: Best zielig als je je zo gedraagt vind ik....

Het is al wel duidelijk waarmee hij de link legt dus waarom hij zich zo gedroeg. Blijkbaar had hij in het verleden zo'n slecht beeld van zichzelf dat hij zich heel bewust aan de kant liet drukken door brede grote kerels, geestelijk of lichamelijk, kortom het is een p*ssy. Nu een stukje groter en denkt dat het zijn territorium is blijkbaar. Zie het maar als een zigeuner op de hoek bij de AH die een concurrent ziet. :o

Lekker aso zeg. Zulke mensen mogen van mij weg blijven. Wel mooi dat je nog wel lekker getraind hebt;)

Mooie train (ondanks de aso-boy)
En kick-ass armen!!

• #1.451
Het is al wel duidelijk waarmee hij de link legt dus waarom hij zich zo gedroeg. Blijkbaar had hij in het verleden zo'n slecht beeld van zichzelf dat hij zich heel bewust aan de kant liet drukken door brede grote kerels, geestelijk of lichamelijk, kortom het is een p*ssy. Nu een stukje groter en denkt dat het zijn territorium is blijkbaar. Zie het maar als een zigeuner op de hoek bij de AH die een concurrent ziet. :o
Zo had ik het nog niet een geïnterpreteerd. :D
En die laatste opmerking. :roflol: schoot echt even in de lach.

---------- Toegevoegd om 13:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:55 ----------

Lekker aso zeg. Zulke mensen mogen van mij weg blijven. Wel mooi dat je nog wel lekker getraind hebt;)
Ik heb ook echt zoiets van kom op zeg.. "grow up" maar goed... hij is al ruim volwassen... alleen niet in gedrag. ;)
Maar ik laat me echt niet kennen hoor. Mijn training gaat voor. Hij kan de *** krijgen. :D

---------- Toegevoegd om 13:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:56 ----------

Mooie train (ondanks de aso-boy)
En kick-ass armen!!
Thanks. :)
Het begint te komen!

Jeetje wat een sneu figuur. Idd wel even doorgeven kan gewoon echt niet. Verder echt super training. Knallend 2014 in :p

Tjonge wat een agressie
Hij was vast geintimideerd door jouw spieren ;)
Zo'n reactie heb ik nog nooit mee gemaakt
Tuurlijk komt er wel eens iemand naar mij toe met de opmerking, ik was daar net bezig.. nou dan zeg ik ga je gang of of joh dacht dat hij vrij was en meestal zeggen die grote kerels dan gewoon.. doen we het toch ff samen met 1 toestel.
Nooit geen probleem met grote gasten gehad... meestal zijn het de gasten die denken dat ze groot zijn die moeilijk doen.
Niets van aantrekken

• #1.454
Jeetje wat een sneu figuur. Idd wel even doorgeven kan gewoon echt niet. Verder echt super training. Knallend 2014 in :p
Inderdaad erg sneu. Hij was er vanmorgen ook weer.. keek me aan.. en ik keek terug met een blik van ja en wat moet je? Hij heeft me niet meer aangekeken. :D Ik heb het wel even gemeld.
Thanks. Was ook een lekkere training! Vanmorgen nog even een eindejaarstraining erin geknald. Nu vrijdag de eerste nieuwjaarstraining. :) nu al zin in. Maar zal wel tegenvallen weer na 2 dagen werken en dan weer op de middag trainen.

---------- Toegevoegd om 10:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:45 ----------

Tjonge wat een agressie
Hij was vast geintimideerd door jouw spieren ;)
Zo'n reactie heb ik nog nooit mee gemaakt
Tuurlijk komt er wel eens iemand naar mij toe met de opmerking, ik was daar net bezig.. nou dan zeg ik ga je gang of of joh dacht dat hij vrij was en meestal zeggen die grote kerels dan gewoon.. doen we het toch ff samen met 1 toestel.
Nooit geen probleem met grote gasten gehad... meestal zijn het de gasten die denken dat ze groot zijn die moeilijk doen.
Niets van aantrekken
:roflol: mijn spieren.. nou die zijn iniminie vergeleken bij hem hoor.
Ik heb dit ook nog nooit zo meegemaakt. Ik vraag altijd of iemand bezig is. Als iemand reageert zeg ik, ik wacht wel even. Vaak bieden ze aan samen te doen. Moet ik echter weigeren.... omdat ik niet van die hoge gewichten nog kan pakken. :(
Maar soms ook zo van ga maar. Pak ik eerst wat anders.. zo anders as die gast. Maar goed. lekker laten gaan. Vanaf nu weer in de middag trainen. Dan is hij er vaak niet. Zal me wel tegenvallen. Ochtend trainen beviel me lekker. Leek meer kracht te hebben dan.

---------- Toegevoegd om 10:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:48 ----------

Vanmorgen al vroeg wakker. Niet lekker geslapen. Ben er wss achter waarom ik steeds kramp op de borst heb. Was zondag weer extreem. Lag gewoon te janken van de pijn snachts.. niet normaal...Huisarts gebeld... Wss maagzuur... geeft dezelfde klachten als hartproblemen... slaap nu al 2 dagen met hoofdeind wat omhoog en zorg dat ik mijn laatste maaltijd in de avond wat eerder neem. Wel al 2 dagen geen last meer. Maar slapen is prut want de houding ligt niet lekker. maar dat terzijde.

Dus vroeg op en om 8:30 @ de gym! Lekker benen slopen!!! Had er ook zoveel zin in! laatste training dit jaar en laatste keer op de ochtend. Wel jammer want ik lijk wel veel meer kracht te hebben zo in de ochtend. Maar goed. wat niet kan kan niet. Dus vanaf nu weer op de middag. Maar eerst even vandaag.
Ging zoooo lekker! :D

Ook nog even iemand uitgelegd hoe de leg extension werkte. Ze had eerdere keren geluk dat hij goed ingesteld stond. Maar nu niet en kwam er niet uit. Dus nog wat meer dingen uitgelegd. Ze was nieuw. :)

training dinsdag AS Benen sloopdag!! high rep! :D

rotator cuff oefeningenwarming up

fietsen 5-10 min, stand 6, 60-70 rpm

leg press small
92,5-102,5-112,5 kg Lekker branden! :D

Leg extension
25-30-35 kg burn that legs! eerste x op 35 kg!! wel zwaar maar zo lekker!

one legged bench squat met DB
3 - 3 - 4 kg per DB aauwwwiiieeee... kon bijna niet meer rechtop op mijn benen staan daarna :o

SLDL Hier baal ik echt. Ik trek geen hoger gewicht omdat mijn armen pijn doen bij mijn schouder. dus hou ik het op max 40 kg nu... Geen idee hoe ik hoger moet komen. :(
40-40-40 kg... en de reps ook maar net aan gered... was echt pushen.

leg curl liggend
5 - 7,5 - 10kg pr op reps! :)

seated calf raises
30-35-40 kg pr op reps! :) baal wel. krijg gewoon blauwe plekken op mijn knieën waar hij op steunt. daarom kom ik niet hoger met gewicht. :(

calf raises on leg press
recht 110-120-130 kg :eek: die gaat super! Maar afstappen.. hahahhaha.. ik word uitgelachen. :D

v-crunches
4x25

en toen voldaan naar huis! Lekkere afsluiting van het jaar! :)
Nu hapjes maken voor vanavond.. wordt weer een avondje bunkeren. :o

Als je moeite hebt met de SLDL dan kan je ook een goodmorning doen. Geeft dezelfde actie op je hams, als je de oefenign goed uitvoerd. Dus ff op YouTube bezoeken en meerder fimpjes bekijken.
Die seated claf reaises hoeft niet hoger in gewicht, je kan ook meer reps doen. Dus doe lager en dan 20-25 reps.
Als je dit doet dan eerst op de legpress en dan seated. ;-)

Maar je hebt wel lekker je beentjes gesloopt. Fijne jaarwisseling.

• #1.456
Als je moeite hebt met de SLDL dan kan je ook een goodmorning doen. Geeft dezelfde actie op je hams, als je de oefenign goed uitvoerd. Dus ff op YouTube bezoeken en meerder fimpjes bekijken.
Die seated claf reaises hoeft niet hoger in gewicht, je kan ook meer reps doen. Dus doe lager en dan 20-25 reps.
Als je dit doet dan eerst op de legpress en dan seated. ;-)

Maar je hebt wel lekker je beentjes gesloopt. Fijne jaarwisseling.
Ik zal eens even zoeken hoe goodmornings gaan dan.

Die seated calf raises ga ik dan inderdaad verhogen in reps en omdraaien met de calf raises op de legpress. Zal het meteen in mijn schema aanpassen voordat ik het donderdag print.

Was inderdaad wel super lekker om even ed beentjes te slopen vandaag. Nu rust tot vrijdag middag en dan het nieuwe jaar inknallen!
Jij ook een fijne jaarwisseling!

Iedereen trouwens een hele goede jaarwisseling en veel gezondheid en trainplezier in 2014!

Nette training weer hoor, lekkere afsluiting van het jaar! Een hele fijne jaarwisseling en geniet van het eten vanavond haha!

• #1.458
Thanks. :)
Dat zal wel lukken. Als ik eraan denk zal ik nog een foto maken van de tafel met hapjes! :D
Heb zelfs voor vanaaf nog een feestmaaltje gepland. Lekker aan de mosselen!

• #1.459
Vandaag dus meteen een top start gemaakt met 2014! Het jaar om te gaan bouwen! :)

Begonnen met een foto shoot om vast te leggen hoe ik er nu voor sta (op zich is de timing zo vlak na kerst en oud en nieuw niet ideaal met al die vreetdagen maar toch... :rolleyes:) en om later te vergelijken en progressie bij te houden.
Morgen ook startgewicht bepalen en dan starten met bouwen!

Ik heb er zin in! Lekker knallend het jaar in!

Iedereen heel veel succes dit jaar en veel progressie toegewenst. :)

dan ook gelijk even hier spieken he ;) en je laten weten dat ik ga inlezen en volgen

succes!

Terug
Naar boven