marina1975
Never give up!
Super Mod
Elite Member
10 jaar lid
Voeding
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 18.479
- Lengte
- 1m68
Thanks Shady!Zie de foto's nu pas, maar alles is er al over gezegd!
Vind vooral je avatar gaaf
Ga zo door, 2014 is het jaar van de massa!![]()

Yep... 2014 is massabouwjaar!!

---------- Toegevoegd om 20:59 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:42 ----------
Beetje rare dag geweest. Gisteren keelpijn gekregen en vandaag bagger... keelpijn nog veel erger geworden en was vandaag beetje pendelen naar het toilet... hele dag zweten en had gisteren ook mijn rechterhand 4 knokkels volledig opengehaald en was vanmorgen erg dik... ring gelukkig nog afgekregen. . Dus ging niet bepaald lekker...
Vandaag ook wel wat bouillon naar binnen gewerkt.. had het echt nodig merkte ik. Ik word alleen knetter van de drop.. dat zoet geeft me enorme pieken in mijn suiker... maar was het enige wat ik bij de hand had voor mijn keel. Iemand betere suggesties? want die suikerpieken en dalen zijn niet fijn.
Maar toch onwijs zin om te trainen en dus lekker even gegaan. Laatste fatsoenlijke training zonder last van mijn schouders was 13 dec. Dus nu voor het eerst een echte training waarbij ik weer kon knallen

Ik dacht dat het wel tegen zou vallen (ook omdat ik me zo bagger voelde)... maar het viel me mee. Alles lukte minimaal op het nivo van 13-dec en ook nog een aantal PR's ondanks het niet lekker zijn.
Was enorm rustig in de gym... op het eind waren we met zijn 2 en....
Maar ging met een voldaan gevoel lekker naar huis.

en nu ingestort.. moe keelpijn/koppijn en heb het idee dat ik koorts heb.. dus geen boodschappen meer gedaan en vanaaf relaxen en morgen zien hoe het gaat. Pfff... zal je net zien. weekend begint en ik word ziek... Was vorig jaar ook zo.. eerste week jan 40 graden koorts op bed.
hopen dat dat nu niet zo zal zijn. Nou ja.. in ieder geval wel nog even een lekkere knaltraining!

Training AS sport borst + biceps + triceps
Flat DB fly
6-7-8 PR op reps!
Flat bench press
25 - 27,5 - 30 kg (alleen, maar geen volledige set
) Maxen met spotter op 32,5kg.. 2 reps alleen 3 met lichte hulp spotter
Incline DB press
7-8-9-10 kg Kon het niet laten even de 10 kg te proberen. Met trillende armpjes op 7 reps gekomen.

peck deck machine
12,5-15-17,5 kg Ogen dicht en doorgaan. Maar met de laatste 2 reps gingen mijn armen niet verder.

DB curl
7-8-9 kg Laatste rep net niet gehaald... maar branden!!
straight bar cable curl
7,5-10-12,5 kg
maxen op 15 kg PR op reps en die brandde stevig!

21-ers EZ bar
15 kg Zo lekker dat branden!!!
french press liggend
12,5 - 15 - 17,5 kg
rope push down
7,5-10-12,5 kg Burn!!
even maxen op 15 kg... oei!! on fire!!!
maar wel 1 rep meer dan 13-dec!DB kickback
4-5-6 kg en toen zaten ze echt zo vol.

abs
v-crunch - lying legraises (superset)
25-25-25-25-25 oneven.. dus start met v-crunch en ook mee geëindigd.. maar kon niet meer.

En heb nog 2 fotootjes van 1 januari.

Laatst bewerkt: