Zo na een lange dag met proeven in productie even lekker beentjes gesloopt. I

high rep legday!

Volgorde werd wel wat in de war gegooid door de drukte... tja allemaal mensen met goede voornemens.. die zijn met een maandje wel weer weg...
Ik merk wel dat weer werken er toch wel even inhakt. Niet veel kunnen verhogen. Legpress en kuiten op legpress met 2,5 kg en leg extension met 1 kg

... verder niets. Maar heb de spiertjes goed geprikkeld!
Nu kuiten zittend gedaan op 25 reps en iets lager gewicht omdat het gewicht op mijn knieën pijn ging doen als ik boven de 40 kg wilde... maar whouaahhhh.. dat brandde!!!!!

Dus al met al voel ik deze training stevig!
Merk wel dat bij SLDL mijn schouders het probleem zijn. Ik faal daar op met high reps waardoro ik niet hoger dan 40 kg kom... terwijl mijn benen veel meer kunnen.

daar baal ik echt van. Hoop echt dat die een keer sterker worden zodat ik weer wat kan verhogen hierop. Eigenlijk sinds ik last heb gehad van mijn schouders heb ik niets meer kunnen verhogen hierop....
Maar het ging wel lekker en voel me voldaan.
training woensdag AS Benen sloopdag!! high rep!
rotator cuff oefeningenwarming up
fietsen 5-10 min, stand 6, 60-70 rpm
leg press small
95-105-
115 kg Lekker branden!
one legged bench squat met DB (omgewisseld in volgorde met leg extension.. ivm drukte)
3 - 3 - 4 kg per DB aauwwwiiieeee... brand!!!!!
Leg extension
26-31-
36 kg burn that legs! wel erg zwaar nu ik eerst bench squat had gedaan.
SLDL Hier baal ik echt. Ik trek geen hoger gewicht omdat mijn armen pijn doen bij mijn schouder. dus hou ik het op max 40 kg nu... Geen idee hoe ik hoger moet komen.

40-40-40 kg... en de reps ook maar net aan gered... was echt pushen.
leg curl liggend
5 - 7,5 -10kg
calf raises on leg press
recht 115-125-
132,5 kg die gaat super! Op zich had 135 ook wel gekund....
seated calf raises extra high rep omdat ik last krijg van blauwe plekken op mijn knieen door het gewicht boven 40 kg...

25-25-25 kg met 25 reps.

dat brand zwaaaaaar!!!
v-crunches
4x30
en toen banaantje met shake en snel naar huis om te eten! Honger!!!