ShadyNG
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 688
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Denk het wel. Schouders begint wel al vorm in te komen. Maar kracht laat het nog wat afweten. En ja geduld....Komt "vanzelf" wel goed, waarschijnlijk zijn je schouders een minder sterk punt waardoor je nu ff vastloopt in andere oefeningen.
Mooie train weer, lekker beziggeduld is dat woordje toch![]()
Blijft lastig te trainen. 
Dank je.Goed bezig Marina!
Al minder last van je schouder dan een aantal weken terug of voelt het nog hetzelfde?
Heb morgen ook weer legday, ff motivatie opbouwen door hier te kijken![]()

denk dat ik daar ook wat last van ondervind. Maar goed.. zal wel weer wegtrekken. 
---------- Toegevoegd om 22:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:20 ----------
hier morgen borst/biceps/triceps! Zin in!![]()
Komend weekend even een saunaatje pakken? Zou je goed doen.![]()
Klinkt zeker goed.. maar moet het wel lukken. Als het lukt en ik ben op tijd kan ik op de fitness in de ochtend wel terecht... Maar heb mijn slaap ook hard nodig.....
Lekker he dat trainen! I love it! Ook al zat mijn nek vast en was ik koud en best moe.. ik leef er altijd zo van op! Zalig! Ik kan gewoon echt even voor mezelf gaan dan en daarna voel ik me gewoon voldaan.Ik ook zo ongeveer alleen dan rug ipv triceps! Heb er ook altijd zin in (:

Schaamde me kapot.. en dat met maar 30 kg
.... Maar er kwam me al snel iemand te hulp.. dus daarna maar even niet gemaxt en het zo gelaten. Ik faalde op rep 8.. vorige week was dat rep 6 maar kreeg ik hem wel in de ligger.. dus voelde even klote...
daarna weer vol focus en lekker doorgegaan. Niet echt veel gewichten verhoogd. ja soms 1 kilo..en french press 2,5 kg... maar vooral een aantal oefeningen PR's op reps.
Dus op naar volgende week. Zal vast beter gaan.
big shame want kreeg hem dus niet meer in de ligger en lag klem.
net niet gehaald... maar branden!!
) en die brandde stevig! 

PR op reps ... weer 1 repje meer dan vorige week.
merkte wel dat ik nog goed last had van mijn beentrain van woensdag..
ach ja.. zie je tenminste dat je wat gedaan hebt.
hoort erbij.Mams is afwachten. Ze heeft medicijnen en zien hoe dat aanslaat..oef, en hoe is het nu met mams?
en niets ernstigs met schoonmams en op je werk I Hope
anyway: stress is nooit leuk
beterschap en sterkte daar waar toepasselijk
training klinkt wel goed....zonde dat je de roll of shame moet doen hehe (al vind jij het 100 keer erger dan de anderen waarschijnlijk)
Ai de klemmen om de barbells doen....dat moeten alle dames hier altijd vragen hehe (ja, gelukkig worden er nieuwe besteld) maar dat je dan gelijk een blauwe handpalm hebt, oei
viel ze weg en kwam ze later weer bij... 
Maar dat trekt vaak snel weg.Thanks.Mooie training hoor. Enne je hoeft niet altijd te verhogen hoor. Op een gegeven moment stopt dat wel.
Ik weet dat ik niet altijd hoef te verhogen. Doe ik ook niet.. had alleen wel gehoopt dat BP een keer boven de 30 kg zou komen. Maar ach.. ik voel mijn spieren goed dus de prikkeling is goed geweest. 
Ik weet dat je gelijk hebt!als je altijd maar kon pieken dan was ik nu sterker dan Thor en Goliath bij elkaar. Helaas werkt dat dus niet zo.
Knap dat je doorzet ondanks alle afleidingen. Sterkte daar!

Dat klopt ja.. merk het echt wel...Stress trekt een hoop energie weg altijd. Je hebt toch goed volgehouden ondanks de stress..veel sterkte met je mams en schoonmams!
ach ja.. er zijn veel verschillen. Die oude bij ons passen eigenlijk net niet op de olympische stang.. maar als er tekort zijn doe je het toch. Overigens valt mijn hand al mee een daggie later.Hm ja die klemmen... wij hebben oude en nieuwe, nou doe mij de oude maar! Die gaan vrij gemakkelijk, maar de nieuwe zijn zo stug.
Enne, roll of shame... ach joh, je heb mooi wel doorgezet! En toch bijna 2 reps meer gemaakt.
Sterkte met de familieperikelen!
Zeker omdat het nog maar zo een minigewichtje is. 
Ik weet het Gros. Maar dit was 30 kg terwijl ik gewoonlijk een paar reps max op 32,5 kg... en nu haalde ik die 30 kg niet meer...Iedereen heeft wel eens zo een moment dat je even net te veel doet ... En dan ligt die stang op je borst.
Leer je ook weer van
Elke keer max trainen is niet altijd goed, heb ik zelf ook ondervonden.
Dussssss ff een stapje terug dan maar
Elke keer iets zwaarder trainen gaat niet zo makkelijk, ander kon ik nu al 300 kg benchen
Op een gegeven moment loop je tegen een plateau aan en dan kan je daar maanden op blijven hangen
Dan moet je misschien kiezen voor meer reps met minder gewicht of dan maar blijven hangen op dat gewicht.
Geen probleem van maken
Maar goed ik weet dat je gelijk hebt. Misschien volgende keer gewoon eerst wat meer reps op lager gewicht pakken en dan zien of ik de 30 kg met de tijd wel een hele set vol kan krijgen. 
Ik weet het. het hoort erbij.een mindere dag kan altijd voorvallen hoor marina, zou mij daar niet te druk in maken
voor hetzelfde geld haal je volgende keer terug vlotjes die 30

OP zich was het wel een goede training. Had alleen meer ingezeten als ik niet zo moe en gespannen was. Maar het is gewoon lekker om met alles eromheen even te trainen. Gewoon even gedachten op jezelf en je training en niets anders.Niemand heeft altijd goede trainingen, maar toch lekker getraind ondanks de afleiding van alles.
Er zijn nog genoeg trainen die wel helemaal slagen, iets om naar uit te kijken en gaat vast wel beter de volgende keer dan!
OP zich was het wel een goede training. Had alleen meer ingezeten als ik niet zo moe en gespannen was. Maar het is gewoon lekker om met alles eromheen even te trainen. Gewoon even gedachten op jezelf en je training en niets anders.
Ben al een tijd aan het bulken en opbouwen. Dus zal vast wel beter gaan volgende keer.