Fitness Seller

Marina's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.541
Ik vind trainen ook altijd zo fijn om even ergens anders mee bezig te zijn.
En met een positieve instelling kom je er altijd (:
Dat klopt! Als ik niet lekker in mijn vel zit en ik ga trainen (ook al heb ik soms dan niet heel veel zin) dan kom ik echt zo voldaan weer thuis. Ik knap er gewoon van op! Ik kan niet wachten tot mijn schema van 3 naar 4 dagen gaat. Nog een paar weekjes dit schema en dan krijg ik weer een nieuw schema.
Ik heb een doel voor ogen en daar heb ik echt alles voor over! :)

Dat klopt! Als ik niet lekker in mijn vel zit en ik ga trainen (ook al heb ik soms dan niet heel veel zin) dan kom ik echt zo voldaan weer thuis. Ik knap er gewoon van op! Ik kan niet wachten tot mijn schema van 3 naar 4 dagen gaat. Nog een paar weekjes dit schema en dan krijg ik weer een nieuw schema.
Ik heb een doel voor ogen en daar heb ik echt alles voor over! :)

Zo fijn gevoel dan, en erna heb ik dan ook weer meer energie juist.
En zo denk ik nou ook!

• #1.543
Zo fijn gevoel dan, en erna heb ik dan ook weer meer energie juist.
En zo denk ik nou ook!
Inderdaad... de training geeft je energie en een fijn gevoel! :)
Jij bent ook heel goed bezig! Dat doel haal je wel.
Wat is eigenlijk jouw doel?

Inderdaad... de training geeft je energie en een fijn gevoel! :)
Jij bent ook heel goed bezig! Dat doel haal je wel.
Wat is eigenlijk jouw doel?

Ik wil nog massa aankomen en daarna meer lean zijn natuurlijk. Is ook een uitdaging want een jaar geleden was aankomen het ergste wat er was. En een ander doel is natuurlijk helemaal genezen van me eetstoornis, maar dat gaat ook al heel goed de laatste tijd.

• #1.545
Ik wil nog massa aankomen en daarna meer lean zijn natuurlijk. Is ook een uitdaging want een jaar geleden was aankomen het ergste wat er was. En een ander doel is natuurlijk helemaal genezen van me eetstoornis, maar dat gaat ook al heel goed de laatste tijd.
Nou dat herken ik wel. Massa aankomen en mooi gespierd worden!
Maar dat gaat je zeker lukken. het verschil nu tussen aankomen en toen is dat je het nu combineert met sporten wat het wss wel wat makkelijker zal maken.
Een es overwinnen is echt heel knap! Ik heb al bij je gelezen dat dat heel goed gaat! Dat gaat je vast ook helemaal lukken!
Durf je ook al eens uit eten te gaan?

Nou dat herken ik wel. Massa aankomen en mooi gespierd worden!
Maar dat gaat je zeker lukken. het verschil nu tussen aankomen en toen is dat je het nu combineert met sporten wat het wss wel wat makkelijker zal maken.
Een es overwinnen is echt heel knap! Ik heb al bij je gelezen dat dat heel goed gaat! Dat gaat je vast ook helemaal lukken!
Durf je ook al eens uit eten te gaan?
Dankje!
Ik ben al wel is mee uit eten geweest, dat gaat ook wel weer goed alleen echt fastfood eet ik nog maar liever niet, en heb ik ook niet meer gedaan eigenlijk.

• #1.547
Dankje!
Ik ben al wel is mee uit eten geweest, dat gaat ook wel weer goed alleen echt fastfood eet ik nog maar liever niet, en heb ik ook niet meer gedaan eigenlijk.
Goed dat het uit eten wel alweer gaat. Je kan het dus wel echt uit handen geven die controle. :thumb:
Tja.. fast food.... ik ben ook helemaal geen mac fan oid. Maak dan liever zelf mijn hamburgers.
Maar een swirl op zijn tijd of een echte van Dobben kroket. Zalig! hahahha.
Zou je het wel ooit weer willen durven?

Goed dat het uit eten wel alweer gaat. Je kan het dus wel echt uit handen geven die controle. :thumb:
Tja.. fast food.... ik ben ook helemaal geen mac fan oid. Maak dan liever zelf mijn hamburgers.
Maar een swirl op zijn tijd of een echte van Dobben kroket. Zalig! hahahha.
Zou je het wel ooit weer willen durven?
Controle loslaten gaat ook goed ja, want mensen denken vaak dat anorexia dun willen zijn is, maar dat is dus niet eigenlijk.
Ja een swirl moet ik dit jaar toch echt niet overslaan! Maar eet liever een halve bak B&j's ijs dan een big mac menu, houd er gewoon helemaal niet meer van gek genoeg.
Maar ik denk wel dat ik dat weer ga durven, zit er de laatste tijd niet zoveel meer mee.

• #1.549
Controle loslaten gaat ook goed ja, want mensen denken vaak dat anorexia dun willen zijn is, maar dat is dus niet eigenlijk.
Ja een swirl moet ik dit jaar toch echt niet overslaan! Maar eet liever een halve bak B&j's ijs dan een big mac menu, houd er gewoon helemaal niet meer van gek genoeg.
Maar ik denk wel dat ik dat weer ga durven, zit er de laatste tijd niet zoveel meer mee.
Zo te horen ga je helemaal top! :thumb: Gaat je vast lukken dit jaar!
Ik ben ooit 1 x toen ik 11 was bij de mac geweest met mijn vader. ik vond het gruwelijk vies... Toen al. :D
Ik weet nog hoe het vroeger als kind met verjaardagen zo ging dat iedereen maar patat wilde eten... en ik wilde fonduen. :roflol: Zo anders. Ik hou er dus gewoon niet van. Geef mij maar een paar vietnamese loempiaatjes of een bapao. :lick:

Zo te horen ga je helemaal top! :thumb: Gaat je vast lukken dit jaar!
Ik ben ooit 1 x toen ik 11 was bij de mac geweest met mijn vader. ik vond het gruwelijk vies... Toen al. :D
Ik weet nog hoe het vroeger als kind met verjaardagen zo ging dat iedereen maar patat wilde eten... en ik wilde fonduen. :roflol: Zo anders. Ik hou er dus gewoon niet van. Geef mij maar een paar vietnamese loempiaatjes of een bapao. :lick:
Ik vond de mac alleen leuk om de happy meals, heb de speeltjes die erbij zaten nog steeds op zolder liggen. Maar Chinees & Italiaans eten boven gewoon friet, dat vind ik ook veel lekkerder

• #1.551
Ik vond de mac alleen leuk om de happy meals, heb de speeltjes die erbij zaten nog steeds op zolder liggen. Maar Chinees & Italiaans eten boven gewoon friet, dat vind ik ook veel lekkerder
De tijd van happy meals heb ik nooit meegemaakt. :rolleyes:
Hmmm... echte kantonese char sui... of een verse pasta.. zalig! Dan denk ik meteen terug aan mijn vakantie op Sicilië... verse zwaardvis met verse pasta... jummie!!! :D Ik kan me helemaal vinden in jouw smaak! Ook met alles wat je klaarmaakt!

Mooie training ondanks je familie-perikelen!
Hoe gaat t nu met je familie?
En je moet maar zo denken, dit was geen training voor pr's maar om je hoofd leeg te maken en een btje te ontstressen.:)
Succes en sterkte met alles.

• #1.553
Mooie training ondanks je familie-perikelen!
Hoe gaat t nu met je familie?
En je moet maar zo denken, dit was geen training voor pr's maar om je hoofd leeg te maken en een btje te ontstressen.:)
Succes en sterkte met alles.
Thanks. :)
Familie gaat redelijk.. denk ik.. mijn moeder is wat vaag.. verdere onderzoeken maar ze weet zelf ook niet zo goed wat er gaat gebeuren.. lijkt een beetje of ze het niet wil weten/horen.. maar er mag ook niemand van haar mee naar de arts.. dus ook haar man niet.. dus beetje lastig..
Schoonmoeder knapt langzaam op. Schoonpaps zijn hand is opgegeven.. Bot groeit niet meer aan. Dus zien hoe dat verder gaat. Wss een spalk voor altijd en geen gripfunctie meer... Maar al met al.. Naar omstandigheden redelijk.
De training was inderdaad ontstressen ja. Was ook wel erg belangrijk.

destresstime indeed!

• #1.555
Vandaag lekkere dag op werk. Wat positieve ontwikkelingen die zorgde voor een lekkere powerboost met trainen. Zin in trainen en echt een super gevoel aan over gehouden en voldaan naar huis. Tijd terug dat gevoel! :)

Training maandag(AS sport): rug & schouders

rotator cuff oefeningen om op te warmen

pull-ups wide (hoog beginnen --> uitzakken --> optrekken--> uitzakken --> etc.)
1x5.... YEAHHHHH. :D Moet wel erbij melden dat ik met rep 5 met mijn neus tot de bar kwam en niet met mijn kin... Dus wel/niet tellen??
1x4
1x3,5
Ging echt lekker!

T-bar Row
oly stang + 10 kg - 15 kg - 20 kg Laatste 2 reps geen volledige rom
even maxen met 5x oly stang +22,5kg zwaar..... :o

wide grip horizontal cable row
22,5-27,5-32,5 kg wel zwaar. Laatste 2 reps wat slordig

pull down behind neck (bij gebrek aan pull down machine
25 - 30 - 33,5 kg 1 kg meer.. maar laatste rep lukte niet meer.

EZ-bar up right row
15 - 20 - 22,5kg Eindelijk weer kunnen verhogen. Ging goed!

DB press zittend
7 - 8 -9 kg Net niet laatste set vol... had 8 reps... 2 tekort maar ging beter dan vorige week!
even maxen met 7x10 kg :eek: wel zwaar... maar wel PR op reps! 1 meer!hahahahaha toch iets

lying bent over side raise
3 - 4 - 4 kg nu 2 sets op 4 kg. ipv 2 sets op 3kg en 1 op 4 kg. Volgende week eens 5 kg proberen

rope face pulls
6 - 11 - 17 kg 5 reps en afgemaakt op 16 kg. Bij 17 kg gaat de vorm verloren dus terug op 16 kg.

lying leg raises
4x25

Prima training hoor.

nice!

en fijn dat er goede ontwikkelingen @work waren

• #1.558
Lekkere training hoor. Lekker om alles even van je af te trainen, maar fijn dat het weer beter gaat.

Lekker!
En die laatste pull up telt imo gewoon hoor, zover zitten je kin en neus niet van elkaar af:D
Gezondheid blijft een lastig iets hè als ze al op leeftijd zijn, sterkte ermee, lijkt me een rottige situatie

Terug
Naar boven