XXL Nutrition

Marina's Log

Jeeeeeeej de pull ups zijn gelukt! Goed zo :cheers: En gewon meetellen inderdaad haha! Lekker bezig hoor!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.562
Lekkere training hoor. Lekker om alles even van je af te trainen, maar fijn dat het weer beter gaat.
Trainen is echt een uitlaatklep ook. En vind het zo lekker! Het liefst zou ik morgen weer gaan. Maar wordt al een te lange dag op werk.. 7:00-18:00... pffff... maar gelukkig mag ik woensdag weer beetjes doen! :D

---------- Toegevoegd om 22:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:28 ----------

Lekker!
En die laatste pull up telt imo gewoon hoor, zover zitten je kin en neus niet van elkaar af:D
Gezondheid blijft een lastig iets hè als ze al op leeftijd zijn, sterkte ermee, lijkt me een rottige situatie
Ik vroeg het nog aan Ron.. Hij zei ook dat die laatste pull-up gewoon telde! :D Yesss!
Zo oud zijn ze nog niet.. op zich dan.. nog geen 70.. maar toch het lijkt wel allemaal tegelijk te komen.
Dank je.

---------- Toegevoegd om 22:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:29 ----------

Jeeeeeeej de pull ups zijn gelukt! Goed zo :cheers: En gewon meetellen inderdaad haha! Lekker bezig hoor!
Yess! Ik ging ervoor en het lukte ook! Dank je!

Lekkere trainng hoor! Die pull ups gaan de goede kant op! Leuk he die progressie.
En fijn dat het op je werk zo lekker ging. :thumbs:

lekkere training Marina!
lijkt me wel een vrij zware combinatie zo rug en schouders samen :p

Mooie training weer meisje van de zee!

Ik hoop dat het met je familie straks weer stukken beter gaat. Trainen is inderdaad een fijne uitlaatklep!

• #1.567
Lekkere trainng hoor! Die pull ups gaan de goede kant op! Leuk he die progressie.
En fijn dat het op je werk zo lekker ging. :thumbs:
Dank je. Het gaat inderdaad lekker! dus kom maar op met die massa. :D

---------- Toegevoegd om 12:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:48 ----------

lekkere training Marina!
lijkt me wel een vrij zware combinatie zo rug en schouders samen :p
Thanks.
Is ook best wel zwaar. Maar ook erg lekker! :D

---------- Toegevoegd om 12:50 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:50 ----------

Mooie training weer meisje van de zee!
Dank je. :)

---------- Toegevoegd om 12:51 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:50 ----------

Ik hoop dat het met je familie straks weer stukken beter gaat. Trainen is inderdaad een fijne uitlaatklep!
Ik hoop het ook. We moeten het gewoon afwachten. Maar trainen is gewoon zalig! Als uitlaatklep maar ben er ook gewoon verslaafd aan geraakt! :o

Lekkere training ja!

---------- Toegevoegd om 16:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:59 ----------

Ik hoop het ook. We moeten het gewoon afwachten. Maar trainen is gewoon zalig! Als uitlaatklep maar ben er ook gewoon verslaafd aan geraakt! :o
Ik hoop het ook voor je!
En dat gevoel is zo fijn met trainen ja, daarom ben ik ermee begonnen ook. Gewoon even met jezelf bezig zijn, en alle stress vergeten en komt het vanzelf goed.

• #1.569
Lekkere training ja!

---------- Toegevoegd om 16:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:59 ----------

Ik hoop het ook voor je!
En dat gevoel is zo fijn met trainen ja, daarom ben ik ermee begonnen ook. Gewoon even met jezelf bezig zijn, en alle stress vergeten en komt het vanzelf goed.
Dank je. :)
Yep.. het is gewoon fijn om even alles los te laten. Zalig! :)

---------- Toegevoegd om 21:30 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:21 ----------

Ik merk dat ik beter in mijn vel zit. :) En met trainen is dat ook duidelijk te merken!
Ik ben gewoon gek op high rep legday! :heart: Ook al is het zooo slopend zwaar en is lopen daarna een crime.. het voelt zalig! :D

Het lijkt erop of het iets beter gaat met mijn schouder op de SLDL. Ik moet gewoon wat sterker daar worden om hoger te komen in gewicht. Dus even zien hoe dat te doen.

Verder aan het eind een keer barbell glute ham bridge geprobeerd. Das echt een super lekkere oefening. Alles brandde. :D echt zalig! Ik mag hem erin houden van Ron. Dus dat is een blijvertje! lekker werken aan mooie benen en billen!

training woensdag AS Benen sloopdag!! high rep! :D

rotator cuff oefeningenwarming up

fietsen 5-10 min, stand 6, 60-70 rpm

leg press small
97,5-107,5-117,5 kg Lekker branden! :D

Leg extension
26-31-37 kg burn that legs! laatste 2 reps tergend langzaam... :o

one legged bench squat met DB
3 - 3 - 4 kg per DB aauwwwiiieeee... brand!!!!!

SLDL Schouders blijven hier de beperking. Moet ik wat op bedenken. Ik kreeg een tip om elke dag een paar setjes te gaan opdrukken. Misschien maar eens mee starten.
40-40-40 kg... Ging dus wel wat beter. laatste set 1 repje meer.

leg curl liggend
5 - 7,5 -10kg Hier ook PR op reps.. ook al was het er maar 1 meer :rolleyes:

calf raises on leg press
recht 120-130-135 kg die gaat super! :D

seated calf raises extra high rep omdat ik last krijg van blauwe plekken op mijn knieen door het gewicht boven 40 kg... :(
25-25-25 kg met 25 reps. :eek: dat brand zwaaaaaar!!!

v-crunches in superset met barbell glute ham bridges
4x25 v-crunch
4x20 met 15 kg barbell glute ham bridge... en die voelde ik goed!!! :eek: Die blijft erin!

en toen was het opstaan wel heel zwaar... werd aangekeken toen ik ietwat erg moeilijk in de winkel liep.. moest effe kwark halen. hahahaha

Hahahaha ik voel me ook altijd zo aangekeken als mijn benen waggelen van vermoeidheid of spierpijn :P Maar lekkere training hoor! Fijn dat je weer goed in je vel zit, is inderdaad te merken!

Gisteren de hele dag gewaggeld, doe gewoon mee
Had ik pijn in 1 bil .. Dan vraag je je af hoe dat gekomen is???
Lekker getraind hoor
En die speciale oefening is dat je bekken op duwen?

• #1.572
Hahahaha ik voel me ook altijd zo aangekeken als mijn benen waggelen van vermoeidheid of spierpijn :P Maar lekkere training hoor! Fijn dat je weer goed in je vel zit, is inderdaad te merken!
Soms kan ik me wel vermannen dat je het niet ziet aan mijn lopen.... dan geniet ik in mezelf wel van de spierpijn. :D maar nu.. denk dat die laatste paar setjes barbell GHB er wel wat extra ingehakt hadden.
Ik merk gewoon aan alles dat ik weer beter in mijn vel zit. Zelfs mijn man hoorde het gewoon al aan me toen ik de telefoon oppakte. :)

---------- Toegevoegd om 22:06 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:01 ----------

Gisteren de hele dag gewaggeld, doe gewoon mee
Had ik pijn in 1 bil .. Dan vraag je je af hoe dat gekomen is???
Lekker getraind hoor
En die speciale oefening is dat je bekken op duwen?
Hhaahhaah.. tja.. je vroeg je al af waarom het geen ass day is he ipv legday! ;)
Kan een spier zijn die je net wat meer belast hebt. Ik heb het wel eens gehad door SLDL dat ik merkte dat ik niet helemaal stabiel stond. Maar dat trekt snel weg gelukkig. :)
Yep.. was zeker een lekkere training! Ben benieuwd naar morgen. :rolleyes:

Barbell GHB is deze
http://www.youtube.com/watch?v=Q-4-GwGnDMs

Ja die bedoelde ik
Goed voor je billen

• #1.574
Ja die bedoelde ik
Goed voor je billen
Daarom wilde ik hem ook proberen. Ik wil van die laatste hangplooien (weet niet hoe ik het moet noemen. :o) af... Ga hem gewoon supersetten met de buikspiertjes. Daar Doe ik toch maar 1 oefening voor.

Effe kwark halen duurde iets langer dan normaal gok ik? :o
Zijn die seated calf raises op een machine trouwens? Die missen we in mijn gym :(

Mooie train!

Die glute bridge ga ik ook is proberen!

En goede training! Voor iedereen benendag denk ik haha, ook succes morgen :p

• #1.577
Effe kwark halen duurde iets langer dan normaal gok ik? :o
Zijn die seated calf raises op een machine trouwens? Die missen we in mijn gym :(

Mooie train!
Mwouah.. viel mee.. direct na trainen met de auto langs de winkel. Hoefde alleen door de regen het winkelcentrum door en de winkel door. Had wel een zeer trage cassiere... Dus kon weer even rustig staan. :o met lopen was het waggelen.
Yep.. is een machine.. we hebben zowel een seated als staande. :)
Thanks.

---------- Toegevoegd om 23:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:59 ----------

Die glute bridge ga ik ook is proberen!

En goede training! Voor iedereen benendag denk ik haha, ook succes morgen :p
Die is zo lekker! was mijn eerste keer en ik hou hem erin!
Dank je. Zal wat worden morgen. JIj ook succes! :D
nu mezelf de trap ophijsen.. wekker gaat weer om 6:00. :rolleyes:

Ik deed wel is een andere bridge met 10kg plaat, maar voor de afwisseling deze ook is doen dan als je er zo positief over bent.

En slaap lekker!

Dat is dus ook mijn favoriet, maar ik noem hem glute bridge. Lekkere oefening he, die voel je goed de dag erna! Ik doe hem met de EZ-bar.

Doet me altijd denken aan de moeder van mn ex die altijd voor de tv op het vloerkleed die oefening deed tegen haar bekkeninstabiliteit.. Iets wat op mn netvliezen gebrand is :-S

Daarom doe ik hem niet en gruwel ervan als ik hem iemand zie doen haha

Plus het is geen oefeningen die je in de sportschool moet doen terwijl je een gesprek voert (net als de ad en abductors en lying leg curl haha)

Terug
Naar boven