Daphne92
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 29
- Lengte
- 1m73
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Trainen is echt een uitlaatklep ook. En vind het zo lekker! Het liefst zou ik morgen weer gaan. Maar wordt al een te lange dag op werk.. 7:00-18:00... pffff... maar gelukkig mag ik woensdag weer beetjes doen!Lekkere training hoor. Lekker om alles even van je af te trainen, maar fijn dat het weer beter gaat.

Ik vroeg het nog aan Ron.. Hij zei ook dat die laatste pull-up gewoon telde!Lekker!
En die laatste pull up telt imo gewoon hoor, zover zitten je kin en neus niet van elkaar af
Gezondheid blijft een lastig iets hè als ze al op leeftijd zijn, sterkte ermee, lijkt me een rottige situatie
Yesss!Yess! Ik ging ervoor en het lukte ook! Dank je!Jeeeeeeej de pull ups zijn gelukt! Goed zo :cheers: En gewon meetellen inderdaad haha! Lekker bezig hoor!
Dank je. Het gaat inderdaad lekker! dus kom maar op met die massa.Lekkere trainng hoor! Die pull ups gaan de goede kant op! Leuk he die progressie.
En fijn dat het op je werk zo lekker ging.![]()

Thanks.lekkere training Marina!
lijkt me wel een vrij zware combinatie zo rug en schouders samen![]()

Dank je.

Ik hoop het ook. We moeten het gewoon afwachten. Maar trainen is gewoon zalig! Als uitlaatklep maar ben er ook gewoon verslaafd aan geraakt!Ik hoop dat het met je familie straks weer stukken beter gaat. Trainen is inderdaad een fijne uitlaatklep!

Ik hoop het ook voor je!Ik hoop het ook. We moeten het gewoon afwachten. Maar trainen is gewoon zalig! Als uitlaatklep maar ben er ook gewoon verslaafd aan geraakt!![]()
Dank je.Lekkere training ja!
---------- Toegevoegd om 16:00 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 15:59 ----------
Ik hoop het ook voor je!
En dat gevoel is zo fijn met trainen ja, daarom ben ik ermee begonnen ook. Gewoon even met jezelf bezig zijn, en alle stress vergeten en komt het vanzelf goed.

En met trainen is dat ook duidelijk te merken!
Ook al is het zooo slopend zwaar en is lopen daarna een crime.. het voelt zalig! 
echt zalig! Ik mag hem erin houden van Ron. Dus dat is een blijvertje! lekker werken aan mooie benen en billen! 

dat brand zwaaaaaar!!!
Die blijft erin!Soms kan ik me wel vermannen dat je het niet ziet aan mijn lopen.... dan geniet ik in mezelf wel van de spierpijn.Hahahaha ik voel me ook altijd zo aangekeken als mijn benen waggelen van vermoeidheid of spierpijnMaar lekkere training hoor! Fijn dat je weer goed in je vel zit, is inderdaad te merken!
maar nu.. denk dat die laatste paar setjes barbell GHB er wel wat extra ingehakt hadden. 
Hhaahhaah.. tja.. je vroeg je al af waarom het geen ass day is he ipv legday!Gisteren de hele dag gewaggeld, doe gewoon mee
Had ik pijn in 1 bil .. Dan vraag je je af hoe dat gekomen is
Lekker getraind hoor
En die speciale oefening is dat je bekken op duwen?

Daarom wilde ik hem ook proberen. Ik wil van die laatste hangplooien (weet niet hoe ik het moet noemen.
) af... Ga hem gewoon supersetten met de buikspiertjes. Daar Doe ik toch maar 1 oefening voor.Mwouah.. viel mee.. direct na trainen met de auto langs de winkel. Hoefde alleen door de regen het winkelcentrum door en de winkel door. Had wel een zeer trage cassiere... Dus kon weer even rustig staan.Effe kwark halen duurde iets langer dan normaal gok ik?
Zijn die seated calf raises op een machine trouwens? Die missen we in mijn gym
Mooie train!
met lopen was het waggelen. 
Die is zo lekker! was mijn eerste keer en ik hou hem erin!Die glute bridge ga ik ook is proberen!
En goede training! Voor iedereen benendag denk ik haha, ook succes morgen![]()