marina1975
Never give up!
Super Mod
Elite Member
10 jaar lid
Voeding
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 18.479
- Lengte
- 1m68
Die van jou.. hoe deed je die dan? Gewoon eens proberen. Het was voor mij de eerste keer en vind hem lekker. Volgende keer wat hoger gewicht proberen.Ik deed wel is een andere bridge met 10kg plaat, maar voor de afwisseling deze ook is doen dan als je er zo positief over bent.
En slaap lekker!
Thanks. Is gelukt. Nu snel aan het werk.
---------- Toegevoegd om 06:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:45 ----------
Hij is super inderdaad! Moet zeggen dat ik nog niet zoveel last heb nu... maar kan nog komen.Dat is dus ook mijn favoriet, maar ik noem hem glute bridge. Lekkere oefening he, die voel je goed de dag erna! Ik doe hem met de EZ-bar.

---------- Toegevoegd om 06:47 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:46 ----------
Herinneringen kunnen afschuw geven ja!Doet me altijd denken aan de moeder van mn ex die altijd voor de tv op het vloerkleed die oefening deed tegen haar bekkeninstabiliteit.. Iets wat op mn netvliezen gebrand is :-S
Daarom doe ik hem niet en gruwel ervan als ik hem iemand zie doen haha
Plus het is geen oefeningen die je in de sportschool moet doen terwijl je een gesprek voert (net als de ad en abductors en lying leg curl haha)
En je moet er inderdaad niet bij praten

---------- Toegevoegd om 06:48 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 06:47 ----------
Kreeg eergisteren een tip van een collega die aan BB doet om mijn schouders wat sterker te maken.
Hij heeft dat ook moeten na na een tijdje eruit te zijn geweest en gaf als tip elke dag bij opstaan en voor naar bed gaan een paar setjes opdrukken te doen. Ik ga het dus proberen. Net begonnen. 3x10. Voor een eerste keer opdrukken wel aardig vond ik.

Nu dus aan het werk.

Maar helaas.. ik zat met mijn kop dus tegen de muur.
Maar dat is hopelijk nu over!
...en dat was wel leuk.
net niet gehaald... ik hang hier al 3 weken op....
maar niet bij elke rep.. dat maakte het zwaarder.
haha