Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hoe bedoel je verschuiven?
Ik deed ze voorheen bij mijn vorige gym zo. Dan kan er imo niet veel verschuiven toch? Of begrijp ik je verkeerd?
Bij ons in de sportschool is iedereen VERPLICHT benen te trainen, want god wat is dat lelijk als je geen benen traint (voor zowel man áls vrouw) !![]()

De laatste tijd kom ik steeds een jongen tegen die wel benen traint. Hij neemt steeds 1 of 2 jonge knulletjes mee die hij uitlegt hoe ze moeten squatten. Dus ja... het begint wat te komen. Die jongens beginnen dan ook nog maar net.Dan valt dat volgens mij bij mij in de sportschool nog best mee. Zie best veel mannen benen trainen. Ook train ik wel eens samen met mannen van de brandweer hier in Heerenveen en die trainden ook nooit benen. Haha ze hebben er nu ook aan moeten geloven![]()
Netjes dat ze het daar wel doen! Je ziet er bij ons nu wel een paar. maar toch trainen de meesten alleen de bovenkant.Bij de Kneet in Den Haag trainen ze altijd wel benen
Net ook weer bezig geweest en de beentje geplaagt
Goed voorbeeld in de sportschool doet ook goed volgen
Een goede been training zorgt ook voor een verhoging van je testlevel en daar heeft je hele lichaam weer profijt van![]()
zal wat worden zeg. hahahahaHier ook. Mijn rug is een hel... zeker met een paar uur slenteren.. auwie.Ik voel de spierpijn goed vandaag ja!
En die komen zeker, we worden vanzelf sterker!

Als ik maar groei!Het gaat er denk ik ook niet om wanneer ze komen maar het gaat om de weg ernaar toe, die is belangrijker dan het einddoel
Een laminaart vloer in een gym? Lijkt me wel gevaarlijk ja... Zitten er niet van die stroefe onderkanten op het stepbankje? Of kan je niet een mat onder het stepbankje leggen? Maar dan begrijp ik je zeker wel.Bij ons is de vloer van laminaat en als ik dan op m'n tenen op zo'n stepbankje sta met die barbel in m'n nek dan voelt dat niet heel safe.
Dat is een hele, hele goede regel!![]()
En? heeft het matje gewerkt?Nope, geen stroeve onderkanten maar een matje eronder is zeker wel een optie!
Dus morgen weer 5:00 wekker en ochtend dienst draaien zodat ik vroeg naar huis kan.
Voelde lekker!
weer 5 x gehaald en merkte dat het nu wel wat makkelijker ging!
maar 1 repje meer! 

wel zwaar... 
Dank je.Lekkere training
Wat vervelend dat gedoe met je man, hopelijk komen ze er nu wel achter wat het is!

Dank je.beterschap voor je man
Nette trainingen hoorVolg het ook nog beetje op fb, hier niet zo actief geweest. Gewicht gaat ook goed?

was ook wel onregelmatig.. maar toch.. Dank je.

PR's zijn vnl op reps. Maar ook dat betekend vooruitgaan!Zo lekker wat pr's gezet! En zeker lekker die pull ups!![]()

Dank je.
Kreeg vandaag weer een complimentje dat ik lekker bezig was.
---------- Toegevoegd om 22:19 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:18 ----------
PR's zijn vnl op reps. Maar ook dat betekend vooruitgaan!
Pull ups waren gelijk aan vorige week. Hoop volgende week een keer 2 x 5 te halen!
altijd fijn! Fijn ook dat de pull ups als beter aanvoelde dan vorige week! Je gaat er wel lekker in vooruit! Hopelijk gaat het ook sneller beter met je man, vervelend zeg!

(ochtend dienst pfffff.. wat was ik moe... morgen om 6:15) 40 x opgedrukt. Aantal sets maakte niet uit. Gewoon tot max gaan per set en op 40 x uitkomen is het idee. Vanmorgen dus 16-12-12 gedaan. Ik denk dat ik nog iets dieper moet gaan. Dat is dus voor de volgende keer.