Milly
Advanced Bodybuilder
- Waardering
- 72
- Lengte
- 1m76
- Massa
- 66kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Tja.. ik heb ze net vorige week voor het eerst gedaan om te proberen.. en nu dus tweede keer. moet wel zeggen dat ik al stukken minder spierpijn heb!Moet je ook niet doen dan, ik doe ze al een tijdje. Deed al push ups toen ik 6 jaar was![]()
Komt vanzelf!

Ik hoop dat het snel komt en ik profijt zal merken.Is prima hoor. Als je een tijdje bezig bent en sterker wordt, kom je vanzelf dieper lijkt me. Ik ben er ook net mee begonnen en kom nog zeker niet aan de 40! Goed idee van die dumbells voor je polsen. Ga ik ook eens proberen. Het is inderdaad een rotstand met open handen.

Zal ik wss binnenkort ook moeten doen met hotel spullen.. enig idee??Meestal kan je met huis-tuin-keuken spul heel wat maken om als trainingsmateriaal te gebruiken. Ik gebruikte heel in het begin een douchestang, ipv een barbell in mijn nek, om te leren squaten LOL

Zal ik wss binnenkort ook moeten doen met hotel spullen.. enig idee??
Wss voor werk ergens binnenkort 2 weken een complete fabriekslijn leren kennen, weten hoe hij werkt en bedienen. Moet de hele werkbeschrijving, opbouw, constructie, bedieningsvoorschriften en veiligheidsanalyses maken zodanig dat wanneer de machine naar Nederland komt en wij hem kunnen opbouwen installeren en in bedrijfnemen zodat de operators ermee kunnen werken... Gaat een klus worden..en een enorme uitdaging... daarom ook 2 weken. Waar ik het ergste van baal is 2 weken niet kunnen sporten.![]()

Ware het niet dat ik ergens in het buitenland zit in een dorp wat niet groter is dan de fabriek...Hoezo 2 weken niet kunnen sporten. Je wordt betaald voor 40 uur per week toch? Tijd zat zou ik zo denken.![]()

Dank je. We weten helaas nog niets.. morgen meer hoop ik...damn, sterkte met die situatie met je man Marina
hopelijk komt alles vlug terug goed
Tja.. moet alleen wel kunnen met spullen in een hotelkamertje.Arnold v/d lyde had vroeger een programma op de VPRO waar hij met huis/tuin/keuken spullen een training in elkaar zette. Hilarisch! misschien even googlen? LOL

Met een collega gaan trainen. Hij doet zelf aan BB maar heeft momenteel een been blessure. Maar we zouden dan een keer samen trainen. Vandaag dus..
Dus even mijn schema omgegooid en vandaag dus borst/bicep/triceps en vrijdag beentjes slopen.
Met iemand erbij die me net wat verder pusht en aanmoedigt en waar ik echt vertrouwen in heb met spotten merk ik dat ik veel meer kan.
Training duurde wat langer.. dus abs maar even gelaten voor wat het was. 
en 1 met spot!! waar ik vorige keer roll of shame had op rep 7!!
net niet gehaald...Collega zei dat ik best meer had kunnen halen en ik te vroeg was gestopt. Maar kreeg last van mijn pols.
dus moest wel stoppen. Ik hang al 4 weken hierop nu...
dus volgende week gewicht weer hoger!
en gedaan en het ging goed. 
). 
Dit is echt slopend maar zo lekker!
Vanmorgen begonnen met opdrukken om mijn schouders wat sterker te maken. Ik was vorige week begonnen maar had meteen al mijn pols verdraaid. Ik doe het nu met 2 DB (kleinste gewicht erop) op een deken zodat deze als handgrepen werken waardoor mijn pols in een betere houding staat. Dat werkt erg goed en door de deken glijden ze niet weg. In overleg met Ron besloten dit om de dag te doen omdat je ook moet herstellen. Voor nu doe ik het gewoon dus op alle rustdagen. Ik train ma-wo-vrij dus komt dat ook goed uit.
Vanmorgen dus om 5:15(ochtend dienst pfffff.. wat was ik moe... morgen om 6:15) 40 x opgedrukt. Aantal sets maakte niet uit. Gewoon tot max gaan per set en op 40 x uitkomen is het idee. Vanmorgen dus 16-12-12 gedaan. Ik denk dat ik nog iets dieper moet gaan. Dat is dus voor de volgende keer.
Na regen komt zonneschijn! Dat verdien je zeker in ieder geval.
Ik probeer altijd net niet me neus aan te raken met de grond, dan doe ik ze naar mijn idee wel diep genoeg. Maar vind push ups wel fijn om te doen en ook wel het idee dat het werkt.
Het ging ook zo lekker! Vasthouden probeer ik uiteraard. Maar ben vanaf nu weer alleen. Maar ik hou deze training in gedachte.Wauw je hebt jezelf flink overtroffen! Goed hoor! En geeft zeker een goed gevoel te weten dat je meer kunt dan je dacht! Nu proberen dit vertrouwen vast te houden!![]()
We gaan zeker nog een keer samen trainen.Ik heb het eerst geoefend door in de spiegel naast me te kijken. Maar ik zag toen dat ik nog wel wat dieper kan. Dank je voor de tip.Wat betreft de push-ups.
Het beste is vooruit kijken. Wat veel mensen (onbewust) doen is hun gezicht naar de grond drukken, vanuit jouw oogpunt denk je dat je diep genoeg bent maar als je het filmt zul je zien dat je nog wel een stukje dieper kunt.
Wat ik altijd aanhoud (als man zijnde) is je borst tot een vuisthoogte van de grond afhouden, en altijd naar voren kijken.
Zelf vind ik het ook wel een lekkere oefeningen, doe ze altijd als laatste op chest day met 10/15kg op m'n rug.
Das inderdaad fijn. Ik ga proberen dit gevoel en de gedachte echt vast te houden. Het ging gewoon super!Fijn he als je iemand hebt die je motiveert. Dan kan je meer dan je denkt!
Is zo jammer ja! Is veel leuker als 2 uur cardio doenJa we gaan zeker nog keer samen trainen! Is altijd motiverend met andere meiden/vrouwen die ook fanatiek zijn! Zie je nog te weinig van helaas...
Is zo jammer ja! Is veel leuker als 2 uur cardio doen