AndroidHealthClinic

Marina's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.641
Ja we gaan zeker nog keer samen trainen! Is altijd motiverend met andere meiden/vrouwen die ook fanatiek zijn! Zie je nog te weinig van helaas...
Zeker weten! Is echt zo lekker motiverend! Je ziet het zelden. Was vandaag ook weer de enigste vrouw... in het krachthonk dan he! ;) rest (wel 3 stuks) waren de cardiomiepjes. :D

---------- Toegevoegd om 22:28 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:28 ----------

Is zo jammer ja! Is veel leuker als 2 uur cardio doen

---------- Toegevoegd om 21:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:20 ----------

Top training, en ook qua gevoel is het belangrijk voor je motivatie, maar dat komt wel goed!
Ik ben geen fan van cardio.. ik wandel liever gewoon een uur met mijn man!
Training was lekker inderdaad. Doet zoveel goed! :D

---------- Toegevoegd om 22:29 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:28 ----------

Én nog denken dat je alleen daarvan strak wordt :roflol:
:roflol: ach ja.. laat ze maar denken en doen.. hebben wij lekker de ruimte in het krachthonk! :D

Cardiomiepjes? Wel lief blijven doen tegen de ongelovige op deze aardkloot
Zij die niet in de kracht van het ijzer geloven zullen ooit bekeerd worden door onze gespierde discipelen
:)

• #1.643
Cardiomiepjes? Wel lief blijven doen tegen de ongelovige op deze aardkloot
Zij die niet in de kracht van het ijzer geloven zullen ooit bekeerd worden door onze gespierde discipelen
:)

:roflol: ach ja... ik blijf wel lief hoor.. die mensen moet je ook hebben he! anders zou het te druk worden in het krachthonk. ;)
Nou ik hoop dan maar dat ik met de tijd wat mooie massa heb opgebouwd om ze te bekeren! :D

Morgen.. legday!!! :D zin in!!! wordt een kreupel weekend...:o

14135533-origpic-3c26d4.jpg

• #1.646
Ahh mag ik dan komen filmen :D
Lekker bezig geweest weer!
Bij mij in de gym wordt t al wat drukker met vrouwen, enige jammere is dat ze nog niet inzien dat zweten en moeite doen niet gek is.:)

Ik word door iedereen aangestaard als ik mijn hempje loop of aangesproken dat die armen van mij niet normaal zijn (haha) Krachthonk/bodybuilding vrouwen zijn er niet. Alleen heel veel cardiovrouwtjes. ;)

• #1.651
Ahh mag ik dan komen filmen :D
Lekker bezig geweest weer!
Bij mij in de gym wordt t al wat drukker met vrouwen, enige jammere is dat ze nog niet inzien dat zweten en moeite doen niet gek is.:)
Van mij mag je.. die rollator ga ik morgen nodig hebben. :o
Wel leuk dat er al wat meer vrouwen komen bij jullie... Ze zweten bij ons wel hoor.. maar enkel op de cardioapparaten.. :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 19:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:08 ----------

Ik word door iedereen aangestaard als ik mijn hempje loop of aangesproken dat die armen van mij niet normaal zijn (haha) Krachthonk/bodybuilding vrouwen zijn er niet. Alleen heel veel cardiovrouwtjes. ;)
Top toch! je hebt ook mooie gespierde armen! :)
Hier zijn ook geen echte KT vrouwen. Cardio miepjes zat... en heel soms een vrouw die wel wat doet met een enkel dumbelltje....

---------- Toegevoegd om 19:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:10 ----------

Zo... vandaag dus de woensdag training die ik omgeruild had met vandaag zodat ik woensdag samen kon trainen met mijn collega. Kreeg nog een leuke sms van hem de dag erna. :)

Maar goed beentjes gesloopt! En had er enorm veel zin in! :D Merkte wel dat ik ze nu eind van de week pakte en het effect van een week slecht slapen doet ook niet veel goed...:( Dus het voelde zoveel zwaarder.. :o Maar ben echt voor het eruit knallen gegaan en dat is "voelbaar" gelukt.. :rolleyes:

training AS Benen sloopdag!! high rep! :D

rotator cuff oefeningenwarming up

fietsen 5-10 min, stand 6, 60-70 rpm

leg press small
100-110-120 kg Lekker branden! :D laatste 2 reps heel langzaam en echt persen...

Leg extension
27-32-37 kg burn that legs! laatste rep echt aaarggghhhh.... (bijna hardop....:o)

one legged bench squat met DB
3 - 3 - 4 kg per DB aauwwwiiieeee... brand!!!!!

SLDL Schouders blijven hier nog steeds de beperking. Ik hoop dat het opdrukken me hierbij gaat helpen.
40-40-40 kg... Ging dus wel wat beter. laatste set nu ook met moeite vol gekregen.

leg curl liggend
5 - 7,5 -10kg Hier PR op reps.. ook al was het er maar 1 meer :rolleyes:

calf raises on leg press
recht 122,5-132,5-137,5 kg die gaat super! :D De jongen die voor me zat zei al moet ik hem wat lager zetten... hij zat op 120 kg... en ik legde er nog een blokje bij. :p als start....

seated calf raises extra high rep
25-25-25 kg met 25 reps. :eek: dat brand zwaaaaaar!!!

v-crunches in superset met barbell glute ham bridges
4x30 v-crunch
4x20 met 20 kg barbell glute ham bridge... en die voelde ik goed!!! :eek:

Trapje op en af was een ramp... :o wordt leuk morgen. :D
Nu snel boodschappen doen... en hopen dat ik dit weekend wat beter slaap.

Laatst bewerkt:
Haha, ik ben één van de vier krachthonk-vrouwen bij ons. Maar vaak ook de enige die aanwezig is hoor.
Maar vanochtend stond ik tussen drie mannen van in de zeventig! Die sporten nog steeds enthousiast, geweldig vind ik dat. En ze zijn best gezellig ook. Bewonderden mijn deadlifts, hahaha. :)

---------- Toegevoegd om 18:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:56 ----------

Staat bij jou de S in SLDL nou eigenlijk voor Single of Stiff?

• #1.653
Haha, ik ben één van de vier krachthonk-vrouwen bij ons. Maar vaak ook de enige die aanwezig is hoor.
Maar vanochtend stond ik tussen drie mannen van in de zeventig! Die sporten nog steeds enthousiast, geweldig vind ik dat. En ze zijn best gezellig ook. Bewonderden mijn deadlifts, hahaha. :)

---------- Toegevoegd om 18:58 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:56 ----------

Staat bij jou de S in SLDL nou eigenlijk voor Single of Stiff?
Vrouwen kom ik niet echt tegen. De leeftijd varieert wel erg.. van jong tot oud.. en van "kijk mij eens met zware DB klooien&gooien":rolleyes: tot mensen die echt perfecte concentratie houden.
Sommigen heb ik ook best lol mee.. Vooral met die opmerkingen zoals die vandaag op de legpress.. dat ze zeggen moet ik hem wat lager zeggen en dat ik zeg nee dank je en er wat gewicht bij doe. :D

Het zijn stiff legged dead lift. Bij Single legged schrijf ik het uit.

Top training Marina. Die kuitjes moet je wel hebben he. Pfff high reps is killing.
Succes morgen.

Hoe vaak doe je die high reps? En wat is de gedachte daarachter?

• #1.656
Top training Marina. Die kuitjes moet je wel hebben he. Pfff high reps is killing.
Succes morgen.
Thanks. :)
Kuitjes gaan lekker! Het is echt een ramp om daarna van die legpress en seated calf raise af te stappen. :o Er staan ook best vaak mensen te grinniken als ik dan eerst even krom sta. :D
Ik vind high rep zalig.. t is killing... maar het werkt zo lekker voor je benen. hihihihi

---------- Toegevoegd om 21:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:15 ----------

Hoe vaak doe je die high reps? En wat is de gedachte daarachter?
1 x per week, alleen legday. High rep en zo zwaar mogelijk op de laatste set. Het is echt killing.... Het brand heel erg maar ik vind het zalig. (beetje sm misschien.. :rolleyes:)
De gedachte erachter.....Beentjes moeten groeien! :D

Maar pak je ze dan met minder gewicht? En aan hoeveel reps moet ik dan denken?
Wat is het voordeel t.o.v. lager aantal reps?
Ik zat vandaag net met vragen omtrent het aantal reps enzo. I want to learn. :)

Van mij mag je.. die rollator ga ik morgen nodig hebben. :o
Wel leuk dat er al wat meer vrouwen komen bij jullie... Ze zweten bij ons wel hoor.. maar enkel op de cardioapparaten.. :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 19:10 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:08 ----------

Top toch! je hebt ook mooie gespierde armen! :)
Hier zijn ook geen echte KT vrouwen. Cardio miepjes zat... en heel soms een vrouw die wel wat doet met een enkel dumbelltje....

---------- Toegevoegd om 19:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:10 ----------

Zo... vandaag dus de woensdag training die ik omgeruild had met vandaag zodat ik woensdag samen kon trainen met mijn collega. Kreeg nog een leuke sms van hem de dag erna. :)

Maar goed beentjes gesloopt! En had er enorm veel zin in! :D Merkte wel dat ik ze nu eind van de week pakte en het effect van een week slecht slapen doet ook niet veel goed...:( Dus het voelde zoveel zwaarder.. :o Maar ben echt voor het eruit knallen gegaan en dat is "voelbaar" gelukt.. :rolleyes:

training AS Benen sloopdag!! high rep! :D

rotator cuff oefeningenwarming up

fietsen 5-10 min, stand 6, 60-70 rpm

leg press small
100-110-120 kg Lekker branden! :D laatste 2 reps heel langzaam en echt persen...

Leg extension
27-32-37 kg burn that legs! laatste rep echt aaarggghhhh.... (bijna hardop....:o)

one legged bench squat met DB
3 - 3 - 4 kg per DB aauwwwiiieeee... brand!!!!!

SLDL Schouders blijven hier nog steeds de beperking. Ik hoop dat het opdrukken me hierbij gaat helpen.
40-40-40 kg... Ging dus wel wat beter. laatste set nu ook met moeite vol gekregen.

leg curl liggend
5 - 7,5 -10kg Hier PR op reps.. ook al was het er maar 1 meer :rolleyes:

calf raises on leg press
recht 122,5-132,5-137,5 kg die gaat super! :D De jongen die voor me zat zei al moet ik hem wat lager zetten... hij zat op 120 kg... en ik legde er nog een blokje bij. :p als start....

seated calf raises extra high rep
25-25-25 kg met 25 reps. :eek: dat brand zwaaaaaar!!!

v-crunches in superset met barbell glute ham bridges
4x30 v-crunch
4x20 met 20 kg barbell glute ham bridge... en die voelde ik goed!!! :eek:

Trapje op en af was een ramp... :o wordt leuk morgen. :D
Nu snel boodschappen doen... en hopen dat ik dit weekend wat beter slaap.

Aardige gewichten inmiddels. Dit begint best impressive te worden zelfs. Die begeleiding doet je goed!

• #1.659
Maar pak je ze dan met minder gewicht? En aan hoeveel reps moet ik dan denken?
Wat is het voordeel t.o.v. lager aantal reps?
Ik zat vandaag net met vragen omtrent het aantal reps enzo. I want to learn. :)
Kan me voorstellen dat je met vragen zit. Maar hoe je traint is voor iedereen anders en het heeft voor iedereen een ander effect. Ik bouw gewicht op per set. Laatste set zodanig dat ik met moeite alle reps eruitgeperst krijg. :D

---------- Toegevoegd om 09:17 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:17 ----------

Aardige gewichten inmiddels. Dit begint best impressive te worden zelfs. Die begeleiding doet je goed!
Dank je. :)

1 x per week, alleen legday. High rep en zo zwaar mogelijk op de laatste set. Het is echt killing.... Het brand heel erg maar ik vind het zalig. (beetje sm misschien.. :rolleyes:)
De gedachte erachter.....Beentjes moeten groeien! :D
Herkenbaar! Ik hou ook van dat gevoel, maar dan succes vandaag en vooral met trappen..

Terug
Naar boven