MuscleMeat

Marina's Log

Morgen dus een rollator race houden na legday?? :D

denk dat jij die wel moeiteloos zou gewonnen hebben gisteren :roflol:
heb meermaals na een set op de grond gelegen om even te bekomen :D

die high reps voor je kuiten branden inderdaad wel... 25x25 :eek:
extra pijnlijk als je die heel traag uitvoert, vooral de negatives :p
nooit last van verkrampte kuiten trouwens tijdens die calf raises?

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.662
Herkenbaar! Ik hou ook van dat gevoel, maar dan succes vandaag en vooral met trappen..
Ik vind het zo een lekker gevoel. Heb al last met opstaan nu... :o laat staan trappen. :rolleyes: die komen nog....
Maar braaf vanmorgen mijn 40 push ups gedaan tijdens klaarmaken van mijn ontbijtje. :D

---------- Toegevoegd om 10:23 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 10:20 ----------

denk dat jij die wel moeiteloos zou gewonnen hebben gisteren :roflol:
heb meermaals na een set op de grond gelegen om even te bekomen :D

die high reps voor je kuiten branden inderdaad wel... 25x25 :eek:
extra pijnlijk als je die heel traag uitvoert, vooral de negatives :p
nooit last van verkrampte kuiten trouwens tijdens die calf raises?
Nou je wil niet weten hoe ik soms moest staan ... moest me na elke set kuiten gewoon even vasthouden om rechtop te blijven. :D Op de grond lag ik alleen met abs en GHB... maar na die supersets ben ik mooi even een paar minuten blijven liggen. :o

Die kuiten zijn echt heel erg... vooral die laatste paar van de laatste set... zo langzaam omdat je gewoon niet meer kan. Vlammetjes slaan er gewoon uit dan!
Ik heb eigenlijk nooit meer krampen gehad sinds ik ZMA ben gaan gebruiken. Daarvoor was het een ramp... vooral ook in mijn voeten...

Hele nette training alweer Marina, maar dat is het meestal haha! Goed bezig hoor en als die benen nu niet groeien weet ik het ook niet meer :P

beetje een SM-er?
meesteres Marina :)

• #1.665
Hele nette training alweer Marina, maar dat is het meestal haha! Goed bezig hoor en als die benen nu niet groeien weet ik het ook niet meer :P
Dank je. :)
Nou billen mogen ook groeien hoor! Maar ik hoop dat je gelijk gaat krijgen!

---------- Toegevoegd om 13:46 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:46 ----------

beetje een SM-er?
meesteres Marina :)
Ach ja... ik hou ook van spierpijn en geniet van de day after legday! :D dus wie weet! ;)
Klinkt wel streng! :D

oeh heerlijk die dagen dat je je bed uitkomt en eerst alles langzaam moet strekken voordat je hielen de grond raken :D

je gaat goed vooruit zeg!

calf raises on leg press
recht 122,5-132,5-137,5 kg die gaat super! :D De jongen die voor me zat zei al moet ik hem wat lager zetten... hij zat op 120 kg... en ik legde er nog een blokje bij. :p als start....

haha, ik zie het al voor me!
Echt sterke training Marina :), ben benieuwd naar je progressie over een tijdje weer:)

• #1.668
oeh heerlijk die dagen dat je je bed uitkomt en eerst alles langzaam moet strekken voordat je hielen de grond raken :D

je gaat goed vooruit zeg!
Nou het was echt rollend het bed uit.. trap af.. oei oei.. wat was ik blij dat er een leuning was. :D
Mijn benen hebben geweten dat ik ze vrijdag goed mishandeld heb. hahahaha.
Dank je.

---------- Toegevoegd om 20:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:23 ----------

haha, ik zie het al voor me!
Echt sterke training Marina :), ben benieuwd naar je progressie over een tijdje weer:)
Moest er zelf ook wel om lachen.. Hij keek me alleen maar aan. :roflol:
Dank je. Ik ben zelf ook benieuwd.

Zit er alleen aan te denken... dat, ondanks dat ik nog maar p*ssy weights pak..., toch handschoentjes aan te schaffen.
Dde eeltplekken in mijn handen scheuren steeds en dat voelt echt niet fijn. .:(
Iemand ervaring met handschoentjes? maten/merken/waar te bestellen? en of dat een beetje goed zit met trainen?
(kan ik ze misschien voor mijn verjaardag vragen..... heb al een verlanglijstje. :o )

Zit er alleen aan te denken... dat, ondanks dat ik nog maar p*ssy weights pak..., toch handschoentjes aan te schaffen.
Iemand ervaring met handschoentjes? maten/merken/waar te bestellen? en of dat een beetje goed zit met trainen?
(kan ik ze misschien voor mijn verjaardag vragen..... heb al een verlanglijstje. :o )

Ik heb maar geaccepteerd dat me handen niet zacht blijven. Maar zolang je handschoentjes bij een winkel past zal het zeker goed zitten, je moet zelf persoonlijk kijken welke fijn zijn voor je handen. Heb er echt een probleem mee, kleine handjes.

• #1.670
Ik heb maar geaccepteerd dat me handen niet zacht blijven. Maar zolang je handschoentjes bij een winkel past zal het zeker goed zitten, je moet zelf persoonlijk kijken welke fijn zijn voor je handen. Heb er echt een probleem mee, kleine handjes.
Ik vind het niet erg dat mijn handen ruw zijn en eelt hebben. Dat hoort erbij.;)
Alleen als dat eelt scheurt is dat echt klote met trainen. En dat gebeurt nu steeds vaker. Daarom dat ik eraan denk. Ik heb juist hele smalle handen. Zal maar eens in een sportwinkel kijken en passen.

Ik vind het niet erg dat mijn handen ruw zijn en eelt hebben. Dat hoort erbij.;)
Alleen als dat eelt scheurt is dat echt klote met trainen. En dat gebeurt nu steeds vaker. Daarom dat ik eraan denk. Ik heb juist hele smalle handen. Zal maar eens in een sportwinkel kijken en passen.

Ja dat begrijp ik, pijnlijk is het soms ja. Maar zal zeker even passen ja!

Die van Nike zijn heel smal!

Ik heb van alles gepast maar niks zit goed. Gebruikte even 'grip pads', vnl voor de DL. Een soort rubberen lapjes. Maar ik krijg last van m'n handen omdat de stang daardoor iets dikker wordt en ik hem niet goed meer kan houden bij hoger gewicht. Bij de lat pull vind ik ze wel fijn.

Nou het was echt rollend het bed uit.. trap af.. oei oei.. wat was ik blij dat er een leuning was. :D
Mijn benen hebben geweten dat ik ze vrijdag goed mishandeld heb. hahahaha.
Dank je.

---------- Toegevoegd om 20:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:23 ----------

Moest er zelf ook wel om lachen.. Hij keek me alleen maar aan. :roflol:
Dank je. Ik ben zelf ook benieuwd.

niet doen mop, dat scheuren houd op een gegeven moment op en komt dan overwacht weer opzetten. Gewoon goed verzorgen, regelmatig afvijlen en invetten en klaar is klara.

Geen handschoenen. echt. nooit.

Beetje vaseline s'avonds op je eeltplekken inderdaad. Ik gebruik nooit handschoentjes, die eeltplekken zitten er toch al.

Maarre nette training hoor!

• #1.675
Ben vandaag op werk maar aan het smeren gegaan. Die eeltplekken zijn flink hard. Merk het vooral bij dingen als pull ups.. Maar ik zal braaf eens doorsmeren en zien hoe het zich houdt. :D iig vandaag wel een PR op Pull ups en de eelt was nog dicht! :)

---------- Toegevoegd om 19:56 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:49 ----------

Lekker getraind vandaag! Ging goed! Pull ups voor het eerst 2x 5 gehaald. Yessss!!!
Ging gewoon zo lekker! Lekker voldaan naar huis in ieder geval.

Training maandag(AS sport): rug & schouders

rotator cuff oefeningen om op te warmen

pull-ups wide (hoog beginnen --> uitzakken --> optrekken--> uitzakken --> etc.)
2x5... YEAHHHHH. :D PR!!! Bij set 1 was ik halverwege 6 en toen lukte het echt niet meer...
1x3,5
Ging echt lekker!

T-bar Row
oly stang + 11,25 kg - 16,25 kg - 21,25 kg
even maxen met 6x oly stang +22,5 kg zwaar..... :o

wide grip horizontal cable row
23,5-28,5-33,5 kg wel zwaar.

pull down behind neck (bij gebrek aan pull down machine
26 - 31 - 36 kg Net niet alle reps op laatste set.. maar voelde hem goed branden bij de laatste reps.. zo tergend langzaam. :D

EZ-bar up right row
15 - 20 - 25kg WHHHOOOOEEEEIII ging lekker.. niet alle reps maar voelde goed!

DB press zittend
7 - 8 -9 kg PR op reps alle sets nu volledig! :D
even maxen met 6x10 kg ... wel zwaar... Toch volgende week proberen 1 kg hoger te starten!

lying bent over side raise
3 - 4 - 5 kg 1 kg 5 kg blijft zwaar... laatste reps geen volledige rom. :(

rope face pulls
6 - 11 - 17 kg

Lying leg raises superset Barbell GHB
4x25 + 4x20x20 kg
das wel een hele zware combi.. :o

nice! iedere PR is een feestje waard toch!

• #1.677
nice! iedere PR is een feestje waard toch!
Yep! :)
Ik merk wel dat pull ups echt makkelijker gingen. Nog wel zwaar.. maar ook makkelijker. Misschien helpen de push ups ook al een beetje.. alhoewel ik denk dat dat nog wat te vroeg is. :rolleyes:

Jij bent ook lekker bezig zeg!

go marina :cheer: :D

Terug
Naar boven