ShadyNG
Freaky Bodybuilder
- Waardering
- 688
- Lengte
- 1m80
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Zekers, ik vier mee!
Verder ook weer lekker getraind, je maakt vaak weer mooie pr's![]()

Klopt. Ik kom echt niet hoger dan 5 kg... laatste 2 reps van 10 zijn dan slordigDie lying bent over raise is echt lastig om te verhogen, vind ik, bovendien uitvoering > gewicht
Je zit op hetzelfde gewicht daarbij als ik
Veel pr's weer, bijna allemaal! Keep it up!
Dus ik blijf lekker op 5 kg hangen tot alle reps echt 100% goed gaan.
maar elk stapje vooruit tel ik mee. 
We vieren met zijn allen feest! Weet je.. ik neem er wel een wijntje op als ik over 3,5 week een week in het buitenland zit voor mijn werk.Zekers, ik vier mee!
Verder ook weer lekker getraind, je maakt vaak weer mooie pr's![]()

Voor het eerst in een dik half jaar 1 wijntje mag toch ook wel??

Misschien.. moet mijn hoofd er wel naar staan... ben niet zo een drinker... Voor het eerst in een dik half jaar 1 wijntje mag toch ook wel??Misschien.. moet mijn hoofd er wel naar staan... ben niet zo een drinker...

We vieren met zijn allen feest! Weet je.. ik neem er wel een wijntje op als ik over 3,5 week een week in het buitenland zit voor mijn werk.
Yep. Het was weer lekker. En ja.. met mijn PR's.. wat ik al zei.. vaak ook maar 1 kilootje meer.. maar alles vooruit is vooruit!
Snap ik hoor.De frisdrank was niet naar jou gericht, pak je wijntje maar hoor!![]()
Die schijfjes zijn inderdaad handig, vind het raar dat sommige gym's het niet hebben want zelfs mijn vorige gym had het. En die had niet eens een squatrek oid![]()

Ik denk maar zo.. elke klein stapje is vooruit. En met vele kleine kom je ook op een grote.Die kleine stapjes zijn uiteindelijk grote!
En een wijntje is goed om wat mee te vieren ja! Als ik drink, is het wijn.

Verjaardag komt eraan.. dus wie weet. De week erna ben ik in het buitenland.. dus ach... we zullen zien. 
Ik denk maar zo.. elke klein stapje is vooruit. En met vele kleine kom je ook op een grote.
Hmmm.. lekker glaasje goede merlot op zijn tijd he.Verjaardag komt eraan.. dus wie weet. De week erna ben ik in het buitenland.. dus ach... we zullen zien.
![]()

Dat moet je zeker doen!Mijn verjaardag komt er ook bijna aan, even inhalen wat ik vorig jaar gemist heb
En soms even genieten mag zeker!

Yep! dat zeker.. vandaag 1 x slecht 0,5 kg opgehoogd.. maar het is toch net weer wat hoger.Elke kg is mee genomen toch
Doe momenteel veel te grote stappen omdat ik de kleinere schijven niet altijd kan vinden, ook niet altijd goed
Geniet van je wijntje doe ik elk weekend pr of niet![]()

dus was even wat later op.
Morgen even huisarts bellen want dit gaat zo niet...

laatste 2 reps heel langzaam en echt persen... 

dat brand zwaaaaaar!!!

Yep! pinguinwalk naar en op het werk!lekker strompelen morgen
maar hopelijk enkel spierpijn, zonde dat je schouders zo slecht gaat en je aan die vreselijke ibu's moet....beterschap

Dat hoop ik ook... Kan niet eens fatsoenlijk autorijden.Balen van je schouders idd maar even mee uitkijken.
Hopelijk valt het allemaal mee!!
Mooie training, gaat lekker!!
En nu wachten op de spieroijn
Liefs!

Apparaten verschillen ook he! vergis je daar net in.Wow, indrukwekkende benen training! Dat doe ik je niet na! Ik kan met moeite 80kg wegdrukken met de leg press.
Hoe gaat het nu verder met je schouders?
Maar ben wel blij dat die zo goed gaat. 

Ik was het al redelijk gewend met slecht slapen.. maar nu je het zegt.. schepje AminoX doet wonderen..Zit er iets in t drinkwater bij jou of zoAls ik zo'n nacht heb gehad dan komt er echt niet zo'n training uit.
Kickass joh maar kijk je wel uit met die klachten![]()
Zorgt er in ieder geval voor dat ik tot en met het eind van mijn training meer dan zat energie heb.
Thanks. Ik kijk uit... wil er niets aan overhouden. Yep dat klopt!!
maar even uitrusten deed ook wel goed vanaaf.
Lijkt me super! En super zwaar hahahaha