MuscleMeat

Marina's Log

Die lying bent over raise is echt lastig om te verhogen, vind ik, bovendien uitvoering > gewicht ;)
Je zit op hetzelfde gewicht daarbij als ik :rolleyes:

Veel pr's weer, bijna allemaal! Keep it up!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.684
Die lying bent over raise is echt lastig om te verhogen, vind ik, bovendien uitvoering > gewicht ;)
Je zit op hetzelfde gewicht daarbij als ik :rolleyes:

Veel pr's weer, bijna allemaal! Keep it up!
Klopt. Ik kom echt niet hoger dan 5 kg... laatste 2 reps van 10 zijn dan slordig :o Dus ik blijf lekker op 5 kg hangen tot alle reps echt 100% goed gaan.
Ach ja.. PR's zijn bij mij vaak ook maar 1-2,5 kg hoger :rolleyes: maar elk stapje vooruit tel ik mee.
Ik ben ook heel blij met de 1 en 2,5 kg blokjes die bij ons rondslingeren. :D

---------- Toegevoegd om 22:09 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:08 ----------

Zekers, ik vier mee!

Verder ook weer lekker getraind, je maakt vaak weer mooie pr's :)
We vieren met zijn allen feest! Weet je.. ik neem er wel een wijntje op als ik over 3,5 week een week in het buitenland zit voor mijn werk. :D
Yep. Het was weer lekker. En ja.. met mijn PR's.. wat ik al zei.. vaak ook maar 1 kilootje meer.. maar alles vooruit is vooruit! ;)

---------- Toegevoegd om 22:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:09 ----------

Voor het eerst in een dik half jaar 1 wijntje mag toch ook wel?? :rolleyes::o Misschien.. moet mijn hoofd er wel naar staan... ben niet zo een drinker...

Voor het eerst in een dik half jaar 1 wijntje mag toch ook wel?? :rolleyes::o Misschien.. moet mijn hoofd er wel naar staan... ben niet zo een drinker...

De frisdrank was niet naar jou gericht, pak je wijntje maar hoor! :D
Die schijfjes zijn inderdaad handig, vind het raar dat sommige gym's het niet hebben want zelfs mijn vorige gym had het. En die had niet eens een squatrek oid :o

We vieren met zijn allen feest! Weet je.. ik neem er wel een wijntje op als ik over 3,5 week een week in het buitenland zit voor mijn werk. :D
Yep. Het was weer lekker. En ja.. met mijn PR's.. wat ik al zei.. vaak ook maar 1 kilootje meer.. maar alles vooruit is vooruit! ;)

Die kleine stapjes zijn uiteindelijk grote!

En een wijntje is goed om wat mee te vieren ja! Als ik drink, is het wijn.

• #1.687
De frisdrank was niet naar jou gericht, pak je wijntje maar hoor! :D
Die schijfjes zijn inderdaad handig, vind het raar dat sommige gym's het niet hebben want zelfs mijn vorige gym had het. En die had niet eens een squatrek oid :o
Snap ik hoor. :p
Ze hebben bij ons ook blokjes van 1 en 2,5 kg die je op de steekgewichten kan leggen. Passen er precies op. Qua gewichten bij de Oly bar hebben ze 1,25 en 2,5 kg gewichten. Wat ook wel lekker is met verhogen.

---------- Toegevoegd om 22:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:24 ----------

Die kleine stapjes zijn uiteindelijk grote!

En een wijntje is goed om wat mee te vieren ja! Als ik drink, is het wijn.
Ik denk maar zo.. elke klein stapje is vooruit. En met vele kleine kom je ook op een grote. ;)
Hmmm.. lekker glaasje goede merlot op zijn tijd he. ;) Verjaardag komt eraan.. dus wie weet. De week erna ben ik in het buitenland.. dus ach... we zullen zien. :D

Ik denk maar zo.. elke klein stapje is vooruit. En met vele kleine kom je ook op een grote. ;)
Hmmm.. lekker glaasje goede merlot op zijn tijd he. ;) Verjaardag komt eraan.. dus wie weet. De week erna ben ik in het buitenland.. dus ach... we zullen zien. :D

Mijn verjaardag komt er ook bijna aan, even inhalen wat ik vorig jaar gemist heb :)
En soms even genieten mag zeker!

Elke kg is mee genomen toch
Doe momenteel veel te grote stappen omdat ik de kleinere schijven niet altijd kan vinden, ook niet altijd goed
Geniet van je wijntje doe ik elk weekend pr of niet :)

• #1.690
Mijn verjaardag komt er ook bijna aan, even inhalen wat ik vorig jaar gemist heb :)
En soms even genieten mag zeker!
Dat moet je zeker doen! :D
Denk niet dat ik het ga vieren.. moet de dag erna al vroeg het vliegtuig in voor een week....

---------- Toegevoegd om 21:07 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:06 ----------

Elke kg is mee genomen toch
Doe momenteel veel te grote stappen omdat ik de kleinere schijven niet altijd kan vinden, ook niet altijd goed
Geniet van je wijntje doe ik elk weekend pr of niet :)
Yep! dat zeker.. vandaag 1 x slecht 0,5 kg opgehoogd.. maar het is toch net weer wat hoger. :D
Ik pas even op met wijn.. zo een last van mijn schouder/arm dat ik op het moment leef op ibu.. :(

Iedere stapje is er 1, hoe klein het misschien ook lijkt, maar tel je alle stapjes bij elkaar op...

Dan worden het grote sprongen!!

Goed bezig!!

• #1.692
Echt een klote nacht gehad... benauwd en weer pijn op borst en een rare buikpijn erbij.. tot 5:00 wakker omdat ook mijn schouder veel pijn deed. Dus van 5:30 tot 6:22 in slaap gelazerd... had de wekker al uitgezet. :o dus was even wat later op.
Hele dag mijn schouder pijn... een soort num gevoel in mijn arm en mijn hand werd wat wit/blauw in de loop van de dag. Heb een beetje op ibu geleefd en was gewoon moe... :( Morgen even huisarts bellen want dit gaat zo niet...

Maar goed had het niet verwacht maar training ging keilekker! Had gedacht dat met zo moe zijn ik dat wel zou merken in mijn training. Ik had het ok de hele middag koud en zo geen zin gevoel... Maar niets minder waar. Eenmaal bezig voelde ik me super en het ging te gek! :D
Wel de SLDL aangepast vanwege mijn schouder.. minder reps en dan tenen omhoog om het extra goed te voelen. Maar aan het eind een voldaan gevoel.. ook al was ik kapot. :o
wel rare volgorde op het laatst.. LP was bezet toen ik kuiten op LP wilde doen.. Vraag ik netjes ben je nog lang bezig.. zegt ie ik begin net.. en vervolgens gaat meneer de brede beer gewoon 20 min zitten te kloten op zijn telefoon... :mad:
Maar goed.. daar dus mee afgesloten.

training AS Benen sloopdag!! high rep! :D

rotator cuff oefeningenwarming up

fietsen 5-10 min, stand 6, 60-70 rpm

leg press small
102,5-112,5-122,5 kg Lekker branden! :D laatste 2 reps heel langzaam en echt persen...

Leg extension
27,5-32,5-37,5 kg burn that legs! laatste rep echt aaarggghhhh.... had maar 0,5 kg verhoogd. :o

one legged bench squat met DB
3 - 4 - 5 kg per DB aauwwwiiieeee... brand!!!!! voor het eerst met 5 kg!!

SLDL ivm schouder aangepast.. geen high rep maar sets van 10 herhalingen en tenen omhoog.. dat brand ook lekker. :D
40-40-40-42,5 kg...wel nu voor het eerst 2,5 kg hoger kunnen pakken.

leg curl liggend
5 - 7,5 -10 kg Hier PR op reps.. ook al was het er maar 1 meer :rolleyes:

Hier was legpress dus bezet. :(

seated calf raises extra high rep
25-25-25 kg met 25 reps. :eek: dat brand zwaaaaaar!!!

v-crunches in superset met barbell glute ham bridges
4x25 v-crunch
4x20 met 20 kg barbell glute ham bridge... lekker branden die beentjes!

calf raises on leg press als afsluiter dus nog even gepakt.
recht 130-135-140 kg Yesss!!!die gaat super! :D

wordt strompelen morgen... en overmorgen. :D

lekker strompelen morgen
maar hopelijk enkel spierpijn, zonde dat je schouders zo slecht gaat en je aan die vreselijke ibu's moet....beterschap

Balen van je schouders idd maar even mee uitkijken.
Hopelijk valt het allemaal mee!!

Mooie training, gaat lekker!!
En nu wachten op de spieroijn:cool:

Liefs!

Wow, indrukwekkende benen training! Dat doe ik je niet na! Ik kan met moeite 80kg wegdrukken met de leg press.

Hoe gaat het nu verder met je schouders?

Zit er iets in t drinkwater bij jou of zo??? Als ik zo'n nacht heb gehad dan komt er echt niet zo'n training uit.
Kickass joh maar kijk je wel uit met die klachten:)

De training maakt heel je dag weer goed volgensmij :)

• #1.698
lekker strompelen morgen
maar hopelijk enkel spierpijn, zonde dat je schouders zo slecht gaat en je aan die vreselijke ibu's moet....beterschap
Yep! pinguinwalk naar en op het werk! :D
Ik zal morgen de huisarts maar weer eens bellen...

Balen van je schouders idd maar even mee uitkijken.
Hopelijk valt het allemaal mee!!

Mooie training, gaat lekker!!
En nu wachten op de spieroijn:cool:
Liefs!
Dat hoop ik ook... Kan niet eens fatsoenlijk autorijden. :(
Dank je. spierpijn is al gegarandeerd met high rep leg day! :D

Wow, indrukwekkende benen training! Dat doe ik je niet na! Ik kan met moeite 80kg wegdrukken met de leg press.

Hoe gaat het nu verder met je schouders?
Apparaten verschillen ook he! vergis je daar net in. ;) Maar ben wel blij dat die zo goed gaat. :D
Schouder is alleen links.. gelukkig links. dan kan ik in ieder geval nog wat. Gaat prut nu.. is ook mijn ligzij met slapen. :(

Zit er iets in t drinkwater bij jou of zo??? Als ik zo'n nacht heb gehad dan komt er echt niet zo'n training uit.
Kickass joh maar kijk je wel uit met die klachten:)
Ik was het al redelijk gewend met slecht slapen.. maar nu je het zegt.. schepje AminoX doet wonderen.. :rolleyes: Zorgt er in ieder geval voor dat ik tot en met het eind van mijn training meer dan zat energie heb. :) Thanks. Ik kijk uit... wil er niets aan overhouden.

De training maakt heel je dag weer goed volgensmij :)
Yep dat klopt!! :D maar even uitrusten deed ook wel goed vanaaf.

Hee Marina, wat klote van je schouder zeg.. Heb je de dokter al gebeld? Gaat het al wat beter? Wel echt weer een sterke training zeg! Als we nog ooit de mogelijkheid hebben om samen te trainen, zou ik heeeeel graag een keer deze slopende beentraining met je mee willen doen :D Lijkt me super! En super zwaar hahahaha

Fijne training! Maar inderdaad erg vervelend van die schouder. Dat rare gevoel in je arm en wit/blauw klopt niet, lijkt me. Laat er maar even naar kijken! En misschien moet je hem echt even een tijd ontzien om het over te laten gaan.

Terug
Naar boven