- Waardering
- 8.297
- Lengte
- 1m60
- Massa
- 62kg
- Vetpercentage
- 24%
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Was ook erg leuk. Wel zwaar...klinkt goed die training.
succes woensdag bij de vaatchirurg, hopelijk ziet die rap wat er aan de hand is (letterlijk & figuurlijk) en weet een snelle oplossing.

Dank je. Het is inderdaad leuk. Al vind ik de training van mijn schema ook elke keer weer zalig! Ben gewoon een beetje verslaafd.Leuke training. Iets anders doen is altijd leuk toch. Gewoon je schema volgen met af en toe iets anders maakt groeien leuker. Top hoor.
hihihihihiIk hoop het ook. Het is nu alleen een gespek.. denk dat er wel wat onderzoeken uit komen. De Huisarts wist niet hoe ze die blauwe hand kon verklaren met de ontsteking. Daarom heeft ze meteen het ziekenhuis gebeld.. dus ja.. afwachten maar. Ik word iig niet afgescheept. was ook wel mazzel dat het net optrad toen ik bij haar was.hopelijk woensdag enige duidelijkheid over die hand...
is toch al een geruststelling dat het effectief onderzocht wordt... toen ik bij de dokter aankwam met een ontsteking in mijn arm, kreeg ik zo'n vage analyse te horen die gebaseerd was op giswerk![]()
Ja.. hij wil zelf weer wedstrijden BB of bankdrukken gaan doen. Hij twijfelt nog welke... Maar hij motiveert echt enorm.. echt als je net die laatste rep niet dreigt te halen staat ie naast me te roepen "kom op.. je kan dit... niet opgeven" en echt het helpt gewoon.Super dat je college je zo motiveert!! En altijd leuk maar ook zeker goed om af en toe wat anders te proberen natuurlijk! Goede training weer![]()
En het was inderdaad leuk zo heel anders een keer te trainen.
dank je. Ik baal ook echt.. zonder de diclo blijft het pijnlijk...Wat naar van die schouder zeg, klinkt echt heel vervelend en dan toch lekker door gaan met trainen goed bezig![]()
ik ga door! maar ik hou het wel in de gaten en luister naar mijn lijf.Zo hè je gaat hard met die pull ups. Beterschap met je arm.

Zo hè je gaat hard met die pull ups. Beterschap met je arm.
Thanks.
ze gaan inderdaad lekker! Helemaal als er iemand naast je staat die roept "doorzetten niet opgeven!" 
Thanks. Tja.. ik moet voor verder onderzoek terug. Was geluk bij een ongeluk dat ik net weer zo een blauwe hand kreeg toen ik er was. Trok wel al weg toen ik naar binnen moest maar het was nog goed zichtbaar en voelbaar. Hij heeft alles bekeken etc... hij kon iig wel zeggen dat het geen verstopping was.. Vermoeden is of spastische aders (maar dat treedt meestal niet aan 1 arm op) of misschien een vernauwing in mijn arm. Du volgende week een vaatonderzoek en zien wat eruit komt. Dag erna uitslag en zien hoe verder....
Ja dat wel.. weet nu nog niet veel maar op zich wel fijn te weten dat het geen verstopping is.Gelukkig zijn er al bepaalde dingen uitgesloten. Fijn dat je wel mag blijven trainen.

laatste 2 reps heel langzaam en echt persen... 

wat overkomt me! hahahahah
dat brand zwaaaaaar!!!
En toen snel naar huis en waggelend even mijn nieuwe telefoon opgehaald. Dus zo even mee spelen en zien hoe hij werkt. 
Dank je.Top training. En geod om de SLDL in te ruilen voor de seated legcurls.
Hopen dat er snel wat te vinden is aan je arm.
Tja... je moet wat.. dus dan maar wat extra daarop knallen! 
grinnik...te voet naar binnen, op handen en voeten naar buiten dus
gelukkig geen verstopping met je hand, hoop dat ze rap weten wat t wel is.
Ja het was zeker op handen en voeten naar buiten.Waarschijnlijk wel beter voor je arm dat je de SLDL niet heb gedaan, gelukkig is het geen verstopping.
Goeie training verder, dat zal je wel voelen haha![]()