AndroidHealthClinic

Marina's Log

klinkt goed die training.

succes woensdag bij de vaatchirurg, hopelijk ziet die rap wat er aan de hand is (letterlijk & figuurlijk) en weet een snelle oplossing.

Leuke training. Iets anders doen is altijd leuk toch. Gewoon je schema volgen met af en toe iets anders maakt groeien leuker. Top hoor.

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.743
klinkt goed die training.

succes woensdag bij de vaatchirurg, hopelijk ziet die rap wat er aan de hand is (letterlijk & figuurlijk) en weet een snelle oplossing.
Was ook erg leuk. Wel zwaar... :o
Dank je.. Ik hoop het ook.. al denk ik dat het gewoon weer een onderzoek wordt.. :(

---------- Toegevoegd om 21:11 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:09 ----------

Leuke training. Iets anders doen is altijd leuk toch. Gewoon je schema volgen met af en toe iets anders maakt groeien leuker. Top hoor.
Dank je. Het is inderdaad leuk. Al vind ik de training van mijn schema ook elke keer weer zalig! Ben gewoon een beetje verslaafd. :o hihihihihi

hopelijk woensdag enige duidelijkheid over die hand...
is toch al een geruststelling dat het effectief onderzocht wordt... toen ik bij de dokter aankwam met een ontsteking in mijn arm, kreeg ik zo'n vage analyse te horen die gebaseerd was op giswerk :p

Super dat je college je zo motiveert!! En altijd leuk maar ook zeker goed om af en toe wat anders te proberen natuurlijk! Goede training weer :D

Wat naar van die schouder zeg, klinkt echt heel vervelend en dan toch lekker door gaan met trainen goed bezig :D

• #1.747
hopelijk woensdag enige duidelijkheid over die hand...
is toch al een geruststelling dat het effectief onderzocht wordt... toen ik bij de dokter aankwam met een ontsteking in mijn arm, kreeg ik zo'n vage analyse te horen die gebaseerd was op giswerk :p
Ik hoop het ook. Het is nu alleen een gespek.. denk dat er wel wat onderzoeken uit komen. De Huisarts wist niet hoe ze die blauwe hand kon verklaren met de ontsteking. Daarom heeft ze meteen het ziekenhuis gebeld.. dus ja.. afwachten maar. Ik word iig niet afgescheept. was ook wel mazzel dat het net optrad toen ik bij haar was.
Super dat je college je zo motiveert!! En altijd leuk maar ook zeker goed om af en toe wat anders te proberen natuurlijk! Goede training weer :D
Ja.. hij wil zelf weer wedstrijden BB of bankdrukken gaan doen. Hij twijfelt nog welke... Maar hij motiveert echt enorm.. echt als je net die laatste rep niet dreigt te halen staat ie naast me te roepen "kom op.. je kan dit... niet opgeven" en echt het helpt gewoon. :D En het was inderdaad leuk zo heel anders een keer te trainen. :) dank je.
Wat naar van die schouder zeg, klinkt echt heel vervelend en dan toch lekker door gaan met trainen goed bezig :D
Ik baal ook echt.. zonder de diclo blijft het pijnlijk...
Maar goed.. no pain no gain he! :rolleyes: ik ga door! maar ik hou het wel in de gaten en luister naar mijn lijf.

Zo hè je gaat hard met die pull ups. Beterschap met je arm.

succes vandaag bij de vaatarts!

en en? wat zei de dokter marina?

• #1.752
Zo hè je gaat hard met die pull ups. Beterschap met je arm.
Idd echt jaloers ook op je pull ups :eek:
Thanks. :) ze gaan inderdaad lekker! Helemaal als er iemand naast je staat die roept "doorzetten niet opgeven!" :D
succes vandaag bij de vaatarts!
en en? wat zei de dokter marina?
Thanks. Tja.. ik moet voor verder onderzoek terug. Was geluk bij een ongeluk dat ik net weer zo een blauwe hand kreeg toen ik er was. Trok wel al weg toen ik naar binnen moest maar het was nog goed zichtbaar en voelbaar. Hij heeft alles bekeken etc... hij kon iig wel zeggen dat het geen verstopping was.. Vermoeden is of spastische aders (maar dat treedt meestal niet aan 1 arm op) of misschien een vernauwing in mijn arm. Du volgende week een vaatonderzoek en zien wat eruit komt. Dag erna uitslag en zien hoe verder....
Mag wel blijven sporten. Dat is ook goed voor de doorbloeding. Mag alleen niet te zwaar gaan en opletten op pijn en als het erger wordt.. dus ja.. afwachten maar weer.

Gelukkig zijn er al bepaalde dingen uitgesloten. Fijn dat je wel mag blijven trainen.

• #1.754
Gelukkig zijn er al bepaalde dingen uitgesloten. Fijn dat je wel mag blijven trainen.
Ja dat wel.. weet nu nog niet veel maar op zich wel fijn te weten dat het geen verstopping is. :)

Vandaag dus wel lekker gaan knallen High rep legday! Dus schouder en arm goed kunnen ontzien.
Durfde alleen de SLDL niet aan. Ik faal altijd op schouders en mijn bovenarm voelt erg pijnlijk... dus die ingeruild voor seated leg curl en daar echt even lekker op tekeer gegaan! :D
Lying leg curl zat ik al 6 weken op max 10 kilo.. en nu opeens een set op 12,5 kg en bijna een complete set op 15 kg! Yessss!!! het ging gewoon echt lekker! Wordt vast waggelen morgen. hahahah

training AS Benen sloopdag!! high rep! :D

rotator cuff oefeningen warming up

fietsen 5-10 min, stand 6, 60-70 rpm

leg press small
105-115-125 kg Lekker branden! :D laatste 2 reps heel langzaam en echt persen...

Leg extension
27,5-32,5-38,5 kg burn that legs! laatste rep echt aaarggghhhh.... toch weer 1 kilootje erbij. :rolleyes:

one legged bench squat met DB
3 - 4 - 5 kg per DB aauwwwiiieeee... brand!!!!! merkte hier al dat ik last had van mijn bovenarm... :(

SLDL Geskipt ivm schouder en arm. Dus ipv daarvan beentjes extra gepakt met leg curl zittend.

seated leg curl (even voor het beeld... apparaat gaat t/m 16 kg. )
ga nu wel even de reps erbij zetten.. wilde het even goed laten branden. :D
20x4 kg, 20x5kg, 20x6kg, 18x7kg --> toen was het echt op.. kon bijna niet meer opstaan. :p

leg curl liggend
5 - 7,5 -10-12,5-15 kg Tot vorige week haalde ik de set van 10 kg niet eens vol! :eek: wat overkomt me! hahahahah

Hier was legpress dus bezet. :(

seated calf raises extra high rep
25-25-25 kg met 25 reps. :eek: dat brand zwaaaaaar!!!

calf raises on leg press (recht)
132,5-137,5-142,5 kg Yesss!!!die gaat super! :D

v-crunches in superset met barbell glute ham bridges
30x ,25x ,20x ,16x v-crunch
4x20 met 20 kg barbell glute ham bridge... heel langzaam.. even die extra burn voelen!

en toen was het wel op.. zwabberend de trap op en even goed vasthouden met weer naar beneden komen. :D En toen snel naar huis en waggelend even mijn nieuwe telefoon opgehaald. Dus zo even mee spelen en zien hoe hij werkt. :)

Top training. En geod om de SLDL in te ruilen voor de seated legcurls.
Hopen dat er snel wat te vinden is aan je arm.

• #1.756
Top training. En geod om de SLDL in te ruilen voor de seated legcurls.
Hopen dat er snel wat te vinden is aan je arm.
Dank je. :) Tja... je moet wat.. dus dan maar wat extra daarop knallen! :D
Ik hoop het ook. dit is niet fijn zo...

grinnik...te voet naar binnen, op handen en voeten naar buiten dus :D

gelukkig geen verstopping met je hand, hoop dat ze rap weten wat t wel is.

Waarschijnlijk wel beter voor je arm dat je de SLDL niet heb gedaan, gelukkig is het geen verstopping.
Goeie training verder, dat zal je wel voelen haha ;)

• #1.759
grinnik...te voet naar binnen, op handen en voeten naar buiten dus :D

gelukkig geen verstopping met je hand, hoop dat ze rap weten wat t wel is.

Waarschijnlijk wel beter voor je arm dat je de SLDL niet heb gedaan, gelukkig is het geen verstopping.
Goeie training verder, dat zal je wel voelen haha ;)
Ja het was zeker op handen en voeten naar buiten. :D
we zullen zien wat het morgen wordt. Heb de hele dag proeven... dus zal wat worden. hahahaha

Ik hoop ook dat ze snel weten wat het wel is.. Maar goed.. als het goed is weet ik dat over een week.

Inderdaad fijn dat een aantal zaken zijn uitgesloten! En hele nette training weer zeg :D Lekker bezig!

Terug
Naar boven