marina1975
Never give up!
Super Mod
Elite Member
10 jaar lid
Voeding
10.000 likes
10.000 berichten
10 media-items
- Waardering
- 18.467
- Lengte
- 1m68
Zij wist niet wat het was... daarom wilde ze me zien... maar ik heb er nu geen last meer van. Ben nu weer verdergegaan met de diclofenac. Ook omdat de pijn in mijn nek erger is geworden. Schouder straalt door naar mijn nek..Jezus wat een pech.. Het zit je idd niet mee laatste tijd.. Maar het was volgens haar geen allergische reactie? Wat dan wel? Rustig aan met trainen en veel plezier gooi maar lekker alle frustratie eruit!

Trainen ging echt lekker!
voelde goed!Dank je.. ik hoop het ook...Die dokters ook altijd.. Je voelt je lichaam zelf het beste aan.. Succes hoop dat t niet terugkeert
Ze zei dat dit geen bijwerking was die zij kende van de diclofenac.. we opzetten van het gezicht maar niet van nek/kaak... dus we zullen zien...
---------- Toegevoegd om 20:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:27 ----------
Vandaag dus toch lekker gaan trainen en het ging op zich erg goed! BP ging echt lekker! zelfs 9x30 kg alleen en 4x32,5 kg alleen! En dat met mijn schouder en arm viel me goed mee.
Daarna over op DB press.. vorige keer had ik 9,10 en 11 kg.. dus ik dacht pak 10 kg.. kreeg hem niet eens omhoog. snapte er de ballen niet van. 9 kg lukte ook niet.. ik baalde echt en dacht laat maar ik pak de peck deck wel. Daarna zo de pest in op die DB press dat ik dacht weet je wat pak gewoon een paar sets incline BP met 25 kg.. na 2 sets van 10 kwam ik erachter dat ik inclined DB press had moeten doen en niet seated.. Foutje.
snapte ook meteen dat ik de 10 kg niet redde als eerste set.. dat was mijn max bij seated. 
dus toen alsnog de incline DB press gepakt op 9,10 en 11 kg.. wilde 12 proberen maar voelde mijn schouder.. dus niet gedaan. Maar zo stom.

Maar goed. lekker geknald en weer wat gewichten verhoogd!

Training AS sport borst + biceps + triceps
Rotator cuff oefeningen
Flat DB fly Ging nog niet met mijn schouder.
Vorige week daarom 6 kg gepakt maar deze week lukte 7 kg ook. Baal wel want voorheen deed ik de 10 kg al.. maar goed.. eerst goed herstellen. dus wat meer reps. 3x20x7 kg
Flat bench press Hier dus geen last... en ging super! zelfs de 32,5 kg!!
25 - 27,5 - 30 kg PR op reps
32,5 kg eerste x 4 alleen! daarna nog 3x met hele lichte spot van 2 vingers
DB press
Hier vergiste ik me dus.. probeerde seated ipv inclined... dat ging dus niet... peck deck machine
12,5-15-17,5-20 kg 8 reps op 20 kg PR
Incline BP
2x10x25 kg omdat ik de pest in had dat dat DB press niet lukte.. en toen bedacht ik me dus dat ik inclined had moeten doen.
dus alnog maar evenIncline DB press
9-10-11 kg... volgende keer toch 12 pakken! Voelde mij schouder dus nu niet gedaan.
DB curl
7-8- 9 kg Yeaaahhh. eindelijk volle set! PR
straight bar cable curl
8,5-11-15kg
maxen op 16 kg 6x.. was echt leeg...
21-ers EZ bar
1x15 kg Zo lekker dat branden!!!
2x17,5 kg die was wel zwaar... Kreeg toen ik die laatste rep eruit perste een compliment dat ik dat netjes deed.
Nice! volgende keer 20kg proberen??french press liggend en DB kickback gingen niet ivm schouder.

Heb weer het soort van circuitje van mijn collega gedaan. Ik noem het even triceps circuit
triceps circuit
Cable station met 4 kanten. alle 4 de zijden 1 oefening. Je doet oefeningen 1 t/m 4 achter elkaar door zonder pauze...
De volgorde is zo (tussen haakjes de gewichten die ik pakte). Dit circuitje dus 3 maal gedaan met een kleine minuut pauze tussen de sets.
1. rope push down (10x7,5kg)
2. straight bar push down met gestrekte armen (10x10 kg)
3. straight bar push down (10x10 kg)
4. 1 handvat met 2 handen vast en dan met gestrekte arm 10 x recht omlaag tussen je benen zeg maar. Daarna 10 keer met gestrekte armen naar links en naar rechts afwisselend (links + rechts telt als 1 x)(8,5 kg)
Daarna stonden mijn armen echt in de fik.
Dit blijft echt een lekkere oefening!! helaas kan dit alleen als het rustig is. Heb nu al 3 x mazzel gehad! 
v-crunch ss lying leg raises wilde GHB doen maar alle bb waren bezet.. en de kleine was pleitte

3x25 vs 3x25
nog een setje leg raises van 25 los...
en toen was het wel op.