Fitness Seller

Marina's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.781
Jezus wat een pech.. Het zit je idd niet mee laatste tijd.. Maar het was volgens haar geen allergische reactie? Wat dan wel? Rustig aan met trainen en veel plezier gooi maar lekker alle frustratie eruit!
Zij wist niet wat het was... daarom wilde ze me zien... maar ik heb er nu geen last meer van. Ben nu weer verdergegaan met de diclofenac. Ook omdat de pijn in mijn nek erger is geworden. Schouder straalt door naar mijn nek.. :(
Trainen ging echt lekker! :D voelde goed!

Die dokters ook altijd.. Je voelt je lichaam zelf het beste aan.. Succes hoop dat t niet terugkeert
Dank je.. ik hoop het ook...

hoe kan zij nou weten of het geen allergie is?
Ze zei dat dit geen bijwerking was die zij kende van de diclofenac.. we opzetten van het gezicht maar niet van nek/kaak... dus we zullen zien...

---------- Toegevoegd om 20:57 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 19:27 ----------

Vandaag dus toch lekker gaan trainen en het ging op zich erg goed! BP ging echt lekker! zelfs 9x30 kg alleen en 4x32,5 kg alleen! En dat met mijn schouder en arm viel me goed mee.
Daarna over op DB press.. vorige keer had ik 9,10 en 11 kg.. dus ik dacht pak 10 kg.. kreeg hem niet eens omhoog. snapte er de ballen niet van. 9 kg lukte ook niet.. ik baalde echt en dacht laat maar ik pak de peck deck wel. Daarna zo de pest in op die DB press dat ik dacht weet je wat pak gewoon een paar sets incline BP met 25 kg.. na 2 sets van 10 kwam ik erachter dat ik inclined DB press had moeten doen en niet seated.. Foutje. :o snapte ook meteen dat ik de 10 kg niet redde als eerste set.. dat was mijn max bij seated. :D
dus toen alsnog de incline DB press gepakt op 9,10 en 11 kg.. wilde 12 proberen maar voelde mijn schouder.. dus niet gedaan. Maar zo stom. :rolleyes:

Maar goed. lekker geknald en weer wat gewichten verhoogd! :)

Training AS sport borst + biceps + triceps

Rotator cuff oefeningen

Flat DB fly Ging nog niet met mijn schouder. :( Vorige week daarom 6 kg gepakt maar deze week lukte 7 kg ook. Baal wel want voorheen deed ik de 10 kg al.. maar goed.. eerst goed herstellen. dus wat meer reps.
3x20x7 kg

Flat bench press Hier dus geen last... en ging super! zelfs de 32,5 kg!!
25 - 27,5 - 30 kg PR op reps
32,5 kg eerste x 4 alleen! daarna nog 3x met hele lichte spot van 2 vingers

DB press
:grumble: Hier vergiste ik me dus.. probeerde seated ipv inclined... dat ging dus niet...

peck deck machine
12,5-15-17,5-20 kg 8 reps op 20 kg PR

Incline BP
2x10x25 kg omdat ik de pest in had dat dat DB press niet lukte.. en toen bedacht ik me dus dat ik inclined had moeten doen. :o dus alnog maar even

Incline DB press
9-10-11 kg... volgende keer toch 12 pakken! Voelde mij schouder dus nu niet gedaan.

DB curl
7-8- 9 kg Yeaaahhh. eindelijk volle set! PR

straight bar cable curl
8,5-11-15kg
maxen op 16 kg 6x.. was echt leeg...

21-ers EZ bar
1x15 kg Zo lekker dat branden!!!
2x17,5 kg die was wel zwaar... Kreeg toen ik die laatste rep eruit perste een compliment dat ik dat netjes deed. :D Nice! volgende keer 20kg proberen??

french press liggend en DB kickback gingen niet ivm schouder. :(
Heb weer het soort van circuitje van mijn collega gedaan. Ik noem het even triceps circuit

triceps circuit
Cable station met 4 kanten. alle 4 de zijden 1 oefening. Je doet oefeningen 1 t/m 4 achter elkaar door zonder pauze...
De volgorde is zo (tussen haakjes de gewichten die ik pakte). Dit circuitje dus 3 maal gedaan met een kleine minuut pauze tussen de sets.
1. rope push down (10x7,5kg)
2. straight bar push down met gestrekte armen (10x10 kg)
3. straight bar push down (10x10 kg)
4. 1 handvat met 2 handen vast en dan met gestrekte arm 10 x recht omlaag tussen je benen zeg maar. Daarna 10 keer met gestrekte armen naar links en naar rechts afwisselend (links + rechts telt als 1 x)(8,5 kg)
Daarna stonden mijn armen echt in de fik. :o Dit blijft echt een lekkere oefening!! helaas kan dit alleen als het rustig is. Heb nu al 3 x mazzel gehad! :D

v-crunch ss lying leg raises wilde GHB doen maar alle bb waren bezet.. en de kleine was pleitte :mad:
3x25 vs 3x25
nog een setje leg raises van 25 los...

en toen was het wel op. :o

Ziet er netjes uit hoor ;)

en toen was het op schrijft ze.....na een half A4 work-out :D:D

• #1.784
Thanks!
en toen was het op schrijft ze.....na een half A4 work-out :D:D
hahahaha.. ik kan nu tenminste weer typen.. Ik kon nauwelijks mijn armen meer omhoog krijgen na de training. :D

Moet zeggen dat ik echt enorme pomp had in mijn armen.. was ook goed te zien in de spiegel vlak na het trainen...
Had echt zoiets van wow.. nu zie ik de vooruitgang. hahahaha
Nu had ik wel gewild dat ik mijn nieuwe telefoon meehad om een keer een foto te maken. :D
Maar goed.. Heb dan een uur erna thuis nog geprobeerd een foto te maken met mijn telefoon. Maar goed.. pomp was al zo goed als weg.. :( Merk dat ik daar echt nog niet handig in ben. :o
Maar toch zie ik wel verschil.. eerste was eind okt of begin nov.. andere 3 (niet echt duidelijk) zijn van nu.. zie nu toch wel dat het vooruit gegaan is in die 3 maandjes. :D En ik span op die foto's van vandaag nog niet eens echt aan. Dan bewogen de foto's steeds of liet ik mijn telefoon bijna vallen. :o
4lgfgi.jpg

Er zit inderdaad wel meer vorm in ;) Gaat goed vooruit :)

je ziet zeker verschil
no offence, maar op je avatar lijkt het nog tig keer groter
of is dat dan met pomp (geen idee, nog nooit gehad)

ik doe pas 2,5 maand krachtsport Hell...weet geeneens wat met pomp bedoeld wordt....*oeps*

ik doe pas 2,5 maand krachtsport Hell...weet geeneens wat met pomp bedoeld wordt....*oeps*

Geeft niet, ik ook nog niet zolang :o Pomp is als je spieren wat opgepompt zijn (zit al in de naam haha). Ikzelf heb dat gevoel niet zozeer van trainen (of ik let er niet op, behalve bij benen), wel van bijvoorbeeld Monster Caps (zit NO booster in, die zorgt voor de pomp).

• #1.790
Er zit inderdaad wel meer vorm in ;) Gaat goed vooruit :)
Het gaat lekker! Zag er in het echt beter uit.. Ik kan dat gewoon niet.. aanspannen en een foto maken met een telefoon. :( ik kan hem niet stilhouden. Moet nog effe uitvinden wat handig is om een foto te maken en het vasthouden. :o

je ziet zeker verschil
no offence, maar op je avatar lijkt het nog tig keer groter
of is dat dan met pomp (geen idee, nog nooit gehad)
ik kan geen foto zelf maken en goed aanspannen. :o Op de foto's nu lijkt het veel minder dan in het echt. :( maar ja.. het gaat erom dat ik even de vooruitgang weer zie.. want mijn gewicht wil niet echt omhoog... :(
Maar qua kracht ga ik wel vooruit.
Die ava foto was echt koud.. had toen al een paar dagen niet getraind. Maar dat was wel met heel goed aanspannen. Dat scheelt echt! hahahaha.

Tja.. hoe omschrijf je pomp... Je spieren (in mijn geval vooral armen) voelen dan compleet gespannen/opgepompt terwijl je ontspannen staat. Het lijkt of je echt zwaar gewicht aan het pompen bent terwijl je niets doet. Ik vond het heel apart toen ik dat gevoel eerst had en wist toen niet dat dat pomp was. :D

Zet je telefoon ergens neer met de camera naar je toe, maak een filmpje en ga dan staan en span aan en eventueel andere poses en dan kun je van het filmpje screenshots maken :o

Geen idee of dit het voor je makkelijker maakt, maar zo doe ik het :roflol:

Pomp daarbij sluit je pomp aan op het ventiel en tijdens het sporten blaas je wat lucht in je spieren :D

Nee dat is het volle gevoel van je spieren die je vol met bloed hebt gepompt

• #1.793
Zet je telefoon ergens neer met de camera naar je toe, maak een filmpje en ga dan staan en span aan en eventueel andere poses en dan kun je van het filmpje screenshots maken :o

Geen idee of dit het voor je makkelijker maakt, maar zo doe ik het :roflol:
Ik weet nog niet hoe dat moet.. ben al blij dat ik de foto's van mijn telefoon heb kunnen mailen zodat ik ze op mijn laptop kon bekijken. Heb dat ding nog net. Zit nog niet eens een sim in. :o
maar ik ga oefenen! :D

Pomp daarbij sluit je pomp aan op het ventiel en tijdens het sporten blaas je wat lucht in je spieren :D

Nee dat is het volle gevoel van je spieren die je vol met bloed hebt gepompt

Wat zeg je dat nog netjes....las die eerste twee woorden en dacht al, nu komt vast iets met blazen (of erger nog, Blasen op z'n Duits)....maar het viel mee whaha

Marina: lijkt me ook lastig zo te fotograferen jah....niemand anders die de foto kon maken?
Anders is Hell's optie wel een goede (als je weet hoe screenshots te maken).

Wat zeg je dat nog netjes....las die eerste twee woorden en dacht al, nu komt vast iets met blazen (of erger nog, Blasen op z'n Duits)....maar het viel mee whaha

Marina: lijkt me ook lastig zo te fotograferen jah....niemand anders die de foto kon maken?

Ik ben een nette kerel, verwacht je misschien niet :cool:
Dacht dat alleen kerels schunnig doordachten :p

• #1.797
Sorry ben soort van blond.... Lichtgrijs
Maar waar het hoofd van vol zit daar loopt de mond van over zie ik al ;)

• #1.799
Het is lastig.. er was niemand anders.. laat ik zo zeggen. op de gym had ik mijn telefoon niet mee.. er was verder ook niemand in de kleedkamer. was zalig rustig en ik was de enigste vrouw weer in de gym. :D
En thuis was er niemand.... en ik kon er niet in.. slot van de voordeur zat wat in.. wss iemand geprobeerd binnen te komen. dus was ook wat van slag.. dus via de schutting achterlangs geklommen om zo binnen te komen.. maar goed het slot doet het gelukkig weer. Maar iig toen was ik ook al niet echt erbij met die foto's maken. Had daar nl niet op gerekend.

Volgende keer als Ron mee is trainen anders eens aan hem vragen tijdens het trainen een keer een foto te maken. Dan zie je je spieren pas echt goed! :D Maar denk dat ik dan wel afga... Als Ron met zijn spierbundels een foto van mij als ieletje maakt.:o

+1 Je zou eens bij mij op het werk een daggie moeten zijn...:rolleyes: ben de enigste vrouw. hahahah.
lang leve de lol! alles lijkt soms wel schuin te zijn. ;)
zou dat 't verklaren whaha!

En thuis was er niemand.... en ik kon er niet in.. slot van de voordeur zat wat in.. wss iemand geprobeerd binnen te komen. dus was ook wat van slag.. dus via de schutting achterlangs geklommen om zo binnen te komen.. maar goed het slot doet het gelukkig weer. Maar iig toen was ik ook al niet echt erbij met die foto's maken. Had daar nl niet op gerekend.

Volgende keer als Ron mee is trainen anders eens aan hem vragen tijdens het trainen een keer een foto te maken. Dan zie je je spieren pas echt goed! :D Maar denk dat ik dan wel afga... Als Ron met zijn spierbundels een foto van mij als ieletje maakt.:o

oei, schrikken zeg. Gelukkig niet echt binnengekomen.

Enne...vanuit het fototoestel zie je rond spierbundel toch niet...en anders gaat meneer wat door de knietjes ;)

Maar waar het hoofd van vol zit daar loopt de mond van over zie ik al ;)
Ik hou maar even wijselijk mijn mondje dicht nu......:D

Terug
Naar boven