Fitness Seller

Marina's Log

Gelukkig dat de "engste" dingen zijn uitgesloten Marina!
Lekker bezig geweest weer!

toch al positief dat bepaalde dingen zijn uitgesloten inderdaad :)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.763
Inderdaad fijn dat een aantal zaken zijn uitgesloten! En hele nette training weer zeg :D Lekker bezig!

Gelukkig dat de "engste" dingen zijn uitgesloten Marina!
Lekker bezig geweest weer!

toch al positief dat bepaalde dingen zijn uitgesloten inderdaad :)
Ben inderdaad blij dat het ergste uitgesloten in. Maar ben wel benieuwd wat het is en vooral wat eraan gedaan kan worden.
Training voelde ook lekker! :D en voel het nu nog! hahahah

Je bent ook een echte bikkel he, goed hoor.

Succes vandaag!

• #1.766
Je bent ook een echte bikkel he, goed hoor.

Bagger dag.. vannacht opeens nog meer rare dingen. Een grote bal in mijn nek die pijn doet... mijn hele gezicht die trekt aan die kant.. komt en gaat.. vooral met dingen als eten en drinken. Zat er echt mee want ook dit was weer aan de linkerkant.
Vanaaf thuis zei mijn man kan het niet van de Dyclofenac zijn... die ik slik voor de ontsteking in mijn arm.. en ja hoor.. het staat erbij.. allergische reacties... zwelling in gezicht, moeite met slikken hele rij aan dingen die overeen komt.. Dus acuut mee gestopt.. morgen de huisarts maar weer bellen... want die schouder is nog niet goed.. en in de gaten houden of die zwelling in mijn nek nu minder wordt.... Wordt er echt zat van. :(
Heb dit al eens eerder meegemaakt.. allergische reactie op medicijnen....

Maar goed.... Morgen wel lekker trainen. Even lekker wat voor mezelf! Heb er zin in! )

klote zeg
van de regen in de drup noemen ze dat

Jeetje wat balen... Goed dat je gestopt bent met die medicijnen.

Morgen trainen?! Bikkel hoor succes

Nou wil je t vast niet horen maar is t miss niet een klein, ietsiepietsie beetje verstandiger om wat rustiger aan te doen?

• #1.770
klote zeg
van de regen in de drup noemen ze dat
ja.. zo voelt het ook.. :(
Barst nu van de pijn in mijn nek... daar hielp die dyclofenac ook tegen. Dus wordt vanaaf maar weer een ibu pakken en morgen afwachten.

Jeetje wat balen... Goed dat je gestopt bent met die medicijnen.

Morgen trainen?! Bikkel hoor succes
Yep. morgen wel trainen. Mocht ook gewoon. Goed voor de doorbloeding. Ik moest alleen wel opletten dat het niet pijn ging doen. Maar gewoon even bezig zijn is ook wel lekker! :)

Nou wil je t vast niet horen maar is t miss niet een klein, ietsiepietsie beetje verstandiger om wat rustiger aan te doen?
tuurlijk wil ik dat niet horen! ;)
Maar ik doe het rustig aan hoor. Wat ik niet kan of wat gevoelig is doe ik gewoon niet. Dus dingen als french press en triceps kick back zullen niet lukken. Dus het wordt gewoon even aangepast trainen.

Zo jij heb wel pech zeg de laatste tijd! Sterkte/beterschap en succes morgen zal vast lekker zijn om je.op trainen te kunnen concentreren.

potverdikkie...bah
ik ken die reactie's op medicijnen, not funny...
al contact opgenomen met arts voor een eventueel alternatief?

succes met de train morgen, hoop dat je toch ietsjes kunt doen.

• #1.773
Zo jij heb wel pech zeg de laatste tijd! Sterkte/beterschap en succes morgen zal vast lekker zijn om je.op trainen te kunnen concentreren.
Het zit inderdaad lijkt wel allemaal tegen.. alles komt in 3 en toch? mijn man, ik met mijn arm en nu dit weer. mag het nu stoppen?? :o
Maar inderdaad.. lekker trainen doet me dan wel goed! :)

---------- Toegevoegd om 21:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 21:48 ----------

potverdikkie...bah
ik ken die reactie's op medicijnen, not funny...
al contact opgenomen met arts voor een eventueel alternatief?

succes met de train morgen, hoop dat je toch ietsjes kunt doen.
Ik merk dat ik op veel medicijnen niet goed reageer. Ben altijd al voorzichtig... maar ja..
morgen dus even bellen hoe of wat.
Dank je. Gaat wel lukken morgen hoor. :) er zijn alternatieven! net als woensdag vind ik wel een oplossing!
als het rustig is pak ik de megaset triceps van vorige week. Die kan ik prima doen! Heb er gewoon al zin in. Had het er namelijk vandaag nog over met mijn collega. :D

He getver. Wel goed uitkijken hoor. En rap naar die pil toe.

• #1.775
He getver. Wel goed uitkijken hoor. En rap naar die pil toe.
Ik kijk goed uit! ik wil veel te graag vooruit en geen blessures eraan overhouden. :engel:
En ik neem aan dat je de arts bedoeld?? ga morgen 8:00 meteen bellen.. alweer. :o 4 de keer... :(

Liever een keer te veel dan te weinig imo.
(Zeg ik heul scheinheilig;))

• #1.777
Heb gebeld... ben ook teruggebeld....
De huisarts denkt niet dat het van de diclofenac is... dus moet de kuur hervatten.
Treedt het opzwellen weer op direct de huisarts bellen voor een afspraak.
Zij geeft aan dat als het weer komt dat er een echo van gemaakt zou moeten worden...
Ze zei dat ik wel veel vreemde dingen heb de laatste tijd... Alsof ik dat wil... :mad:
Heb zin om te schreeuwen... Heb er gewoon geen zin meer in. :(

Vanmiddag gewoon lekker trainen en afreageren! Heb ik tenminste nog wat.

Jezus wat een pech.. Het zit je idd niet mee laatste tijd.. Maar het was volgens haar geen allergische reactie? Wat dan wel? Rustig aan met trainen en veel plezier gooi maar lekker alle frustratie eruit!

Die dokters ook altijd.. Je voelt je lichaam zelf het beste aan.. Succes hoop dat t niet terugkeert

hoe kan zij nou weten of het geen allergie is?

Terug
Naar boven