SuuS141
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 845
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 64kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad fijn dat een aantal zaken zijn uitgesloten! En hele nette training weer zegLekker bezig!
Gelukkig dat de "engste" dingen zijn uitgesloten Marina!
Lekker bezig geweest weer!
Ben inderdaad blij dat het ergste uitgesloten in. Maar ben wel benieuwd wat het is en vooral wat eraan gedaan kan worden.toch al positief dat bepaalde dingen zijn uitgesloten inderdaad![]()
en voel het nu nog! hahahahThanks

ja.. zo voelt het ook..
Yep. morgen wel trainen. Mocht ook gewoon. Goed voor de doorbloeding. Ik moest alleen wel opletten dat het niet pijn ging doen. Maar gewoon even bezig zijn is ook wel lekker!Jeetje wat balen... Goed dat je gestopt bent met die medicijnen.
Morgen trainen?! Bikkel hoor succes

tuurlijk wil ik dat niet horen!Nou wil je t vast niet horen maar is t miss niet een klein, ietsiepietsie beetje verstandiger om wat rustiger aan te doen?

Het zit inderdaad lijkt wel allemaal tegen.. alles komt in 3 en toch? mijn man, ik met mijn arm en nu dit weer. mag het nu stoppen??Zo jij heb wel pech zeg de laatste tijd! Sterkte/beterschap en succes morgen zal vast lekker zijn om je.op trainen te kunnen concentreren.

Ik merk dat ik op veel medicijnen niet goed reageer. Ben altijd al voorzichtig... maar ja..potverdikkie...bah
ik ken die reactie's op medicijnen, not funny...
al contact opgenomen met arts voor een eventueel alternatief?
succes met de train morgen, hoop dat je toch ietsjes kunt doen.
er zijn alternatieven! net als woensdag vind ik wel een oplossing!
Ik kijk goed uit! ik wil veel te graag vooruit en geen blessures eraan overhouden.He getver. Wel goed uitkijken hoor. En rap naar die pil toe.

4 de keer...