Fitness Seller

Marina's Log

Marina overdrijft ietsjes.

Goed beziggg :D
En dat die fly niet zo goed lukt is logisch. Hij ging al beter als de vorige keer lees ik dus dat is positief, nog even en dan kan je er weer vol tegen aan! :D

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.804
Ik snap hem niet... wat overdrijf ik?? Over jouw spierbundels??:p

---------- Toegevoegd om 23:01 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:00 ----------

Nou ja... ik vergelijk wel met mijzelf he! ;)

---------- Toegevoegd om 23:02 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:01 ----------

Goed beziggg :D
En dat die fly niet zo goed lukt is logisch. Hij ging al beter als de vorige keer lees ik dus dat is positief, nog even en dan kan je er weer vol tegen aan! :D
Dank je. :)
Ik hoop inderdaad dat het snel beter gaat en ik weer kan knallen. Hangt ook grotendeels van het onderzoek volgende week af ook.

heftige training gisteren! hoe lang heb je daar over gedaan uiteindelijk? :D

klote dat je allergisch reageert op die ontstekingsremmers voor je schouder...
meestal zijn dat wel van die smerige medicijnen jammer genoeg :( heb ook ooit eens zware moeten nemen voor ontsteking in mijn schouder en na 4 dagen zat ik om het uur op de wc... ben er dan ook maar gelijk mee gestopt :D

• #1.806
heftige training gisteren! hoe lang heb je daar over gedaan uiteindelijk? :D

klote dat je allergisch reageert op die ontstekingsremmers voor je schouder...
meestal zijn dat wel van die smerige medicijnen jammer genoeg :( heb ook ooit eens zware moeten nemen voor ontsteking in mijn schouder en na 4 dagen zat ik om het uur op de wc... ben er dan ook maar gelijk mee gestopt :D
Viel wel mee hoor. Ruim uurtje. Inclusief wat kletsen met mijn spotter bij BP.

Het blijkt dus niet van de ontstekingsremmer te zijn... Wat het wel was geen idee. Maar het is weg.
Ik heb inderdaad ook wel eens een ab gehad.. 4 maanden.. zat dus ook 4 maanden van top tot teen onder de uitslag. jeuk en rood. Echt niet leuk. Meds kunnen veel met je doen.:(
Balen dat jij dat ook al zo hebt ervaren.

Als het maar weg is toch?
En je hand... Nog steeds blauw aan het worden?

• #1.808
De bult in mijn nek is weg. Handblijft maar dat wordt volgende week bekeken.
Nu zware pijn in mijn nek. Kan niet liggen of omdraaien. Mijn hoofd moet zeg maar geholpen worden-
Konniet meer vannacht. Net naar de HAP geweest. zware pijnstilling en spierverslappers erbij.. begint te werken nu.. dus ga maar even liggen. ben dizzy... Ben het ook zat.. waar komt dit nu vandaan... wat was er eerst.. ik weet hhet niet meer. Als het om 16:00 niet beter gaat moet ik terugkomen. Nu effe eten en slapen. Typen en praten gaat ook bagger door die spierverslappers.

jakkiebah! misschien juist maar goed als je terug moet gaan en er eens even haast gemaakt wordt met zaken goed onderzoeken

Lang niet hier geweest, nette armen op die picture hoor! :D
Toch nog lichamelijke klachten zo te zien? Heel veel succes!

Zou toch maar even helemaal niet trainen. Al die nekpijn kan toch ook door spierspanning komen.
Ook al train je je benen je gaat toch aanspannen

Zit je ook echt niet mee he, echt heel vervelend.
Hoop voor je dat de pijn snel weg is heel veel sterkte, succes en beterschap!

Je ziet al wel echt wat verschil zeg met die foto's!! :D Geeft dan toch wel NOG meer motivatie he :D

.

Laatst bewerkt:
  • #1.815
Thanks allemaal. Qua vooruitgang gaat het lekker! :)

Alleen nu bagger... door pijn en meds zit de kans erin dat trainen even niet kan/mag. Mag niet eens autorijden en kan niets. Alleen maar geslapen en gegeten vandaag. :( volg evengoed braaf mijn voedingsschema.
Hoop echt dat er wat uitkomt dinsdag met die onderzoeken en dat mijn nek mee gaat werken...
Ik wil $%^%#%$&*( trainen.... :mad:

Wat vervelend allemaal Marina! Ik hoop dat het allemaal voorbij is straks, dat je weer lekker voluit kan trainen!

• #1.817
Wat vervelend allemaal Marina! Ik hoop dat het allemaal voorbij is straks, dat je weer lekker voluit kan trainen!
Thanks. Ik hoop het ook...

Net weer in slaap gelazerd na het innemen van alle meds... word ik wakker zie ik het berichtje dat mijn mans neef overleden is. Kan er ook nog wel bij. :( Oke.. t zat eraan te komen en is beter zo.. maar toch..

Zeg dame, als ik het allemaal zo lees kun jij beter even een flinke time-out nemen!! Luisteren naar je lichaam... Gun je lijf voorlopig even volledige rust. Die spieren verdwijnen echt niet in een klap als je een of twee weken niets doet.
Sterkte ermee!

---------- Toegevoegd om 20:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:25 ----------

Ach, ook dat nog. :-( Jullie krijgen het wel voor je kiezen. Nog meer sterkte gewenst dan maar! X

oeh bah gecondoleerd....

• #1.820
Zeg dame, als ik het allemaal zo lees kun jij beter even een flinke time-out nemen!! Luisteren naar je lichaam... Gun je lijf voorlopig even volledige rust. Die spieren verdwijnen echt niet in een klap als je een of twee weken niets doet.
Sterkte ermee!

---------- Toegevoegd om 20:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:25 ----------

Ach, ook dat nog. :-( Jullie krijgen het wel voor je kiezen. Nog meer sterkte gewenst dan maar! X
Time out moet wel... die spierverslappers doen hun werk.. maar je wordt er ook goed dizzy van en praat met dubbele tong zeg maar. Maar pijn is zodanig te doen dat ik vannacht eindelijk weer wat geslapen heb.
Alles komt in 3 en he... dit was dus nummer 3.. :(
thanks

---------- Toegevoegd om 11:35 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 11:35 ----------

dank je.

Terug
Naar boven