Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
vrouwen....tskkkkk

Ik snap hem niet... wat overdrijf ik?? Over jouw spierbundels??

Nou ja... ik vergelijk wel met mijzelf he!

Dank je.Goed beziggg
En dat die fly niet zo goed lukt is logisch. Hij ging al beter als de vorige keer lees ik dus dat is positief, nog even en dan kan je er weer vol tegen aan!![]()

heb ook ooit eens zware moeten nemen voor ontsteking in mijn schouder en na 4 dagen zat ik om het uur op de wc... ben er dan ook maar gelijk mee gestopt 
Viel wel mee hoor. Ruim uurtje. Inclusief wat kletsen met mijn spotter bij BP.heftige training gisteren! hoe lang heb je daar over gedaan uiteindelijk?
klote dat je allergisch reageert op die ontstekingsremmers voor je schouder...
meestal zijn dat wel van die smerige medicijnen jammer genoegheb ook ooit eens zware moeten nemen voor ontsteking in mijn schouder en na 4 dagen zat ik om het uur op de wc... ben er dan ook maar gelijk mee gestopt
![]()

volg evengoed braaf mijn voedingsschema.
Thanks. Ik hoop het ook...Wat vervelend allemaal Marina! Ik hoop dat het allemaal voorbij is straks, dat je weer lekker voluit kan trainen!
Oke.. t zat eraan te komen en is beter zo.. maar toch..Time out moet wel... die spierverslappers doen hun werk.. maar je wordt er ook goed dizzy van en praat met dubbele tong zeg maar. Maar pijn is zodanig te doen dat ik vannacht eindelijk weer wat geslapen heb.Zeg dame, als ik het allemaal zo lees kun jij beter even een flinke time-out nemen!! Luisteren naar je lichaam... Gun je lijf voorlopig even volledige rust. Die spieren verdwijnen echt niet in een klap als je een of twee weken niets doet.
Sterkte ermee!
---------- Toegevoegd om 20:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 20:25 ----------
Ach, ook dat nog. :-( Jullie krijgen het wel voor je kiezen. Nog meer sterkte gewenst dan maar! X

dank je.