Heel veel sterkte Marina! Je bent een sterke vrouw!
Thanks
Ik zou nu niet aan trainen denken maar aan herstel. Ik weet dat het moeilijk is, heb zelf ook lang geklooit met pijntjes en nog moet ik extra dagen rust pakken. Al doe je een maand niets je zakt echt niet zo maar in elkaar naar een flut fysiek.
Ik weet het ook wel. Maar het is lastig als je al vanaf vrijdag alleen maar kan liggen en slapen en eten... want qua eten eet ik rustig door zonder minderen. Ik heb nog niet veel basis en wil het gewoon niet kwijt. Daar ben ik wel bang voor.
Ik heb het dus verstandig aangepakt. Benen heb ik geen last van. Mijn mannetje heeft me vanaaf na het eten naar de sportschool gereden. Daar ook even overlegd en dan toch een beentraining gedaan. Alles van SLDL eruit gelaten en gewoon even lekker gesport. Mannetje zat daar lekker aan de koffie... Moet zeggen dat het zalig ging. Ik merk dan ook dat die 5 dagen niets doen toch wel een voordeel oplevert...
dus toch even beentjes gedaan.
---------- Toegevoegd om 23:26 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 23:11 ----------
training AS Benen sloopdag!! high rep!

. max 1 uurtje aangehouden (inclusief wat kletsen

)
rotator cuff oefeningen warming up
fietsen 5-10 min, stand 6, 60-70 rpm
leg press small
107,5-117,5-
127,5 kg Lekker branden!

laatste 2 reps heel langzaam en echt persen...
Leg extension
30-35-
40 kg burn that legs! laatste rep echt aaarggghhhh.... eerste keer 40 kg! en alle reps!!
one legged bench squat met DB
4 - 5 -
6 kg per DB aauwwwiiieeee... brand!!!!! Hier merkte ik wel duidelijk het effect van de meds.. evenwicht was niet te best. ..
SLDL Geskipt ivm schouder en arm. Dus ipv daarvan beentjes extra gepakt met leg curl zittend. volgorde bagger ivm drukte
leg curl liggend
7,5 -10-12,5-
15 kg yeah!! en ook hele set vol net aan.
seated leg curl (even voor het beeld... apparaat gaat t/m 16 kg. )
ga nu wel even de reps erbij zetten.. wilde het even goed laten branden.

20x5 kg, 20x6kg,
20x6kg, 7x
8kg --> toen was het echt op.. kon bijna niet meer opstaan.
calf raises on leg press (recht)
135-140-
145 kg Yesss!!!die gaat super!
toen had ik een gekke ingeving en dacht probeer na maanden weer eens wat chin ups.. 10x achter elkaar
seated calf raises extra high rep
25-25-25 kg met 25 reps.

dat brand zwaaaaaar!!!
Nog een gekke bu... effe e snel 7 chin ups.
v-crunches in superset met barbell glute ham bridges
4x25 v-crunch
4x20 met 20 kg barbell glute ham bridge... heel langzaam.. even die extra burn voelen!
toen shake erin en banaan... en bij thuiskomen nog braaf kwark met isolaat, walnoten/amandelen en druiven en nu slapen.
Mijn baas komt me morgen ophalen omdat ik niet mag/kan rijden. we zullen zien hoe ik de dag doorkom.
Dus morgen om 8:00 even snel eten maken en m 8:45 opgehaald en hoe ik terugkom moet ik noch even zien.
En ja ik weet rust is belangrijk... maar dit deed me wel heel veel goed gewoon evenkort...