SuuS141
Competitive Bodybuilder
- Waardering
- 845
- Lengte
- 1m77
- Massa
- 64kg
Dit.
Je bent kick ass hoor Marina, begrijp me niet verkeerd

Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

ik weet het.

get the point hoor. Ben gewoon stronteigenwijs. Wat kan zonder last ... tja... dan laat ik me niet snel remmen en toen die arts zei dat het mocht met ontlasten/geen pijn.. tja.. dat laat ik me geen 2 x zeggen.Dit.
Je bent kick ass hoor Marina, begrijp me niet verkeerd![]()

Denk dat velen zich hierin herkennen....ik herken hier helemaal niets
wees voorzichtig en verder genieten van wat wel kan.
En dat die afspraak maar even naar voren gezet wordt...pfft wachten tot april...

Denk dat velen zich hierin herkennen....
ik ben voorzichtig. Ik baal wel dat het zo lang moet duren allemaal... 16 april is nog erg ver weg.
Waar ik het meeste van baal is dat ik naar een crematie zou moeten maar dat gaat gewoon niet. is 3 uur rijden.
Mijn baas is er over 10 min om me op te halen. moet alleen nog zien hoe terug te komen......
---------- Toegevoegd om 09:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:03 ----------
stiekum hoop ik nog dat er iemand voor mijn verjaardag komt met een potje dymatize vanille... maar ben bang dat dat vergeefse hoop is...![]()
get the point hoor. Ben gewoon stronteigenwijs. Wat kan zonder last ... tja... dan laat ik me niet snel remmen en toen die arts zei dat het mocht met ontlasten/geen pijn.. tja.. dat laat ik me geen 2 x zeggen.![]()

hebben verslaafde mensen ookIk weet dat ik het ontken.. maar zolang ik niet weet wat het is....Jij bent in de ontkenningsfasehebben verslaafde mensen ook
Beetje rust is niet erg hoor, ja ja ik ben ook eigenwijs maar ik heb geen blauwe arm en zo veel pijn dat ik niet eens mijn nek kan draaien.
Maar goed... Als het niet erger wordt dan heb je toch lekker gesport, en die man van jou verdient een extra kus voor het brengen en wachten
Als ik morgen mag trainen dan ga ik licht met Ron trainen. Ben wel benieuw of hij vooruitgang ziet na al die maanden....

maar ja.. hij jad die dag al triceps gedaan dus het was hem vergeven.
Die ga ik erin houden in ieder geval. 

Dit blijft echt een lekkere oefening!! helaas kan dit alleen als het rustig is. Heb nu al 3 x mazzel gehad! 
volgende keer beter! 
wilde hem toch bedanken voor alles wat hij voor me doet. 
Ik denk dat hij het juist leuk vind zo een gemotiveerd iemand te begeleiden!..wilde hem toch bedanken voor alles wat hij voor me doet.![]()

Thanks.Goede training Marina! Wat goed dat je omhoog bent gegaan in je DB curl!![]()
gek genoeg gaat trainen wel goed. Mijn evenwicht daarentegen is flut en ik val snel in slaap... het is heel gek. DB curl en BP was ik echt blij mee!Dat vind Ron denk ik ook leuk ja!Ik denk dat hij het juist leuk vind zo een gemotiveerd iemand te begeleiden!
Pff wat een verhaal weer Marina, nu lekker rusten he!![]()
Ik heb alleen het gevoel dat het nog leuker zou zijn als de vooriutgang ook wat meer zichtbaar zou zijn.... maar kan aan mij liggen.... 
He Ray!! kijk je ook weer even mee??