Fitness Seller

Marina's Log

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.842
ik weet het. :o
volgens mij kan ik familie van je zijn. ;)
maat ik heb overal rekening mee gehouden.
Niets waarbij arm belast werd. Ook van tevoren de fysio die daar rondloopt ingeseind dat ik meds slik etc.. Mannetje laten rijden en niet langer dan een uurtje (incl kletsen) bezig.
Vandaag zelf zo geregeld dat mijn baas me ophaalt om te gaan werken... ik kan en mag gewoon niet autorijden. Maar de vaatchirurg had wel gezegd zorg dat je wel in beweging blijft en licht trainen mag.
Dus eigenwijs ja.. stronteigenwijs... maar wel met toestemming.

Morgen zou ik mogen trainen. Heen naar werk kom ik wel.. alleen terug is het probleem...

---------- Toegevoegd om 08:04 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 08:03 ----------

Dit.
Je bent kick ass hoor Marina, begrijp me niet verkeerd:)
get the point hoor. Ben gewoon stronteigenwijs. Wat kan zonder last ... tja... dan laat ik me niet snel remmen en toen die arts zei dat het mocht met ontlasten/geen pijn.. tja.. dat laat ik me geen 2 x zeggen. :rolleyes:

ik herken hier helemaal niets :rolleyes:

wees voorzichtig en verder genieten van wat wel kan.
En dat die afspraak maar even naar voren gezet wordt...pfft wachten tot april...

• #1.844
ik herken hier helemaal niets :rolleyes:

wees voorzichtig en verder genieten van wat wel kan.
En dat die afspraak maar even naar voren gezet wordt...pfft wachten tot april...
Denk dat velen zich hierin herkennen.... ;)

ik ben voorzichtig. Ik baal wel dat het zo lang moet duren allemaal... 16 april is nog erg ver weg.
Waar ik het meeste van baal is dat ik naar een crematie zou moeten maar dat gaat gewoon niet. is 3 uur rijden. :(

Mijn baas is er over 10 min om me op te halen. moet alleen nog zien hoe terug te komen......

---------- Toegevoegd om 09:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:03 ----------

stiekum hoop ik nog dat er iemand voor mijn verjaardag komt met een potje dymatize vanille... maar ben bang dat dat vergeefse hoop is... :(

Denk dat velen zich hierin herkennen.... ;)

ik ben voorzichtig. Ik baal wel dat het zo lang moet duren allemaal... 16 april is nog erg ver weg.
Waar ik het meeste van baal is dat ik naar een crematie zou moeten maar dat gaat gewoon niet. is 3 uur rijden. :(

Mijn baas is er over 10 min om me op te halen. moet alleen nog zien hoe terug te komen......

---------- Toegevoegd om 09:05 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 09:03 ----------

stiekum hoop ik nog dat er iemand voor mijn verjaardag komt met een potje dymatize vanille... maar ben bang dat dat vergeefse hoop is... :(

We begrijpen je allemaal denk ik.. Heb zelf door te lang doorgaan een chronische peesontsteking gehad waarvoor ik dus geopereerd moest worden omdat ik te eigenwijs was om even aan de handrem te trekken. Nogmaals jij weet het beste wat je wel en wat je njet kan maar doe nou niet te veel anders moeten andere aan jou handrem gaan trekken en daar zit je denk ik helemaal niet op te wachten.

• #1.847
Ik pas op KayleeB echt... morgen weer naar de huisarts voor mijn nek... dus zien wat nu weer...

bekend he Suus ;)

ik ben voorzichtig.. heb kort gewerkt. gehaald en gebracht... lieve collega's.
Als ik morgen mag trainen dan ga ik licht met Ron trainen. Ben wel benieuw of hij vooruitgang ziet na al die maanden....

---------- Toegevoegd om 22:27 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:26 ----------

Ik pas op KayleeB echt... morgen weer naar de huisarts voor mijn nek... dus zien wat nu weer...

bekend he Suus ;)

ik ben voorzichtig.. heb kort gewerkt. gehaald en gebracht... lieve collega's.
Als ik morgen mag trainen dan ga ik licht met Ron trainen. Ben wel benieuw of hij vooruitgang ziet na al die maanden....

Jij bent in de ontkenningsfase :) hebben verslaafde mensen ook
Beetje rust is niet erg hoor, ja ja ik ben ook eigenwijs maar ik heb geen blauwe arm en zo veel pijn dat ik niet eens mijn nek kan draaien.
Maar goed... Als het niet erger wordt dan heb je toch lekker gesport, en die man van jou verdient een extra kus voor het brengen en wachten

Wel fijn dat je een paar dingen nog wek kan trainen. Het is.natuurlijk heel vervelend maar kan.beter inderdaad even inhouden. Sterkte ermee!

• #1.850
Jij bent in de ontkenningsfase :) hebben verslaafde mensen ook
Beetje rust is niet erg hoor, ja ja ik ben ook eigenwijs maar ik heb geen blauwe arm en zo veel pijn dat ik niet eens mijn nek kan draaien.
Maar goed... Als het niet erger wordt dan heb je toch lekker gesport, en die man van jou verdient een extra kus voor het brengen en wachten
Ik weet dat ik het ontken.. maar zolang ik niet weet wat het is....
na het sporten, was benen, voelde ik me zoveel beter en die man van mij heeft een hele dikke kus gehad hoor! :)

Morgen hopelijk meer nieuws.

herken mezelf zo hard in die koppigheid :D

• #1.853
Training log ik morgen wel.. maar was zowaar dolblij met een PR op 32,5 kg op BP die ik vorige week niet haalde en zowaar ook nog 4 x 35 kg alleen (rep 5 en 6 met zeer lichte spot)
waar dat vandaag kwam geen idee.. maar echt blij mee. Morgen rest van de training.
nu slapen.. pillen werken...
trainen met Ron was weer super. ik zie gewoon geen vooruitgang. Ron gelukkig wel. :)
morgen meer... slaap lekker!

jah de benchpress naar 35, lekkah!!!

• #1.855
Gisteren dus gekke dag... eerst huisarts.. ze denkt aan 2 dingen met mijn nek... spieren.. of.. nekhernia.. ik ga voor de eerst!!!!! Maar goed dinsdag foto'maken en bloedprikken. Ook meteen bloedprikken en plas etc doe voor het onderzoek bij de interinst de 26ste... dus de ochtend ging snel. Mannetje bracht me naar werk want ik mag niet rijden. Heb wel wat half zinnige dingen gedaan en weet wat meer over mijn trip naar het buitenland vn 3-7 maart.... dus op zich wel aardig.

Hoe toepasselijk ook smiddags EHBO cursus.... zat er half gaar bij... Daarna heeft een collega me naar AS gebracht waar ik toch lekker samen zou sporten met Ron!

Ik was al bezig en BP ging super! nooit 32.5 kg alleen gehaald en nu gewoon wel.. de 35 kg ook gedaan en gewoon 4 x alleen en 2 x met lichte spot... Weet niet wat ze in die spierverslappers doen. :rolleyes:
Maar goed. Ook fly's een kilootje omhoog maar weliswaar geen hele set. Zo ook DB pres.. echt super. Tijdens Peck dek kwam Ron binnen en hebben we een tijd taan praten.
We wachten nog even met overgaan op 4 x per week trainen tot we weten wat er nu met mij arm/nek/schouder is.. Baal er wel van maar logisch.

Ik zei ook dat ik zelf geen vooruitgang zie... Ron zei van wel... Het gaat gewoon langer duren.. zeker nu.. Ik baal.. maar ik wist dat ook wel... het is een lange weg en die ga ik met 100% dedication in! niemand en niets zal mijn stoppen!

daarna Ron even de megaset triceps laten zien. Viel hem tegen. :D maar ja.. hij jad die dag al triceps gedaan dus het was hem vergeven. :p Die ga ik erin houden in ieder geval.

Daarna nog wat biceps gedaan en ook 21-ers voor het eerst op 20 kg.. laatste 2 reps lukte net niet... grrr.... maar DB curl nu wel 5 x op 10 kg! het ging lekker!

al met al dingen besproken dat ik wat meer oefeningen af kan wisselen. Straks even voor mezelf op papier zetten. En als alle ellende achter de rug is Knallen en massa bouwen!!!

Maar genoeg gewouwel.. beetje door elkaar training maar wel lekker!

Training AS sport borst + biceps + triceps

Rotator cuff oefeningen

incl DB fly vorige week 7 kg max.. nu....
7-8-9-10 kg!!

Flat bench pressging helemaal top!
20 - 25 - 27,5 - 30 - 32,5 kg PR op reps
35 kg eerste x 4 alleen! daarna nog 2x met hele lichte spot van 2 vingers YEAHHHH

Incline DB press
10-11-12 kg... geen volle set maar toch 7 reps

peck deck machine Toe kwam Ron binnen. :)
15-17,5-20 kg PR op reps

triceps circuit Ron even laten zien hoe het moet. Uiteraard pakt hij wel hogere gewichten. :o
Cable station met 4 kanten. alle 4 de zijden 1 oefening. Je doet oefeningen 1 t/m 4 achter elkaar door zonder pauze...
De volgorde is zo (tussen haakjes de gewichten die ik pakte). Dit circuitje dus 3 maal gedaan met een kleine minuut pauze tussen de sets.
1. rope push down (10x7,5kg)
2. straight bar push down met gestrekte armen (10x10 kg)
3. straight bar push down (10x10 kg)
4. 1 handvat met 2 handen vast en dan met gestrekte arm 10 x recht omlaag tussen je benen zeg maar. Daarna 10 keer met gestrekte armen naar links en naar rechts afwisselend (links + rechts telt als 1 x)(8,5 kg)
Daarna stonden mijn armen echt in de fik. :o Dit blijft echt een lekkere oefening!! helaas kan dit alleen als het rustig is. Heb nu al 3 x mazzel gehad! :D

DB curl
7-8- 9 - 10 kg Yeaaahhh. eindelijk in de 2 cijfers!!! geen volle set maar toch!

straight bar cable curl
paar verschillende varianten geoefend met Ron zodat ik daarin af kan gaan wisselen. ...

21-ers EZ bar tijd voor 1 setje.. eigenwijs... 17,5 kg redde ik net aan.. dus dan maar 20 nemen
maar die laatste 2 reps kwamen er net niet mer uit. :( volgende keer beter! :whip:

Abs maar even gelaten. Nog even samen wat nagepraat en gegeten en toen heeft Ron me naar huis gebracht. Ik mocht immers niet rijden.
Het was weer top! veel geleerd en ga zo alles even opschrijven ook.
enne... hij was volgens mij best blij met mijn cadeautje. :D wilde hem toch bedanken voor alles wat hij voor me doet. :)

Goede training Marina! Wat goed dat je omhoog bent gegaan in je DB curl! :D:D

Hallo ?

• #1.859
Goede training Marina! Wat goed dat je omhoog bent gegaan in je DB curl! :D:D
Thanks. :) gek genoeg gaat trainen wel goed. Mijn evenwicht daarentegen is flut en ik val snel in slaap... het is heel gek. DB curl en BP was ik echt blij mee!

Ik denk dat hij het juist leuk vind zo een gemotiveerd iemand te begeleiden!
Pff wat een verhaal weer Marina, nu lekker rusten he!:)
Dat vind Ron denk ik ook leuk ja! :D Ik heb alleen het gevoel dat het nog leuker zou zijn als de vooriutgang ook wat meer zichtbaar zou zijn.... maar kan aan mij liggen....
Ik zit al hoor.. doe niet veel meer dan dat.... :o

He Ray!! kijk je ook weer even mee??

Hoe gaat het nou met je?

Terug
Naar boven