XXL Nutrition

Marina's Log

Supergoed dat je ondanks alles nog zo'n mooie training neerzet! Goed bezig :D

hmmm als het iets is al een nekhernia dan is het helemaal niet slim om te trainen

Sterkte ermee Marina, hoop ook dat het geen hernia is!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.865
Wisselend.. ik probeer de dag zonder spierverslappers door te komen maar das lastig... maar die neem ik vannacht dan weer... ik ben snel moe en krig de neiging te gaanslapen.. wat ook niet klopt... dus ik weet het niet zo goed.
Supergoed dat je ondanks alles nog zo'n mooie training neerzet! Goed bezig :D
Dank je. Ik merk echt dat ik opknap van trainen. :)
Ja, als u het goed vind :)
Gaat wel goed zo met Ron toch ?

prima leermeester...

Groet, Ray...
Tuurlijk is dat prima! :)
Mag altijd en ja... Met Ron erbij gaat het zeker goed!

hmmm als het iets is al een nekhernia dan is het helemaal niet slim om te trainen
Ze denken eerst nog aan spieren.. en ik dus ook.. de nekhernia zou een tweede zijn. dat weten we zeker na de foto van dinsdag.... Ik ga voor spieren oke?? :rolleyes:

---------- Toegevoegd om 18:13 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 18:12 ----------

Sterkte ermee Marina, hoop ook dat het geen hernia is!
Thanks Shady,
Ik hoop het ook.. disndag meer nieuws hoop ik.. mits ze het direct zeggen....

Ben beetje druk geweest, dus lees alles nu pas van afgelopen paar dagen! Als het goed voelt snap ik dat je door wil blijven trainen.. Ik neem aan dat je goed luistert naar je lichaam dus dan komt dat vast goed! Knap hoor die bench press! :D

• #1.867
Ben beetje druk geweest, dus lees alles nu pas van afgelopen paar dagen! Als het goed voelt snap ik dat je door wil blijven trainen.. Ik neem aan dat je goed luistert naar je lichaam dus dan komt dat vast goed! Knap hoor die bench press! :D
Ik ben er ook niet helemaal bij... vooral wat afwezig door meds... pfff... ik lijk wel dronken.. hahahha.
Maar met trainen gaat het goed. Heb nu afgesproken morgen 5:30 opgehaald te worden. Ik draai ochtend dienst. daarna om 14:00 trainen.. en dan zien hoe ik thuis kom met de trein. hahahah. maar trainen ga ik!

en? lekker getraind?

(en hoe gaat 't verder??)

• #1.869
Training ging wel aardig.. nieuw schema en we houden het voorlopig even op 3 dagen tot we weten wat er aan ed hand is.
Ben erg moe dus loggen gaat morgen wel komen.
Mogen eerst bloed prikken, plas inleveren, foto longen en schouders en en hele rambam.
Daarna nog een check voor mijn ogen.. dus wordt weer een lekkere ochtend..
Dan volgend week weer vaat chirurg met verder onderzoek.

Vaatverwijderraars lijken een minder blauwe hand op te leveren. Maar de spierverslappers maken er een hel van en normaal werken is lastig... Er werd wel al gezegd dat ik minder dronken leek dan vorige week op werk. :D

Maar goed licht getraind en ging op zich goed. :) Nu slapen... pillen gaan werken en om 7:30 alweer in het ziekenhuis zijn.

pfoei...succes morgen!

succes morgen marina!

je weet ook echt niet van ophouden :D ook al is het licht, trainen ga je :p

Mag toch aannemen dat het vaatverwijders zijn en geen vaatverwijderaars... :D
Succes en sterkte morgen!

Mooie train ondanks je niet meewerkende lichaam!
Ga voor je duimen dat je onderzoeken goed gaan

Knap dat je toch licht doortraint! Echte doorzetter haha! Hoe was het vanochtend in het ziekenhuis?

• #1.875
Thx. :)
succes morgen marina!
je weet ook echt niet van ophouden :D ook al is het licht, trainen ga je :p
Je moet wat... ik wil ervoor gaan dus ga ik ervoor! klaar punt uit!
Mag toch aannemen dat het vaatverwijders zijn en geen vaatverwijderaars... :D
Succes en sterkte morgen!
Hahahha... yep! thanks
Mooie train ondanks je niet meewerkende lichaam!
Ga voor je duimen dat je onderzoeken goed gaan
Dank je.
Knap dat je toch licht doortraint! Echte doorzetter haha! Hoe was het vanochtend in het ziekenhuis?
Doortrainen doe ik hoe dan ook.
Vandaag volgt zo...

eerst gisteren maar. Getraind. Ik blijf nog even op 3 dagen per week ivm mijn arm/schouder/nek tot ik weet wat het is. Dus alles even anders en wat meer variëren met oefeningen. Het is wel erg zoeken naar startgewichten weer...

AS sports Rug/schouders

pull down wijd
warm up 2 sets 20 kg
werksets 3 sets 35 kg (was net wat té zwaar eigenlijk)

horizontal cable row variatie met rope (lekkere grote rom)
werksets 20 kg

machine pull down cable (varieren small, breed, hammergrip, front bck etc)
small reverse grip werksets 40 kg (ook wat té hoog ingeschat :( )

T-bar row
test 30 kg ging goed.
dus werksets op 30 kg

ffe stiekem 4 chin ups :o

DB seated press
warm up 2 sets 6 kg DB per arm
werksets 3 sets 8 kg (was net wat té zwaar haalde net de sets niet vol)

front raise staand DB bovenin even vasthouden
werksets 3 sets 3 kg goed te doen

side raise seated DBbovenin even vasthouden
werksets 3 sets 3 kg goed te doen

lying bent over side raise
werksets 3 sets 3 kg dat viel tegen na de front en side raise :o

toen tijdens kletsen nog effe stiekum 7 chin ups.

daarna een megasets gedaan
barbell GHB 4x15x30 kg ss 3x30 v-crunch ss 3x15x lying leg raises

Het is echt even zoeken met alles.. maar gezien ik er behoorlijk wat meds in had zitten ben ik niet ontevreden voor een eerste keer nieuw schema.
Morgen nieuw schema benenslopen als het lukt...als het goed is 5:30 naar werk en wordt ik 14:00 daar afgezet en terugkomen is afwachten hoe...

Maar toch wel lekker gewoon wat te doen ook al is het zo minimaal in gewicht.

Vanmorgen dus bloedprikken, plas inleveren. uiteindelijk 6 foto's gemaakt...(dat was voor mijn nek)en nu weer afwachten.. Ik ga morgen bellen want wil weten waar ik aan te ben... volgende week woensdag weer verder met onderzoek aan mijn hand en arm.

ik ben al heel blij met mijn collega die me haalt en brengt en zo af en toe met me traint.
Hij heeft me zelfs vanmiddag naar de apotheek gereden voor de diazepam.. die krijg je maar per 15.. dus voor 5 dagen... dus erg irritant...
Ik zou vanmiddag thuis werken maar ben in slaap gelazerd....dus niets gedaan ook. :o
Ben zo zat van die onzekerheid... dus door het in slaap vallen ook weinig trek.. maar ik prop braaf door!,,, zal wel moeten.. alles om mijn doel te halen!

Vraag me toch af of het verstandig is om met die medicijnen toch te trainen. Je voelt niet alles goed en wie weet forceer je nu juist je spieren. Doorbloeding er in krijgen is goed maar ik heb de indruk dat jij zwaarder gaat dan alleen wat pompen
Hoop dat het allemaal meevalt met het resultaat van je onderzoek. Je weet ik heb al 2 jaar of langer pijntjes en ik weet nog steeds wat het is, de doktoren zijn helaas niet in staat om altijd een diagnose te stellen en dan sturen ze je weer met een kletsverhaal naar huis....... Rusten, voorzichtig zijn, ouderdom enz enz
Hoop dus dat ze iets gevonden hebben... Maar wel iets waar iets aan te doen is.... Sterkte in ieder geval

Met Grosje eens, maar dat wist je al. Eigenwijs en door willen gaan.
Let op jezelf.

• #1.878
Vraag me toch af of het verstandig is om met die medicijnen toch te trainen. Je voelt niet alles goed en wie weet forceer je nu juist je spieren. Doorbloeding er in krijgen is goed maar ik heb de indruk dat jij zwaarder gaat dan alleen wat pompen
Hoop dat het allemaal meevalt met het resultaat van je onderzoek. Je weet ik heb al 2 jaar of langer pijntjes en ik weet nog steeds wat het is, de doktoren zijn helaas niet in staat om altijd een diagnose te stellen en dan sturen ze je weer met een kletsverhaal naar huis....... Rusten, voorzichtig zijn, ouderdom enz enz
Hoop dus dat ze iets gevonden hebben... Maar wel iets waar iets aan te doen is.... Sterkte in ieder geval
Ik heb speciaal de laatste meds om 6:00 genomen om om 14:30 te gaan trainen. Dan zijn ze in principe uitgewerkt. Dus bij enige gevoeligheid ben ik wel gestopt. maar het was te zwaar op mijn rug.
Schouders heb ik express heel licht gehouden. Ik ben wat dat betreft erg eigenwijs... helaas.
Maar gezien ik al zoveel dagen zo weinig kon en lopen al niet makkelijk ging (wat voor mij een herinnering is aan 3 jaar terug dat ik helemaal niet meer kon lopen) moest ik iets doen... dat gevoel stond op het punt me te breken.... al heb ik geen idee of iemand dit kan snappen. Maar ik moet een stap terug doen nu en snel ook. enige waar het niet op hoeft is benen... dus daar kan ik morgen wel op knallen...
Ik ga morgen ook bellen.. want een uitslag van een digitale foto hoeft imo geen 5 dagen te duren en nog 5 dagen niet kunnen rijden en dronken lopen is ook niet echt het je van het. Ik kan niet eens fatsoenlijk werken.... Dus dank je Gros... ik zal je advies ter harte nemen.

---------- Toegevoegd om 22:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 22:23 ----------

Met Grosje eens, maar dat wist je al. Eigenwijs en door willen gaan.
Let op jezelf.
Zie bij Gros Ron.. ik weet het.. ik zal een stap terug nemen.. misschien gewoon tot en met Spanje.. das 3 weken rustiger aan. wie weet dat ik dan weet wat het is en het hersteld is en kan ik dan weer knallen..
ik pas op mezelf... ben te voorzichtig want ik moet en zal mijn doel halen.

Dat eigenwijze zit trouwens aardig in die BB-ers! ;)

Jammer van je blessure. Veel sterkte gewenst en een spoedig herstel.

• #1.880
Jammer van je blessure. Veel sterkte gewenst en een spoedig herstel.
Thanks. Geloof dat ik het zeker kan gebruiken.
Huisarts had de uitslag van de foto's van gisteren. Licht longenfyseem maar oke... kijk om je heen wie heeft dat niet. Erger is dat er ee beknelling zit bij mijn linker schouder. (details hor ik volgende week) daar komt iig de pijn vandaan.. en misschien ook mijn blauwe hand en zere arm. Remedie.. diazepam + diclofenac + PCM + difenipine... dit kan met een paar weken over gaan.. maar ook een paar maanden.. of langer... oftewel.. ik mag ook niet meer autorijden. Hoe kom ik nog op mijn werk? Ik mag niet bij machines werken.. dat is mijn werk.. ik mag de diazepam niet langer dan 2 weken slikken.. zit al op 3 weken.. oftewel ik zat er vanmorgen goed door.. wat nu? hoe verder? Mijn baas was er niet en heeft me na een mail van mij vanaaf nog gebeld.
Morgen overleg... deels ziek melden om te zien hoe het gaat? Ik ben er zat van.. mijn hele leven had ik terug.. en nu dit.... Dienstreisje staat ook op afwachten.. alles eigenlijk. Volgende week woensdag eerst naar de huisarts en zien hoe verder.. want die diazepam heb ik nodig om de dag door te komen.. dus wordt misschien tramadol... daarna nog 2 uur lang vaat onderzoeken.... maar hoe zit het met vervoer en mijn werk? Ik heb gvd zoveel moeite gedaan om weer helemaal erbovenop te komen...

Mijn verjaardagcadeautje morgen.. uitje naar theater gaat niet door.. lukt niet... helaas.. (heb de kaarten weggegeven) ik vier het dus maar niet. ik zou het niet eens kunnen.

1 voordeel ikmoet blijven bewegen. trainen op licht gewicht mag met arme. benen kan ik gewoon slopen en heb ik vandaag ook gedaan. al ging het volgens mij niet helemaal goed.. log morgen wel.. 5:00 gaat de wekker anders kan ik niet op mijn werk komen. Ik rij mee met een collega... maar was wel lekker even wat te doen.
Nu zien wat ik nog kan en mag met de rest om niet weer af te vallen en spieren te verliezen... dat is mij grootste angst... :( en dat het niet overgaat... Mijn baas zei nog zo leuk (hij heeft een nekherrnia)...gut zo begon het bij mij ook.... nou lekker ben ik met die opmekring...
Ik zit er echt door.. maar ook dit gaat me never nooit niet kleinkrijgen!
Ik ga mijn doel halen!! no matter what!!

Terug
Naar boven