laluzz
Dutch Bodybuilder
- Waardering
- 70
- Lengte
- 1m62
- Massa
- 60kg
Volg de onderstaande video samen om te zien hoe u onze site kunt installeren als een web-app op uw startscherm.
Notitie: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Wisselend.. ik probeer de dag zonder spierverslappers door te komen maar das lastig... maar die neem ik vannacht dan weer... ik ben snel moe en krig de neiging te gaanslapen.. wat ook niet klopt... dus ik weet het niet zo goed.
Dank je. Ik merk echt dat ik opknap van trainen.Supergoed dat je ondanks alles nog zo'n mooie training neerzet! Goed bezig![]()

Tuurlijk is dat prima!Ja, als u het goed vind
Gaat wel goed zo met Ron toch ?
prima leermeester...
Groet, Ray...

Ze denken eerst nog aan spieren.. en ik dus ook.. de nekhernia zou een tweede zijn. dat weten we zeker na de foto van dinsdag.... Ik ga voor spieren oke??hmmm als het iets is al een nekhernia dan is het helemaal niet slim om te trainen

Thanks Shady,Sterkte ermee Marina, hoop ook dat het geen hernia is!
Ik ben er ook niet helemaal bij... vooral wat afwezig door meds... pfff... ik lijk wel dronken.. hahahha.Ben beetje druk geweest, dus lees alles nu pas van afgelopen paar dagen! Als het goed voelt snap ik dat je door wil blijven trainen.. Ik neem aan dat je goed luistert naar je lichaam dus dan komt dat vast goed! Knap hoor die bench press!![]()

Nu slapen... pillen gaan werken en om 7:30 alweer in het ziekenhuis zijn.Thx.

Je moet wat... ik wil ervoor gaan dus ga ik ervoor! klaar punt uit!succes morgen marina!
je weet ook echt niet van ophoudenook al is het licht, trainen ga je
![]()
Hahahha... yep! thanksMag toch aannemen dat het vaatverwijders zijn en geen vaatverwijderaars...
Succes en sterkte morgen!
Dank je.Mooie train ondanks je niet meewerkende lichaam!
Ga voor je duimen dat je onderzoeken goed gaan
Doortrainen doe ik hoe dan ook.Knap dat je toch licht doortraint! Echte doorzetter haha! Hoe was het vanochtend in het ziekenhuis?
)

Ik heb speciaal de laatste meds om 6:00 genomen om om 14:30 te gaan trainen. Dan zijn ze in principe uitgewerkt. Dus bij enige gevoeligheid ben ik wel gestopt. maar het was te zwaar op mijn rug.Vraag me toch af of het verstandig is om met die medicijnen toch te trainen. Je voelt niet alles goed en wie weet forceer je nu juist je spieren. Doorbloeding er in krijgen is goed maar ik heb de indruk dat jij zwaarder gaat dan alleen wat pompen
Hoop dat het allemaal meevalt met het resultaat van je onderzoek. Je weet ik heb al 2 jaar of langer pijntjes en ik weet nog steeds wat het is, de doktoren zijn helaas niet in staat om altijd een diagnose te stellen en dan sturen ze je weer met een kletsverhaal naar huis....... Rusten, voorzichtig zijn, ouderdom enz enz
Hoop dus dat ze iets gevonden hebben... Maar wel iets waar iets aan te doen is.... Sterkte in ieder geval
Zie bij Gros Ron.. ik weet het.. ik zal een stap terug nemen.. misschien gewoon tot en met Spanje.. das 3 weken rustiger aan. wie weet dat ik dan weet wat het is en het hersteld is en kan ik dan weer knallen..Met Grosje eens, maar dat wist je al. Eigenwijs en door willen gaan.
Let op jezelf.

Thanks. Geloof dat ik het zeker kan gebruiken.Jammer van je blessure. Veel sterkte gewenst en een spoedig herstel.
en dat het niet overgaat... Mijn baas zei nog zo leuk (hij heeft een nekherrnia)...gut zo begon het bij mij ook.... nou lekker ben ik met die opmekring...