XXL Nutrition

Marina's Log

ach meiske......pfft
eerst eens ff rustig laten bezinken....
met een pot thee op de bank, lekker janken bij je vent, even niet groot houden maar alles eruit!

daarna kun je kijken naar al die plannen met werk, training etc. Eerst je gezondheid!

Jezus wat een toestand zeg.. Het zit je echt niet mee, kan er niks anders van maken helaas.. Vind het echt heel klote voor je.. Gelukkig mag je wel blijven trainen..

En ben het met Nicky eens, zorg eerst maar eens lekker voor jezelf, voor je gezondheid, de rest komt later wel. Geef je zelf er even aan over (en nee dat is geen opgeven) en laat het even bezinken.

Sterkte!

Pff het is wel te begrijpen dat je erdoorheen zit hoor, al dat gedoe.
Gelukkig mag je nog wel een beetje trainen, ookal is het natuurlijk niet leuk dat je niet alles kan doen.
Denk aan je gezondheid en afwachten tot de uitslag volgende week. Kan het niet vaak genoeg zeggen maar weer veel sterkte ermee!

Klinkt allemaal niet lekker. Probeer de stress uit je lijf te houden. Succes met de volgende onderzoek.

Gatver wat een verhaal! Heel veel sterkte en hou vol!
Ik hoop voor je dat je er snel weer bovenop bent en weer lekker door kunt werken naar je doel!

He joh, pechvogel! Wat voor beknelling is het dan precies en hoe kan zoiets ontstaan?

Maar hoezo deels ziek melden? Ik heb je al eerder gezegd: stop nou even helemaal met werken en ga rust nemen. Dat heeft je lijf duidelijk nodig. Veel slapen om te herstellen. Niet om 5 uur op terwijl je aan de zware medicatie zit...

Probeer niet toe te geven aan negatieve gedachtes van 'terug bij af' want je hebt al zoveel bereikt, wat niet zomaar ineens verdwijnt. Je bent goed aangekomen, hebt nu een sterk lijf! En mentaal is er heel veel veranderd!
Ik weet hoe zo'n lichamelijke conditie je onderuit kan halen, maar over een aantal weken/maanden kan het weer heel anders zijn. Gewoon lekker goed doorgaan met wat je kunt, goed blijven eten en proberen te accepteren dat de situatie nu even anders is.

Klinkt misschien makkelijk gezegd maar ik weet dat je dat kunt, je hebt zo'n sterke wilskracht! Wees lief voor jezelf meid. Sterkte ermee!

Hey Marina wat vervelend allemaal om te horen :(

Ik hoop echt voor je dat het snel weer beter zal gaan. ik gun je dat echt. vooral voor alle steun die jij mij ook hebt gegeven. Wil ik dat je ook weet dat je op mij kunt rekenen. je mag altijd een PB sturen of wat dan ook.

Je bent echt een supersterk persoon. volhouden he! dat is ook wat je tegen mij altijd zegt!

Gefeliciteerd! Hopelijk heb je toch nog een beetje een leuke verjaardag!

Oja, natuurlijk van harte meid! Nog een jaartje als dertiger... ;)

Gefeliciteerd!

Vervelende situatie zeg.. maar je komt echt over als een hele sterke vrouw, hopelijk gaat het snel beter! Alsnog een fijne verjaardag, geniet er even van!

Awhg wat een k*t situatie zeg , maar je lijkt me een sterk iemand . Het gaat vast weer snel beter !

Ik hoop dat je nog een beetje een fijne verjaardag kan hebben !

(Ik lees altijd je log maar reageer niet vaak)

klote Marina
Ik weet dat je diep in de put kan zitten als het tegenzit, had het vorig jaar ook.
Toch doorgaan (zoals jij al doet) is het beste en positief proberen te denken ook.
Hoop dat onze berichten je toch kracht geeft om na een potje janken weer stevig er tegen aan te gaan
Wij bb geven niet zo snel op, wilskracht en doorzettingsvermogen is net zo belangrijk als trainen en voeding
Jouw fysiek zal echt niet zo snel in elkaar storten dus daar moet je je geen zorgen over maken

.

Laatst bewerkt:
Gefeliciteerd met je verjaardag Marina!

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.895
Dank jullie allemaal voor de lieve reacties. :) en dat meen ik en ik waardeer het heel erg...
enne... ps... ben zaterdag pas jarig.. we zouden het vanaaf met een theater uitje vieren... maar dat gat niet door... mijn hele verjaardag dus niet... :(

iets te prive... dus weg...

Laatst bewerkt:
Jeetje meid wat een gedoe, maar het gaat je lukken hoor daar ben ik van overtuigd. Je hebt al zoveel overwonnen. Wees nu gewoon zuinig op je lichaam die moet nog langer mee. Kijk naar andere mogelijkheden misschien kun je op een andere manier bezig blijven. Tussen die vier muren te gaan zitten hoeft echt niet. Kop op meid.

Marina soms moet je stappen terug nemen om na verwerking weer stappen voorwaards te maken.
Je staat niet op het punt van jaren geleden. Je bent ver van dat. Maar als je nu niet besluit je rust te nemen is het pad uit het verleden misschien dichterbij dan je ooit ziu willen.
Je besluit heb je al genomen om even een stap op de plaats te maken en dat is goed.

Sterkte lief mens. Dedication is niet alleen knalleh in the gym maar ook erkennen dat je zo af en toe rust nodig hebt en moet opladen.

Marina soms moet je stappen terug nemen om na verwerking weer stappen voorwaards te maken.
Je staat niet op het punt van jaren geleden. Je bent ver van dat. Maar als je nu niet besluit je rust te nemen is het pad uit het verleden misschien dichterbij dan je ooit ziu willen.
Je besluit heb je al genomen om even een stap op de plaats te maken en dat is goed.

Sterkte lief mens. Dedication is niet alleen knalleh in the gym maar ook erkennen dat je zo af en toe rust nodig hebt en moet opladen.

wauw...mooi gezegd

waarom weet ik nooit wat te zeggen op dit soort zaken ???

Ben het helemaal eens met ron
Heb deze week ook weer rustig aan gedaan omdat ik even een fysiek dipje heb
Maar beter ff een paar weken rustig aan en dan weer opbouwen, wat heel snel gaat, dan als 75 procent van onze leeftijdgenoten met pantoffels aan achter de geraniums..... Nee dat is niet voor ons Marina.
Neem gewoon even een pauze en beweeg even met lichtere gewichten en herstel... Herstel om later weer te knallen
Het komt vast goed.. Positief denken dus ook

Terug
Naar boven