Fitness Seller

Marina's Log

Marina soms moet je stappen terug nemen om na verwerking weer stappen voorwaards te maken.
Je staat niet op het punt van jaren geleden. Je bent ver van dat. Maar als je nu niet besluit je rust te nemen is het pad uit het verleden misschien dichterbij dan je ooit ziu willen.
Je besluit heb je al genomen om even een stap op de plaats te maken en dat is goed.

Sterkte lief mens. Dedication is niet alleen knalleh in the gym maar ook erkennen dat je zo af en toe rust nodig hebt en moet opladen.

Zo is het! Listen to your trainer... X

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.902
Jeetje meid wat een gedoe, maar het gaat je lukken hoor daar ben ik van overtuigd. Je hebt al zoveel overwonnen. Wees nu gewoon zuinig op je lichaam die moet nog langer mee. Kijk naar andere mogelijkheden misschien kun je op een andere manier bezig blijven. Tussen die vier muren te gaan zitten hoeft echt niet. Kop op meid.
Dank je. ik doe mijn best.. rpobleem is gewoon het geen vervoer meer hebben...

Marina soms moet je stappen terug nemen om na verwerking weer stappen voorwaards te maken.
Je staat niet op het punt van jaren geleden. Je bent ver van dat. Maar als je nu niet besluit je rust te nemen is het pad uit het verleden misschien dichterbij dan je ooit ziu willen.
Je besluit heb je al genomen om even een stap op de plaats te maken en dat is goed.

Sterkte lief mens. Dedication is niet alleen knalleh in the gym maar ook erkennen dat je zo af en toe rust nodig hebt en moet opladen.
dank je.. ik kan alleen maar zeggen.. ja je hebt gelijk.. met tranen in mijn ogen heb ik me deels ziek gemeld... ik mag werken als ik kan.. en weg als ik het niet red.. rust is belangrijk wat ik merk.. ik doner te vaak op de bank ik slaap... wat ik voorheen nooit had... Ik heb mijn reis gecancellled... wil wel naar de meet komen. Voor nu rust en afwachten wat er woensdag uitkomt..dank je. Ik wil veel zeggen maar kan de woorden niet vinden... dank je...

wauw...mooi gezegd
waarom weet ik nooit wat te zeggen op dit soort zaken ???
Ik weet geen eens antwoord te geven.... :o

Ben het helemaal eens met ron
Heb deze week ook weer rustig aan gedaan omdat ik even een fysiek dipje heb
Maar beter ff een paar weken rustig aan en dan weer opbouwen, wat heel snel gaat, dan als 75 procent van onze leeftijdgenoten met pantoffels aan achter de geraniums..... Nee dat is niet voor ons Marina.
Neem gewoon even een pauze en beweeg even met lichtere gewichten en herstel... Herstel om later weer te knallen
Het komt vast goed.. Positief denken dus ook
Ik ga ervoor.. benen mag ik voluit.. de rest.... op een laag pitje.. mee behoud en ziendat ik eerst goed herstel. Ik moet blijven bewegen. Dat ga ik doen... op laag gewicht... herstelllen en misschien kan ik 8 maart dan wat meer doen...

Dankjewel. Ik hoop dat Marina er wat mee kan. Dat is belangrijker dan een mooi zinnetje. :rolleyes:
Ik doe er wat mee...100%..
Ik luister naar mijn coach want ik wil mijn doel halen.

Zo is het! Listen to your trainer... X
ik zal braaf luisteren... :)

Jezus je hebt echt wat meegemaakt ja.. Maar je bent niet terug bij af als je dat maar goed weet! Ik sluit me verder helemaal aan bij Ron & Grosje! Sterkte en hou je taai!

• #1.904
Thanks.... beentrain van gisteren volgt morgen wel.. nu slapen.. ben moe...

ah ik wil je ook zo graag een hart onder de riem steken, maar ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen. Kan me voorstellen dat je nu heel erg baalt dat je nu niet gewoon kan trainen, werken en autorijden, maar het is tijdelijk. Je komt er echt wel weer! Sterkte voor nu :)

Alles wat er te zeggen valt is al tegen je gezegd Marina.
Ik kan je alleen maar heel veel sterkte en beterschap wensen, hou jezelf voor ogen dat je een sterk lijf hebt nu en niet zomaar weer terug bij af zal zijn.
Rust goed uit nu, je lichaam vraagt er niet voor niks om moet je maar denken, gooi je frustraties en verdriet eruit, ook dat lucht op.
*virtuele knuffel*

• #1.907
ah ik wil je ook zo graag een hart onder de riem steken, maar ik weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen. Kan me voorstellen dat je nu heel erg baalt dat je nu niet gewoon kan trainen, werken en autorijden, maar het is tijdelijk. Je komt er echt wel weer! Sterkte voor nu :)

Alles wat er te zeggen valt is al tegen je gezegd Marina.
Ik kan je alleen maar heel veel sterkte en beterschap wensen, hou jezelf voor ogen dat je een sterk lijf hebt nu en niet zomaar weer terug bij af zal zijn.
Rust goed uit nu, je lichaam vraagt er niet voor niks om moet je maar denken, gooi je frustraties en verdriet eruit, ook dat lucht op.
*virtuele knuffel*
Thanks beide... ik weet dat ik niet terug bij af ben... maar ikben moe.. heb heel licht wat training gedaan... ik log later wel maar ga nu even slapen.... het ziet ernaar uit dat als het tegenzit mijn verjaardagcadeautje een nekhernia is... ik heb 6 mensen gesproken met een nekherbia.. zelfde klachten... woensdag weet ik meer... maar dit was wel het laatste wat ikhad verwacht. Ik hoop nog steeds op dat het spieren zijn.
verjaardag vieren gaat dus niet lukken.. dus helaas de potjes isolaat van dymatize komen er ook niet helaas... maar ja.. eerst maar herstellen.. bloeduitslagen lieten ook zeer verhoogd alat en kreatinine zien.. wat schijnt bij sporten te horen... dus rust en woensdag afwachten.

ben ook deels ziek gemeld.. met pijn in mijn hart... ik mag nog niet rijden en kan mijn eigen werk niet met fatsoen doen. Ik zit er even door... later komt er wel meer.. nu eerst slapen....
maar mijn doel moet en zal ik halen.. is het niet dit jaar da het jaar erop of daarop!!!

Sterkte Marina, alles wat gezegd moest worden is al gezegd hierboven.
En luisteren naar Ron, hé! ;)

• #1.909
Sterkte Marina, alles wat gezegd moest worden is al gezegd hierboven.
En luisteren naar Ron, hé! ;)
Thanks Shady. Ik zal braaf luisteren. :rolleyes: Heb vandaag zelfs nog wat tip gehad via whats app ;)

Effe snel trainingen neerknallen. Nieuw schema.. blijft voor nu op 3 x per week en licht tot ik weet at er met mijn arm/hand/schouder/nek is...

woensdag AS sport benen slopen high reps. (dat kan lekker wel! hahahaha)
Ik snapte alleen sommige dingen niet helemaal dus kan zijn dat ik wat fout gedaan heb... :o
ook was het nog zoeken naar gewichten.

leg extension warming up (50% van je max)
5x15x20 kg (wisst niet of ik 10x of 15x moest)

Leg press
2 sets WU 80 kg
5 sets max gewicht 120 kg

leg ext 2 sec op, 3sec neer max gewicht
30 kg te zwaar. :(
3 sets 25 kg... man dat brand.... pfffff

seated leg curl
wu 5 kg
werksets 7 kg

lying leg curl
werksets 10 kg

calf raise leg press
werksets 140 kg :D yesssss

seated calf raises
werksets 30 kg

Lunges in smith heb echt geenn idee if ik het goed deed :o bulgarian voel ik beter
4x10 per been 5 kg aan beide zijden

omdat ik niet wist if ik het goed deed... wat squats in smith... is toch minder zwaar op schouder
squat smith parallel
10xstang + 10 kg
10x stang + 20 kg
5xstang + 30 kg

Daarna supersetje
v-crunches vs GHB met 30 kg
4x30 4x15x30kg (heel langzaam.. lekker branden.
toen waggelend naar huis...

Vrijdag AS sport Borst,biceps,triceps alles licht houden en meer herhalingen om vermoeidheid op te wekken en niets te forceren.. wel balen als je 10-12 kg kan en maar 6 kg mag... :( maar braaf geweeest

flat DB fly zo vlak mogelijk
WU 15x4 kg
werksets 12x6 kg

incline DB press
wu 10x6 kg
werkset 3x15x7 kg

cross over high
3x10x30 kg beide zijden

peck deck machine
3x12x15 kg

chest press machine 2 sec uit 3 sec terug
3x10x20 kg

DB curl
3x10x7 kg'
1x10x8 kg

straight bar cable curl recht langs lichaam
3x10 kg

21 ers hier baalde ik echt.. ik weet dat ik 20 kg kan.. maar was béter van niet
3x15 kg

Triceps dips assisted zondet tegengewicht
1x10
1x7
1x5

triceps megaset van alles 3 sets zonder pauze
rope push down 10x.................................10 kg
straight arm cable curl 10x.........................10 kg
cable curl 10x.............................................10 k
midden met 1 handvat 10 x........................7,5 kg
sides met 1 handvat links = rechts = 1 .......7,5 kg

gesloopt..en toen maxen
triceps megaset 1 set maxen zonder pauze
rope push down 10x.................................10 kg
straight arm cable curl 10x.........................10 kg
cable curl 10x.............................................10 k
midden met 1 handvat 10 x........................8,5 kg
sides met 1 handvat links = rechts = 1 .......8,5 kg

en toen 3was ik echt gesloopt...

was iemand wat aan het uitleggen an een meisje van pull ups... lukte niet..dd ik zie pak eerst chin ups..kon ze er toch al 2 :o had er even 5 voorgedaan, hahahahaha

Daarna supersetje
v-crunches vs GHB met 30 kg
4x30 4x15x30kg (heel langzaam.. lekker branden.

nu rust... bloeduitslagen waren ook verhoogd op Alat en kreatinine.. moet ik ook woensdag bespreken...
dus nu pillen erin en hopelijk slapen...

oh ja
... k kreeg vandaag een complimentje van Rox92 dat mijn schouders echt wel goed vooruit zijn gegaan!
toch wel leuk te horen omdat ik het zelf zo slecht zie.

Laatst bewerkt:
Goed bezig! :D ook lichte(re) trainingen zijn trainingen natuurlijk. En altijd fijn als anderen je vooruitgang zien!

Oke, nu mag het dus daar komt-ie dan...

ER IS ER EEN JARIG, HOERA, HOERA
DAT KUN JE WEL ZIEN, DAT IS ZIJ!!!
DAT VINDEN WIJ ALLEN ZO PRETTIG, JAJA
EN DAAROM ZINGEN WE BLIJ
ZIJ LEVE JANG, HOERA, HOERA
ZIJ LEVE JANG, HOERA, HOERA
ZIJ LEVE JANG, HOERA, HOERA!!!

Hoop dat je toch een fijne dag zult hebben (met cadeautjes), ondanks je nekproblemen!

Van harte gefeliciteerd Marina!:hb:

Gefeliciteerd! :)

• #1.914
Thanks! :)

en nu braaf zijn... ook al wil ik niet... ik zal voorlopig even niet loggen...
iom mijn coach is het beter even volledig rust te houden tot ik meer weet...
Dit doet snotverdrie zeer.... :(..... maar het is beter.. en nu maar hopen dat ik niet teveel verlies..
Ik ga weer slapen. doe niet meer dan eten en slapen...lang leven mijn verjaardag. :rolleyes:
zou wat zijn als er opeens een leuk pakketje werd bezorgd oid. !hahahahha... maar goed eerst maar beter worden en erachter komen wat er nu echt is... dus hopelijk tot snel.

Ik lees wel mee.....

Gefeliciteerd, en verstandig besluit even wat langer rust
Echt rust dan, en afblijven van zware voorwerpen he :)

Gefeliciteerd met je verjaardag!
Succes met de rest maar je bent een sterke vrouw dus gaat zeker goed komen!

Gefeliciteerd met je verjaardag. En zoals hier al vermeld is..neem je rust en tijd!

Gefeliciteerd marina!!

• #1.919
thanks. allemaal.. Ga maar weer slapen.. eten zit er weer in he. :( je moet wat...

dikke proficiat marina!!

hopelijk komt de rest ook vlug terug in orde

Terug
Naar boven