MuscleMeat

Marina's Log

Van harte Marina maak er een leuke dag van :klink:;)

• Topic Starter Topic Starter
  • #1.923
van harte gefeliciteerd met jou verjaardag marina en sterkte verder met je blessure

groet opa
Thanks. Ik hoop snel wat meer te weten.. voor nu is het rusten en eten.... voelt enorm als falen.. maar ja wie weet wat het oplevert! ;)

Van harte Marina maak er een leuke dag van :klink:;)
Dank je Ray! tja mijn dag is niet meer dan eten en slapen..... ik had wat leukers in gedachte... maar ja.. dat moet gewoon maar even wachten he! ;)

Marina, bij deze nog hartelijk gefeliciteerd! Ik ben gisteren hele dag in Amsterdam geweest, dus ben niet op ht forum geweest! Zal niet je leukste verjaardag geweest zijn, maar hopelijk heb je er toch nog wat van genoten :)

Marinaa ook nog gefeliciteerd (ben een beetje laat sorry :()
Nog veel sterkte met je blessure!

ook van mij nog van Harte! dat je gauw het genieten mag inhalen!

gefeliciteerd nog! :)

• #1.928
Thanks allemaal. :)
Ik heb ook niet veel gedaan... eten en slapen.. denk van de 24 uur dat ik er 20 heb geslapen en 4 uur eten gemaakt en gegeten. Vandaag ook weer. Gaat zo al dagen lang
Niet echt wat je va een verjaardag verwacht. Maar ja... ik zou nog enigszins kunnen hopen op een verlaat kadootje. hahahahah.. maar dat zit er niet in.

mannetje gaat ook niet goed.. al 4 weken thuis en morgen huisarts. Hopelijk weten we dan ook wat meer. Ik woesndag weer voor arm/schouders/nek/meds/baluwe hand etc.. dus daggie ziekenhuis... mits mannetje mag rijden... anders weer wat regelen. Want ik mag nog steeds niet rijden.

Dus een beetje ziekenboeg hier... meer slapen dan wat anders.. en sjeeess.... daar wordt je nog moeier van... :(

edit: let niet op typwerk... net meds genomen en werkt nogal snel... :o

vervelend om te horen marina. ook voor je man.

Wat is nu eigenlijk verder de bedoeling voor jou? moet je nu thuis blijven tot je wat rustiger word / meer op krachten bent?

Ik hoop voor je dat je je sneller weer beter gaat voelen. sterkte!

• #1.930
vervelend om te horen marina. ook voor je man.

Wat is nu eigenlijk verder de bedoeling voor jou? moet je nu thuis blijven tot je wat rustiger word / meer op krachten bent?

Ik hoop voor je dat je je sneller weer beter gaat voelen. sterkte!
Dank je.
We horen morgen als het goed is meer van mijn man

Ik zit onder de meds en wordt gehaald en gebracht door een hoeveelheid lieve collega;s. Ikwerk wel maar optimaal is anders. Ik mag niet in ed buurt van de machines komen maar advies op afstand mag. Alles beter dan thuis zitten.

Woensdag is er eerst een bezoek aan de huisarst en dan bepalen wat te doen met mijn nek. onderzoek/meds geen idee. smiddags nog een onderzoek aan mijn arm en hand.. duurt 2 a 3 uur.. pfff... en dan afwachten.. dus eigenlijk weten we niets.

Dank je. Hoop dat het met hou onderwijl ook iets beter gaat.

Sterkte morgen, bikkeltje! X

Sterkte morgen! Kga voor je duimen!

Het zit je niet mee Marina..

Ik heb je verjaardag gemist, hopelijk heb je een leuke dag gehad.

Sterkte vandaag! Hopelijk is er positief nieuws.

sterkte vandaag

• #1.935
Thanks allen. :)

ik zit erdoor.. ik had over 10 min bij de HA moeten zij. bellen ze af... hij is ziek.. kom volgende week maar... dit kan toch gvd niet.. ik kan niet op de meds blijven en verrek van de pijn.. simpel antwoord was.. ja sorry het is vakantie...
daar zit je dan..... :mad: ik wil niet meer... Dit zou om mijn nek gaan en dat is nu voor mij het belagrijkste.. ik mag niet autorijden.. en bijna niet werken.. en nu??

nou maar hopen dat het ziekenuis wel doorgaat vanmiddag....

Soo dat is wel echt klote zeg, het zit je echt niet mee allemaal. Succes in het ziekenhuis vanmiddag hoop dat dat wel door gaat!

Jezus dat ze ook zo kort van te voren af bellen zeg.. Kan er ook geen andere huisarts naar kijken dan? Neem aan dat je zo iets wel kan eisen! Wat belachelijk zeg! Succes iig in het ziekenhuis!

• #1.938
het is al geregeld... ben gebeld.. resultaat.. nekhernia... minimaal 12 weken aan meds en dan afwachten.. :( kan wel janken. Ik mag doortrainen. Dus iom Ron zullen we gaan kijken hoe.
Misschien (wel zeker) wat bijstellen hier en daar. Maar IK GA MIJN DOEL HALEN!!!

Nu onderzoek nu in het ziekenhuis...

---------- Toegevoegd om 13:49 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 13:41 ----------

ik weet niet wie het plaatje heeft weggehaald.. maar jammer....

zag deze... als dit me nu nog zou kunnen lukken.. (buik wss niet helemaal maar oke... hmmmmm... dream on) en een nice squat ass (wat ook prima met lunges in smith kan. ;) )

---------- Toegevoegd om 12:25 ---------- De post hierboven werd geplaatst om 12:22 ----------

haalbaar? :heart:

Maar belangrijk is ook ik hou van BB/KT... en ik denk dan dat ik misschien wel meer kan bereiken dan ik denk... ook al zal het veeltijd kosten.
Ik maak er tijd voor! nu rennen. :) een doel blijft een doel... en waar ik uitkom is afhankellijk van mijn lichaam (en helaas ook de problemen die erbij horen)

Laatst bewerkt:
Oef nekhernia... Doe daar heel voorzichtig mee he! Gaat het ziekenhuis er niks aan doen? Alleen medicijnen en fysio? Heel veel sterkte en je doelen ga je uiteindelijk gewoon halen. Je bent een goede doorzetter!

Keep your head up!

Rotnieuws zeg! Heel veel sterkte ermee. Gelukkig mag je nog wel blijven trainen, dus met wat aanpassingen hier en daar lekker doorwerken aan je doel!

Terug
Naar boven