Fitness Seller

Marjolein46 haar foto

Status
Niet open voor verdere reacties.
dan hoef je je stats ook niet kenbaar te maken bro
willen wij ook niet weten;)

Heb je een punt, maar ik merk dat mensen je iets serieuzer nemen als je stats goed zijn, en die van mij zijn dat ook na een hoop training te hebben gedaan.

Zal daarom ook dan ook wel zijn dat een hoop mensen erover liegen, oké.

WeekendWarrior
Dutch Bodybuilder

Geslacht: M

Spreek voor jezelf ofzo. Van alle DBB leden hier behoor jij toch wel tot de top 3 mislukkelingen, sniperX is je net voor.
Hou dit level van irritatie vol en je zult spoedig boven sniperx staan in mijn top 3 mislukkelingen lijstje.

En om over die eerste zin nog even commentaar te geven:

Jij geeft een ZEER grote bijdrage aan de retardedness van dit forum. Ga net als sniperx maar naar dat andere forum, hebben we rust.

sniperx is nog maar 14

op die leeftijd is er nog hoop.

De meeste leugens op dbb gaan over de krachtstats, ze pakken allemaal monstergewichten en de een is nog sterker dan de ander.

200 a 250 kilo squat is hier niks voor de gemiddelde ecto.

bench op 170 is een makkie voor figuren als sniper X.

deadlift loopt bij sommige ventjes van 60 kilo op tot een maximum van 350 kilo.

Zakken jullie maar allemaal in de stront en droom vooral verder.:roflol:

Waar zie jij al die beesten dan?

Ik zie alleen een paar gasten van 16-17 die iets sterker zijn dan mij bijvoorbeeld maar zelden springt er eentje boven de rest uit. Kan best allemaal.

100kg kan toch best natural????

Heel erg lachwekkend dat je squat met 160 kilo en bench met 90 kilo, en dat op een 17 jarige leeftijd, lijken wel allemaal arnold schwarzenegger op het forum te zitten, begin jij maar eens met 30 kilo squat ! goed door de benen zakken en geen gemiet.

Ita toch, geweldig :roflol: :D

Heb je een punt, maar ik merk dat mensen je iets serieuzer nemen als je stats goed zijn, en die van mij zijn dat ook na een hoop training te hebben gedaan.

Zal daarom ook dan ook wel zijn dat een hoop mensen erover liegen, oké.

maar toch op je 17e een full squat van 10x 160 is damn impressive

heel erg lachwekkend dat je squat met 160 kilo en bench met 90 kilo, en dat op een 17 jarige leeftijd, lijken wel allemaal arnold schwarzenegger op het forum te zitten, begin jij maar eens met 30 kilo squat ! Goed door de benen zakken en geen gemiet.

+1

Ik zeg nergens dat ik je niet geloof, maar het is blijkbaar wel interessant genoeg om het in je sig te zetten. Gewoon een camera meepakken of op je mobiel. Er zijn er hier genoeg die het zo doen. Het zou een mooie actie zijn om de nutteloze tijd die we hier spenderen in te vullen.

Lol, dit is al de zoveelste keer dat ik me heb moeten verklaren.

De koning van de leugen is op gestaan! ik geloof geen zak van jouw stats!

Lol, jij bent gefrustreerd man. Prima, je hoeft me niet te geloven. Maar je hoeft me ook nergens voor uit te maken, oke?

Ik zal het uit me sig halen, ben je dan blij?

En voor wat betreft die 100kg, ik ken een jongen van 16 jaar die 3x110 bencht NATURAL. Ik heb het hem zien doen tijdens een teamtraining. ( heb gerugbyd voor Oranje U18 )

Lol, jij bent gefrustreerd man. Prima, je hoeft me niet te geloven. Maar je hoeft me ook nergens voor uit te maken, oke?

En voor wat betreft die 100kg, ik ken een jongen van 16 jaar die 3x110 bencht NATURAL. Ik heb het hem zien doen tijdens een teamtraining. ( heb gerugbyd voor Oranje U18 )
dan liegt hij over zijn gebruik! jij bent wel erg naief zeg

Gefrusteerd? hoezo dat dan?
Ik zeg alleen dat je poep praat met je stats. Laat het maar lekker in je sig staan hoor

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Naar boven